Osaako kukaan neuvoa, että mistä ihmeestä oikein voisin löytää matkaseuraa laivaristeilylle? Olen vähän vajaa kolmekymppinen mies Helsingistä ja olen pitkään haaveillut Tukholman laivaristeilystä (toki Tallinnan risteily käy myös), mutta kun ongelmani on se, ettei mulla ole ketään kavereita, joita voisin pyytää seuraksi tonne risteilylle.
Oon kyllä miettinyt sitäkin vaihtoehtoa, että jos lähtisin käymään yksin tolla matkalla, mutta en vaan haluaisi yksin lähteä, kun sitä pidetään aina vähän outona ja epänormaalina, jos mun ikäiseni nuorempi mies on yksin laivamatkalla ilman ketään kavereita. Varsinkin laivan baareissa ihmiset tulisivat helposti kyselemään just siitä, että miksi oikein oon yksin liikkeellä ja miksei ole ketään kavereita mukana. Sitten olisi taas inhottava selitellä siinä, kun ei keksisi mitään järkevää sanottavaa.
Oon yrittänyt etsiä sitä matkaseuraa mm. tuolta sinkut-palstalta, sekä myös tuolta Matkaseuraa-palstalta, mutta en vaan ole mistään sitä löytänyt.
Jos täältä löytyisi matkaseuraa vailla olevia henkilöitä, niin mulle voi ilmoittautua matkaseuraksi vaikka heti saman tien. Tietenkin ensin olisi kiva nähdä ja tutustua hieman ennen tonne risteilylle lähtöä.
Jos joku haluaa antaa mulle jotain vinkkejä tai tarjoutua matkaseuraksi, niin sähköpostia voi laittaa tulemaan osoitteeseen [email protected]
Mistä matkaseuraa?
2
164
Vastaukset 2
- matkaopasmies
Et saa mistään matkaseuraa kun sulle ei kelpaa mikään. Lähe yksin äläkä tuu tänne vinkumaan.
Kyllä mulle kelpaa vaikka mikä, jos vaan saisin jostain sitä matkaseuraa, sillä yksin en halua lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4081757- 1451141
- 671083
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143847- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654