et mikä fiilis sulla juuri nyt on?
saatte luvan kanssa avautua mulle.
haluaisin kysyä rekatuilta ja rekkaamattomilta
67
243
Vastaukset
- alv-liskot
- särkee
- nälkä
- ahistaa (syy nro I)
- ahistaa (syy nro II)
- yleisahdistus
- muuten ihan ok Kävin hiljan suihkussa pesemässä aurinkorasvat iholta. - Pitäisi alkaa kuivata hiuksia, mutta kun en millään viitsisi. - Makoilen sängylläni, olis vähän nälkäkin, mutta kun en vaan jaksaisi nousta tästä... - Oikeeta kättä hermosärkee, taas... :( Rasvasin suihkun jälkeen ihoni ja sen takia on vähän kylmä. - Mutta kun pitäisi nousta pois päiväpeiton päältä, että saisi peittoa päälleen... - Eli nälkä, kylmä, väsynyt, särkee ja laiskottaa. - Eipä nyt just tule muuta päälimmäisenä tuntemuksena mieleen :)
- kylmä tämmösellä
helteellä kun ovet ja ikkunat on pidettävä selällään ja juostava suihkuun vähän väliä mitä jääveden juomiselta ehtii...
asutko p-naval?? kylmä tämmösellä kirjoitti:
helteellä kun ovet ja ikkunat on pidettävä selällään ja juostava suihkuun vähän väliä mitä jääveden juomiselta ehtii...
asutko p-naval??Niin kun se vartalovoide on sellaista, että se viilentää ihoa, niin tuntui ihan kylmältä :) Kai täällä sisällä varmaan joku 23 astetta lämmintä on ja ulkona vähän enemmän.. Sitäpaitsi en pidä ovia ja ikkunoita auki, ettei tule ötökät sisälle ;)
monte24 kirjoitti:
päiväpeitto?? miul on yks peitto
Kait sitä yhdelläkin peitolla pärjää, mut mulla on vaan sellainen tapa, että täkkien päällä pidetään päiväpeitettä, ettei sänky pölyty ;)
- Ei se ehdi
xena-183 kirjoitti:
Kait sitä yhdelläkin peitolla pärjää, mut mulla on vaan sellainen tapa, että täkkien päällä pidetään päiväpeitettä, ettei sänky pölyty ;)
pölyttyä kun sä hoitelet siellä nuoria jätkiä.
xena-183 kirjoitti:
tarkoitin et miul ei ole päiväpeittoja ainoastaan peittoja
monte24 kirjoitti:
tarkoitin et miul ei ole päiväpeittoja ainoastaan peittoja
OK. - No minulla on sängyssäni viisi tyynyä, kaksi peittoa, yksi päiväpeitto ja nalle ;)
- Ja pari
xena-183 kirjoitti:
OK. - No minulla on sängyssäni viisi tyynyä, kaksi peittoa, yksi päiväpeitto ja nalle ;)
nuorta kundia ;)
xena-183 kirjoitti:
Wahlroos? Kahleissa?
Aiiiika kovan luokan paljastus.xena-183 kirjoitti:
Nallukka pallukka.
Kiitos kysymästä :)
Tulin eilen illalla myöhään matkalta. Vieläkin epätodellinen olo, kun ei tarvitse ihmetellä kartta kourassa missä taas ensi yönä paikka, johon päänsä kallistaa. Melkein 3000 km takana. Olo on väsynyt, vähän haikea, kun arki alkaa taas, viimeistään ensi viikolla.. Toisaalta tuntuu turvalliselta ja mukavalta olla taas kotona :)- Ahhaa...
Uskon että kaunistuit entisestään.
Ahhaa... kirjoitti:
Uskon että kaunistuit entisestään.
:D Hah, arvaa näinkö kauniita naisia tuolla itä-euroopassa. Siellä tällanen suomi-kanttura tuntee itsensä aikas kömpelöksi :) Ne on ihan eri rotua.
- Äläs nyt vähättele
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
:D Hah, arvaa näinkö kauniita naisia tuolla itä-euroopassa. Siellä tällanen suomi-kanttura tuntee itsensä aikas kömpelöksi :) Ne on ihan eri rotua.
itseäsi turhaan oma kana-nuudeliruukkuni
Äläs nyt vähättele kirjoitti:
itseäsi turhaan oma kana-nuudeliruukkuni
Nuudeli? :D
Tuo on vähän jo legendaa. Ei siellä ole niin köyhää kuin luulis. Ok, tiet on jossain Latviassa tilkkutäkkiä, mutta mm. polttoaine on jo samoissa hinnoissa. Ruokakaupoissa myydään esim. MBT-kenkiä ihan Suomen hintaan ja niitä myös näkee joka puolella. Autot on yhtä vanhoja, suunnilleen, paitsi ehkä Liettuassa..
