Symphony X - Iconoclast

Veteranfan

Uusilevy,jota on odotettu vuoden päivät lunastaa siihen kohdistuvat odotukset.
Nimikko biisi "Iconoclast" aloittaa 10.minuuttisen adrenaliiniryöpyn,joka kohdistuu kappaleen kertosäkeeseen:
- "We´re strong and we will stand fight".
Tuosta kertosäkeestä tulee kylmiäväreitä muutamaan kertaan kuunneltuna.
Parasta kappaletta levyltä on vaikea hakea,ehkä se kuitenkin on lopetus kappale "Reign in madness",ja tämäkin mielipide saattaa muuttua,sillä levy on tehty sen verran tiivillä temmolla ettei siihen ensi kuuntelulla pääse sisälle,kuten ei ole päässyt Symphony X:n aiemmilla levyilläkään muutenkuin useampaan kertaan kuunneltuna.

Vuoden ehdoton hankinta!

1

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veteranfan

Tuosta Symphony X:n albumista on kaksi eri julkaisua,joista toinen on kahden levyn julkaisu.Kahden levyn julkaisussa on bonus kappaleet "Light up the night","The lord of chaos" ja "Reign In madness".Yhden levyn julkaisussa on eri kansikuva,ja eri päätöskappale "When all is lost" kuin tuplalevyn bonuskipale "Reign in madness".Meikäläinen kaatuisi enemmän muhkeamman tuplalevyn puoleen,vaikka 3. bonusbiisiä eivät välttämättä levyn tasoa nostakkaan korkeammalle.
      "Prometheus(I am a alive)" kappaleessa olisi ainesta jonkinmoiseksi hittikipaleeksikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe