Glucosanol

PenaMutteri

Onko joku kokeillut ko. tuotetta? Itse kokeilin jonkin aikaa ja maha purposi aivan älyttömästi ja pieretti ihan sikana. Pakko oli lopettaa käyttä saman tien...

8

2506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rehevä anitta

Täälä testattu nyt 2 vkoa kyseistä tuotetta......Otan pvässä 5-6 tablettia,aina ennen ruokailuja.Ehkä vähän ilmavaivoja ja vatsa löysällä joskus,ei muita sivuvaikutuksia.Yritän syödä suht terveellisesti,vältellen sokeria ja valkoisia jauhoja...Mittaillut en ole itseäni sen kummemmin,paitsi vyötärön mittausta tein just-ei oo senttiäkään kadonnut 2 vkossa!!!!!Testaan tuotetta nyt 2 kk:tta,eiköhän siinä ajassa jotain tapahdu tai sitten ei?!!!!!!Laitan tänne tietoa,jos edistystä tapahtuu...

• Tumi Kutteli

Mihin tuon pitäisi auttaa?

Ylläoleva kertoi alkaneensa syömään suht terveellisti, vältellen sokeria ja valkoisia jauhoja. Tuo laihtuttaa.

Mutta auttaako se ihmeaine sitten juuri tuohon dieetissä pysymiseen, vai mihin?

Hölmökin tajuaa, ettei se ainakaan yksinään laihduta.

• MikkoA3

Itse olen niitä syönyt nyt kohta 2 kuukautta ja paino on pudonnut tähän mennessä 15 kg. Lähtöpaino oli 101 kg ja nyt painan alle 86 kg joten kyllä ne tehoaa. Tietysti pitää myös ajatella mitä pitää poskeensa...

• voihanPorkkana

Onko muilla kokemuksia tän ko.aineen vaikutuksista&tehosta?!!Aika vähäistä on kommentointi.....Miten MikkoA3 pääsi noin kivaan tulokseen?!!

• namuliini82

Tuote sopii sellaisille ihmisille, joiden ongelma on nimenomaan valkoinen jauho ja sokerit. Jos näitä välttää muutenkin ei tuote voi tehdä sitä mitä lupaa ja laihduttaa. Itselläni suurin ongelma on karkki ym. sokerinen makea ja olen laihtunut pelkästään Glucosanolia käyttämällä n. 4 kg kuukaudessa.

• glu

Hienoa! :))

Ootko syönyt ihan suositellulla annoksella vaiko ottanut "extraa"?

• Aino
        glu kirjoitti:

Hienoa! :))

Ootko syönyt ihan suositellulla annoksella vaiko ottanut "extraa"?

Mites teillä jotka käytätte tätä on edistynyt laihdutus? Onko auttanut, onko tullut jotain ei-toivottuja oireita tms? Kiinnostaisi kuulla onko hyödyllinen vai ei :)

• TmM

Reilut 4 vkoa takana ja hyvin toimii. Alussa oli vatsavaivoja, mutta muutaman päivän jälkeen vaivat katosi. Ruokavalio on sama ja liikunnan määrä pysynyt ennallaan, mutta vajaa 4 kiloa paino pudonnut. Toimii ainakin omalla kohdalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2649
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2466
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      178
      1219
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe