Nainen joka rakastaa seksiä..

MariaM.

Tähänastisissa suhteissani olen AINA ollut se, joka haluaa enemmän seksiä. Ja minä kun luulin että monet miehet ajattelee sitä paljon enemmän kuin naiset! Olen 25-vuotias nainen, nätti ja seksikäs, ja ajattelen seksiä varsin monen vastaantulijan nähdessäni. :D Seksi on ihanaa, ja vaikka välillä onkin ihan jees pitää siitä hetki taukoa niin en silti koe saavani siitä tarpeekseni.

Olen aika flirttaileva luonnostani, ja saatan puhuakin kaksimielisyyksiä tai suoraan seksistä aika avoimesti. Kaveriporukassa minua katsotaan joskus vähän kieroon, vaikka en näe seksuaalisuudessa mitään pahaa. En nyt tarkoita että huutelisin jotain alapääjuttuja porukassa, mutta en ole kyllä turhan häveliäskään.

En tykkää kummemmin yhden illan suhteista, mutta vaikka tähänastiset poikaystäväni ovat olleet loistotyyppejä, he väsähtävät seksiin alkuhuuman jälkeen eikä se selvästi ole kiinnostanut heitä yhtä paljon kuin minua. Tämä on ihan hämmentävää (nyt olen siis sinkku jälleen), koska pidän itsestäni huolta liikkumalla eikä tanssijan kropassa ole mitään plösöä, näytän hyvältä, olen sängyssä mahoton irstailija ja varsin estoton. Minä kun olen käsittänyt että tämä olisi ihan vaan hyvä juttu? :D Tyydytän myös itseäni paljon, ja siitä aiemmat poikaystäväni ovat olleet nyreänä, mutta johonkinhan ne paineet pitää purkaa.

Miten ihmeessä tässä sitten pitäs elää? :D En ole mielestäni mikään nymfokaan, tykkään vaan seksistä ja kaipailen kumppania joka tykkää siitä myös.. Mistä sellaisen miehen tunnistaa.. :)?

31

2416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *saanhan nauraa*

      ja sitten sä heräsit ja huomasit nähneesi unta.

      omituisia fantasioita mut niillähän nuo provot syntyy :DDDDDDDDDDDDDDDD

    • monet miehet

      on tylsiä sängyssä. Minä myös tykkäisin olla varsin estoton pedissä, oman kumppanin kanssa tietysti, ei kiinnosta jokainen vastaankävelijä, enkä mieti seksiä todellakaan usein. Sellaiset herkemmän puoleiset ja ujot pojat on parempia sängyssä kuin "äijät." Mutta äijillä on sitä kuntoa, monet herkkikset on niitä juoppoja vapaa-ajalla, se syö kuntoa :/ Mutta äijät on suunnilleen pikapanoja ja oman edun tavottelijoita eli tylsiä.

      • fdsfdsfds

        Eikö ne äijät nimenomaan ryyppää eikä ne herkemmät ?


    • MariaM.

      Ei tuo ollut provo, kyllä meitä seksuaalisesti (yli)aktiivisia on joukossa myös.. :) Sattuisi vain samanlainen mies kohdalle... Ei tarvi aina huudella noita provo-juttuja joka ketjuun, jos ei ole mitään sanottavaa ni on sitten sanomatta, eikös ;)

    • ....................

      Vastoin yleistä olettamusta, kaikki miehet eivät ole nymfoja. Itseasiassa yli 20-vuotiaista varmaan vähemmistö on.

    • Eroottinen nainen..

      Nymfo on nainen, joka ei saa oikeaa tyydytystä seksistä ja siksi siis on jatkuvasti sitä vailla ja epätoivoisesti pyrkii saamaan aidon tyydytyksen.

      Seksi on ihanaa mutta ei pelkästään seksin takia vaan sen ihanan miehen kanssa, jonka kanssa sitä harrastetaan. EHkä tämä onkin ongelmasi; olen himokas seksiin et niinkaan siihen, että rakastelisit miehen kanssa.

      Liika on aina liikaa, tosin on varmasti miehiä jotka ajattelevat laillasi ja asenne seksiin on samanlainen. Varmasti löydän sellaisen miehen tuolla tahdillasi.

    • Dino S.

      Mulle kelpaisi. Minulle naisia on kertynyt tähän keski-ikään jo aika liuta enkä vielä kertaakaan ole tavannut kuvailusi mukaista naista.

      Nyt minulla varsin aktiivinen tyttöystävä, joka kaiken lisäksi tykkää myös tytöistä. Kiinnostaisiko tutustua meihin?

      Osaatko käyttää kameraa? Haluaisitko ensin kuvata meitä? Mukaankin saa tulla ;)

    • daah..

      Taas tätä.
      Kaikki ihmiset rakastaa seksiä ihan niinkuin ruokaakin ja ja elämää ylipäänsäkkin.
      Ei siinä ole mitään toitottamisen arvoista, onko jotkut niin tyhmiä tai tekopyhiä että luulee/valehtelee jotain muuta.
      Ne on nää hönöt ja pissikset jotka kuvittelee olevansa maapallon ainoita himokkaita.
      Ja jos seksi ei suju niin silloin oot väärän miehen kaa.
      Fiksut ihmiset osaa käyttäytyä ja hillitä itteensä eikä hölise kaksimielisyyksiä, hihittele ja flirtttaa kaiken aikaa.
      Meillä on kaikilla perse....ei siinä ole mitään ole mitään ällistyttävää. Piste.

    • mulla kans sama ongelma! taitaa itseasiassa kumma kyllä olla jopa vähän yleistä?

    • mercini

      Hei,

      kiva kuulla että on muitakin. Olen 50v. nainen ja en ole koskaan saanut tarpeeksi hyvää ja nautinnollista seksiä. Olen estoton luonnonlapsi ja yleensä miehet ovat
      väsyneet minuun:)) Olen sinkku.
      Pidän flirtistä ja kaikesta hellyydestä, koskettelusta, puhun estottomasti ja olen
      varsin kokeilunhaluinen. lisäksi vahva ja itsenäinen.
      Mutta hei, lelut on keksitty! Tosin ei ne aitoa korvaa!
      Jos löydät hyv'n miehen, pidä kiinni ja nauttikaa yhdessä!

    • MasterFuck

      On se kumma juttu, että näitä nymfoja on kyllä täällä foorumien sivuilla, mutta tosielämässä ei...

    • ...

      ...jos meitä on kuitenkin vähemmistönä, niin harvemmin varmaan satutaan juuri sinun kohdallesi.. :D

    • Arkkitehti A.

      Rakas Kultu!
      Antaisitko mulle vaginaa? Olen Arkkitehti A. ja minulla on ISO penis, ei muuten mutta se on pitkä ja paksu.
      Saanen ehdottaa sukupuoliyhteyttä.

      • ANSI/DIN/ISO

        Jos on ISO-standardin mukainen pieeeenis, niin se on sitte sellai 150 mm skyfä :)))))


    • Kohtalotoveri.....

      Minä olen parisuhteessa aktiivisempi osapuoli! Miehelleni riittäisi 2-3 krt. viikossa ja itse taas olisin valmis melkein joka päivä.. Välillä se on turhauttavaa, mutta hoidan itseni muuten, silloin kun mies ei jaksa.

    • Saman kuullut monen naisen suusta: he haluavat enemmän kuin miehensä.
      Mutta sitten yllättäen kun onkin tutustunut kyseisiin naisiin, ni se olenkin poikkeuksetta minä joka haluaa enemmän.
      Itselleni sellainen "normi" tahti olis 1-3 krt/vrk. Enempikin jos vaan riittää aikaa.
      Ja ennenkuin kukaan ehtii viisastelemaan (suoli24:ssa kun kerta ollaan), ni todettakoon että kestävyyttä itselläni riittää ja pystyn ilman taukoja jatkamaan helposti useita kertoja peränjälkeen. Enkä muutenkaan ole sieltä tylsimmästä päästä olevia ihmisiä, ainakaan seksuaalisesti. ;)

      Eli yhteenvetona väittäisin seksuaalisen halukkuuden olevan yksilöstä kiinni, ei sukuolesta.

    • tyytyväinen :)

      Mulla sama homma, aina olen ollut se joka haluaa seksia enemmän. Välillä tullut olokin "olenko niin ruma ja läski," kun poikakaveri ei halua seksi kanssani niin usein kui haluaisin häntä. Kunnen tapasin erään uroksen :) seksi mahtavaa ja sitä on usein!! Vielä eronkin jälkeen :)

    • M.B.

      Voipi olla vaikea tunnistaa, mutta ainakin omassa kaveripiirissäni sellaiset pikkutuhmia juttuja laukovat naistennaurattajat tuntuvat olevan seksuaalisesti aika passiivisia. Heille se naisen valloittaminen on tärkeää, mutta seksi ei välttämättä joka päivä maistukaan.

      Mutta sanopa sinä, mistä tunnistaa kaltaisesi naisen? Moni tapaamani nainen, joka puheiden perusteella on ollut estoton ja seksistä kiinnostunut, onkin ollut tosi pettymys sängyssä. Sitten taas joku hiljaisempi on ollut ihan peto. No, itse asiassa aidot punapäät ovat kyllä olleet kuumimmasta päästä. Mutta sellaista en ole löytänyt samassa paketissa, joka olisi oikeasti hyvä sängyssä, aktiivinen lähes päivittäin, kaunis ja älykäs.

    • Veksi666

      Nainen minun makuuni. Mielestäni naisella on täysi oikeus tyydyttää itseään, se on jopa mielestäni kiihottavaa kun nainen miehen poissa ollessaan on vaikka leikkinyt itsellään. Minun silmien valossa se saa naisen näyttämään entistä seksikkäämmältä ja haluttavammalta, ja onhan siitä kiva puhua mitäs katsoit ja oliko kiva orgasmi etc.

      Onko seksi seksiä ilman irstailua ja estottomuutta? Ei.

      ps. Yleensä en kirjoita mitään suomi24:seen, mutta nyt oli pakko.

    • .

      Täällä on kans yks "yliaktiivinen" nuori nainen. Olen todella ujo ja hiljainen,mutta makuuhuoneen puolella sitten räjähtää :)
      Mies jolle neitsyyteni menetin,kyseli et olenko oikeasti neitsyt, kaippa osasin sitten hommat? Ja muutkin miehet ovat olleet ihan ällistyneitä,kun hiljainen tyttölöinen ottaakin yhtäkkiä komennon :D
      Minulla on käynyt sen verran tuuria,että löysin puolisokseni miehen,joka on myöskin aktiivinen,seksi vain paranee ja paranee,ja sitä on yhä päivittäin viidenkin vuoden jälkeen. Välillä toki leikinkin itsekseni,mutta monesti mieskin haluaa mukaan ja hoitelee minut ,vaikka kaalimadolla taikka taitavilla sormilla,jos ei muuten enää jaksa.

      Miehille sanoisin,että jos haluaa seksipedon,kannattaa valita se seurueen hiljaisin ja taustalla pysyvä. Saatat yllättyä makkarin puolella :)

    • Gataeela

      Olen huomannut sellaisen seikan, että mieheni haluaa aina jotenkin "sytyttää" minut luultavasti. Hän ei pidä siitä että olen jo valmiiksi haarat levällään. En tarkoita että sinä olisit. Mutta ehkä poikaystäväsi ovat jotenkin kummallisia, TAI he saattoivat "säikähtää" sinua. Oletko varma, että olet kuunnellut miestesi toiveita sängyssä, etkä vaan tyydytä itseäsi miehillä? Onhan se rakastelua eikä himojesi tyydyttämistä? Vaikka eihän siinäkään mitään pahaa ole, mutta tietääkseni seurustelusuhteissa seksin pitäisi olla rakastelua.

      En kuitenkaan haluaisi syyllistää sinua liikaa. Nämä ovat vain MINUN mietteitäni, jotka ensimmäisinä tuli mieleeni.

    • Herr Lederhose

      Liian aktiivinen ja estoton nainen tuntuu olevan monelle miehelle kauhistus. Olen minäkin noita petoja tavannut ja täytyy sanoa, että liika innokkuus on liikaa. Seksistä menee maku, jos naine hyökkää kimppuun joka välissä. Seksi on mukavaa silloin, kun itseäkin ehtii alkaa panettaan. Itse kiihotun ehkä enmmän hiukan vastustelevasta naisesta kuin liian päällekäyvästä. Kaitpa se on jotain saalistusviettiä.

    • ijgijerigjiergo

      "kropassa ole mitään plösöä, näytän hyvältä, olen sängyssä mahoton irstailija ja varsin estoton"

      Niin minäkin, mutta sitten sinne tunkee vaimo mukaan kesken fantasiani. Däm.

    • Abb

      Oletko vielä sinkku?

    • suhteissani

      ”… poikaystäväni ovat olleet loistotyyppejä, he väsähtävät seksiin alkuhuuman jälkeen”
      Erinomainen kuvaus naisen logiikasta. Eikä pienintäkään aavistusta siitä miksi eivät kelpaa ”alkuhuuman jälkeen”.
      On iso ero siinä onko sellainen joka haluaa vai sellainen jota halutaan.

      Jari Sarasvuota lainaten: miehet lähtivät etsimään joustavampaa lihaa.

    • Naisia_muistellessa

      On totta että ihmiset ovat erilaisia. Itselläni oli aikoinaan suhde tyttöystävään jolla oli huonoja kokemuksia seksistä... Itse asiassa vaimollanikin oli... hitsi, en kai ole mikään seksiartri??

      No, asiaan... Kun kummankin kanssa aloitti varovasti, hitaasti, ja parin viikon aikana pikku hiljaa eteni, niin molemmat oppivat pitämään sksistä todella paljon. Ensimmäinen kun pääsi seksin makuun niin kaksi-kolme kertaa päivässä sai rakastella. Ja usein vielä julkisella paikalla. Mitä suurempi kiinnijäämisen pelko, sitä kuumempana hän kävi. Ja aina kaveripiirissään kertoi miten ihanaa seksi oli ja välillä jopa tarjosi minua kavereilleenkin. Ja vuosien jälkeen kun kohdattiin niin hän sanoi että heti nähtyään minut oli aivan märkä. Ja että kenenkään toisen sylissä ei ole ollut niin hyvä olla. Voiko suurempaa kohteliaisuutta saada?

      Vaimosta ei kuoriutunut ihan yhtä suurta peti-petoa mutta hänkin nauttii orgasmeista ja saa niitä. Mikä on sinällään jo saavutus.

      Tunnen myös naisia jotka ovat "suoraa toimintaa" ja heitä ovat poikkeuksetta aiemmin mainittu "hiljainen/ujo" ihmisrotu. Mutta myös komentavat/käskevät naiset. Yllätys oli suuri kun eräs nainen kesken suutelun (siis melkein heti) tuuppasi irti, heitti kaikki vaatteensa pois ja loikkasi sänkyyn nelinkontin kmentane "pane mua". Siinä sitä sitten takaapäin katseltiin kauniin pyöreää takamusta, naista joka kiemurteli nautinnosta, seinän peilistä heiluvia rintoja ja koitettiin pidätellä ettei tulisi heti ensimetreillä. Todella haastavaa.

      Mutta kuten sanottua, seksissä me kaikki olemme enemmän tai vähemmän erilaisia. Toivoisi vain että naiset enemmänkin kertosivat/vihjaisivat etukäteen tai osoittaisivat toiminnallaan minkälaisesta seksistä pitävät. Esimerkkini ensimmäinen tyttöystävä ohjasi minua suuseksissä oikeaan paikkaan. Ja hänen kanssaan opin ehkä juuri ne oikeat pisteet. Ja sen oikean tavan.

    • Elokuuntähti

      Mulla kävi uskomaton tuuri, erosin taannoin pitkästä liitosta jossa tylsää avioseksiä kerran kuussa pimeässä kamarissa.
      Tapasin todella viehättävän yh-äidin, tutustuimme ja rakastelimme.
      Ekalla kerralla en pystynyt hoitamaan hommia kunnolla, ujostelin ja pelkäsin kuollakseni. Tämä nainen kuitenkin ymmärsi, kehui ja kannusti.
      Tuosta kerrasta eteenpäin, harrastimme usein aivan fantastista ja estotonta seksiä, upeaa kahden ihmisen henkistä ja fyysistä yhteyttä.
      Mutta kuten elämässä usein käy, oman toilailun ja mustasukkaisuuden vuoksi erosimme.
      Nyt muistelen tuota aikaa, sain hetken elää hienoa aikaa josta jäi upeat muistot. Kaikkea hyvää sinulle missä lienetkin.

      • Anonyymi

        Se olin varmaan minä❤️


    • Anonyymi

      Hetkinen, miten tanssija voi näyttää hyvältä?! Naiselta???

    • Anonyymi

      Varmasti löytyy sinulle mies, joka haluaa yhtä paljon seksiä kuin sinä. Mielestäni asia on ihan ok ottaa puheeksi tutustumisvaiheessa, jos mies ei vaikuta aktiiviselta tapaukselta, niin miksi kuluttaa häneen aikaa?

      Taitaa olla melko yleistä tuo, että alun huuman jälkeen seksihalut vähenee joko jommalla kummalla tai molemmilla. Sinun kohdalla pitäisi olla miehellä kovat seksihalut senkin jälkeen.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe