Olen ihastunut ns. alemman tason mieheen. Olen miehen kanssa samassa työpaikassa, eri osastolla tosin. Näen miestä muutaman kerran päivässä, käytävällä tai kahvihuoneessa. Miten minun tulisi edetä asiassa? Pitäisikö mennä käymään työhuoneessa vai lähettää sähköpostia? Kahvihuoneessa olemme eri porukoissa, joten en usko että tilanne voisi kehittyä mihinkään suuntaan siellä. Olen huomannut, että mies tuijottelee minua välillä. Kun tervehdin häntä on hieman jäässä. Auttakaa minua :)
Ihastunut
39
427
Vastaukset
- heh ..
provo ja huono!
- Ruben Oskar
Kunhan nyt et vain suutu miehelle, jos hän on liian jäässä tehdäkseen aloitteen hyväksymänäsi ajanjaksona.
Ps. olihan tämä ehkä provo. - 4+15=19
Tämähän on mahtavaa!
- alemman keskitason m
Jos oletetaan, että et ole provo, niin tässä jotain ohjeita. Käyttäydy ekaksi ihaillen tätä miestä kohtaan. Kehu häntä tai katsele ihailevasti. Muutaman tällaisen "ihailun" jälkeen varmasti huomaat, miten mies ottaa ne vastaan. Jos hän näyttää ilahtuneelta, niin voit alkaa ottaa fyysistä kontaktia, esimerkiksi käsi olkapäälle. Jos mies on oikein vakava ATM tapaus, voit jossain vaiheessa vaikka istahtaa miehen syliin. Eiköhän tuollaisessa tilanteessa luonto aja tikanpojan puuhun. ja jos tosiaan et ole provo, niin arvostan sinua siitä, että olet ihastunut toisenlaiseen mieheen kuin niihin ainaisiin jännittäviin ja menestyneisiin miehiin.
- 2+6
Se laukeaa housuihinsa tai saa hirmuisen erektion jos on aito atm ja nainen istuu syliin.
- alemman keskitason m
2+6 kirjoitti:
Se laukeaa housuihinsa tai saa hirmuisen erektion jos on aito atm ja nainen istuu syliin.
Siitähän on hyvä jatkaa. Minä annoin ohjeita siihen, miten naisen tulee toimia, jos nainen oikeasti haluaa AT-miehen. Ehkä se voi olla naiselle kiinnostavaakin, millainen panomies nörtistä voi kuoriutua jos nainen osoittaa haluavansa AT-miehen seuraa.
- Sancho Pancho
alemman keskitason m kirjoitti:
Siitähän on hyvä jatkaa. Minä annoin ohjeita siihen, miten naisen tulee toimia, jos nainen oikeasti haluaa AT-miehen. Ehkä se voi olla naiselle kiinnostavaakin, millainen panomies nörtistä voi kuoriutua jos nainen osoittaa haluavansa AT-miehen seuraa.
Onko siitäkin hyvä jatkaa, jos mies laukeaa työpaikalla housuihinsa? Tuo kuulostaa joltain American Pie goes Office -elokuvalta.
- alemman keskitason m
Sancho Pancho kirjoitti:
Onko siitäkin hyvä jatkaa, jos mies laukeaa työpaikalla housuihinsa? Tuo kuulostaa joltain American Pie goes Office -elokuvalta.
On, siitä on erittäin hyvä jatkaa, kunhan nainen suhtautuu vain ymmärtäväisesti asiaan. Eikä se sitä paitsi laukea housuihinsa. Erektio varmaan voi tulla, mutta ymmärtäväinen nainen silittää hiukan miehen etumusta ja sanoo miehelle, että "sinähän oletkin jo valmiina meidän treffeille, milloin tavataan ravintolassa?"
- alemman keskitason m
On, siitä on erittäin hyvä jatkaa, kunhan nainen suhtautuu vain ymmärtäväisesti asiaan. Eikä se sitä paitsi laukea housuihinsa. Erektio varmaan voi tulla, mutta ymmärtäväinen nainen silittää hiukan miehen etumusta ja sanoo miehelle, että "sinähän oletkin jo valmiina meidän treffeille, milloin tavataan ravintolassa?"
Ja sitten kun treffit on sovittu, niin lähtee siitä viileästi omiin hommiinsa odottamaan niitä treffejä.
- Sancho Pancha
Ja sitten kun treffit on sovittu, niin lähtee siitä viileästi omiin hommiinsa odottamaan niitä treffejä.
Haluaisin nähdä tuon tapahtuvan.
- alemman keskitason m
Sancho Pancha kirjoitti:
Haluaisin nähdä tuon tapahtuvan.
Niin se vaatii tosiaan paljon uskallusta siltä naiselta. Ihan samalla tavalla kuin iskuhommat vaativat paljon uskallusta miehiltä. Minä vain kerroin sen tavan, millä homma etenee ujon miehen kanssa eikä jää asemasotaan.
- sir_eino
No tuota... Tuo erektio nyt voi tulla kiinnostavan naisen lähellä ollessa ihan riippumatta siitä mikä M on. Riittää että on penis ja kivekset. Minulla oli viimeksi erektio iltapäivällä kun vein tyttöystävän lounaalle ja halailtiin ja suukoteltiin vähän ennen kun se lähti takaisin duuniin. Siis ei mikään ihan täysimittainen mutta sellainen puoliheijari. Ihan normaalia. Tietääkseni. Tai sitten penikseni on rikki. Onkohan se?
- Ampukaa joku toi
sir_eino kirjoitti:
No tuota... Tuo erektio nyt voi tulla kiinnostavan naisen lähellä ollessa ihan riippumatta siitä mikä M on. Riittää että on penis ja kivekset. Minulla oli viimeksi erektio iltapäivällä kun vein tyttöystävän lounaalle ja halailtiin ja suukoteltiin vähän ennen kun se lähti takaisin duuniin. Siis ei mikään ihan täysimittainen mutta sellainen puoliheijari. Ihan normaalia. Tietääkseni. Tai sitten penikseni on rikki. Onkohan se?
voi vittu taas alko einojutut....
- sir_eino
Ampukaa joku toi kirjoitti:
voi vittu taas alko einojutut....
Pointti: Eiköhän naiset ole tottuneet siihen että miehet saavat kiinnostavan naisen seurassa erektion. En usko että olen poikkeava. Luulen että muutkin miehet saavat heijarin kivan tytön seurassa. Luulen että se on lajinsäilymisen edellytys.
Eli vitut yhdestä erektiosta. Tietääpähän mimmi että kiinnostaa. - Sir Von Baughen
"että olet ihastunut toisenlaiseen mieheen kuin niihin ainaisiin jännittäviin ja menestyneisiin miehiin."
Jumalauta!missä on teidän itsekunnioitus,oikeasti!Tätä saatanan ATM paskaa kun lukee illasta toiseen niin miettii et olenko mä ylpeä vai vain hyvällä itsetunnolla varustettu.
Mäkään kun en saa valita joka ilta minkä tipusen sitä pokaisi baarista mukaansa.
Enemmin saan kanssa olla onnellinen jos neito ei heti karkaa kun menee juttelemaan.
Kuitenkaan en ajattele tolla teidän alistuvallla ajattelu mallilla itsestäni.Te alistatte ittenne sisimmässänne sille tasolle "en mä kuitenkaan kelpaa sulle," niin kyllä sen aistii.
Jos joku katsoo että ei halua tutustua muhun jostain syystä niin oma menetyksensä.Eikä siitä tule masentua vaan koittaa kahta kovemmin.
Ylipäätään tämän palstan ATM idealogia on ihan perseestä.Ne ovat yleensä ihmisiä jotka ovat muutenkin luovuttaneet elämänsä suhteen.Ja se on sääli koska meistä jokainen voi saavuttaa sen minkä haluaa,jos tosissaan yritää.Mitään ei saa ilmaiseksi.
- ...
Ujo mies? Älä tee sitä virhettä, jonka useat naiset tekevät, että lähentelevät ja kiusaavat läsnäolollaan, vaan ota rehellisesti kontaktia (ei kuitenkaan tyhmän rehellisesti) ja kerro että olet kiinnostunut hänestä. Se toimii.
- alemman keskitason m
Ei se kyllä toimi, ainakaan pelkästään, että nainen kertoo olevansa kiinnostunut. Jos mies on ujo, ehkä myös taustalla huonoja kokemuksia naisista, niin mies jää odottelemaan, että nainen tekisi jotain. Naiset taas usein lähtevät näissä jutuissa siitä, että jos he edes vähän tulevat vastaan ja ilmaisevat kiinnostustaan, niin miehen pitää tehdä loput. Sitten tuloksena voi olla pattitilanne: nainen kertoi kiinnostuksestaan kohtuullisen suoraan, mutta ei tehnyt mitään, ja ujo mies ei edelleenkään uskalla tehdä mitään eikä usko naisen olevan tosissaan.
Kyllä paras on niin, että nainen ekaksi osoittaa käytöksellään olevansa kiinnostunut miehestä, ja jos mies joko tykkää huomiosta tai ujosti kainostelee sitä, niin sitten nainen etenee fyysiselle tasolle. Naiset eivät voi seksuaalisesta häirinnästäkään saada mitään ongelmia, koska miehet eivät lähde sellaisia valituksia ajamaan. Nainen voi siis huoletta edetä fyysiselle tasolle ja katsoa mitä tapahtuu.
- :):)
Tämä ei ole provo, vaan tosiasia. Olen itse hieman ymmälläni, miten olen tähän mieheen niin ihastunut. Peliaika alkaa käymään väliin, koska kohta alkaa kesälomat. Eli viitsinkö mennä työhuoneeseen juttelemaan niitä näitä vai pitääkö se koskea jotain työasiaa? Emme siis työskentele samalla osastolla, mutta voisin mennä tekemään tikusta asiaa jollain työjutulla. Onko liian tungettelevaa?
- alemman keskitason m
Kuvaile sitä AT-miestä vähän tarkemmin niin voimme antaa tarkempia neuvoja.
En todellakaan ala koskettelemaan työpaikalla ketään. Yleensä en kannata työpaikkasuhteita, koska siinä helposti pilaa suhteen että työn. Olen kuitenkin niin ihastanut tähän mieheen, että haluan ottaa riskin, että kaikki menee pieleen. Mielestäni on kuitenkin jokseenkin noloa mennä suinpäin iskemään miestä eli pitäisi hiljattain mennä asiaan. Toiseksi mies käyttäytyy oudosti, esim. käytävällä vastaantullessaan pälyilee hermostuneesti muualle, mutta kohdalla katsoo silmiin ja tervehtii. Ajattelin ensin ettei pidä minusta, mutta kuitenkin usein huomaan hänen tuijottavan minua. En itse ole yleensä aloitteentekijänä, joten en tiedä miten toimia.
- plölopoä
En tajua tuota että mennään suinpäin iskemään ketään tuntematonta. Kannattaa ensin vain mennä joitain kertoja juttelemaan mukavia ja vähän tutustua, ja sitten vasta tehdä varsinainen aloite jos vielä kiinnostaa. Mistä edes tiedät olevasi ihastunut tähän tyyppiin jos et ole ikinä edes jutellut hänen kanssaan?
- alemman keskitason m
Eli et halua ottaa aloitetta käsiisi vaan tykkäät olla panomiesten iskettävänä.
- ..
Naiset ovat _tosi_ passiivisia otuksia. Tällä palstallakin varmaan 90% kirjoittelijoista on miehiä! Naiset eivät tee aloitteita, eivät tosielämässä, eivätkä edes tällaisella palstalla! ei jumaliste. En muista törmänneeni täällä edes naisen käsitykseen atm:stä/ytm:stä tai siitä, kumman mieluummin valitsee kumppaniksi.. Alkaa pikkuhiljaa v-tuttamaan naiset.
- Syy siihen,
.. kirjoitti:
Naiset ovat _tosi_ passiivisia otuksia. Tällä palstallakin varmaan 90% kirjoittelijoista on miehiä! Naiset eivät tee aloitteita, eivät tosielämässä, eivätkä edes tällaisella palstalla! ei jumaliste. En muista törmänneeni täällä edes naisen käsitykseen atm:stä/ytm:stä tai siitä, kumman mieluummin valitsee kumppaniksi.. Alkaa pikkuhiljaa v-tuttamaan naiset.
miksi naiset eivät tälle palstalle pahemmin kirjoittele, on mieskirjoittajien harjoittama naiskirjoittajien systemaattinen haukkuminen, parjaus, vähättely, leimaaminen, kiusaaminen, nälviminen, v**ttuilu sekä yleinen saastan kaataminen naisten niskaan. Eipä silti, osaa miehet olla naisille todella inhottavia ihan irlissäkin (paitsi niille palvotuille kaunottarille, tietty), mutta tällä palstalla ilkeily on viety kymmenenteen potenssiin.
- palttoonnappi
Syy siihen, kirjoitti:
miksi naiset eivät tälle palstalle pahemmin kirjoittele, on mieskirjoittajien harjoittama naiskirjoittajien systemaattinen haukkuminen, parjaus, vähättely, leimaaminen, kiusaaminen, nälviminen, v**ttuilu sekä yleinen saastan kaataminen naisten niskaan. Eipä silti, osaa miehet olla naisille todella inhottavia ihan irlissäkin (paitsi niille palvotuille kaunottarille, tietty), mutta tällä palstalla ilkeily on viety kymmenenteen potenssiin.
Palstan sankariATämmät karkoittavat naiset läheltään sekä elävässä elämässä että nettipalstalla.
- ..
palttoonnappi kirjoitti:
Palstan sankariATämmät karkoittavat naiset läheltään sekä elävässä elämässä että nettipalstalla.
Jos vain osaisivat pitää naamansa kiinni oikeassa paikassa, ja puhua asiaa silloin kun kuuluukin, ei atm:yydellä olisi merkitystä. Palsta on täynnä idioottihuutelijoita, jotka tosielämässä saisivat selkäänsä vastaavia huudellessaan, osa on varmaan saanutkin.
- paraabeli11
.. kirjoitti:
Jos vain osaisivat pitää naamansa kiinni oikeassa paikassa, ja puhua asiaa silloin kun kuuluukin, ei atm:yydellä olisi merkitystä. Palsta on täynnä idioottihuutelijoita, jotka tosielämässä saisivat selkäänsä vastaavia huudellessaan, osa on varmaan saanutkin.
Tuleepa joskus mieleen, että eihän sellaisia juttuja voi tosielämässä missään, ainakaan naisseurassa, päästää suustaan. Vain palstan ns. pillunnuolijat juttelevat sellaisia, joita voi kuvitella tosielämässäkin voitavan puhua. Mutta luultavasti tämä onkin monille enemmän sellainen höyryjenpäästelypaikka, kuin mikään sellainen, jossa yritettäisiin tosissaan ottaa naisiin kontaktia.
- rillataan, rillataan
Eli tässä on vähän sellainen rakastuin mä luuseriin -tilanne?
En tässä tapauksessa kyllä haluaisi ottaa asiaa omiin käsiin, mutta kai on pakko siihen ryhtyä. En vain tiedä miten minun tulisi asiassa edetä.
- Näin se käy!
Täh? Mitä vaikeeta tossa nyt on, menet ennen sitä kesälomaa reippaana naisena sinne työhuoneeseen ja kysyt häiritsetkö, jos et, eli aikaa on, sanot suoraan, että olet tässä kesälomille lähdössä, joten nyt on pakko sanoa tai ei ehkä koskaan enää uskalla tai ei tule tilaisuutta tai menee muuten vaan ohi: olen susta kiinnostunut, lähdetkö mun kanssa treffeille, kahville, iltaa istumaan tai jotain.
Jos mies menee puihin eikä osaa heti vastata, annat numeron, ja sanot että soittaa tai tekstaa, jos haluaa vastata. Ja lisää perään, ystävällisesti, että ei pelkoa, kyllä sä ymmärrät, jos ei mitään kuulu, ettei kiinnosta eikä siinäkään mitään pahaa ole, ettei paniikkia -> Tee selväksi se, että pallo on hänellä ja hiljaisuus on "ei kiitos" merkki.
Sitten sä olet tehnyt sen, mitä tehtävissä on, kertonut, kysynyt, antanut aikaa ja tilaisuuden ja jos ei, niin pitää vaan hyväksyä, että aina ei vaan tärppää. Kesäloma on juurikin sitten paras aika tapailla TAI jos tulee pakit, toipua niistä :D Joten ajoituksesi on paras mahdollinen, älä nynnyile, onnensa on joskus tehtävä itse.
Jos et kysy, et saa vastausta. Jos et uskalla, kuka sitten uskaltaa? Mitä hävittävää, ei mitään.
Ei mitään typeriä sähköposti pelejä: oikea elämä eletään oikeassa elämässä, ja jos täällä ei koskaan mitään uskalla eikä ala itseään laittamaan likoon, niin ei kyllä mitään saakaan.- FF
Samaa mieltä, ota härkää sarvista.
Tilanne meni ohitse eli mies on jäänyt jo kesälomille. Täytyy palata asiaan elokuussa. Harmittaa todella paljon. Olisi ollut hyvä hoitaa asia pois päiväjärjestyksestä ennen lomia, mutta nyt jännitys jatkuu. Täällä on tullut ihan hyviä vinkkejä asiaan, täytyy kokeilla niitä sitten elokuussa.
Minua oudoksuttaa todella paljon tämän palstan miehet. En tiedä kuinka paljon tänne kirjottelee normaalit ihmiset, mutta toivon ettei tämä ole suuren joukon todellista ajattelua, se tuntuu liian pelottavalta.
Olisi vielä kiva kuulla iskutapahtumia työpaikalta, millä tavoin sinä olet tehnyt aloitteen tai sinulle on tehty aloite. Itsellä ei ole kokemusta työpaikkaromansseista, toivottavasti näin ei ole enää elokuussa :)- 1+1=?
Voithan sä soittaa sille vaikka se onkin kesälomalla.
- Jaska'
Noh. Nää naisten aloitteet on ollu jotain niin hurjaa etten viitsi edes kertoa.
Tässä nyt pistää silmään toi juttu, kun sä nimität tätä miestä ATM:ksi.
Millä oikeudella.?? Vain tällä miehellä itsellään on oikeus nimitellä itseään. Painappa se kaaliis.
Oon nähny näitä työpaikka romansseja ja kyllähän monesta on parikin tullut, ei siinä mitään.
Sit oon nähny sen kolikon toisenkin puolen. Naiset naiset,,,voi teitä pikku.......
Naisiin ei voi luottaa,sen vuoksi kartan työpaikkaromansseja. En halua,että koko helvetin tehdas tietää jokaista yksityiskohtaa myöden, mitä olen hommannut kenenkin kans. Naisist ei oo pitämään mitään itellään. Varsinkin nää suhteet, mistä ei tule sen enempää kuin se pano,niin päätyy yleiseen jakoon. Saatte pojat varautua kunnon arvosteluun.!
- Kirjoittaja
Alemman tason mieheen siis olet ihastunut. Hän on siis suorittavalla tasolla ja sinä olet johdon sihteeri?
Kannattaa otta tekohymy päälle aina tavattaessa. Se on miehelle varma merkki naisen kiinnostuksesta.
Sitten kannattaa heittäytyä uskomattoman avuttomaksi aina miehen ollessa näköetäisyydellä. Mikään ei ole miehelle mieluisampaa kuin auttaa naista "hädässä" ja saada tuntea näin itsensä tärkeäksi, ja mikä vielä parempaa, naiselle tärkeäksi.
Kerro sitten miten lopulta kävi. - :):)
En tiedä miksi olen ihastunut tähän mieheen. On tietysti ikävää kuvailla häntä ATM:ksi ( ei tätä termia kukaan käytä muualla kuin tällä palstalla) mutta en usko, että hän on kuumaa tavaraa markkinoilla. Ulkonäöllisesti olemme aivan eri tasolla.
Vaikka en ole hänen kanssaan sen kummempia jutellut, tunnen häneen voimakasta seksuaalista vetoa. Osa päivästä menee seksiunelmissa. Ehkä senkin vuoksi aloitteen tekeminen on vaikeaa. Toiseksi haluan tulevaisuudessa luoda uraa hänen osastollaan, joten pelkään että jos juttu päätyy huonosti tai ei ala ollenkaan vaikeuttaisi se ko. osastolle päätymistä.- kurpalle ATM
Free-Fannyko se siellä vanhanpiian tuskissaan kiemurtelee.
- Jaska'
No naisilla se nyt ei ole mikään ongelma jos juttu päättyy huonosti, kas kun mies pitää mölyt mahassaan. Naiset on ne, jotka tekee kaikki ongelmat tähän mailmaan.
Työpaikkahan oliskin oikein hyvä paikka etsiä naista, jos naiset ei olis, niinku ne on.
Hieman tilannepäivitystä asiaan. Palasin lomalta töihin suunniteltua aiemmin ja suuri yllätys oli, että mies on myös palannut lomalta. Iskemisprojekti ei ole onnistunut. Menen ihan lukkoon, kun näen miehen ja puolestani minä olen itse alkanut "salaa" katsella häntä ja jäänyt tästä myös kiinni. Pelkään, että tilanne vain pahenee ja kohta työkaverit huomaavat, että olen ihastunut tähän mieheen.
Tuntuu uskomattomalta, että lähemmäs kolmekymppisellä naisella voi olla tämänlainen ongelma ja vielä pahemmaksi tilanteen tekee se, että avaudun asiasta täällä.
En ymmärrä miten voin olla tämmönen pupupöksy. Tunnen itseni täydeksi luuseriksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764