Tummasilmä Omar

siqadhn

8

168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • extremeä vaan

Hei, kuka musumiestä nyt NIIIIIIN vakavasti menee ottamaan ???
      Ja jos joku kokemattomuuttaan menee ottamaankin, avioehto ja lapset
      äidin passille !!!

• Pikkuisen

päivitystä tietoihisi: lapsia ei uusien passisäännöksien takia merkitä sen enempää äidin kuin isänkään passiin, vaan heille on haettava omat passit.

Itse olen ottanut muslimiaviomieheni NIIIIIIN vakavasti, että olemme olleet naimissa kohta kymmenisen vuotta. Avioehtoa ei ole, ja olemme yhdessä hankkineet omaisuutemme. Kaikki isommat investoinnit ovat molempien nimissä.

Kirjoituksesi tarkoitus lienee väittää, että kaikki muslimimiehet ovat huijareita. Tästä olen kanssasi vahvasti erimieltä. Huijareita löytyy kaikkialta maailmasta, katsomatta kansalaisuuteen, uskontoon tai sukupuoleen - kuten myös huijattaviakin.

• poikkeus ei sääntö
        Pikkuisen kirjoitti:

päivitystä tietoihisi: lapsia ei uusien passisäännöksien takia merkitä sen enempää äidin kuin isänkään passiin, vaan heille on haettava omat passit.

Itse olen ottanut muslimiaviomieheni NIIIIIIN vakavasti, että olemme olleet naimissa kohta kymmenisen vuotta. Avioehtoa ei ole, ja olemme yhdessä hankkineet omaisuutemme. Kaikki isommat investoinnit ovat molempien nimissä.

Kirjoituksesi tarkoitus lienee väittää, että kaikki muslimimiehet ovat huijareita. Tästä olen kanssasi vahvasti erimieltä. Huijareita löytyy kaikkialta maailmasta, katsomatta kansalaisuuteen, uskontoon tai sukupuoleen - kuten myös huijattaviakin.

Valitan, et mene todesta. Kuten muutenkaan ei yksi poikkeus käytännön
        arjessa mene.

• Totuuden nimessä,
        poikkeus ei sääntö kirjoitti:

Valitan, et mene todesta. Kuten muutenkaan ei yksi poikkeus käytännön
        arjessa mene.

minulle on ihan yksi lysti uskotko vaiko etkö, riittää kun itse tiedän eläväni juuri minulle parhaimmassa ja sopivimmassa suhteessa. Sitäkö sinun on vaikea uskoa? Vai sitä, että muslimimieheni ei huijaa? Vai sitä, että olemme hankkineet yhteistä omaisuutta avioliittomme aikana ja omistussuhteemme on 50%/50%?

Mieheni ei varmastikaan ole 'yksi poikkeus' - kenties sellaiselle, jonka ainoa henkilökohtainen kosketuspinta on ns. Assan Arabit tai Moghadisu Avenuen Somalit, näin saattaa ollakin. Mutta jos olisit joskus asunut yhteisössä, jossa valtauskonto on islam, saattaisit ehkä sinäkin tajuta muslimien olevan aivan tavallisia ihmisiä, tavallisine arkipäivineen, heillä on aivan samanlaiset ilon ja surun aiheet kuin sinullakin. Enkä nyt tarkoita parin viikon pakettimatkaa Egyptin Hurghadaan tai Turkin Alanyaan, vaan ihan oikeaa rinta rinnan elämistä sellaisessa paikassa, jossa et välttämättä törmää yhteenkään länsimaalaiseen kulkijaan moniin viikkoihin. Voisi monenkin typeriä stereotypioita harrastavan silmät aukeavan, jos vain pystyy antamaan periksi ennakkoluuloilleen!

• ei lisäämistä
        Totuuden nimessä, kirjoitti:

minulle on ihan yksi lysti uskotko vaiko etkö, riittää kun itse tiedän eläväni juuri minulle parhaimmassa ja sopivimmassa suhteessa. Sitäkö sinun on vaikea uskoa? Vai sitä, että muslimimieheni ei huijaa? Vai sitä, että olemme hankkineet yhteistä omaisuutta avioliittomme aikana ja omistussuhteemme on 50%/50%?

Mieheni ei varmastikaan ole 'yksi poikkeus' - kenties sellaiselle, jonka ainoa henkilökohtainen kosketuspinta on ns. Assan Arabit tai Moghadisu Avenuen Somalit, näin saattaa ollakin. Mutta jos olisit joskus asunut yhteisössä, jossa valtauskonto on islam, saattaisit ehkä sinäkin tajuta muslimien olevan aivan tavallisia ihmisiä, tavallisine arkipäivineen, heillä on aivan samanlaiset ilon ja surun aiheet kuin sinullakin. Enkä nyt tarkoita parin viikon pakettimatkaa Egyptin Hurghadaan tai Turkin Alanyaan, vaan ihan oikeaa rinta rinnan elämistä sellaisessa paikassa, jossa et välttämättä törmää yhteenkään länsimaalaiseen kulkijaan moniin viikkoihin. Voisi monenkin typeriä stereotypioita harrastavan silmät aukeavan, jos vain pystyy antamaan periksi ennakkoluuloilleen!

Rakastunutta on ihan turha käännyttää. Nyt kyllä puhutaan suuremmasta
        osasta musuäijiä.

• <3 <3 <3

Rakkaus saa niin miehet kuin naisetkin tekemään päätöksiä päät lisääntymiskemioiden sekoittamana siis tunteiden sanelemana. Etukäteen ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Kun on rakastunut, niin se on menoa eikä meininkiä. Ei rakastuneet kuuntele sivullisten jorinoita vaikka kuinka yrittäisitte, teitä pidetään vaan kateellisina ja katkerina.

• pitkä seurusteluaika

Mutta nuoruuden hulluuden korvaa pitkää, tosi pitkäää seurusteluaika.
        Silloin EI tehdä lapsia kärsimään vaan otetaan kaikki ne edut irti, mitä
        toisilleen omistautuva nuoripari vaan keksii. Yleensähän musuäijä
        panee naisensa paksuksi ja luottaa äitiyden voimaan, jotta voi itse tavata
        taas huolettomana kavereitaan ja mennä kuin sinkku.

• ei kiinnosta
        pitkä seurusteluaika kirjoitti:

Mutta nuoruuden hulluuden korvaa pitkää, tosi pitkäää seurusteluaika.
        Silloin EI tehdä lapsia kärsimään vaan otetaan kaikki ne edut irti, mitä
        toisilleen omistautuva nuoripari vaan keksii. Yleensähän musuäijä
        panee naisensa paksuksi ja luottaa äitiyden voimaan, jotta voi itse tavata
        taas huolettomana kavereitaan ja mennä kuin sinkku.

Musuäijät evvk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      175
      13388
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5483
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4910
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3699
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2833
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2032
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      119
      1783
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      371
      1693
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1515
    Aihe