Suositelkaa hyviä tatuointi mestoja Turussa? Ekan kerran mä harkitsen vakavissani tatuoinnin ottamista ja nyt pitäis vaan löytää paikka, joka varmasti on luotettava ja hyvä. Kuitenkin kyse jostain, mikä säilyy lopun elämää... Kiitoksia etukäteen!
TATUOINNIT TURUSSA
37
17664
Vastaukset
- Neljän sentin korot
Hyvä, ettet ryntää suin päin ekaan liikkeeseen varaamaan aikaa. Vertaile tunnetuimpien liikkeiden tatuoijien kuvagallerioita, ja valitse tatuoijasi kädenjäljen perusteella. Tiedät varmaan minkä tyyppistä kuvaa harkitset, tee päätös sen pohjalta.
Turussa tunnetuimpia lienee Individual Ink ja Skin Craft. Itse sain Individualista mitä loistavinta laatua aina suunnittelusta toteutukseen saakka. Itse asiassa mä löysin saitin, jossa on arvosteltu tähdillä Turun liikkeitä.
Kyseiset liikkeet:
Individual Ink
Turun Paja
Tattoo Studio Nobody
Kintaro Tattoo
Joker The Tattoo Shop
Noista sit kyselemään kaiketi... Kaveri ollut Skin Craftilla ja suositteli Henrii. Tatuointi joka mulla on mielessä, on teksti, joten ei niinkään vaadi mitään erityistä graafista suunnittelua, mutta totta kai jäljen pitää siistii olla.- Jani -- 87
muut kyllä osaa hommansa mutta vältä Kintaroa kuin ruttoa!!!!! Harri on pilannut monen tuttuni kuvat!
- Utelias88
Millä tavoin?
- hijlnhb
suosittelen isosti golden eye tattoota!
esimerkkikuvia http://www.goldeneyetattoo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=6 - da duioa
Joker tattoo on ehdottomasti Turun paikoista paras, laadukasta jälkeä ja Jussi on nimenomaan huippu taitava. Omani on kaikki siellä otettuja, jonoa saattaa hieman olla mutta sehän kertoo suosiosta :) Käy sivuilla tai naamakrijassa katsomassa, todella tasokasta jälkeä.
P:S En myöskään suosittele harria. - kirsikkapuu_
Suosittelen Skin Craftin Tutaa jos haluat "rockabilly" tyyppisen perinteisen tatuoinnin! :)
- rand000m
onko kokemuksia Joker tattooo shopin naistyöntekijästä onko hyvä tekemään ?
- kattimatikainen74
Dessi on tehnyt mulle pari kuvaa, oon ollut tosi tyytyväinen ja mikä parasta Dessin värien käyttö on aivan mahtavaa!!!!
- 1+2
Itse suosittelen Nobodya :) Kaikki tuttuni ovat myös minun lisäkseni kuvansa tuolla ottaneet ja pelkästään kehuja olen kuullut ja omat kokemukseni olivat hyvät.
- lkjwhqeih
Turun Pajassa samoin kuin Individualin Lassella noin vuoden jono.
- jarte12
Golden Eye Tattoo ehdottomasti! Hyvä jälkee, hyvä meininki! Ihan sopiva jono:)
www.goldeneyetattoo.com - turkutyttö85
Joker tattoo ehdottomasti paras paikka, Jussi ja Dessi molemmat tosi taitavia ja hauskoja tyyppejä!
- ainonkeiju86
Turusta kävin hakemassa kuvani Kintaro Tattoosta.. hyvää kuvaa sai ja lämmin tunnelma siellä oli. Oma kuva on hyvin onnistunut!
- Rxy82
Käväisin tatskattavana Golden Eye Tattoossa, tuli tosi hieno tatuointi! Liike on aika iso ja siisti ja tosi mukava meininki!
- Menen uudelleen
Skin Craftilla on hyvät tekijät. Paikka on erittäin siisti ja palvelu pelaa!!!!
SUOSITTELEN !!!! - FightingLambada
Onko Turussa vielä joku paikka mikä tekee tatuointeja ilman ajanvarausta, kuun vikana päivänä? ainakin jossain vaiheessa oli..
- Rxy
Skincraftissa tais perjantait olla walk in!
- Ghasi
Goldeneyetattoo.com sinne ne hyvät tatskaajat,menneet on!
- juanes84
toi golden eye tatoo on kyl hyvä paikka!
- nagnag
http://www.kabubbytattoo.fi/gallery/ ehdottomasti tonne
- kuvatyttö
Oman tatskani teetätin Individual Inkissä, ja olen kyllä tosi tyytyväinen.
- Tikru
Kintaro tattoohon olen ollut erittäin tyytyväinen. Tatuoinneista tullut mahtavia!
- Huh--huhhh
Oikeasti??? :DDD
- Dogbite tattoo
Hyviähän täällä onkin jo mainittu mut tahdon lisätä listaan myös Dogbiten Samin, itse olen käynyt jokaisen kuvani ottamassa Samin luona ja pelkkää positiivista palautetta voin antaa, kehitys on kaverilla ollut huimaa viimeset vuodet ja tuntuu parantavan vaan koko ajan.
- Finska
Tuta on TOSI hyvä! Ei ole enää Skin Craftissa. Tehny mulle ja mun frendeille monta sika siistiä leimaa. Nykyään oma liike toisen tatskaajan Sammynkaa TURKU TATTOO PARLOUR
- suosittelen!
Itsekin suosittelen Turku Tattoo Parlouria, molemmat tatuoijat sielä oikeita ammattilaisia ja plussana liikkeessä on niin lepposa tunnelma ja helppo olla että avot! Itse olen, ja kaikki tuttuni ketkä sielä kuvia ovat ottaneet, ovat todella tyytyväisiä!
- inkmisss
Omani olen hankkinut Individual Inkistä ja olen kyllä 100% tyytyväinen. Ystävällistä ja ammattitaisoita palvelua, siistiä jälkeä ja sanotaan rohkeasti ammattimainen mielipide et jos vaikka joku tietty varjostustyyli tms. ei sovi/mahdu noin pieneen alueeseen tai vastaavaa, ei jää asiakas sit pimentoon mistään. Omaani olen tyytyväinen. Kuullut myös positiivista palautetta Skin Craftista ja Tattoo Studio Nobodysta joskaan en itse ole käynyt kummassakaan.
- kakeee3
Suosittelen ehdottomasti Turku Tattoo Parlour tosi kovaa ammattitaitoa. Perustivat oman liikkeen joskus viime vuonna olivat kaikki sitä ennen just tuolla SkinCraftissa hommissa.
Oon ottanu Kaikki leimani Sammyltä ja muija Tutalta. Isot peukut. - jonot??
kuinka pitkät jonot golden eye tattooseen on??
- Cannoooon
Itse varasin eilen -> aika puolentoista viikon päästä.
- tatuoitu nainen
Cannoooon kirjoitti:
Itse varasin eilen -> aika puolentoista viikon päästä.
alle 2 viikkoa annettiin minullekin.
- Samppa Linna
Semmonen ko Tauskin tatuointi, siellä hakataan iho tummaks.
Miälevikast läppändeerust!!!
Saa kayttää mut ei ol pakko hei!!! - hyvän mielen paikka
Kintaro
- Hannes57
Lasse sjöroosin ajanvaraus oli joskus elokuussa 12 ja jono taitaa mennä 2015 keväälle..Siinä on tän maan parhaimpia tatuoitsijoita jollei paras.Jono ja kuvat puhukoon puolestaan...
- Zaska69
Olen turkulaisena tatuointien ottajana käynyt melkein kaikki liikkeet läpi ja ottanut kuvaa niin että alkaa olla paikat vähissä. Jos mun mielipidettä kysytään hintalaatusuhteessa, palvelussa, toiveissa, viihtyvyydessä, asioiden sujuvuudessa niin voisin antaa kouluarvosanat minulle kuvia tehneistä liikkeistä: 10 paras ja 4 luokaton.
jokertattoo 5-
tuitattoo 6
jyrki ink 4
tattoo parlour 7
skincraft 8
greatmastertattoo 7-
Turunpaja 7
tattoostudio nobody 6
individual ink 5-
kintaro 8
goldeneye tattoo 5
dogbite 4
Goodblood tattoo 4 - rivannah
Ketä tekee Goldeneyetattoossa esim. fotorealistisen kuvan. Ei minulle ainakaan ketään! Individualissa kärpäsenkokoinen valokuvatatuointi 500€, no huh kun on hintavaa. Kaveri oli ollut individualissa ottamassa tatuointia ja kuulemma haukuttiin jotakin viimeviikolla ollutta asiakasta todella törkeästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.95832Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43743