Laihoja ne on, mutta lähinnä vyötäröltä. Ja pitkäjalkaisia.
Ihan jees.... samba pa tia hetki sitten soittelin terassilla..... =)
monte24 kirjoitti:
tuliko eläimet kuuntelemaan??
Njaa... onhan tuo vakio kirjosieppo pariskunta joutunut usein uhrautumaan kuuntelijan osaa.... asustavat 4 metrin päässä terassilta.... ja joku " eläin " taputti" tuolta järven takaa.... =)
- Yksinäinen
- Onneton
- Väsyttää
- Pelottaa
Ajatukset kiertää rataa. Huomenna on hoidettavana vaativia asioita. Yksi yllättävä
kutsu viikonlopun viettoon. Haluan mennä 100% uteliaisuudesta, mutten tiedä usakallanko. Joutuisin perumaan yhden tärkeän menon joka voisi muuttaa asioiden suuntia, tai sitten masentaa lisää. Ja haluaisinko enää mitään entistä...
*ruikuti ruikuti*
:)
No niin. Kiitos kysymyksestä.
Kiitos kuuntelemisesta.
Ajattelin tänään, ettei tänne kukaan enää välitä kirjoittaa mitään itsestään tai ajatuksistaan. Se tekee palstasta tyhjän.Olisin voinut vastata: tutkin netistä navigaattorimallien tietoja.
Haluaisin jonkun helppokäyttöisen, parhaan hinta/laatusuhteeltaan. En selleista joka on tupattu täyteen turhia ominaisuuksia. Ehdotuksia? :)- Dr.Love
kunnon kyydit auttas, järjestyiskö siltä viikonloppuylläriltä?
- *^^^^*
Dr.Love kirjoitti:
kunnon kyydit auttas, järjestyiskö siltä viikonloppuylläriltä?
- dfghtrwq
*^^^^* kirjoitti:
Tai tänne.
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/Taustalta?term_keywords=Taustalta
- rose18
kehnoa, lapseni oli juuri ollut sairaalaassa kun munuaisiin oli mennyt pissa tulehdus.
sehän alkoi oksentamalla yöllä ja aamulla oli yli 40 'C kuumetta kun kuume ei meinannut laskea jolloin vein heti pävällä päivistykseen, odotuksessa meni juhannus istuen lapsi sylissä. vasta yöksi pääsi osastolle.
muutaman päivän lapsi vain nukku.- rose18
tinka_tiger kirjoitti:
Munuaisaltaan tulehdus? Miten lapsi nyt voi? :-I
paremmin voi, suonen sisäisesti antibiottia annetaan mutta pelkään että ensi kerralla
etten ehi edes sairaalaan..
viimeksi kun tuli meni viisi päivää ennekuin menimme luulin että olisi ollut mahatauti koska en tiennyt että voi esiintyä oksentelua,mutta ei niin rajua paraneminen on nyt kestänyt pitempää kuin viimeksi.. oireetkin tuli rajummin ja hetkessä. rose18 kirjoitti:
paremmin voi, suonen sisäisesti antibiottia annetaan mutta pelkään että ensi kerralla
viimeksi kun tuli meni viisi päivää ennekuin menimme luulin että olisi ollut mahatauti koska en tiennyt että voi esiintyä oksentelua,mutta ei niin rajua paraneminen on nyt kestänyt pitempää kuin viimeksi.. oireetkin tuli rajummin ja hetkessä.Eiköhän se lääke tepsi. Kannattaa olla ens kerralla varmaan tarkkana. Jos vaikuttaa yhtään oireet sopivilta, niin varuiks jo kävästä lääkärissä. Siis aika herkästi reakoida jatkossa. Noihan saattaa kroonistuakin. :-(
On teillä ollu raskas juhannus. Mitäpä tolla ajankohdalla väliä, raskasta se on jos rakkailla on hätä. Toivon muksullenne pikaista paranemista ja sulle voimahali. :-)- iuytresdfghjkmnbvcx
rose18 kirjoitti:
viimeksi kun tuli meni viisi päivää ennekuin menimme luulin että olisi ollut mahatauti koska en tiennyt että voi esiintyä oksentelua,mutta ei niin rajua paraneminen on nyt kestänyt pitempää kuin viimeksi.. oireetkin tuli rajummin ja hetkessä.Estolääkitys jatkoon?
- rose18
tinka_tiger kirjoitti:
Eiköhän se lääke tepsi. Kannattaa olla ens kerralla varmaan tarkkana. Jos vaikuttaa yhtään oireet sopivilta, niin varuiks jo kävästä lääkärissä. Siis aika herkästi reakoida jatkossa. Noihan saattaa kroonistuakin. :-(
On teillä ollu raskas juhannus. Mitäpä tolla ajankohdalla väliä, raskasta se on jos rakkailla on hätä. Toivon muksullenne pikaista paranemista ja sulle voimahali. :-)kyllähän me saadaa estolääkitys, se on päivittäinen kun ensin lääkekuuri saataisi kun hoitaja antaa vissiin ny viimeisen antibiotin toss 2-4 aikaan kun tänään pitäisi viljely selvitä, että pääsee lääkittee suun kautta.
se on niin hauska että viimeksi saimme estolääkkeeksi sellaisen jolle juuri sen kaltainen bakteeri oli immuniteetti.
meillä nuorimaisilla lapsilla on pissan takaisinpäin virtausta munuaisiin ja nuorimmaisella on pahin 5 asteen ja toisella puolella 4 asteen..
nyt potilaalla toisiksi nuorimmaisella on 4 asteen molemmin puolin.
tässä odotellaan vastauksia nuorimaisen että joutuuko leikkaukseen..
ja toisiksi nuorimman tutkimus siirty kuukaudella eteenpäin, tämän sairauksen takia.. rose18 kirjoitti:
kyllähän me saadaa estolääkitys, se on päivittäinen kun ensin lääkekuuri saataisi kun hoitaja antaa vissiin ny viimeisen antibiotin toss 2-4 aikaan kun tänään pitäisi viljely selvitä, että pääsee lääkittee suun kautta.
se on niin hauska että viimeksi saimme estolääkkeeksi sellaisen jolle juuri sen kaltainen bakteeri oli immuniteetti.
meillä nuorimaisilla lapsilla on pissan takaisinpäin virtausta munuaisiin ja nuorimmaisella on pahin 5 asteen ja toisella puolella 4 asteen..
ja toisiksi nuorimman tutkimus siirty kuukaudella eteenpäin, tämän sairauksen takia..Höh. Mitä olen kuullut, nuo osaa olla pitkiä prosesseja. En oikein muuta osaa sanoa, kun et toivon kaikin menevän parhainpäin. Ja saatte ne ihmis pallerot kuntoon.
:-')- rose18
iuytresdfghjkmnbvcx kirjoitti:
Estolääkitys jatkoon?
oli ollut... lääkärikin kyseli miksi näin oli toimittu kun alkujaan oltiin antamassa toista lääkettä mutta se vaati erikoisluvan jolloin apteekkari soitti lääkärille että kokeillaan ja lääkäri vaihtoi lääkkeen siihen, mille bakteeri oli immuniteetti kykyinen(tämän lääkärin mukaan joka tuli kysymään)..
kun viimeksi oli ollut sairaalassa isänpäivänä.
tuli mieleen silloin ensin että aatteliko se lääkäri ,että lääkäri oli tehnyt virheen..
vasta nyt tuli mieleen että ajatteliko se lääkäri että oltiin kotona vaihettu itse lääke?
olikohan tässä nytten tapahtunut hoitovirhe rose18 kirjoitti:
kyllähän me saadaa estolääkitys, se on päivittäinen kun ensin lääkekuuri saataisi kun hoitaja antaa vissiin ny viimeisen antibiotin toss 2-4 aikaan kun tänään pitäisi viljely selvitä, että pääsee lääkittee suun kautta.
ja toisiksi nuorimman tutkimus siirty kuukaudella eteenpäin, tämän sairauksen takia..Se estolääkitys auttaa lapseen ja toimenpide korjaa tilanteen niissä takaisin virtausongelmissa, yleensä sopivia estolääkityksiä löytyy vaihtoehtoja on useita.
Jos lapsi juo karpalomehua kannattaa juottaa sitä hänelle päivittäin sitä luomua ja aitoa.
Ja sitten uskon että lapsen virtsaa seurataan säännöllisesti, ettei se pääse yllättämään ja kannattaa seurata myös lapsen virtsan hajua, itse olen nuuhkinut lapseni vappoja pienenä.
Pyydä kotiin virtsatikkuja ja seuraa itse virtsaa myös pari kertaa viikossa. Lääkäri voi niitä antaa ja hoitaja antaa ohjeet, kun tilanne on noinkin paha.
Tiedän mistä on kyse, ja se siirtyy joskus eteenpäin lapsen iänkin takia se leikkaus.rose18 kirjoitti:
oli ollut... lääkärikin kyseli miksi näin oli toimittu kun alkujaan oltiin antamassa toista lääkettä mutta se vaati erikoisluvan jolloin apteekkari soitti lääkärille että kokeillaan ja lääkäri vaihtoi lääkkeen siihen, mille bakteeri oli immuniteetti kykyinen(tämän lääkärin mukaan joka tuli kysymään)..
kun viimeksi oli ollut sairaalassa isänpäivänä.
tuli mieleen silloin ensin että aatteliko se lääkäri ,että lääkäri oli tehnyt virheen..
vasta nyt tuli mieleen että ajatteliko se lääkäri että oltiin kotona vaihettu itse lääke?
olikohan tässä nytten tapahtunut hoitovirheNirofur-c voi olla tehoton usein siihen yhteen bakteeriin.
- rose18
weawery kirjoitti:
Nirofur-c voi olla tehoton usein siihen yhteen bakteeriin.
meillä on ollut estona trimopani.
en muista mihin lääkkeeseen oltiin vaihtamassa.
itse olen kysynyt pissapusseja ku odotuksessa on mennyt kauan.
meillä ei suostu pissaan pottaa kohta n. viikon päästä 2v saanut tunninkin odottaa aamupissaa sekin kerta oli huudon kanssa..
ja pikkunen on 8kk kummatkin näyttää osaavan jo pidättää kun yöllä ei pissaa tule kun aamulla kuiva vaippa ..
esikoisella meni 3v että oppi kuivaksi.
pissa ei haissut aikaisemmalla kerralla.
nyt oli ummehtunut haju. - rose18
weawery kirjoitti:
Se estolääkitys auttaa lapseen ja toimenpide korjaa tilanteen niissä takaisin virtausongelmissa, yleensä sopivia estolääkityksiä löytyy vaihtoehtoja on useita.
Jos lapsi juo karpalomehua kannattaa juottaa sitä hänelle päivittäin sitä luomua ja aitoa.
Ja sitten uskon että lapsen virtsaa seurataan säännöllisesti, ettei se pääse yllättämään ja kannattaa seurata myös lapsen virtsan hajua, itse olen nuuhkinut lapseni vappoja pienenä.
Pyydä kotiin virtsatikkuja ja seuraa itse virtsaa myös pari kertaa viikossa. Lääkäri voi niitä antaa ja hoitaja antaa ohjeet, kun tilanne on noinkin paha.
Tiedän mistä on kyse, ja se siirtyy joskus eteenpäin lapsen iänkin takia se leikkaus.viimeksi lääkärissä sano että jos lapsi pärjää estolääkkeellä niin se on vaarattomanpana katsoo kuin leikkauksen. ettei ne helpolla leikkaa..
rose18 kirjoitti:
meillä on ollut estona trimopani.
en muista mihin lääkkeeseen oltiin vaihtamassa.
itse olen kysynyt pissapusseja ku odotuksessa on mennyt kauan.
meillä ei suostu pissaan pottaa kohta n. viikon päästä 2v saanut tunninkin odottaa aamupissaa sekin kerta oli huudon kanssa..
ja pikkunen on 8kk kummatkin näyttää osaavan jo pidättää kun yöllä ei pissaa tule kun aamulla kuiva vaippa ..
esikoisella meni 3v että oppi kuivaksi.
pissa ei haissut aikaisemmalla kerralla.
nyt oli ummehtunut haju.Muistan kun lapseni oli kuumeessa ja piti ottaa se pussinäyte, ei onnistunut ja siinä kesti 5- tuntia päivystyksessa sen pussin kanssa.
Lääkäri otti rakkopuntion ( neula rakkoon alavatsan kautta ) onneksi lapsi ei itse sitä muista ja sai emlaa siihen, mutta minua alkoi huippaa jouduin poistumaan siitä.
Ja se oli rakkotulehdus, se sai siihen kefexin kuurin kun crp oli hiukan koholla ja seuraavana päivänä oli kontrolli.
Meillä se tilanne korjaantui sitten iän myötä, siinä oli joku lokeromainen juttu, kun tehtiin se takasinvrtaus röntgenissä.
Noi on jotenkin niin peloittavia kun se iskee nopeesti ja mä lähdin väliin turhaankin lääkäriin jos oli vähän kuumetta, kun lapsi ei osannut kertoa.
Yhden mä muistan kyllä. lapsi kosketteli alavatsaa se oli niinkuin kipeä.
Niin ja jos se pussi on siinä kokoyön se saastuu sanoivat sairaalassa minulle, pari tuntia on se raja siinä että saa varman pissanäytteen.weawery kirjoitti:
Muistan kun lapseni oli kuumeessa ja piti ottaa se pussinäyte, ei onnistunut ja siinä kesti 5- tuntia päivystyksessa sen pussin kanssa.
Lääkäri otti rakkopuntion ( neula rakkoon alavatsan kautta ) onneksi lapsi ei itse sitä muista ja sai emlaa siihen, mutta minua alkoi huippaa jouduin poistumaan siitä.
Ja se oli rakkotulehdus, se sai siihen kefexin kuurin kun crp oli hiukan koholla ja seuraavana päivänä oli kontrolli.
Meillä se tilanne korjaantui sitten iän myötä, siinä oli joku lokeromainen juttu, kun tehtiin se takasinvrtaus röntgenissä.
Noi on jotenkin niin peloittavia kun se iskee nopeesti ja mä lähdin väliin turhaankin lääkäriin jos oli vähän kuumetta, kun lapsi ei osannut kertoa.
Yhden mä muistan kyllä. lapsi kosketteli alavatsaa se oli niinkuin kipeä.
Niin ja jos se pussi on siinä kokoyön se saastuu sanoivat sairaalassa minulle, pari tuntia on se raja siinä että saa varman pissanäytteen.Tätä en siis kestänyt:(
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=ima01200rose18 kirjoitti:
viimeksi lääkärissä sano että jos lapsi pärjää estolääkkeellä niin se on vaarattomanpana katsoo kuin leikkauksen. ettei ne helpolla leikkaa..
Ei mielellään alle 2-vuotiaita ellei tilanne oe todella paha, he odottaa sitä rakenne kasvua, ja jos se sitten jatkuu he leikkaa.
Mutta jos tilanne on niinkin paha, että voi tulla verenmyrkytys kyllä leikkaa.
Infektiolääkäri hoiti silloin lasta ja mä sain mennä neuvolaan ottaa ne tikkunäytteet.- rose18
weawery kirjoitti:
Tätä en siis kestänyt:(
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=ima01200tuo otettiin kun oli kerennyt kuivumaan ja oli laittanut nesteytykseen.. oli yö ja totesin että osaa pidättää..
nykyään vanhempia eivät ota mukaan.
näyttävästi nitrofurantoiinia ovat suunittelemassa estolääkkeeksi... - rose18
weawery kirjoitti:
Ei mielellään alle 2-vuotiaita ellei tilanne oe todella paha, he odottaa sitä rakenne kasvua, ja jos se sitten jatkuu he leikkaa.
Mutta jos tilanne on niinkin paha, että voi tulla verenmyrkytys kyllä leikkaa.
Infektiolääkäri hoiti silloin lasta ja mä sain mennä neuvolaan ottaa ne tikkunäytteet.mutta puhuin juuri meidän tulevsta kaksivuotiaasta, joka juuri nyt sairastaa..
pissa haisee vieläkin jolloin pitää kysyä onko se normaalia. rose18 kirjoitti:
tuo otettiin kun oli kerennyt kuivumaan ja oli laittanut nesteytykseen.. oli yö ja totesin että osaa pidättää..
näyttävästi nitrofurantoiinia ovat suunittelemassa estolääkkeeksi...On hyvä jose se sen saa ja uskon että yhdistävät siihen myös virtsanseurannan.
Muistakaa levätä siellä kotona, on rankkaa kun lapsi on sairas.
Heippa ja voimia sille pikkaiselle.- uytresdfghjnbvcx
rose18 kirjoitti:
tuo otettiin kun oli kerennyt kuivumaan ja oli laittanut nesteytykseen.. oli yö ja totesin että osaa pidättää..
näyttävästi nitrofurantoiinia ovat suunittelemassa estolääkkeeksi...Miulle tehtiin tuo usein,jaainakin kerran liikaa,lapsena, ja voin kertoosen sattuvan niiiiiin helevatasti, että mun lapseni pitäis nukauttaa, että antaisin tehdä kuten itselle.
- rose18
weawery kirjoitti:
On hyvä jose se sen saa ja uskon että yhdistävät siihen myös virtsanseurannan.
Muistakaa levätä siellä kotona, on rankkaa kun lapsi on sairas.
Heippa ja voimia sille pikkaiselle.eipä se aikanaa helppoo ole hakea lääkettä n 200€ pullo, ei saa kela korvauksia.
- rose18
uytresdfghjnbvcx kirjoitti:
Miulle tehtiin tuo usein,jaainakin kerran liikaa,lapsena, ja voin kertoosen sattuvan niiiiiin helevatasti, että mun lapseni pitäis nukauttaa, että antaisin tehdä kuten itselle.
varmasti sattuu..
mulla on kerran otettu nesteitä selkäytimestä ja jouduin yksin itseäni pitää kasassa.
toistuvasti kipu teettää pelkoa.
en vähättele ettei sattunut mutta pelko lisää yleensä kipua. rose18 kirjoitti:
eipä se aikanaa helppoo ole hakea lääkettä n 200€ pullo, ei saa kela korvauksia.
Miksi lääkärin määräämästä ei tule kelakorvausta?
- rose18
weawery kirjoitti:
Miksi lääkärin määräämästä ei tule kelakorvausta?
ei näkynyt kelan kirjoissa.. se aikuisten lääkkeelläkin, ei kela alennusta. kun apteekkari sanoi.
erikseen piti erikoislupalappu kirjoitettu ja koko suomen maan tukussa, oli vain yksi pullo.ymmärsin että sitä ei tehdä mikstuurana suomen maassa kun vähäinen on tarpeellisuus on lääkefirmoille tekee kalliksi tekeminen.
noh kefeksillä mennään hetken,joka lääkkäreitten mielestä ei ole pitkällä tähtäimellä hyvä ja kuukauden päästä on tutkimus jolloin lääkäri pystyy kirjoittaa lausunnon kelaan, maksusitoomusta koskien jos ei mene läpi. niin menee toimeen tulon piirin kautta. rose18 kirjoitti:
ei näkynyt kelan kirjoissa.. se aikuisten lääkkeelläkin, ei kela alennusta. kun apteekkari sanoi.
erikseen piti erikoislupalappu kirjoitettu ja koko suomen maan tukussa, oli vain yksi pullo.ymmärsin että sitä ei tehdä mikstuurana suomen maassa kun vähäinen on tarpeellisuus on lääkefirmoille tekee kalliksi tekeminen.
noh kefeksillä mennään hetken,joka lääkkäreitten mielestä ei ole pitkällä tähtäimellä hyvä ja kuukauden päästä on tutkimus jolloin lääkäri pystyy kirjoittaa lausunnon kelaan, maksusitoomusta koskien jos ei mene läpi. niin menee toimeen tulon piirin kautta.Kefexin ei todellakaan hyvä estona, koska se on laajakirjoinen antibiootti ja aiheuttaa ongelmia pitkäaikaisessa käytössä.
- uytresdfhjmnbvcxz
Vähän ahdistunut.
Fiilis on ok, luin tossa uutisia ja ihmettelen ihmisten julmuutta, siellä on taas tapahtunut vaikka mitä.
Kohta menen tuohon metsään kävelee koiran kanssa, poika nukahti uudestaan tuossa.
Mietin mitä teen tänään, ja vaihtoehtoja on vaikka mitä.Paskaakos tässä, lomat alkaa oleen lepo ja arki on edessä.
Ei vois paremmin olla. Sää on kuin morsian, pitkälti kesää vielä edessä ja muutenkin on kaikki mallillaan :)
monte24 kirjoitti:
muista suojata ihosi vaikka siul onkin hyvä pohjarusketus
Mä vietin alkukesän 40 asteen maisemissa joten ei oo kyllä enää palamisen varaa :)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1294623BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2023876- 2103122
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1062978Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main652791- 1181595
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok61554- 601296
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2461143MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1351073