Moi
Minusta kautta aikojen huonoin on ollut (Kät-kät) mahdollisesti väärin kirjoitettu.
Kaksi lapinpuvussa määkivää naista ja kaksi tummaihosta tanssii edessä.
Pohjanoteeraus !
Suomen huonoin esitys kautta aikojen euroviisuissa
22
4767
Vastaukset
- Mäkkihöperö
Ylivoimaisesti säälittävin tapaus oli Jasmine, laulun nimen olen jo armeliaasti unohtanut. Kätkät sentään osaavat laulaa.
- ukri
...Jasmine itse unehutti kappaleensa sanat finaalissa. Yippee.
- sinihilkka
Jasminin kitararämpytys "Niin kaunis on taivas, kaunis on maa" oli jotain käsittämätöntä sontaa.
- 663
ukri kirjoitti:
OLI OK MUTTA MUUTEN KAAMEA
- Raquel
ukri kirjoitti:
Itse asiassa se tapahtui kenraaliharjoituksissa se sanojen unohtuminen, jota me televisiokatsojat ei nähty. Kilpailussa Jasminen moka oli se, että hän alkoi laulaa kitarasoolon päälle, mutta tajusi sen onneksi ennen kuin kitaristilla meni pasmat sekaisin. Biisi oli huono mikä ei ollut Jasminen syy.
- EI SILLOIN SYNTYNYT
ukri kirjoitti:
TAISKAN ESITTÄMÄ HIROSHIMA OLISI SOPINUT SINNE. EIKÄ MIKÄÄN RIKI SORSAN EUROVIISU KAUTTA AIKAIN SURKEIN EUROVIISU ON LAURAN SÄHELLYS 2002
- Anonyymi
sinihilkka kirjoitti:
Jasminin kitararämpytys "Niin kaunis on taivas, kaunis on maa" oli jotain käsittämätöntä sontaa.
Yhtä hyvä/huono oli sexy uunittaja pianonisti u. Miksi lähdit pois.?
- Anonyymi
663 kirjoitti:
OLI OK MUTTA MUUTEN KAAMEA
Oli muuten kaamea.
- Esa
Kyllä surkein kautta aikojen on Vesa-Matti Loirin Huilumies. Miten sellainen on voinut päästä edes kisoihin?
- Maire
Kyllä minusta huonoin on Laura Voutilainen
- Esa
Ei hittto, oli se Maijasen jammajamma vielä surkeempi..
- Leila
Esa kirjoitti:
Ei hittto, oli se Maijasen jammajamma vielä surkeempi..
Joo, kyllä jammajamma lienee pohjanoteeraus tai sitten 0-Kojo
- 787
Maire kirjoitti:
Kyllä minusta huonoin on Laura Voutilainen
JASMINE - 96. MARIKA KROOK - 97 JA MONI MUU 1960 - 2000 LUVUILTA
- Reggea ok
Vieläkin puistattaa kun joku bändin jäsenistä makas selällään lattialla ja sätki jalkojaan.. Se oli karmeeta!
- Anonyymi
Määkin sain ja sarjaorkut jatkuivat vuoteen ,2017, kunnes ei enää tullut d searjaorkkui.!
- Minä
Ainaskin yksi huono esitys oli Kojon Nuku pommiin tuloksena oli 0 pistettä.
Toinen tosi ällöttävä esitys oli Pave Maijasen Yamma, Yamma. Hyi helvetti mikä kappale.
Nina Åströmin A Little Bit ei myöskään ollut mikään häävi esitys.
Pietarsaarelaisen Beat yhtyeen Fri oli nyt jokseenkin mukiinmenevää, mutta niitä juoruja joita kisan jälkeen alkoi tihkumaan niin kyseisen bändin käytös oli todella ala-arvoista.- Mäkkihöperö
Beat-yhtyeen Fri-kipaleen koukku oli moniäänisen laulun lisäksi mukaansatempaava rytmi, joka toimi hyvin karsinnoissa pikkucombon esittämänä, mutta tuhoutui täysin varsinaisissa kisoissa, jossa taustalla oli raskas sinfoniaorkesteri, joka ei svengannut pätkääkään.
