JÄLKIEHKÄISY, menkat myöhässä???

Tuli harrastettua seksiä humalassa ja tottakai se ehkäisy siinä touhussa sit unohtui. Jätkä ei kuitenkaa lauennu mun sisälle, mutta eiköhä niitä touhutippoja siinä ehtiny tulee..... 16h kuluttua yhdynnästä otin je-pillerin ja siitä on nyt 5 päivää. Menkkoja ei näy eikä kuulu, vaikka niitten ois pari päivää sitten pitäny alkaa. Pillerin oireina oli vaa jumalaton väsymys sinä päivänä ja palelsi ihan kauheasti. Sen jälkee ei oo ollu mitään.. Tissit oli kipeenä tuon seksin harrastamisen aikaan jo, kuten ne yleensäkki on ennen menkkoja. Vieläki vähä kipeet mut menkkoja ei vaan näy!!

Onks tää ihan normaalia :( Pelottaa ihan hirveesti et oon raskaana...... Voiks stresssi myös viivästyttää menkkoja?? Menkat muutekii heitelly joskus muutamilla päivillä ni kannattaaks tästä huolestuu? Ääää oon iha sekasi :(((
4319
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Niin....on yleisesti tiedetty asia, että se hormonimäärä joka je-pillerissä on, laittaa kehon hormonitoiminnan sekaisin....jku vuotaa, jonkun vuodot katoavat jne.

Odottelet nyt rauhassa siihen asti että voit tehdä raskaustestin. Eli n. 2 viikkoa vielä.


ps. käyhän sitten aikanasi sp-tautitesteissäkin.

Se pakkauksen ohje ei ole siellä turhaan, se kannattaa lukea

Äänestä

Hmmm... Joku yksi ja sama ihminen taitaa kirjoitella säännöllisin väliajoin raskaudenpelkoisia viestejä sekä tänne että Ellien foorumille. Liikaa vapaa-aikaa? Päässä viiraa? Täh?

Äänestä
  • Piti kirjottaa joka puolelle nettiä että saa varmasti vastauksia :D Päässä todellakin viirasi ku huoletti niin paljon! Mut ilmesesti huolehin turhaan, menkat alko ja valtakunnassa kaikki hyvin :D

    Äänestä

Tee se raskaustesti joka tapauksessa, vuoto ei poissulje välttämättä raskautta. Olet kaiketi kuullut ns. valemenkoistakin?

Äänestä

Kommentoi aloitusta


hjelppiä :((( kirjoitti:

Tuli harrastettua seksiä humalassa ja tottakai se ehkäisy siinä touhussa sit unohtui. Jätkä ei kuitenkaa lauennu mun sisälle, mutta eiköhä niitä touhutippoja siinä ehtiny tulee..... 16h kuluttua yhdynnästä otin je-pillerin ja siitä on nyt 5 päivää. Menkkoja ei näy eikä kuulu, vaikka niitten ois pari päivää sitten pitäny alkaa. Pillerin oireina oli vaa jumalaton väsymys sinä päivänä ja palelsi ihan kauheasti. Sen jälkee ei oo ollu mitään.. Tissit oli kipeenä tuon seksin harrastamisen aikaan jo, kuten ne yleensäkki on ennen menkkoja. Vieläki vähä kipeet mut menkkoja ei vaan näy!!

Onks tää ihan normaalia :( Pelottaa ihan hirveesti et oon raskaana...... Voiks stresssi myös viivästyttää menkkoja?? Menkat muutekii heitelly joskus muutamilla päivillä ni kannattaaks tästä huolestuu? Ääää oon iha sekasi :(((

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu