On jotenkin väärin, että yksinkertaista.blondia sanotaan kauniiksi ja Jazulia ja Pikku-Murria rumaksi.
Ensinmainitulla ei ole laittanut muuta kuin jotain epäilyttäviä kuvia esille.
Siis y.b ei ole todistanut olevansa kaunis, mutta tekee silti puska-aloituksia ja haukkuu muita.
Rumat palstalaiset
7
68
Vastaukset
- aivan niin
jazuli, menehän nukkumaan jo...
No ei mua haittaa, jos joku sanoo mua rumaksi ja jotaki toista nätiksi. Jokasella on oikeus mielipiteeseen. Ja mulla on elämässäni jo ne ihmiset joiden silmissä olen ok. Joten senkään vuoksi ei tarvi olla yhtään rumempi tai nätimpi, kun olen.
Mulla ei ole tästä asiasta suorituspaineita, kun ei ole mitään syytä ottaa paineita. :-)
Joten jatkossakin, tykätkää, inhotkaa, kehukaa tai haukkukaa. My mind stays up.- Olet ihan nätti
t. Se eilinen provoilija
tästä on vaan tullu joku legenda et yb olisi muka kaunis, en tiedä, saattaa ollakin ja sä ruma ja päätin heittää pökköä pesään, sori :) Olet ihan nätti kirjoitti:
t. Se eilinen provoilija
tästä on vaan tullu joku legenda et yb olisi muka kaunis, en tiedä, saattaa ollakin ja sä ruma ja päätin heittää pökköä pesään, sori :)Joo, kiitos. Mut jos nyt joskus ihan vakavissaankin jotain kommentoisin. Niin yllä sellaista. :-)
Aika moni ihminen ihan oikeasti ajattelee, naisien kilpailevan kauneudesta ja paremmuudesta miesten edessä. Jopa virtuaalissa. Mä voi sanoa, että en ole osallistunut näihin kisoihin koskaan, vakavasti asenteella. Mutta siitä huolimatta olen aina pärjänny niin hyvin, että olen miehen itelleni löytäny. Joten ei ole ollu koskaan edes tarvis kilpailla tai olla jotain enemmän. On vaan mitä on, on ihan toiminu. :-)
Kaikenäkösille akoille ukkoja löytyy. Joten ei ulkonäöstä tarvi paineita ottaa. Se päänsisällä kulkeva ajatusmaailma eniten silti vaikuttaa pitkässä juoksussa, kuka saa ja kuka jää ilman.- mut kaikennäköisille
tinka_tiger kirjoitti:
Joo, kiitos. Mut jos nyt joskus ihan vakavissaankin jotain kommentoisin. Niin yllä sellaista. :-)
Aika moni ihminen ihan oikeasti ajattelee, naisien kilpailevan kauneudesta ja paremmuudesta miesten edessä. Jopa virtuaalissa. Mä voi sanoa, että en ole osallistunut näihin kisoihin koskaan, vakavasti asenteella. Mutta siitä huolimatta olen aina pärjänny niin hyvin, että olen miehen itelleni löytäny. Joten ei ole ollu koskaan edes tarvis kilpailla tai olla jotain enemmän. On vaan mitä on, on ihan toiminu. :-)
Kaikenäkösille akoille ukkoja löytyy. Joten ei ulkonäöstä tarvi paineita ottaa. Se päänsisällä kulkeva ajatusmaailma eniten silti vaikuttaa pitkässä juoksussa, kuka saa ja kuka jää ilman.ukoille ei löydy akkoja joten teitä pitää välillä solvata yhteisvastuullisesti....:)
mut kaikennäköisille kirjoitti:
ukoille ei löydy akkoja joten teitä pitää välillä solvata yhteisvastuullisesti....:)
Kyllähän mä sen olen huomannu. Kaikki saa osansa, ansaitsi tai ei. :-)
mitä? onko mua taas kehuttu rumaksi?
voi hitsi :)
mur,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010506
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404070Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386