Kuumat nörtit

Miss Fury

Minua jotenkin hämmentää että sain propseja jossain keskustelussa, kun kerroin että nörtit on kuumia. Mitä ihmettä?

Ehdin jo huolestua nörttien paenneen aurinkoa ilmeisesti jonnekin kellariin, kun en ollut aikoihin törmännyt ainakaan ulkoisilta ominaisuuksiltaan nörtin kategoriaan kuuluvaa henkilöä.

No tänään kävin eri kirjastossa kuin yleensä ja siellä olikin varmasti yksi maailmankaikkeuden kuumimmista nörteistä. En tosin voi olla varma miten nörtti henkilö oikeasti oli, sillä ulkonäkö voi pettää. Sivujakaus, lasit ja kauluspaita check.

Menin tietysti hämilleni ja väänsin jotain typerää hymyä ja vielä typerämpää vitsiä. Harmi että olin ihan hikinen ja ällöttävä auringonpaahteessa tallusteltuani, enkä kyennyt parhaimpaani.

Joo mutta niin...Olenko muka ainoa jonka mielestä nörtit ovat kuuminta hottia. Erityisesti mahdollisimman älykkäät.

75

745

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss fury

Kysymysmerkki näköjään unohtui ainakin.

• nörttityttö

Hehee, et oo ainoa! :D

Mäkin tykkään nörteistä. Introverteista ja säikyistä, koneensa takana piilottelevista nörteistä. Mä oon IT-alalla töissä, ja siellähän niitä lymyää...

Firman bileissä uskaltavat jopa puhua ja lähestyä naista.

Ne ovat HOT! Aina olleet.

Nimenomaan sellaset älykkäät nörtit.

• vihainen nörtti!!

Te puhutte aloittajan kanssa nyt jostain muusta kuin oikeista nörteistä. Te puhutte jostain satunnaisista, hyvinkin sosiaaleista ja supliikeista tyypeistä, jotka vain sattuvat näyttämään trendikkäästi nörteiltä.

• Mr Finland
        vihainen nörtti!! kirjoitti:

Te puhutte aloittajan kanssa nyt jostain muusta kuin oikeista nörteistä. Te puhutte jostain satunnaisista, hyvinkin sosiaaleista ja supliikeista tyypeistä, jotka vain sattuvat näyttämään trendikkäästi nörteiltä.

Eiköhän tässä haeta tälläisia "nörttejä" ja joiden äly kulminoituu palkkapussiin:

http://4.bp.blogspot.com/_rta33yy4eRE/SlKWkCGboRI/AAAAAAAAABE/LGwiKpB1j_s/s1600-h/Picture 13.png

Tai sitten nämä naiset ovat itse susirumia ja tyytyvät palkkapussiin.

• Miss Fury

Älä viitsi sinäkään. On olemassa nörtti-look ja on olemassa nörtti-luonne. Kummatkin ovat kuumia, varsinkin jos osuvat samaan ihmiseen. Kaikki nörtithän eivät näytä ollenkaan nörteiltä.

Sosiaalinen ja supliikki nörtti on joku rajatapaus. Voiko sitä nörtiksi edes kutsua?
        Minä kuitenkin oletin että kirjastossa tietokoneavustajana työskentelevä nörtinnäköinen ujo mies on oikea nörtti, sori kauhiast.

Kerro mistä oikean nörtin sitten tunnistaa?

• nörttityttö

Anteeksi mitä?
        Juurihan kirjoitin, että "firman bileissä uskaltavat jopa puhua ja lähestyä naista"

Käsititkö tuosta että kyseessä olis jollakin tapaa sosiaalinen tai supliikki tyyppi?
        Kun asia ei noin kyllä ole, tule vaikka työpaikalleni käymään. :D

Eli he ovat hiljaisia, arkoja, eivät puhu, eivät ole sosiaalisia, paitsi jos tarpeeksi saavat viinaa (firman bileissä esimerkiksi).
        Mutta ovat sitäkin älykkäämpiä, ja ihania, ja ja...

