Olemme tunteneet poikaystäväni kanssa muutaman kuukauden ja viikko sitten olimme sängyssä ilman ehkäisyä. Nyt päässäni pyörii kysymys, olenko raskaana? Olen huomannut käyväni enemmän vessassa mitä normaalisti ja mahani on kipeä. Etenkin lantion alueelta. Toivoisin vastausta mahdollisimman nopeasti !
Olenko raskaana?
7
148
Vastaukset
- .
Toki voit olla raskaana jos et ole käyttänyt ehkäisyä. Odottelehan nyt kuukautisia ja jos niitä ei tule tai ovat poikkeukselliset niin testin tekoon.
Oletteko käyneet sp-tautitesteissä?- joku-94
emme ole käyneet testeissä
- Käyttäkää ehkäisyä
Eihän sitä täällä voi kukaan tietää.
On hyvin mahdollista, että olet raskaana.
Raskaustesti kannattaa tehdä sillä saat varmuuden.- joku-94
milloin raskaustesti kannattaa tehdä?
- Käyttäkää ehkäisyä
Silloin kun kuukautisten pitäisi alkaa. Joskus tulos voi näkyä jo joitain päiviä ennen kuin kuukautisten pitäisi tulla, joskus taas (positiivinen) tulos näkyy vasta viikon-kahdenkin lasketun kuukatisten alkamispvän jälkeen.
- --------------------
Kannattaa käydä sukupuolitautitesteissäkin.
Et voi tehdä testiä vielä pariin viikkoon, liian aikaisin tehty testi ei anna oikeata vastausta. - -
Tiedän aina kaikesta kaiken ja olen selvännäkijä. Kerron sinulle nyt, että olet raskaana. Onneksi olkoon! Lapsi on poika ja hänestä tulee isona toimitusjohtaja erääseen keskisuureen, tunnettuunkin firmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069