Elikkäs, oon -97 tyttö kuopiosta ja tarkoituksena ois pistää pystyyn rock-bändi tyyliin Joan Jett & the Blackhearts, Stalingrad Cowgirls, The Runaways yms.
Itte oon soittanu kitaraa kohta n. 5 vuotta, mutta myös basson ja rumpujen soitto luonnistuu. Tarviisin siis bändiin ainakin rumpalin, basistin ja laulajan. Iällä ei oo kauheesti väliä, mutta ei mieluuten yli 25-vuotiaita eikä alle 12-vuotiaita. Ois kiva jos bändissä ois mieluummin tyttöjä kun poikia.
Asun siis Kuopiossa, joten jos asut tällä sunnalla niin treenien pito ois helpompaa.
Haluaisin että musiikista tulee ammattini, joten toivon että sinäkin oot täysillä mukana etkä vain harrastusmielessä. Ja bändin kanssa ois kiva hengata muutenkin kun vaan harkoissa:)
Jos siis kinnostuit niin laitappa viestiä osotteeseen [email protected]
LONG LIVE ROCK N' ROLL!!!
Rock-bändi Kuopiosta!
Digy
0
123
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684665Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232800Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 591400
- 951282
- 471169