Suomen huonoin esitys kautta aikojen euroviisuissa

Noviisi

Moi
Minusta kautta aikojen huonoin on ollut (Kät-kät) mahdollisesti väärin kirjoitettu.
Kaksi lapinpuvussa määkivää naista ja kaksi tummaihosta tanssii edessä.
Pohjanoteeraus !

22

4606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäkkihöperö

      Ylivoimaisesti säälittävin tapaus oli Jasmine, laulun nimen olen jo armeliaasti unohtanut. Kätkät sentään osaavat laulaa.

      • ukri

        ...Jasmine itse unehutti kappaleensa sanat finaalissa. Yippee.


      • sinihilkka

        Jasminin kitararämpytys "Niin kaunis on taivas, kaunis on maa" oli jotain käsittämätöntä sontaa.


      • 663
        ukri kirjoitti:

        ...Jasmine itse unehutti kappaleensa sanat finaalissa. Yippee.

        OLI OK MUTTA MUUTEN KAAMEA


      • Raquel
        ukri kirjoitti:

        ...Jasmine itse unehutti kappaleensa sanat finaalissa. Yippee.

        Itse asiassa se tapahtui kenraaliharjoituksissa se sanojen unohtuminen, jota me televisiokatsojat ei nähty. Kilpailussa Jasminen moka oli se, että hän alkoi laulaa kitarasoolon päälle, mutta tajusi sen onneksi ennen kuin kitaristilla meni pasmat sekaisin. Biisi oli huono mikä ei ollut Jasminen syy.


      • EI SILLOIN SYNTYNYT
        ukri kirjoitti:

        ...Jasmine itse unehutti kappaleensa sanat finaalissa. Yippee.

        TAISKAN ESITTÄMÄ HIROSHIMA OLISI SOPINUT SINNE. EIKÄ MIKÄÄN RIKI SORSAN EUROVIISU KAUTTA AIKAIN SURKEIN EUROVIISU ON LAURAN SÄHELLYS 2002


      • Anonyymi
        sinihilkka kirjoitti:

        Jasminin kitararämpytys "Niin kaunis on taivas, kaunis on maa" oli jotain käsittämätöntä sontaa.

        Yhtä hyvä/huono oli sexy uunittaja pianonisti u. Miksi lähdit pois.?


      • Anonyymi
        663 kirjoitti:

        OLI OK MUTTA MUUTEN KAAMEA

        Oli muuten kaamea.


    • Esa

      Kyllä surkein kautta aikojen on Vesa-Matti Loirin Huilumies. Miten sellainen on voinut päästä edes kisoihin?

      • Maire

        Kyllä minusta huonoin on Laura Voutilainen


      • Esa

        Ei hittto, oli se Maijasen jammajamma vielä surkeempi..


      • Leila
        Esa kirjoitti:

        Ei hittto, oli se Maijasen jammajamma vielä surkeempi..

        Joo, kyllä jammajamma lienee pohjanoteeraus tai sitten 0-Kojo


      • 787
        Maire kirjoitti:

        Kyllä minusta huonoin on Laura Voutilainen

        JASMINE - 96. MARIKA KROOK - 97 JA MONI MUU 1960 - 2000 LUVUILTA


    • Reggea ok

      Vieläkin puistattaa kun joku bändin jäsenistä makas selällään lattialla ja sätki jalkojaan.. Se oli karmeeta!

      • Anonyymi

        Määkin sain ja sarjaorkut jatkuivat vuoteen ,2017, kunnes ei enää tullut d searjaorkkui.!


    • Minä

      Ainaskin yksi huono esitys oli Kojon Nuku pommiin tuloksena oli 0 pistettä.

      Toinen tosi ällöttävä esitys oli Pave Maijasen Yamma, Yamma. Hyi helvetti mikä kappale.

      Nina Åströmin A Little Bit ei myöskään ollut mikään häävi esitys.

      Pietarsaarelaisen Beat yhtyeen Fri oli nyt jokseenkin mukiinmenevää, mutta niitä juoruja joita kisan jälkeen alkoi tihkumaan niin kyseisen bändin käytös oli todella ala-arvoista.

      • Mäkkihöperö

        Beat-yhtyeen Fri-kipaleen koukku oli moniäänisen laulun lisäksi mukaansatempaava rytmi, joka toimi hyvin karsinnoissa pikkucombon esittämänä, mutta tuhoutui täysin varsinaisissa kisoissa, jossa taustalla oli raskas sinfoniaorkesteri, joka ei svengannut pätkääkään.
        Saman kohtalon koki Carita Holmström, jonka taustalle kapellimestari/trumpetisti Ossi Runne meni lisäämään täysin tolkuttomia torvien törähdyksiä...


      • KARSSINNAT
        Mäkkihöperö kirjoitti:

        Beat-yhtyeen Fri-kipaleen koukku oli moniäänisen laulun lisäksi mukaansatempaava rytmi, joka toimi hyvin karsinnoissa pikkucombon esittämänä, mutta tuhoutui täysin varsinaisissa kisoissa, jossa taustalla oli raskas sinfoniaorkesteri, joka ei svengannut pätkääkään.
        Saman kohtalon koki Carita Holmström, jonka taustalle kapellimestari/trumpetisti Ossi Runne meni lisäämään täysin tolkuttomia torvien törähdyksiä...

        FREDI,MARION,KATRI - HELENA OSASIVAT JA SAMOIN MARKKU ARO JA KOIVISTOLAISET. JOS SINNE JOTAIN EI OLISI PITÄNYT VALITA NIIN TIMO KOJOA. MAIJASEN EUROVIISU ON MUN MIELESTÄNI PARAS. SÄÄLITTÄVÄÄ ON SE ETTÄ TAISKA EI OMALLA URALLAAN PÄÄSSYT KOSKAAN LOPPUKILPAILUUN SAAKKA. VAAN NAISISTA VALITTIIN ESIM AMI ASPELUND JOKA ON MIELESTÄNI LOISTAVA


      • dyyd
        KARSSINNAT kirjoitti:

        FREDI,MARION,KATRI - HELENA OSASIVAT JA SAMOIN MARKKU ARO JA KOIVISTOLAISET. JOS SINNE JOTAIN EI OLISI PITÄNYT VALITA NIIN TIMO KOJOA. MAIJASEN EUROVIISU ON MUN MIELESTÄNI PARAS. SÄÄLITTÄVÄÄ ON SE ETTÄ TAISKA EI OMALLA URALLAAN PÄÄSSYT KOSKAAN LOPPUKILPAILUUN SAAKKA. VAAN NAISISTA VALITTIIN ESIM AMI ASPELUND JOKA ON MIELESTÄNI LOISTAVA

        lauloiko fredi enkux vai suomex pylly vasten pyllyä? ku siit on versio englannin kielelläkin.. mistä löytäisi sanat enkux?


      • Anonyymi
        Mäkkihöperö kirjoitti:

        Beat-yhtyeen Fri-kipaleen koukku oli moniäänisen laulun lisäksi mukaansatempaava rytmi, joka toimi hyvin karsinnoissa pikkucombon esittämänä, mutta tuhoutui täysin varsinaisissa kisoissa, jossa taustalla oli raskas sinfoniaorkesteri, joka ei svengannut pätkääkään.
        Saman kohtalon koki Carita Holmström, jonka taustalle kapellimestari/trumpetisti Ossi Runne meni lisäämään täysin tolkuttomia torvien törähdyksiä...

        Ossi runteen trumpetti törähti aikoinaan, sittemmin tyrehtyi.


      • Anonyymi
        dyyd kirjoitti:

        lauloiko fredi enkux vai suomex pylly vasten pyllyä? ku siit on versio englannin kielelläkin.. mistä löytäisi sanat enkux?

        Prehdy siittosen menneinä aikaisin komenyoihin RUKissa


    • Kyllä se vuoden 1996 pohjakosketus oli nin täydellinen, ettei sen alle enää voi mennä. Mitätön biisi, surkea esitys ja koko jengi ympäripäissään (kyseessä oli siis Jasminen Niin kaunis on taivas)... Onneksi samana vuonna Viroa edusti hieno Kaelakee hääl, joten meillä suomalais-ugrilaisilla kansoilla oli kehissä hyväkin edustaja.

      Kojon Nuku pommiin ja Freedin Pylly vasten pyllyä pump pump ovat campiä. Ne kestävät aikaa. Jasminen päälle lankeaa ehkä unohduksen armo -kuten monien muidenkin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe