Eli ku mä sain jouluna lahjaks semmosen MP3 soittimen ni voisko joku niinku kertoo et miten sitä musaa sit ladataan?!
Lataaminen
2
82
Vastaukset
- ...
Ei sulla ainakaan kiirettä oo tuon homman kanssa kun on ollut puoli vuotta käyttämättä ;). Et kertonut mikä soitin on kyseessä mutta tavallisesti homma menee siten että kytket soittimen tietokoneen USB -porttiin jonka jälkeen se soitin toivottavasti näkyy yhtenä levyasemana tietokoneessa. Tämän jälkeen siirrät tietokoneelta mp3 -tiedostoja sinne soittimelle. Niitä mp3 -tiedostoja saat esim. rippaamalla niitä CD -levyltä tai imuroimalla netistä (esmes youtuubista).
Kannattaa tietysti lueskella laitteen manuaalia että mitä kaikkea ohjelmia pitää ensin tietokoneelle asentaa. Ja siihen soittimeen pitää tietysti ladata myös sähköä (=täyttää akut), yleensä joko pitämällä soitinta siinä usbiportissa muutama tunti tai sitten käyttää erillistä usb -laturia. - brainwashedmonkey
lataayoutube.com , ei ehkä maailman nopein ja kuha muistat vaihtaa sen muodon mp3 ja laadun parhaasee ni kyl niitä kuuntelee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683