mittaa miehestä

MaaRiaH_1983

Osaako joku mulle selventää, että miksi pitkät (yli190cm) miehet valitsevat aina rinnalleen lyhyen (160-175cm) naisen???? Itse pitkänä sinkkunaisena alan menettää toivoa, että löytyisi enää pitkiä sinkkumiehiä...

7

156

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Winwin situation

      Siksi, että voivat korostaa tätä erityisominaisuuttaan. Samaan tapaan kuin nämä lyhkäset naiset voivat korostaa omaa lyhyyttään sen pitkän miehen rinnalla.

      Tuntuukin että miehen tärkein ulkonäköön liittyvä ominaisuus onkin juuri pituus, naisen taas kuuluisi olla pieni ja siro jotta miehen suojeluvaistot heräävät ja hän saa tuntea olevansa Suuri Uros.

      Pitkien naisten ja lyhyiden miesten kannalta tämä onkin aika surullista, koska suurin osa miehistä haluaa itseään pienemmän naisen ja naiset taas haluavat pitkän miehen...

    • No1234

      Emmä tosta varsinaisesta kysymyksestä tiedä (Itse 183 senttisenä miehenä pidän naisista, jotka eivät ole mitään kääpiöitä, ettei suudellessa tarttis mennä kyykkyyn :) ), mutta toi lyhyeen naisen määritelmä musta on aika outo. Keskivertopituus, kun suomalaisilla naisilla jotain 165-167cm, niin 172-175 on musta jo pitkä enemmistöönn nähden

    • Mä en ainakaan tykkää siittä jos joutuu kumartumaan... juu oon yli ton pituuden. Mutta en tiiä miksi sen mittasta naista "valitsevat", kun ei sitä valita vaan se jonka kanssa synkkaa niin voi olla yhdessä.

      Niin ja ei mulla ainakaan oo ketään, eikä varmaan helpolla ole...

    • piitkä miäs

      Useimpien miesten mielestä kumppanin pituus ei ole kovin olennainen asia, muut tekijät ovat paljon tärkeämpiä. Yli 175-senttisiä naisia on vähän. Ja näistä pitäisi vielä löytää se itselle sopiva....

      • Lyhyenä pari senttiä vajaa 190 miehenä olen samaa mieltä kuin "piitkä miäs". Pituus ei ole valintakriteeri. Ei ole muuten rintojen kokokaan. Ainakaan minulle.


    • ehkä siksi

      Kun muut eivät ole näyttäneet kiinnostustaan. Oletko itse näyttänyt kiinnostuksesi näille pitkille miehille? Vai meneekö se niin, että niille ei tarvitse näyttää kiinnostusta joiden automaatisesti luullaan olevan kiinnostuneita.

    • jepajee...

      Se on se kuuluisa SUIHINOTTOKORKEUS

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      383
      2007
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      51
      1694
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      209
      1354
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1086
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      69
      1005
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      948
    7. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      109
      850
    8. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      832
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      257
      776
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      690
    Aihe