TATUOINNIT TURUSSA

akasha-83

Suositelkaa hyviä tatuointi mestoja Turussa? Ekan kerran mä harkitsen vakavissani tatuoinnin ottamista ja nyt pitäis vaan löytää paikka, joka varmasti on luotettava ja hyvä. Kuitenkin kyse jostain, mikä säilyy lopun elämää... Kiitoksia etukäteen!

37

17664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neljän sentin korot

Hyvä, ettet ryntää suin päin ekaan liikkeeseen varaamaan aikaa. Vertaile tunnetuimpien liikkeiden tatuoijien kuvagallerioita, ja valitse tatuoijasi kädenjäljen perusteella. Tiedät varmaan minkä tyyppistä kuvaa harkitset, tee päätös sen pohjalta.

Turussa tunnetuimpia lienee Individual Ink ja Skin Craft. Itse sain Individualista mitä loistavinta laatua aina suunnittelusta toteutukseen saakka.

• Itse asiassa mä löysin saitin, jossa on arvosteltu tähdillä Turun liikkeitä.
      Kyseiset liikkeet:

Individual Ink
      Turun Paja
      Tattoo Studio Nobody
      Kintaro Tattoo
      Joker The Tattoo Shop

Noista sit kyselemään kaiketi... Kaveri ollut Skin Craftilla ja suositteli Henrii. Tatuointi joka mulla on mielessä, on teksti, joten ei niinkään vaadi mitään erityistä graafista suunnittelua, mutta totta kai jäljen pitää siistii olla.

• Jani -- 87

muut kyllä osaa hommansa mutta vältä Kintaroa kuin ruttoa!!!!! Harri on pilannut monen tuttuni kuvat!

• Utelias88

Millä tavoin?

• hijlnhb
    • da duioa

Joker tattoo on ehdottomasti Turun paikoista paras, laadukasta jälkeä ja Jussi on nimenomaan huippu taitava. Omani on kaikki siellä otettuja, jonoa saattaa hieman olla mutta sehän kertoo suosiosta :) Käy sivuilla tai naamakrijassa katsomassa, todella tasokasta jälkeä.

P:S En myöskään suosittele harria.

• kirsikkapuu_

Suosittelen Skin Craftin Tutaa jos haluat "rockabilly" tyyppisen perinteisen tatuoinnin! :)

• rand000m

onko kokemuksia Joker tattooo shopin naistyöntekijästä onko hyvä tekemään ?

• kattimatikainen74

Dessi on tehnyt mulle pari kuvaa, oon ollut tosi tyytyväinen ja mikä parasta Dessin värien käyttö on aivan mahtavaa!!!!

• 1+2

Itse suosittelen Nobodya :) Kaikki tuttuni ovat myös minun lisäkseni kuvansa tuolla ottaneet ja pelkästään kehuja olen kuullut ja omat kokemukseni olivat hyvät.

• lkjwhqeih

Turun Pajassa samoin kuin Individualin Lassella noin vuoden jono.

• jarte12

Golden Eye Tattoo ehdottomasti! Hyvä jälkee, hyvä meininki! Ihan sopiva jono:)
      www.goldeneyetattoo.com

• turkutyttö85

Joker tattoo ehdottomasti paras paikka, Jussi ja Dessi molemmat tosi taitavia ja hauskoja tyyppejä!

• ainonkeiju86

Turusta kävin hakemassa kuvani Kintaro Tattoosta.. hyvää kuvaa sai ja lämmin tunnelma siellä oli. Oma kuva on hyvin onnistunut!

• Rxy82

Käväisin tatskattavana Golden Eye Tattoossa, tuli tosi hieno tatuointi! Liike on aika iso ja siisti ja tosi mukava meininki!

• Menen uudelleen

Skin Craftilla on hyvät tekijät. Paikka on erittäin siisti ja palvelu pelaa!!!!
      SUOSITTELEN !!!!

• FightingLambada

Onko Turussa vielä joku paikka mikä tekee tatuointeja ilman ajanvarausta, kuun vikana päivänä? ainakin jossain vaiheessa oli..

• Rxy

Skincraftissa tais perjantait olla walk in!

• Ghasi

Goldeneyetattoo.com sinne ne hyvät tatskaajat,menneet on!

• juanes84

toi golden eye tatoo on kyl hyvä paikka!

• nagnag
    • kuvatyttö

Oman tatskani teetätin Individual Inkissä, ja olen kyllä tosi tyytyväinen.

• Tikru

Kintaro tattoohon olen ollut erittäin tyytyväinen. Tatuoinneista tullut mahtavia!

• Huh--huhhh

Oikeasti??? :DDD

• Dogbite tattoo

Hyviähän täällä onkin jo mainittu mut tahdon lisätä listaan myös Dogbiten Samin, itse olen käynyt jokaisen kuvani ottamassa Samin luona ja pelkkää positiivista palautetta voin antaa, kehitys on kaverilla ollut huimaa viimeset vuodet ja tuntuu parantavan vaan koko ajan.

• Finska

Tuta on TOSI hyvä! Ei ole enää Skin Craftissa. Tehny mulle ja mun frendeille monta sika siistiä leimaa. Nykyään oma liike toisen tatskaajan Sammynkaa TURKU TATTOO PARLOUR

• suosittelen!

Itsekin suosittelen Turku Tattoo Parlouria, molemmat tatuoijat sielä oikeita ammattilaisia ja plussana liikkeessä on niin lepposa tunnelma ja helppo olla että avot! Itse olen, ja kaikki tuttuni ketkä sielä kuvia ovat ottaneet, ovat todella tyytyväisiä!

• inkmisss

Omani olen hankkinut Individual Inkistä ja olen kyllä 100% tyytyväinen. Ystävällistä ja ammattitaisoita palvelua, siistiä jälkeä ja sanotaan rohkeasti ammattimainen mielipide et jos vaikka joku tietty varjostustyyli tms. ei sovi/mahdu noin pieneen alueeseen tai vastaavaa, ei jää asiakas sit pimentoon mistään. Omaani olen tyytyväinen. Kuullut myös positiivista palautetta Skin Craftista ja Tattoo Studio Nobodysta joskaan en itse ole käynyt kummassakaan.

• kakeee3

Suosittelen ehdottomasti Turku Tattoo Parlour tosi kovaa ammattitaitoa. Perustivat oman liikkeen joskus viime vuonna olivat kaikki sitä ennen just tuolla SkinCraftissa hommissa.
      Oon ottanu Kaikki leimani Sammyltä ja muija Tutalta. Isot peukut.

• jonot??

kuinka pitkät jonot golden eye tattooseen on??

• Cannoooon

Itse varasin eilen -> aika puolentoista viikon päästä.

• tatuoitu nainen
        Cannoooon kirjoitti:

Itse varasin eilen -> aika puolentoista viikon päästä.

alle 2 viikkoa annettiin minullekin.

• Samppa Linna

Semmonen ko Tauskin tatuointi, siellä hakataan iho tummaks.
      Miälevikast läppändeerust!!!
      Saa kayttää mut ei ol pakko hei!!!

• hyvän mielen paikka

Kintaro

• Hannes57

Lasse sjöroosin ajanvaraus oli joskus elokuussa 12 ja jono taitaa mennä 2015 keväälle..Siinä on tän maan parhaimpia tatuoitsijoita jollei paras.Jono ja kuvat puhukoon puolestaan...

• Zaska69

Olen turkulaisena tatuointien ottajana käynyt melkein kaikki liikkeet läpi ja ottanut kuvaa niin että alkaa olla paikat vähissä. Jos mun mielipidettä kysytään hintalaatusuhteessa, palvelussa, toiveissa, viihtyvyydessä, asioiden sujuvuudessa niin voisin antaa kouluarvosanat minulle kuvia tehneistä liikkeistä: 10 paras ja 4 luokaton.

jokertattoo 5-
      tuitattoo 6
      jyrki ink 4
      tattoo parlour 7
      skincraft 8
      greatmastertattoo 7-
      Turunpaja 7
      tattoostudio nobody 6
      individual ink 5-
      kintaro 8
      goldeneye tattoo 5
      dogbite 4
      Goodblood tattoo 4

• rivannah

Ketä tekee Goldeneyetattoossa esim. fotorealistisen kuvan. Ei minulle ainakaan ketään! Individualissa kärpäsenkokoinen valokuvatatuointi 500€, no huh kun on hintavaa. Kaveri oli ollut individualissa ottamassa tatuointia ja kuulemma haukuttiin jotakin viimeviikolla ollutta asiakasta todella törkeästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      225
      7007
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      45
      1295
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1102
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      911
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      49
      875
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      867
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      95
      832
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      801
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      776
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      743
    Aihe