Tietääkö joku Petri Nygårdin ( oikealta nimeltään Petri Laurilan ) sähköposti osoitetta, puhelinnumeroa tai osoitetta? Olisi kiva lähettää fanipostia. Ainakin yhdessä haastattelussa hän ruinasi sitä kuinka vihaiset äiskät/iskät laittaa sähköpostiin viestiä päivittäin???
Petri Nygårdin s-posti, puh.numero tai osoite?
5
501
Vastaukset
- hyvä kysymys muute
Oon ihmetelly joskus kans että mistä tyypit yleensäkki saa niit osotteita ku eihän ne niitä julkisesti kerro.... joltaki kaverin kaverin tutun kaverilta joka tuntee vai mista, häh.. Tosi monet julkkikset sanoo aina et "mä oon saanu itseasiassa palautetta/ postii siitä..." - mut miten...
- EEVI JA KATA
petri on vitun hyvä I♥ YOU
- veekoo90
jos on sellasessa paikas töis et pääsee käsiks tollasii tietoihin
- eevi ja kata
I♥ you petriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii♥ vituuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun hyvä!!!!
- KristenCristal
Mä haluisin kans sen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010