MatchAffinitysta

huijausta(ko????)

Onko kellään kokemuksia MatchAffinityn palveluista? Satuin eksymään kyseiselle sivustolle ja rekisteröidyin huvin vuoksi ja sen seurauksena on sähköpostiin tullut päivittäin mitä kummallisempaa viestiä. Eniten mietityttää se että jotkut "naishenkilöt" haluavat näyttää minulle kuvansa, vaikkei minulla lue profiilissa tasan tarkkaan yhtään mitään ja minun pitäisi maksaa yhtiölle siitä että voisin nähdä nuo heidän kuvansa ylipäätänsä... Siispä kysynkin, että onko nuo kuvien "lähettelijät" pelkkiä MatchAffinityn botteja jolla houkutellaan ihmiset maksamaan ja sitten kun se on suoritettu niin kukaan ei enää sitä kuvaa olekaan tyrkyttämässä?

Valaiskaa!!

Kiitokset etukäteen vastaajille.

4

132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huijausta koko homma, sanon minä.

• Helixious

MatchAffinity je Be2 ovat ainakin melkoisen turhia palstoja, huonosti ihmisiä mukana ja maksavat ihan maltaita. kannattaa jättää väliin

• ...mmm...

En tiedä tuosta houkuttelusta, minusta mautonta hommaa ja
      suoraa rahastusta.Olin koe mielessä muutaman päivän ja samat nimimerkit löytyy sieltä kuin e-kontaktista samoin täältä treffiosastolta.

Suomi24:lta löysin aivan ihanan ihmisen eikä maksanut mitään !
      Pitää olla vain rohkea ja kokeilla mitä nimimerkin takaa löytyy :))

• eino-miesh

eino-miesh
        30.6.2011 22:57
        0
        Sulje
        VAROKAA TÄTÄ!!! Match Affinity
        hmettelen todella miten suomen lainsäädännön mukaan tällainen firma voi edelleen toimia:Match Affinity
        Jos kusetuksen ottaa pois niin aika vähän jää, kallis hinta kuitenkin.
        Firma koukuttaa ihmisiä mukaan lähettämällä kuvia ja yhteydenottoja, joiden luulee sitten olevan näissä kuvissa olevien ihmisien lähettämiä. Olen kuvan "lähettäjiltä" kuullut, ettei näin aina todellakaan ole. Innoissani sitten ostin maksetun jäsenyyden ja onneksi kohdallani asian todellinen laita selvisi (koska oma kuvani ja yhteydenottoni riitti herättämään mielenkiinnon, mutta monet eivät koskaan saa tietää että vastausta ei kuulu sen takia koska kuvan henkilö ei ole lähettänyt kuvia vaan sivuston näppärät työntekijät).
        Mielenkiintoinen piirre sivuston säännöissä on myöskin, että he voivat vapaasti sensuroida ja pimittää jäsenten viestejä jos toinen osapuoli ei ole maksava asiakas. Eli alkuun viestejä saattaa tulla, ja sitten ykskaks ne loppuu. Mm eräässä tapauksessa viestiteltiin ja sovittiin treffejä, ja vastausta treffipaikkaan en ikinä saanut, enkä myöskään tietoa että sivusto oli lopettanut viestien toimittamisen minulle vaikka neiti niitä yritti lähettää. Älysin sitten etsiä ko nimimerkkiä toisilta saiteilta ja asian todellinen laita selvisi.
        Kaikkein törkeintä on kuitenkin laskutussysteemi. Luottokortilla maksaessa liittyy tietämättään "ainaisjäseneksi", eli kaksi päivää ennen laskutuskauden päättymistä firma perii näppärästi luottokortilta uuden kauden (omalla kohdallani 6kk, 170 euroa) ILMAN MITÄÄN ENNAKKOILMOITUSTA.
        Nämä asiat ovat mainittu käsittämättömän pitkissä säännöissä ja isolla lakimiesporukalla on laillinen varastaminen pähkäilty mahdolliseksi. Mä tuplahölmö mokasin kahdesti... Unohdin jo aikojen saatossa ensimmäisen.
        Se tilauksen peruuttaminen on myös tehty erittäin hankalaksi. Ihan selkeä ansa, eli täytyy olla todella tarkka että peruutus on todellakin viety loppuun asti!

Mä veikkaan että meitä kusetettuja on suomessa tuhansia, maailmalla - voi, voi... Kyllä mä näiden laillisuuden selvitän kuluttajaviranomaisten kanssa, mutta eiköhän ne lakimiehet ole homman pitäväksi väsänneet.

Niinhän se on, lukekaa aina ne pienellä präntätyt tekstit ja miettikää kahdesti jos meinaatte liittyä Match Affinity:n jäseneksi. Tai jos multa kysytään niin älkää edes miettikö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6284
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3130
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      939
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe