SEPULTURA IS BACK!

_KAIROS_

Sepultura julkaisee uuden albumin, Kairos, 29.6. Itsellä lähti levy heti tilaukseen. Monet kriitikot ovat jo ylistäneet levyä. Toivottavasti tämä olisi paluuta vanhaan kunnon Sepulturaan vaikka pidänkin myös uusista albumeista. Beneath the Remains, Arise ja Chaos AD ovat parhaat levyt. Olisipa tuleva albumi edes Chaos AD:n veroinen.
Cavaleran seurakunta tietysti ei edes anna levylle mahdollisuuksia kun mikään ei ole hyvää ilman Maxia. Itselle tuo Cavalera Conspiracy oli suuri pettymys. Mutta tässäpä pieni näyte Kairos albumista: http://www.youtube.com/watch?v=90xcR8rITcU
Mitä mieltä ootte? Onko täällä muita Sepultura faneja?

20

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutafacer

Ei oo. Lataa netistä levy, saat ilmaiseksi.

• Sepultura rules

Poseri!

• mutafacer

Dark Tranguillity
      Slayer
      Testament, en jaksa listata, on parempia kuin brasilia-felipemassa metall

• hhhhhhhhhhhhh

SEPELTURA. Never heard :D

• Arise!

On täytynyt asua kaivossa jos ei ole kuullut Sepulturasta. Menestynein brasilialainen metalliyhtye. Mutta tuskin nämä poser-pellet edes tykkäävät Sepulturasta. Hieno yhtye, sekä Maxin, että Derrickin laulamana.
      Under a pale grey sky we shall arise... \m/

• HappyNow?

Mitä oikein selität? en ole itsekään kuullut Sepulturasta ja luulen ettei moni muukaan. kuuntelen kuitenkin Iron Maidenia, Panteraa, BWMV, WASPia ja jne. mutta tämä on aivan uusi bändi. Kiva taas yksi tätä "poser-musiikkia" pilkkaava ja muutenkin yleistävä hyypiö. harmi että teitäkin on.

• thrash till death_
        HappyNow? kirjoitti:

Mitä oikein selität? en ole itsekään kuullut Sepulturasta ja luulen ettei moni muukaan. kuuntelen kuitenkin Iron Maidenia, Panteraa, BWMV, WASPia ja jne. mutta tämä on aivan uusi bändi. Kiva taas yksi tätä "poser-musiikkia" pilkkaava ja muutenkin yleistävä hyypiö. harmi että teitäkin on.

Eli toisin sanoen tunnet vain nämä suurimmat yhtyeet. Et ole jaksanut mennä pintaa syvemmälle ja etsiä hyviä bändejä. Olenko oikeassa?
        Sepultura on loppujen lopuksi erittäin tunnettu yhtye. Kuten joku jo sanoi, menestynein brasilialainen metalliyhtye. Beneath the Remains, Arise ja Chaos A.D:n pitäisi olla kaikille tuttuja albumeita, jos thrash metallista tykkää. Beneath the Remains mainitaan usein 10 parhaan thrash-albumin joukossa. Ja sitten on tietysti Roots joka on yhtyeen tunnetuin albumi mutta ei todellakaan paras.
        Voinko olettaa että olet alle 18-vuotias kun et ole kuullut Sepulturasta. Sepulturan kulta aika oli 90-luvulla, jolloin sinä todennäköisesti olit vielä pikku napero. Tutustu bändiin ennen kuin alat kommentoimaan mitään. Monesti hyvät bändit ovat juuri kiven alla.

• TRAAASH!
        thrash till death_ kirjoitti:

Eli toisin sanoen tunnet vain nämä suurimmat yhtyeet. Et ole jaksanut mennä pintaa syvemmälle ja etsiä hyviä bändejä. Olenko oikeassa?
        Sepultura on loppujen lopuksi erittäin tunnettu yhtye. Kuten joku jo sanoi, menestynein brasilialainen metalliyhtye. Beneath the Remains, Arise ja Chaos A.D:n pitäisi olla kaikille tuttuja albumeita, jos thrash metallista tykkää. Beneath the Remains mainitaan usein 10 parhaan thrash-albumin joukossa. Ja sitten on tietysti Roots joka on yhtyeen tunnetuin albumi mutta ei todellakaan paras.
        Voinko olettaa että olet alle 18-vuotias kun et ole kuullut Sepulturasta. Sepulturan kulta aika oli 90-luvulla, jolloin sinä todennäköisesti olit vielä pikku napero. Tutustu bändiin ennen kuin alat kommentoimaan mitään. Monesti hyvät bändit ovat juuri kiven alla.

ja mitäköhän tää jätkä selittää? luulee että jos kuuntelee tätä ns aitoa metallia niin pitäisi tuntea kaikki bändit. ja jos et tunne olet heti automaattisesti 90-luvulla syntynyt napero. ja HappyNow?:n kommentissa jotain vikaa? saa sitä kommentoida jos ei ole kuullut jostain uudesta bändistä. ei hän sitä haukkunut, jollei sinua loukkaa se että joku ei ole kuullut sinun lempibändistä. esim. oletko kuullut bändisä nimeltä Destruction. et ole. ja se on ihan ok minulle mutta en oleta että olet napero vaikka bändi on jo kasarilta.

• ei vihamielinen
        TRAAASH! kirjoitti:

ja mitäköhän tää jätkä selittää? luulee että jos kuuntelee tätä ns aitoa metallia niin pitäisi tuntea kaikki bändit. ja jos et tunne olet heti automaattisesti 90-luvulla syntynyt napero. ja HappyNow?:n kommentissa jotain vikaa? saa sitä kommentoida jos ei ole kuullut jostain uudesta bändistä. ei hän sitä haukkunut, jollei sinua loukkaa se että joku ei ole kuullut sinun lempibändistä. esim. oletko kuullut bändisä nimeltä Destruction. et ole. ja se on ihan ok minulle mutta en oleta että olet napero vaikka bändi on jo kasarilta.

Kyllä olen kuullut Destructionista. Olen käynyt heidän keikakallaan ja omistan Release from Agonyn, The Antichristin ja Devolutionin. Nämä poserit tunnistaa siitä kun he suuttuvat heti toisten "vääristä" mielipiteistä. Eikö alkuperäisen metallin ideana ollutkin se että ei välitetä mitä muut ajattelee. Tämä asenne näyttää puuttuvan joiltakin näistä uusista metallin kuuntelijoista. Kaikki eri mielipiteet otetaan henkilökohtaisesti. Tharshissa taas voidaan sanoa vain että "haista vittu, en välitä mitä ajattelet".

Ja ai niin, se on THRASH, ei trash. Mene kotiin kasvamaan nappula.

• maku asiaoita
        ei vihamielinen kirjoitti:

Kyllä olen kuullut Destructionista. Olen käynyt heidän keikakallaan ja omistan Release from Agonyn, The Antichristin ja Devolutionin. Nämä poserit tunnistaa siitä kun he suuttuvat heti toisten "vääristä" mielipiteistä. Eikö alkuperäisen metallin ideana ollutkin se että ei välitetä mitä muut ajattelee. Tämä asenne näyttää puuttuvan joiltakin näistä uusista metallin kuuntelijoista. Kaikki eri mielipiteet otetaan henkilökohtaisesti. Tharshissa taas voidaan sanoa vain että "haista vittu, en välitä mitä ajattelet".

Ja ai niin, se on THRASH, ei trash. Mene kotiin kasvamaan nappula.

taisi olla kyllä tämä Arise! tämä "aidon metallin kuuntelija" joka suuttui kun joku ei ollut kuullut sepulturesta ja alkoi kutsumaan poser pelleiksi.
        "Eikö alkuperäisen metallin ideana ollutkin se että ei välitetä mitä muut ajattelee." no mitäs Arise! sitten täällä ajattelee toisten mielipiteistä kun hhhhhhhh kommentoi ettei ole koskaan kuullutkaan bändist ja sitten on heti siinä poserit väittämässä. ettehän te piittää muitten mielipitesitä? semmoista sakkia.. olen kasarilla syntynyt ja kuuntelen trashia ja speed metallia kuten Dragonforcea. vielä tiedoksi. toisten ihmisten kirjoitusvirheisiin ja tuommoiseksi nappulaksi kutsuminen on aika lapsellista. varsinkin kun ei ole edes tavannut henkilöä. alkaa vaan tuntumaan että olet itse vielä nuori ja sanot toisia nuoriksi joilloin he pitäisivät sinua jo aikuisena. mutta en tässä riita haasta.. \m/

• Arise!
        maku asiaoita kirjoitti:

taisi olla kyllä tämä Arise! tämä "aidon metallin kuuntelija" joka suuttui kun joku ei ollut kuullut sepulturesta ja alkoi kutsumaan poser pelleiksi.
        "Eikö alkuperäisen metallin ideana ollutkin se että ei välitetä mitä muut ajattelee." no mitäs Arise! sitten täällä ajattelee toisten mielipiteistä kun hhhhhhhh kommentoi ettei ole koskaan kuullutkaan bändist ja sitten on heti siinä poserit väittämässä. ettehän te piittää muitten mielipitesitä? semmoista sakkia.. olen kasarilla syntynyt ja kuuntelen trashia ja speed metallia kuten Dragonforcea. vielä tiedoksi. toisten ihmisten kirjoitusvirheisiin ja tuommoiseksi nappulaksi kutsuminen on aika lapsellista. varsinkin kun ei ole edes tavannut henkilöä. alkaa vaan tuntumaan että olet itse vielä nuori ja sanot toisia nuoriksi joilloin he pitäisivät sinua jo aikuisena. mutta en tässä riita haasta.. \m/

Se, että ei ole kuullut Sepulturasta, ei ole mikään mielipide. Mutta joo, ymmärrän pointtisi.

Tämä uus levy kuullostaa aika hyvältä. Ehkä neljänneksi paras Sepultura albumi. Ylivoimaisesti paras Derrickin aikakaudelta.

• REFUSE/RESIST

sepultura on yks lempibändeistä ja oon syntyny 1997! ja eikös metallissa oo se idea ettei haukuta muita metalli bändejä vaan ollaan yks yhtenäinen lauma mölyäviä pitkä tukkia! ite en oo innostunu uudesta sepulturasta niin paljoo ku vanhasta, mutta on hyvä tää uus levy! cavalera conspiracy on enempi sepultura kun sepultura on nykyään mutta se on vaan mun miälipide luulen kyllä että joku on samaa mieltä!

• rtjrtj

Aika outoa kyllä, jos ei ole sepulturasta kuullut, mutta mulle sepultura ei ole back, ennen kuin max on palannut...

• Kreegah bundolo

Sepukoissa ei muuten ole yhtään alkuperäistä jäsentä jäljellä. Tosielmän Spinal Tap.

• no one will stand

Onpas.
        Paulo Jr. on alkuperäinen basisti. Andreas Kisser on ollut melkein alkuajoista asti bändissä. Dolabella on melkein Igorin veroinen rumpali. Kyllä tämä uusi Sepultura raiskaa kaiken mitä Max on tehnyt viime vuosina. Cavalera vetää jotain vitun nu-metallia Soulflyssa ja tuo CC on täyttä paskaa. Eli toisin sanoen, Max tarvitsee Sepulturaa mutta Sepultura ei tarvitse Maxia.

• Janne.

No sehän riippuu ihan siitä kuinka hyvin on metalliin tutustunut ja paneutunut. Itse olen jo 9 vuotiaana ostanut ensimmäisen vinyylini Iron Maiden, sen jälkeen Twisted Sisteriä jne.
      30 ikäisenä tietää kyllä asiaan perehtyneenä mikä on Sepultura.
      Sepultura osaa erottua joukosta....EIkä Derrick Green mikään huono laulaja ole, mutta enemmän särmää on silloin kun Cavalera on laulamassa.

- Beneath The Remains
      - Roots
      - Against

Nuo tällä hetkellä hyllyssä... Pitänee hankkia taas loput takaisin kun tuli myytyä sen takia kun ei pitkään aikaan niitä kuunnellut... Nyt taas sitten.

• Bloody Roots

Tänään rävähtää!! Sepultura Virgin Oil Clubilla 22.3.2012. Hynystä lainatakseni:
        Ei tiedä vielä lapset että illalla tulee verta korvista!! Fuck Yeah!!

• Dante Sepultura

Aika hyvin potkii perseille tää Kairos, kova levy. Suosittelen kuuntelemaan. Tää ns. "uusi" Sepultura pyyhki Soulflylla ja Cavalera Conspiracylla lattiaa. Nuo Maxin viime vuosien tuotokset on ollut täyttä sontaa. Mutta joo, Sepultura jyrää!

• Janne777.

Pskat mitään nettilatailuja alkuperäinen levy sen olla pitää!

• Shole

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      200
      6148
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2857
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2317
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2079
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1427
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1402
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1326
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe