Kylmät naiset

kunnon mies

Taas kävi niin kuin melkein aina!
Nainen ei vastannut mitään deittisivulla tekemääni aloitteeseen. Miten nainen voi olla niin kylmä ettei vastaa mitään? Eikö naisilla ole mitään tunteita? Kuuluu hyviin tapoihin vastata jotakin.

47

316

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heheh..

      Ala stalkkaamaan ja häiriköimään tuota naista.

    • John Rambo

      Naisille saattaa tulla niin paljon aloitteita, että hän ei jaksa vastata kaikkiin, ja tuntee muutenkin ylemmyyttä suosionsa takia. Monet naiset tavoittelevat vain omasta mielestään laadukkaimpia miehiä, muut ovat melkeinpä kasa paskaa.

      Ja se vielä, että monien naisten empatia suuntautuu pääasiassa lapsiin, eläimiin ja ehkä toisiin naisiin.

      • frhjdhkgd

        Esiinny seuraavalla kerralla koirana.


      • John Rambo
        frhjdhkgd kirjoitti:

        Esiinny seuraavalla kerralla koirana.

        Tai toisena naisena?


      • nainen754

        Naisena käyn aina katsomassa millainen profiili yhteyttä ottaneella miehellä on. Jos profiilin mies ei vaikuta sellaiselta jota olen etsimässä, en halua herättää turhia toiveita miehessä vastaamalla hänelle. Ja torjuva viesti saatta joissakin miehissä herättää häirintämentaliteetin sekä erilaisia haistattelusanoja joita en tässä viitsi toistaa.

        Ja todellakin niitä yhteydenottoviestejä saattaa tulla niin paljon, ettei kaikkiin ehdi edes vastata ystävällisesti seurasta kieltäytyen.

        Ei siis pidä vaipua epätoivoon. Profiilin muokkaus ja humoristinen ote saattaa houkutella naisia enemmän. Lisäksi yhteydenottoviestiin kannattaa kirjoittaa muutakin kuin "profiilisi vaikutti kivalta ota yhteyttä. meseosoitteeni on...".


    • Kobe Bryant

      Sunkin illuusio ihanista ja rakastavista naisista alkaa murentua. Mitään ihania ja rakastavia naisia ei ole olemassakaan.

      Naisia kiinnostaa

      1. Raha

      2. Auto

      3. Kusipäisyys

      • Miss Fury

        Tämä on totta. Toivoisin miehessä mahdollisimman vähän näitä kaikkia.


    • Paska nykyaika

      Juu mutta nykyajan "leidit" ei olekaan niinkuin ennen vanhaan naiset oli... lämpimiä ja sydämmellisiä - vaan kylmiä hyödyntavoittelijoita, ja hallitsemishaluisia. Maailma on muuttunut Eskoseni. Valitettavasti.
      Nykyajan sairas leima näkyy ihmisten käyttäytymisestä - välittäminen ja epäitsekkyys eivät ole "IN" enää nykypäivänä. Minä-Minä-Minä - se on nykyajan sairaus!!!

      • paska sinä :D

        Omakin sairautesi se on - Minä-Minä-Minä, naisten pitää olla sellaisia kuin minä haluan. Itse olet hallitsemishaluinen hyödyntavoittelija, epäitsekkyydestä tietoakaan.


    • Nainen vm-70

      Tuon takia noi treffipalstat ovat vähän kurja tapa tutustua. Naiset saavat ilmeisesti valtavan määrän postia ja ei ole mitenkään mahdollista vastata kaikkiin. Ja jos vastaa "jotain" ystävällisyyttään, niin vastaanottajahan tulkitsee sen hyväksynnäksi pidempääkin yhteydenpitoon. Ja sen jälkeen alkaa taistelu tapaamisen järjestämisestä. Itse olen huomannut, että kiinnostavatkin viestit ja ihmiset vain katoavat niiden "moimitäsullekuuluu?"-viestien joukkoon. Kannattaa olla avoimin mielin liikenteessä eikä ainakaan lannistua jos ei vastausta kuulu. Ja jos oikein kiinnostaa niin kokeile laittaa uusi viesti, johon käytät vähän aikaa ja panostusta. Ei sitä tiedä, vaikka nappaisi. Tsemppiä!

    • FF

      Siis mitä _tunteita_ pitäisi olla siinä vaiheessa, kun täysin tuntematon ihminen päättää ottaa yhteyttä jonkin deittipalstan kautta? voi elämä..

      • bnmncvbm

        Jotain käytöstapoja sitten?


      • FF
        bnmncvbm kirjoitti:

        Jotain käytöstapoja sitten?

        No käytöstapoihin voisi tietysti kuulua vastaus "Kiitos, mutta ei kiitos". Olen kuitenkin lukenut useita viestejä, joissa naiset ovat kertoneet miesten tämän jälkeen muuttuneen hyökkääviksi, joten ymmärrän senkin etteivät kaikki halua lähteä sille linjalle.

        Missä niiden miesten käytöstavat, muuten, ovat, jotka alkavat kirjoittaa aggressiivisia viestejä tuollaiseen vastaukseen?


      • Naisasialooseri.
        FF kirjoitti:

        No käytöstapoihin voisi tietysti kuulua vastaus "Kiitos, mutta ei kiitos". Olen kuitenkin lukenut useita viestejä, joissa naiset ovat kertoneet miesten tämän jälkeen muuttuneen hyökkääviksi, joten ymmärrän senkin etteivät kaikki halua lähteä sille linjalle.

        Missä niiden miesten käytöstavat, muuten, ovat, jotka alkavat kirjoittaa aggressiivisia viestejä tuollaiseen vastaukseen?

        Pakit ovat loukkaus ja ei ihmekkään jos mies muuttuu aggressiviseksi saatuaan ne.


      • bnmncvbm
        FF kirjoitti:

        No käytöstapoihin voisi tietysti kuulua vastaus "Kiitos, mutta ei kiitos". Olen kuitenkin lukenut useita viestejä, joissa naiset ovat kertoneet miesten tämän jälkeen muuttuneen hyökkääviksi, joten ymmärrän senkin etteivät kaikki halua lähteä sille linjalle.

        Missä niiden miesten käytöstavat, muuten, ovat, jotka alkavat kirjoittaa aggressiivisia viestejä tuollaiseen vastaukseen?

        En tiennyt että sellaisia miehiä oli oikein moniakin olemassa.


      • fjhbjdklsaö
        bnmncvbm kirjoitti:

        En tiennyt että sellaisia miehiä oli oikein moniakin olemassa.

        No olipas hyvä että tuli puheeksi. Sinäkin sait sitten jotain tänä päivänä. Tyhmyyttään ei pitäisi mainostaa.


      • bnmncvbm
        fjhbjdklsaö kirjoitti:

        No olipas hyvä että tuli puheeksi. Sinäkin sait sitten jotain tänä päivänä. Tyhmyyttään ei pitäisi mainostaa.

        Senkö takia naiset eivät koskaan myönnä mitään tietämättömyyttään, että "tyhmyyttä ei tulisi mainostettua". Olipahan tasokas vastaus sulta.

        Katsos kun mistäs me miehet tiedämme mitä ne muut miehet tekevät netissä? Ei ne mainosta että "vittuilinpas yhdelle ärsyttävälle muijalle, joka antoi pakit!" Paitsi ehkä naisasialooseri, mutta hän on melkein satuhahmo.


      • fjhbjdklsaö
        bnmncvbm kirjoitti:

        Senkö takia naiset eivät koskaan myönnä mitään tietämättömyyttään, että "tyhmyyttä ei tulisi mainostettua". Olipahan tasokas vastaus sulta.

        Katsos kun mistäs me miehet tiedämme mitä ne muut miehet tekevät netissä? Ei ne mainosta että "vittuilinpas yhdelle ärsyttävälle muijalle, joka antoi pakit!" Paitsi ehkä naisasialooseri, mutta hän on melkein satuhahmo.

        Paskat ja iso vale. Miehet kehuskelee toisilleen tuollaisilla asiolla. Olen sen kuullut niin monta kertaa. Mutta mistäs te miehet tiedätte, osui ja upposi.


    • Jaska'

      Naisilla ei ole käytöstapoja.
      Itse olen saanut vastauksia lähinnä sillon, kun olen haukkunut heidät ensin.
      Eli ihan sama meno kuin yökerhossa. Kiltti korrekti mies ei saa naisilta muuta ku luun käteen.!

      • deyjgfhsjhfsloka

        Miksi miehet on niin tyhmiä, että odottavat jotain käytöstapoja, jos tietävät, että niitä ei naisilla ole? Pitänee olla hölmö jos aina iskee päätänsä samaan puuhun.


      • dhgjdkgkd
        deyjgfhsjhfsloka kirjoitti:

        Miksi miehet on niin tyhmiä, että odottavat jotain käytöstapoja, jos tietävät, että niitä ei naisilla ole? Pitänee olla hölmö jos aina iskee päätänsä samaan puuhun.

        No heterolle se on ainoa puu mihin päätään iskeä. Vai pitäisikö vain katsoa perseilyä hiljaa?


      • Jaska'
        deyjgfhsjhfsloka kirjoitti:

        Miksi miehet on niin tyhmiä, että odottavat jotain käytöstapoja, jos tietävät, että niitä ei naisilla ole? Pitänee olla hölmö jos aina iskee päätänsä samaan puuhun.

        Jaa a. Itse en enää odotakkaan. Mulle on kyllä valjennut viimeisinä vuosina oikeen totisesti naisien perimmmäinen minuus. Se on kylmä kuin pakkasesta otettu kalapuikko. Esim. Naisten väliset ystävyyssuhteet on niinku korttitalo, yks hönkäys väärästä suunnasta ja se on nurin.
        Tämä Kanervankin tapaus kuvaa kyllä erittäin hyvin suurinta osaa naisista. Tää herra on tuntenu tän naisen toistakymmentä vuotta ja pitäny ystävänään ja mitä tää nainen tekee muutaman euron ja julkisuuden vuoks.? Vetää ystävyyden toilettiin kuin roskan. Naisten ystävyys jatkuu sen aikaa, kun hän siitä itse kokee hyötyvänsä. Voisin pitää tästä vaikka ihan luennon ja haarauttaa sen moneenkin tasoon. mut ehkäpä teilläkin on silmät ja korvat.


      • eipä vääristellä
        Jaska' kirjoitti:

        Jaa a. Itse en enää odotakkaan. Mulle on kyllä valjennut viimeisinä vuosina oikeen totisesti naisien perimmmäinen minuus. Se on kylmä kuin pakkasesta otettu kalapuikko. Esim. Naisten väliset ystävyyssuhteet on niinku korttitalo, yks hönkäys väärästä suunnasta ja se on nurin.
        Tämä Kanervankin tapaus kuvaa kyllä erittäin hyvin suurinta osaa naisista. Tää herra on tuntenu tän naisen toistakymmentä vuotta ja pitäny ystävänään ja mitä tää nainen tekee muutaman euron ja julkisuuden vuoks.? Vetää ystävyyden toilettiin kuin roskan. Naisten ystävyys jatkuu sen aikaa, kun hän siitä itse kokee hyötyvänsä. Voisin pitää tästä vaikka ihan luennon ja haarauttaa sen moneenkin tasoon. mut ehkäpä teilläkin on silmät ja korvat.

        Paskat. Mies nimittää vakipanoa ystäväkseen vain ja ainoastaan sen vuoksi kun taasen kävi käry. Kanervan uskottavuus on mennyt jo aikaa sitten. Ei tainnut terapia tehota vanhaan pukkin. Muija huomasi (vihdoin) mikä on pelin henki ja kertoi vain julki asiat.


    • Kyllä jotkut vastaa (n. puolet) ja tapaamistakin on sovittu, mutta oharit on pitkä miinus senkin olen kokenut.
      Mutta yksinkertaisesti ei sieltä oikeen löydy ketään jolle voisi viestiä laittaa, ettivät aivan jotain muuta ja niin minäkin. Tosin lähes kaikki hyvältä vaikuttavat profiilit sijaitsee toisella puolen suomea että se kaatuu sillon välimatkaan.

    • 40 pillun mies

      Miksi nimität itseäsi kunnon mieheksi? Monenko naisen käyttämä olet?

      • kunnon mies

        Olen ollut kahden naisen kanssa sukupuoliyhteydessä 28 ikävuoteen mennessä. Mikä saa miehen nimittämään itseään 40 pillun mieheksi???


    • sillitrooli

      Muistan lukeneeni jostain jenkki- tai brittitutkimuksesta, jossa oli tutkittu nettideittaavia naisia. Hyvin suuri osa (ellei suurin osa) naisista päätyi saamaan valtavan määrän kontakteja miehiltä, hyläten lähes kaikki miehet, ottaen sitten pariin yhteyttä, mutta lopettaen meilailun kesken näiden itse valitsemiensa "hyvien miestenkin" kanssa.

      Nettideittailussa on jotain, joka tekee naisista kusipäitä. Ehkä se on se valinnan paljous, joka tekee naiset ylimielisiksi. Yksi mies on hyvä yhdessä mielessä ja toinen toisessa mielessä, mutta nainen unohtaa olevansa itse ihan tavis, ja etsii niistä miehistä sitä fantasiamiestä, jossa on yksi, toinen ja kolmaskin hyvä puoli samassa miehessä.

      • fjhbjdklsaö

        Eli naisen pitäisi pyörittää nettideitteinään sitä koko valtavaa miesjoukkoa jottei kukaan tulisi hylätyksi....? Taas yksi järjen riemuvoitto oivallus.


      • heppu vaan
        fjhbjdklsaö kirjoitti:

        Eli naisen pitäisi pyörittää nettideitteinään sitä koko valtavaa miesjoukkoa jottei kukaan tulisi hylätyksi....? Taas yksi järjen riemuvoitto oivallus.

        Pointti siinä oli varmaan se, että kovasta kontaktimäärästä johtuen naisilta karkaa realiteetit itsestään käsistä.


      • sillitrooli
        fjhbjdklsaö kirjoitti:

        Eli naisen pitäisi pyörittää nettideitteinään sitä koko valtavaa miesjoukkoa jottei kukaan tulisi hylätyksi....? Taas yksi järjen riemuvoitto oivallus.

        Ei vaan naisen tulisi valita omantasoisia miehiä muutama, ja käydä niiden kanssa treffeillä, ja alkaa seurustella jonkun niistä kanssa. Nyt näin ei varmasti tapahdu melkein kellään nettideittinaisella. Joko jätetään kesken jo meilailuvaiheessa, tai torjutaan kaikki miehet ekojen treffien jälkeen, tai valitaan kymmenien (satojen) lähestyneiden miesten joukosta ne harvat YT-miehet, joiden kanssa ei takuulla saa uskollista ja pysyvää suhdetta.


      • turhaa kaunistelua
        sillitrooli kirjoitti:

        Ei vaan naisen tulisi valita omantasoisia miehiä muutama, ja käydä niiden kanssa treffeillä, ja alkaa seurustella jonkun niistä kanssa. Nyt näin ei varmasti tapahdu melkein kellään nettideittinaisella. Joko jätetään kesken jo meilailuvaiheessa, tai torjutaan kaikki miehet ekojen treffien jälkeen, tai valitaan kymmenien (satojen) lähestyneiden miesten joukosta ne harvat YT-miehet, joiden kanssa ei takuulla saa uskollista ja pysyvää suhdetta.

        Eli kyse on vain ja ainoastaan (taas) siitä ettet itse tule valituksi tuollaisesta joukosta. Ja miksi sinun kanssasi saisi pysyvän ja uskollisen suhteen kun olet jo monessa liemessä keitetty ja useasti epäonnistunut suhteissasi?


      • sillitrooli
        turhaa kaunistelua kirjoitti:

        Eli kyse on vain ja ainoastaan (taas) siitä ettet itse tule valituksi tuollaisesta joukosta. Ja miksi sinun kanssasi saisi pysyvän ja uskollisen suhteen kun olet jo monessa liemessä keitetty ja useasti epäonnistunut suhteissasi?

        Koska en ole mikään pelimies tai panomies.


      • rotflmaoooooo
        sillitrooli kirjoitti:

        Ei vaan naisen tulisi valita omantasoisia miehiä muutama, ja käydä niiden kanssa treffeillä, ja alkaa seurustella jonkun niistä kanssa. Nyt näin ei varmasti tapahdu melkein kellään nettideittinaisella. Joko jätetään kesken jo meilailuvaiheessa, tai torjutaan kaikki miehet ekojen treffien jälkeen, tai valitaan kymmenien (satojen) lähestyneiden miesten joukosta ne harvat YT-miehet, joiden kanssa ei takuulla saa uskollista ja pysyvää suhdetta.

        "Ei vaan naisen tulisi valita omantasoisia miehiä muutama, ja käydä niiden kanssa treffeillä, ja alkaa seurustella jonkun niistä kanssa."

        Heh.

        Mikä diagnoosi sinulla on? Asperger vai jotain vakavampaa?


      • M30:
        sillitrooli kirjoitti:

        Koska en ole mikään pelimies tai panomies.

        Oikeastaan olet koska hyppäät suhteesta toiseen.


      • sillitrooli
        M30: kirjoitti:

        Oikeastaan olet koska hyppäät suhteesta toiseen.

        Menetin poikuuteni 17-vuotiaana yhdelle tytölle, joka antoi minulle kännissä ja heitti minut aamulla ulos huoneesta ja vittuili koko loppuajan, kun olimme tekemisissä. En sano missä olimme, mutta olimme sellaisessa tilanteessa/ paikassa, että olimme viikon verran tekemisissä päivittäin ja jonkin verran myös illalla kokoontuessa. Asuimme myös samassa majoituksessa, siksi tyttö saattoi heittää minut huoneesta ulos.

        Jos minusta olisi kiinni, niin olisin mielelläni alkanut seurustella vaikka sen tytön kanssa, ja olisin nyt naimisissa ja minulla olisi perhe. Minä en ole ikinä tarkoituksellisesti hypännyt suhteesta toiseen. Se, että minulla on ollut muutamia suhteita, enkä ole kenenkään kanssa yhdessä edelleen ja perustamassa perhettä, on naisten syy. Ei minun syy.


      • Miss Fury
        sillitrooli kirjoitti:

        Ei vaan naisen tulisi valita omantasoisia miehiä muutama, ja käydä niiden kanssa treffeillä, ja alkaa seurustella jonkun niistä kanssa. Nyt näin ei varmasti tapahdu melkein kellään nettideittinaisella. Joko jätetään kesken jo meilailuvaiheessa, tai torjutaan kaikki miehet ekojen treffien jälkeen, tai valitaan kymmenien (satojen) lähestyneiden miesten joukosta ne harvat YT-miehet, joiden kanssa ei takuulla saa uskollista ja pysyvää suhdetta.

        Älä valehtele. Minä en mene treffeille ennenkuin olen saanut kunnon keskustelua aikaan toisen kanssa netissä. Nyt olen käynyt kolmilla treffeillä suloisen nörttipojan kanssa. Yleensä torjun miehet syystä, että he käyvät liian vakaviksi liian aikaisin tai paljastuvat ärsyttäviksi idiooteiksi(vaikka seulontani yleensä karsii pahimmat).


      • Macho-Tiivitaavi
        sillitrooli kirjoitti:

        Menetin poikuuteni 17-vuotiaana yhdelle tytölle, joka antoi minulle kännissä ja heitti minut aamulla ulos huoneesta ja vittuili koko loppuajan, kun olimme tekemisissä. En sano missä olimme, mutta olimme sellaisessa tilanteessa/ paikassa, että olimme viikon verran tekemisissä päivittäin ja jonkin verran myös illalla kokoontuessa. Asuimme myös samassa majoituksessa, siksi tyttö saattoi heittää minut huoneesta ulos.

        Jos minusta olisi kiinni, niin olisin mielelläni alkanut seurustella vaikka sen tytön kanssa, ja olisin nyt naimisissa ja minulla olisi perhe. Minä en ole ikinä tarkoituksellisesti hypännyt suhteesta toiseen. Se, että minulla on ollut muutamia suhteita, enkä ole kenenkään kanssa yhdessä edelleen ja perustamassa perhettä, on naisten syy. Ei minun syy.

        Onhan siinä vielä sellainenkin mahdollisuus, että se ei ole oikein kummankaan syy. Eli ette ole olleet riittävän sopivia toisillenne.


      • kunnon mies
        Miss Fury kirjoitti:

        Älä valehtele. Minä en mene treffeille ennenkuin olen saanut kunnon keskustelua aikaan toisen kanssa netissä. Nyt olen käynyt kolmilla treffeillä suloisen nörttipojan kanssa. Yleensä torjun miehet syystä, että he käyvät liian vakaviksi liian aikaisin tai paljastuvat ärsyttäviksi idiooteiksi(vaikka seulontani yleensä karsii pahimmat).

        Miten sitä keskustelua saa netissä naisen kanssa aikaiseksi, jos vain joka kymmenes vastaa mitään takaisin?


      • ..
        kunnon mies kirjoitti:

        Miten sitä keskustelua saa netissä naisen kanssa aikaiseksi, jos vain joka kymmenes vastaa mitään takaisin?

        Nettideitissä olet yksi mies tuhansien joukosta. Uskoisin, että miehiä on enemmän kuin naisia siellä. Lisäksi kukaan ei ole vastuussa sinulle vastaamisesta. Nettideittailu on myös oiva väline harjoittaa omaa kusipäisyyttään. -Klik- ja epäkelpo tyyppi on poissa näkyvistä.

        Mutta kaikenkaikkiaan nettideitissä tosiaan olet tuuliajolla. Pettymysten, vastoinkäymisten ja lopulta pahan mielen saamisen todennäköisyys on: _Suuri_.


      • Miss Fury
        kunnon mies kirjoitti:

        Miten sitä keskustelua saa netissä naisen kanssa aikaiseksi, jos vain joka kymmenes vastaa mitään takaisin?

        Hio vähän sitä aloitus viestiäsi. Minä en jaksa vastata ihmisille, jotka lähettävät jotain "Hei kultsu, mitäs jos tavattais" läppää. En tosin voi vastata tähän yhdenkään muun naisen puolesta yhtään mitään.


      • kunnon mies
        Miss Fury kirjoitti:

        Hio vähän sitä aloitus viestiäsi. Minä en jaksa vastata ihmisille, jotka lähettävät jotain "Hei kultsu, mitäs jos tavattais" läppää. En tosin voi vastata tähän yhdenkään muun naisen puolesta yhtään mitään.

        Eipä nuo naistenkaan netissä tekemät aloitukset ole erityisen tasokkaita. Olen joitakin aloitteita saanut.


      • Miss Fury
        kunnon mies kirjoitti:

        Eipä nuo naistenkaan netissä tekemät aloitukset ole erityisen tasokkaita. Olen joitakin aloitteita saanut.

        No heille sama neuvo sitten. Luulin että haluat saada vastauksia, etkä kilpailla siitä mikä sukupuoli tekee keskimääräisesti huonoimmat aloitusviestit netissä.
        Ei ihmekään jos kukaan ei vastaa...


      • Jobojobo
        Miss Fury kirjoitti:

        No heille sama neuvo sitten. Luulin että haluat saada vastauksia, etkä kilpailla siitä mikä sukupuoli tekee keskimääräisesti huonoimmat aloitusviestit netissä.
        Ei ihmekään jos kukaan ei vastaa...

        Pistänpä tähän keskustelun jatkoksi, että naisten profiilit ja viestit nettideiteissä ovat aivan uskomattoman samankaltaisia usein. Halutaanko näyttää mahdollisimman normaalilta ja keskimääräiseltä, vai ollaanko sitä oikeasti? Voi olla myös, että tuntemattomille ei haluta avautua kovin paljon heti kärkeen.


      • Kombinaatio
        Jobojobo kirjoitti:

        Pistänpä tähän keskustelun jatkoksi, että naisten profiilit ja viestit nettideiteissä ovat aivan uskomattoman samankaltaisia usein. Halutaanko näyttää mahdollisimman normaalilta ja keskimääräiseltä, vai ollaanko sitä oikeasti? Voi olla myös, että tuntemattomille ei haluta avautua kovin paljon heti kärkeen.

        Ja ihan samat neuvot pätee miehille (kuin naisille). Sinä itse valikoit kenelle laitat viestiä. Jos naisen profiili ei herätä kiinnostusta tai eroa mitenkään mielenkiintoa herättävästi, hyppää yli. Ei tarvitse väkisin yrittää tehdä tikusta asiaa.

        Ja miehillä massapostaus on turn-off vailla vertaa (varmaan myös naisten tekemänä mutta puhun nyt vain omasta puolestani).


      • kunnon mies
        Miss Fury kirjoitti:

        No heille sama neuvo sitten. Luulin että haluat saada vastauksia, etkä kilpailla siitä mikä sukupuoli tekee keskimääräisesti huonoimmat aloitusviestit netissä.
        Ei ihmekään jos kukaan ei vastaa...

        Sitä ollaan olevinaan niin älykkäitä naisia...
        Tietysti haluan vastauksia aloitteisiin.
        Taidat olla kiinnostunut minusta?;)
        Oikein Miss Fury!
        Ihqua!


      • HJGGKLKL
        kunnon mies kirjoitti:

        Sitä ollaan olevinaan niin älykkäitä naisia...
        Tietysti haluan vastauksia aloitteisiin.
        Taidat olla kiinnostunut minusta?;)
        Oikein Miss Fury!
        Ihqua!

        Eipä ihme että kirjeenvaihto tökää melko nopeasti jos olet noin herkkänahkainen. Mutta ole vaan, ei ole keneltäkään hyvä pois.


    • fawefwe

      Olenkohan minäkin sitten kylmä, kun en todellakaan vaivaudu joka naiselle vastaamaan. Yleensä nämä ovat kyllä lyhyitä, ala-arvoisia yhteydenottoja ja luultavasti jotain vastaisin vaikkei kiinnostaisikaan, jos vastapuoli on nähnyt paljon vaivaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      383
      2007
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      51
      1694
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      209
      1354
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1086
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      1005
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      948
    7. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      109
      850
    8. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      832
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      776
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      690
    Aihe