Saman kohtalon koki Carita Holmström, jonka taustalle kapellimestari/trumpetisti Ossi Runne meni lisäämään täysin tolkuttomia torvien törähdyksiä... - KARSSINNAT
Mäkkihöperö kirjoitti:
Beat-yhtyeen Fri-kipaleen koukku oli moniäänisen laulun lisäksi mukaansatempaava rytmi, joka toimi hyvin karsinnoissa pikkucombon esittämänä, mutta tuhoutui täysin varsinaisissa kisoissa, jossa taustalla oli raskas sinfoniaorkesteri, joka ei svengannut pätkääkään.
Saman kohtalon koki Carita Holmström, jonka taustalle kapellimestari/trumpetisti Ossi Runne meni lisäämään täysin tolkuttomia torvien törähdyksiä...FREDI,MARION,KATRI - HELENA OSASIVAT JA SAMOIN MARKKU ARO JA KOIVISTOLAISET. JOS SINNE JOTAIN EI OLISI PITÄNYT VALITA NIIN TIMO KOJOA. MAIJASEN EUROVIISU ON MUN MIELESTÄNI PARAS. SÄÄLITTÄVÄÄ ON SE ETTÄ TAISKA EI OMALLA URALLAAN PÄÄSSYT KOSKAAN LOPPUKILPAILUUN SAAKKA. VAAN NAISISTA VALITTIIN ESIM AMI ASPELUND JOKA ON MIELESTÄNI LOISTAVA
- dyyd
KARSSINNAT kirjoitti:
FREDI,MARION,KATRI - HELENA OSASIVAT JA SAMOIN MARKKU ARO JA KOIVISTOLAISET. JOS SINNE JOTAIN EI OLISI PITÄNYT VALITA NIIN TIMO KOJOA. MAIJASEN EUROVIISU ON MUN MIELESTÄNI PARAS. SÄÄLITTÄVÄÄ ON SE ETTÄ TAISKA EI OMALLA URALLAAN PÄÄSSYT KOSKAAN LOPPUKILPAILUUN SAAKKA. VAAN NAISISTA VALITTIIN ESIM AMI ASPELUND JOKA ON MIELESTÄNI LOISTAVA
lauloiko fredi enkux vai suomex pylly vasten pyllyä? ku siit on versio englannin kielelläkin.. mistä löytäisi sanat enkux?
- Anonyymi
Mäkkihöperö kirjoitti:
Saman kohtalon koki Carita Holmström, jonka taustalle kapellimestari/trumpetisti Ossi Runne meni lisäämään täysin tolkuttomia torvien törähdyksiä...Ossi runteen trumpetti törähti aikoinaan, sittemmin tyrehtyi.
- Anonyymi
dyyd kirjoitti:
lauloiko fredi enkux vai suomex pylly vasten pyllyä? ku siit on versio englannin kielelläkin.. mistä löytäisi sanat enkux?
Prehdy siittosen menneinä aikaisin komenyoihin RUKissa
Kyllä se vuoden 1996 pohjakosketus oli nin täydellinen, ettei sen alle enää voi mennä. Mitätön biisi, surkea esitys ja koko jengi ympäripäissään (kyseessä oli siis Jasminen Niin kaunis on taivas)... Onneksi samana vuonna Viroa edusti hieno Kaelakee hääl, joten meillä suomalais-ugrilaisilla kansoilla oli kehissä hyväkin edustaja.
Kojon Nuku pommiin ja Freedin Pylly vasten pyllyä pump pump ovat campiä. Ne kestävät aikaa. Jasminen päälle lankeaa ehkä unohduksen armo -kuten monien muidenkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022431Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5721828- 91623
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011501Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977