Kyllä, nörtit rulaa! Ne on tosi hot!

IT-ala on noita täynnänsä.. He ovat oikeasti nörttejä, ei mitään trendipellejä.

Millainen on sinusta "oikea" nörtti? :)

• Miss Fury

• tyrttinöttö
        nörttityttö kirjoitti:

Anteeksi mitä?
        Juurihan kirjoitin, että "firman bileissä uskaltavat jopa puhua ja lähestyä naista"

Käsititkö tuosta että kyseessä olis jollakin tapaa sosiaalinen tai supliikki tyyppi?
        Kun asia ei noin kyllä ole, tule vaikka työpaikalleni käymään. :D

Eli he ovat hiljaisia, arkoja, eivät puhu, eivät ole sosiaalisia, paitsi jos tarpeeksi saavat viinaa (firman bileissä esimerkiksi).
        Mutta ovat sitäkin älykkäämpiä, ja ihania, ja ja...

Kyllä, nörtit rulaa! Ne on tosi hot!

IT-ala on noita täynnänsä.. He ovat oikeasti nörttejä, ei mitään trendipellejä.

Millainen on sinusta "oikea" nörtti? :)

"firman bileissä"
        "oikeasti nörttejä"
        Mitä minä luen?

• nörttityttö
        tyrttinöttö kirjoitti:

"firman bileissä"
        "oikeasti nörttejä"
        Mitä minä luen?

Niin? Mikä on pointtis?

• strain töni
        nörttityttö kirjoitti:

Niin? Mikä on pointtis?

Saako töistä potkut, jos ei mene bilettämään? Minä en ainakaan uskaltaisi mennä sellaiseen, jos ei tosiaan olisi aivan pakko.

• nörttityttö
        strain töni kirjoitti:

Saako töistä potkut, jos ei mene bilettämään? Minä en ainakaan uskaltaisi mennä sellaiseen, jos ei tosiaan olisi aivan pakko.

Ööö, ei tietenkään. :) Ei kukaan pakota firman bileisiin.
        Mut jos tarjolla on ilmasta viinaa ja ruokaa, niin ei siitä kyllä kovin moni kieltäydy!

Ja seuraakin on. Toiset nörtit. :)
        Tuttuja ihmisiä siis. Ei pelottavia vieraita ihmisiä.

• Itkuvirsittäjä

Joo!

Mä arvasin. Vitun nörttipellet vonkaa ja vie naiset. Muille ei jää mitään.

Olen aina halunnut nörttimäisen tytön mutta kun ne kattelee vaan nörttejä. Joku normaalimpi ei käy vaikka olisi kuinka älykäs.

Ihan epäreilu.

Jos se ei ole renttu niin se on joku pilipali hernekeppi narukäsi nörtti joka vie naisen.

• Miss Fury

:D

Kyllä nörttejä löytyy vaikka millä ruumiinrakenteella varustettuna.

• vihainen nörtti!!
        Miss Fury kirjoitti:

:D

Kyllä nörttejä löytyy vaikka millä ruumiinrakenteella varustettuna.

Eli siis ne sinun ihanat nörttisi ovat paitsi supliikkeja myös lihaksikkaita!! Taas nähdään kuinka nainen valehtelee. Nörteistä kaukana tuollaiset. Tulit tänne vain kehuskelemaan kuinka trendikkäästi nörtinnäköiset urokset tykkäävät sinusta

• Miss Fury

Eli siis ne sinun ihanat nörttisi ovat paitsi supliikkeja myös lihaksikkaita!! Taas nähdään kuinka nainen valehtelee. Nörteistä kaukana tuollaiset. Tulit tänne vain kehuskelemaan kuinka trendikkäästi nörtinnäköiset urokset tykkäävät sinusta

Voi itku XD

Missä minä olen niin kehuskellut? Missä minä olen mitään noista sanonut?
        Nörttejä on bodareitakin kyllä joo ja pyöreitä ja lihavia ja tavallisen kokoisia.

Tämä aloitukseni nörtti oli kuitenkin juuri sellainen narukäsi. Vaikea tosin lopullista päätelmää tehdä, sillä kauluspaita.

• satunnainen.

Niin, mitä se nörtti oikeastaan on :) ei ole tullut tarkemmin ajatelleeksi...
      Mulla on mielikuva sellaisesta (ehkä) kapeasti ja mekanistisesti ajattelevasta, jotka ainakin ennen tutkivat tietokoneita, mitä sisällä on ja miten ne toimii.
      Ja ovat jotenkin söpösti (?) käytännön kömpelöitä (eivät osaa sitoa kengännauhoja ym) ja tyylitaju ja värisilmä esim.pukeutumisessa puuttuu täysin, omatoimisesti (ilman avustusta) syövät lähinnä einespitsaa, mutta toisaalta ovat jotenkin aitoja, komennon alla muokattavissa.... ja sitä kautta haasteellisia ja ehkä kiinnostaviakin... kertokaa..

• Miss fury

Nörtti on aika monimerkityksinen sana juu.

Minulle nörtti on ainakin hieman sosiaalisesti kömpelö, introvertti, analyyttinen, rationaalinen, yleensä keskivertoa älykkäämpi, pukeutuu suht yleensä siististi ja ylifunktionaalisesti. Pukeutuminen ja ulkonäkö tosin voi vaihdella.
        Tietää paljon jostain aiheesta tai monista aiheista.
        Rakastaa scifiä.

Tässä Wikipedian määritelmä:
        Nerd is a term that refers to an intelligent but single-minded person obsessed with a nonsocial hobby or pursuit. Nerds are generally considered to be awkward, shy and/or unattractive by most, although this is not always true.Thus, a nerd is often excluded from physical activity and considered a loner by others, or will tend to associate with a small group of like-minded people, although again, this is not always the case.

• vihainen nörtti!!

Nörtti on ainakin muutamaa näistä asioista:

- kömpelö sosiaalisissa tilanteissa, erityisesti naisten kanssa
        - kiinnostunut jutuista jotka ovat muiden mielestä tylsiä, esim koodaus, historia, kirjat, matematiikka, psykologia, tiede yleensäkin, teknologia, roolipelit jne.
        - huono lukemaan trendijuttuja, ei ikinä trendikäs eikä ikinä mukana pinnallisten bilehileitten tämän viikon kuumimmassa jutussa
        - puutteellinen tyylitaju
        - huono small talkissa, hyvä syvällisissä keskusteluissa ainakin omilla kiinnostusalueillaan
        - vähän kavereita
        - ei netissäkään ole mikään keskipiste netin trendipalveluissa kuten facebookissa. Ennemmin esimerkiksi lataa videoita youtubeen tai pitää blogia

Ette te tällaisista miehistä ole kiinnostuneita! Senkin valehtelijat!

• Miss Fury

- kiinnostunut jutuista jotka ovat muiden mielestä tylsiä, esim koodaus, historia, kirjat, matematiikka, psykologia, tiede yleensäkin, teknologia, roolipelit jne.
        - huono lukemaan trendijuttuja, ei ikinä trendikäs eikä ikinä mukana pinnallisten bilehileitten tämän viikon kuumimmassa jutussa
        - huono small talkissa, hyvä syvällisissä keskusteluissa ainakin omilla kiinnostusalueillaan
        - vähän kavereita
        - ei netissäkään ole mikään keskipiste netin trendipalveluissa kuten facebookissa. Ennemmin esimerkiksi lataa videoita youtubeen tai pitää blogia

Just tuollaisista

• Miss Fury
        Miss Fury kirjoitti:

Just tuollaisista

Ja mitä älykkäämpi sen parempi.

• nörttityttö

- vähän kavereita

Kyllä, juuri tuollaisista olen kiinnostunut minäkin. :)

• Darth

Sitten olen niin kuuma että näppejä polttaa kun kosketan itseäni. Lasketaanko köyhätkin nörtit kuumiksi vai pitääkö tienata paljon?

• nörttityttö

Joo, kyllä on varmasti sulle tietyissä piireissä kysyntää, jos oot nörtti. :)
        Nimimerkkisi ei oo mulle tuttu (kuten ei oikeastaan kukaan muukaan nikki täällä).

Ei tartte tienata paljon, mut niin että toimeen tulee.

• Miss fury

Minä otan mieluummin köyhän kuin rikkaan.

• Darth
        Miss fury kirjoitti:

Minä otan mieluummin köyhän kuin rikkaan.

Köyhä nörtti on ristiriitainen ellet nörtillä tarkoita hippiä. Harva nörtti kuitenkaan pukeutuu hipiksi.

Minulla on käynyt niin, että kaupassa alkoholistit ovat alkaneet huudella minulle, että kyllä tässä maailmassa on muutakin ajateltavaa kuin raha ja menestys. Ja kadulla vastaantulevat rastapäiset hipit huutavat perään riistäjäksi, eikä heillä tule mieleen, että minäkin voin olla köyhä ja maailmankatsomukseltani enemmän vasemmalla kuin oikealla. Pitäisi varmaan pukeutua kirppis villapaitaan ja kasvattaa likaiset rastat, jotta saisi huomiota joltain naiselta jolle raha ei ole pääasia.

• nörttityttö
        Darth kirjoitti:

Köyhä nörtti on ristiriitainen ellet nörtillä tarkoita hippiä. Harva nörtti kuitenkaan pukeutuu hipiksi.

Minulla on käynyt niin, että kaupassa alkoholistit ovat alkaneet huudella minulle, että kyllä tässä maailmassa on muutakin ajateltavaa kuin raha ja menestys. Ja kadulla vastaantulevat rastapäiset hipit huutavat perään riistäjäksi, eikä heillä tule mieleen, että minäkin voin olla köyhä ja maailmankatsomukseltani enemmän vasemmalla kuin oikealla. Pitäisi varmaan pukeutua kirppis villapaitaan ja kasvattaa likaiset rastat, jotta saisi huomiota joltain naiselta jolle raha ei ole pääasia.

Kummaa. Miksi jotkut huutaisivat kadulla riistäjäksi..?
        Missä sulle on noin käynyt, ja onko useinkin huudeltu?
        Ja oikeastiko kaupassakin jotkut on huudelleet?

Enpä oo koskaan kuullu vastaavaa.

• Miss Fury
        Darth kirjoitti:

Mitä ihmettä? Onko siis aina myös rikas jos on nörtti? Olen erimieltä.
        Niin sanotuissa nörtti ammateissa on palkat keskitasoa korkeammalla usein mutta ei se tarkoita ettei nörttikin voisi olla vaikkapa työtön.

• vihainen nörtti!!
        Miss Fury kirjoitti:

Mitä ihmettä? Onko siis aina myös rikas jos on nörtti? Olen erimieltä.
        Niin sanotuissa nörtti ammateissa on palkat keskitasoa korkeammalla usein mutta ei se tarkoita ettei nörttikin voisi olla vaikkapa työtön.

Ne trendinörtit, joita te tarkoitatte, ovat joko hyvin toimeentulevia nörttityylisiä graafikoita punavuoresta, tai erittäin hyvin toimeentulevia ICT-nörttejä.

• Miss fury

Ne trendinörtit, joita te tarkoitatte, ovat joko hyvin toimeentulevia nörttityylisiä graafikoita punavuoresta, tai erittäin hyvin toimeentulevia ICT-nörttejä.

Mitä minä tarkoitan?

En usko että esim. kirjastossa tietokoneavustajana työskentelevä voi kovin rikas olla...ei ainakaan helsinkiläisiä ollut.

Graafikko voi olla nörtti mutta yleensä ei.
        Ja nyt kun rupesin miettimään niin luulen kyllä että suurin osa nörteistä on köyhiä.
        Mietin nimittäin nörttiammatteja tarkemmin: Ohjelmoija, tutkija, pelisuunnitelija yms.
        Ei taida ainakaan aloituspalkat päätä huimata :D

Miksi sinulle on niin tärkeää ettei me tykätäisi oikeista nörteistä?

• 9+16
        Miss fury kirjoitti:

Mitä minä tarkoitan?

En usko että esim. kirjastossa tietokoneavustajana työskentelevä voi kovin rikas olla...ei ainakaan helsinkiläisiä ollut.

Ja nyt kun rupesin miettimään niin luulen kyllä että suurin osa nörteistä on köyhiä.
        Mietin nimittäin nörttiammatteja tarkemmin: Ohjelmoija, tutkija, pelisuunnitelija yms.

Ällyytätte vaan. Ensin houkuttelette mukaanne, vedätte nörtiltä housut kinttuun julkisella paikalla ja sitten nauratte yhdessä pelimiesten kanssa.

• vihainen nörtti!!
        Miss fury kirjoitti:

Mitä minä tarkoitan?

---Miksi sinulle on niin tärkeää ettei me tykätäisi oikeista nörteistä?---

Koska on väärin ja ilkeää väittää netissä tykkäävänsä tietynlaisista miehistä, mutta sitten kuitenkin antaa niille rukkaset tosielämässä.

• Miss Fury
        9+16 kirjoitti:

Ällyytätte vaan. Ensin houkuttelette mukaanne, vedätte nörtiltä housut kinttuun julkisella paikalla ja sitten nauratte yhdessä pelimiesten kanssa.

Awww. En ole ameriikkalaisten elokuvien ilkeä chearleaderi.

• Miss Fury

Koska on väärin ja ilkeää väittää netissä tykkäävänsä tietynlaisista miehistä, mutta sitten kuitenkin antaa niille rukkaset tosielämässä.

Olen eläissäni antanut pakin vain yhdelle nörtille ja sekin oli insinööri, eikä syy pakeille ollut nörttiys.

Nörtit aika harvoin tekevät minulle mitään aloitteita, kyllä niitä joutuu yleensä jahtaamaan.

• vihainen nörtti!!
        Miss Fury kirjoitti:

Olen eläissäni antanut pakin vain yhdelle nörtille ja sekin oli insinööri, eikä syy pakeille ollut nörttiys.

Nörtit aika harvoin tekevät minulle mitään aloitteita, kyllä niitä joutuu yleensä jahtaamaan.

Kysypä muilta tämän palstan nörteiltä, kuinka paljon naiset jahtaavat heitä.

• nörttityttö

Nörtti, miksi olet niin vihainen..?
        Mihin sussa vois törmätä. :)

Mä oon nörttityttö, itekin siis koodaan ja oon vähän tällanen...
        Ja mä kyllä ihan tosissani tykkään juuri niistä oikeista nörteistä! Joita meilläkin duunissa on vaikka kuinka paljon. Ohjelmoijia, koodaajia, jne. Ei mitään "punavuorelaisia graafikoita" tai trendinörttejä. Vaan ihan oikeasti niitä sosiaalisesti ujoja ja kömpelöitä (mut älykkäitä) hiljaisia nörttejä.

Kaikki mun suhteentyngät on olleet nörttien kanssa. Yks pitempi suhde myöskin.

Mä en mistään trendipelleistä pidä. Piste.

• Miss Fury

Eli jos jotain nörttiä ei ole nainen jahdannut, niin minä en voi jahdata nörttiä.
        Et taida olla mikään rationaalinen älykkö-nörtti?

• ldsfaklsjfl
        nörttityttö kirjoitti:

Nörtti, miksi olet niin vihainen..?
        Mihin sussa vois törmätä. :)

Mä oon nörttityttö, itekin siis koodaan ja oon vähän tällanen...
        Ja mä kyllä ihan tosissani tykkään juuri niistä oikeista nörteistä! Joita meilläkin duunissa on vaikka kuinka paljon. Ohjelmoijia, koodaajia, jne. Ei mitään "punavuorelaisia graafikoita" tai trendinörttejä. Vaan ihan oikeasti niitä sosiaalisesti ujoja ja kömpelöitä (mut älykkäitä) hiljaisia nörttejä.

Kaikki mun suhteentyngät on olleet nörttien kanssa. Yks pitempi suhde myöskin.

Mä en mistään trendipelleistä pidä. Piste.

Tämä on ihan tavallista täällä. Minäkin ihmettelin aluksi. Miehet täällä ovat varmoja, että kaikki naiset haluavat semirikollisen lätkästaran tai vähintäänkin lihaksikkaan toimitusjohtajan....

• vihainen nörtti!!
        Miss Fury kirjoitti:

Eli jos jotain nörttiä ei ole nainen jahdannut, niin minä en voi jahdata nörttiä.
        Et taida olla mikään rationaalinen älykkö-nörtti?

Jos lauma aitoja nörttejä sanoo, että nainen ei ole ikinä jahdannut heitä, niin on hyvin todennäköistä, että sinä jahtaat jotain toisenlaisia muka-nörttejä.

• Miss Fury

Jos lauma aitoja nörttejä sanoo, että nainen ei ole ikinä jahdannut heitä, niin on hyvin todennäköistä, että sinä jahtaat jotain toisenlaisia muka-nörttejä.

Kuinkas suuri otos sinulla on 20 max? Mietippä vihaisilla analyyttisillä aivoillasi hetki mitä sellainen otos todistaa ja varsinkaan minusta.

Sitäpaitsi tarkoitatko nyt tällä nörttilaumalla tämän palstan oksettavia yksilöitä, joihin en toki koskisi tikullakaan. Mukavat nörtit taitavat olla ihan eri laumassa.

• vihainen nörtti!!
        Miss Fury kirjoitti:

Kuinkas suuri otos sinulla on 20 max? Mietippä vihaisilla analyyttisillä aivoillasi hetki mitä sellainen otos todistaa ja varsinkaan minusta.

Sitäpaitsi tarkoitatko nyt tällä nörttilaumalla tämän palstan oksettavia yksilöitä, joihin en toki koskisi tikullakaan. Mukavat nörtit taitavat olla ihan eri laumassa.

Siinähän se jo tulikin. Sinusta on olemassa oksettavia nörttejä ja seksikkäitä nörttejä.

• Miss Fury

Siinähän se jo tulikin. Sinusta on olemassa oksettavia nörttejä ja seksikkäitä nörttejä.

Ööö...Niin kyllä nörtilläkin voi olla epämiellyttävä luonne.

• ruma nörtti
        Miss Fury kirjoitti:

Olenko oksettava, jos asun vanhempieni luona, olen varaton ja sosiaalisesti lähes toivoton enkä omaa(anteeksi) yhtään kaveria. :

• Miss Fury
        ruma nörtti kirjoitti:

Olenko oksettava, jos asun vanhempieni luona, olen varaton ja sosiaalisesti lähes toivoton enkä omaa(anteeksi) yhtään kaveria. :

Riippuu oletko seksistinen rasisti kusipää tai muuten ilkeä.

• nörttityttö

Oksettava nörtti on ainakin mun mielestä sellanen silmitöntä naisvihaa lietsova ja naisia dissaava ilkiö, joiden mielestä naisten pitäisi levittää jalkansa jokaiselle vastaantulijalle. Sellainen on oksettavaa, ja miksipä sellaista haluaisinkaan? Miksi haluaisin miehen joka vihaa naisia..?

Mukava nörtti on sellanen joka ei vihaa naisia, vaan kohtelee heitä kuten ihmistä.

• ruma nörtti
        Miss Fury kirjoitti:

En ole ilkeä, ellei sitten vähäpuheisuutta tai assburger-henkisiä ominaisuuksia ynnä muita lasketa sellaiseksi. Naaman ja perusilmeeni takia näytän luultavasti kusipäältä, mutta en mielestäni kuitenkaan sellainen ole. Sosiaalisten tilanteiden lukutaidon puutteellisuudesta johtuen en voi tietenkään varmasti sanoa, olenko oikeasti kuinka ärsyttävä. Kolmanteen ja neljänteen sanaan ei.

• Miss Fury
        ruma nörtti kirjoitti:

En ole ilkeä, ellei sitten vähäpuheisuutta tai assburger-henkisiä ominaisuuksia ynnä muita lasketa sellaiseksi. Naaman ja perusilmeeni takia näytän luultavasti kusipäältä, mutta en mielestäni kuitenkaan sellainen ole. Sosiaalisten tilanteiden lukutaidon puutteellisuudesta johtuen en voi tietenkään varmasti sanoa, olenko oikeasti kuinka ärsyttävä. Kolmanteen ja neljänteen sanaan ei.

Ei lasketa.

• sir_eino

Se, että yksi nainen jahtaa nörttejä ei tarkoita sitä että suurin osa naisista jahtaisi nörttejä. Nörttejä on enemmän kun naisia joilla on nörttifetissi.

Omassa tuttavapiirissä naisista jotkut tykkää hipster-nörteistä, siis niistä rillipäisistä graafisista suunnittelijoista sun muista nörteistä jotka eivät ole kuitenkaan sosiaalisesti kömpelöitä tai intohimoisia sci-fi harrastajia.

• Miss fury
        sir_eino kirjoitti:

Se, että yksi nainen jahtaa nörttejä ei tarkoita sitä että suurin osa naisista jahtaisi nörttejä. Nörttejä on enemmän kun naisia joilla on nörttifetissi.

Omassa tuttavapiirissä naisista jotkut tykkää hipster-nörteistä, siis niistä rillipäisistä graafisista suunnittelijoista sun muista nörteistä jotka eivät ole kuitenkaan sosiaalisesti kömpelöitä tai intohimoisia sci-fi harrastajia.

Minulleko vastasit? En minä ole tuollaista väittänytkään.
        Mikä se sellainen luuseri nörtti on joka ei hyvän(=scifi) päälle ymmärrä?

• sir_eino
        Miss fury kirjoitti:

Minulleko vastasit? En minä ole tuollaista väittänytkään.
        Mikä se sellainen luuseri nörtti on joka ei hyvän(=scifi) päälle ymmärrä?

Ei, vaan vihaiselle nörtille.

Scifin katselu ja nörttiys eivät ole ihan sama asia. Mä katselen scifiä mutta olen muuten nörtistä aika kaukana.

• Mies1985
        Miss Fury kirjoitti:

Kaikki tervejärkiset ihmiset ymmärtävät että rodut ovat erilaisia.

• Miss Fury
        sir_eino kirjoitti:

Ei, vaan vihaiselle nörtille.

Scifin katselu ja nörttiys eivät ole ihan sama asia. Mä katselen scifiä mutta olen muuten nörtistä aika kaukana.

No hyvä.

Joo ei olekaan sama asia. Tosi nörtti kuitenkin pitää scifistä...tai vähintään fantasiasta....edes sarjakuvista.

• sir_eino
        Miss Fury kirjoitti:

No hyvä.

Joo ei olekaan sama asia. Tosi nörtti kuitenkin pitää scifistä...tai vähintään fantasiasta....edes sarjakuvista.

Minä pidän sarjakuvista. En näe siinä mitään nörttiä.

• Miss Fury
        Mies1985 kirjoitti:

Kaikki tervejärkiset ihmiset ymmärtävät että rodut ovat erilaisia.

Tervejärkinen ihminen tietää sen verran biologiasta, että ihmisrotuja on vain yksi jäljellä. Nykyihmiset eivät eroa tarpeeksi, jotta voitaisiin puhua roduista.

• satunnainen.

(Seuraava liittyy yllä olevaan nörtti -sanan merkityksen hakemiseen)
      Vamaan monenlaista tuon ns.käsitteen alle mahtuu. Piirteiden pysyessä kohtuuden rajoissa lienevät haluttuja työntekijöitä, vakaita, tuotteliaita, pystyvät keskittymään jne.
      Överiksi mennessään piirteet ehkä vammauttaviakin, jos mielenkiinto luisuu syystä tai toisesta liiaksi alueille, joista ei ole leipäpuuksi (yuotubet, videot, nettishakit, pelit yleensäkin,...eri nettiharrasteet...)

Tässä huonommassa tapauksessa nykyaika ei ole siten suosiollinen, että se antaa aluksi mahdollisuuden leikkimiseen, ajan kulutukseen netissä ja överiksivetämiseen siinä vaiheessa kun pitäisi keskittyä toimeentulokeinon hankkimiseen. Myöhemmin on joillekin luonnetyypeille vaikea ryhdistätytyä ja totutusta 'mukavuudesta' (lainausmerkeissä tai ilman) hankala irrottautua (jäävät ns.nalkkiin). Löytynee niitäkin, jotka tässä mielessä eivät (ainakin sinkut-palstalta luettuna) käyttäydy erityisemmin älykkäästi :/

Se, että trenditieto saattaa olla joskus hakusessa, ei liene toivon mukaan suuri miinus. Itsekin luin joskus mielenkiinnolla jotain trendisivua ja kommentoinkin sitä, niin sivusta sanottiin, että muuten hyvä, mutta se lehti on vuodelta -86.....

• et silleen

Vaikka olen ollut nörtti, niin en tiedä oikein mikä olen nykyisin. Kai minä olen jonkinasteinen hippi.. kun on sellaisia idealistisia toiveita maailman muuttumisesta paremmaksi paikaksi jne.

Mitäs nörttitytöt (eli Miss fury ja "nörttityttö") tykkäävät hipeistä?

• Miss Fury

Riippuu miten määrittelet sanan hippi.

• et silleen

No... hmm. Tähtään rauhaan ja rakkauteen. Niin ihmissuhteissani ja voi hyvin olla, että vielä työelämässänikin (=ihmisläheinen työ kiinnostaa). Inhoan kapitalismia ja minulla on henkinen maailmankuva (=olemme sieluja jotka ovat tulleet elämään ruumiissa). Meditoin nykyisin joka päivä ja päämääräni on joka suhteessa kehittyä ihmisenä mutta mikäli kun se on mahdollista, vakavuutta välttäen.

Tavallaan giikkiydessä (ei kai se ole suomeksi myös yhtä kuin nörtti?) on se tosi hieno puoli, että halutaan tietää asioista paljon koska rakastetaan niitä. Intohimoisuutta asioita kohtaan. Sellaista itsessäni ei kyllä valitettavasti ole :( Voi olla että se liittyy tuohon masennukseen, mikä kai vielä lievänä löytyy. Tai sitten siihen, että se ei vaan kuulu tähän elämänvaiheeseen, minkä olen vastikään aloittanut. Silti jos mun täytyis miettiä että millasiin ihmisiin samaistun helpoiten, niin kyllä ne jotkut lapsenmieliset peace-merkein maalatulla pakulla liikkuvat rastatukat on kuin world of warcraftin edesottamuksista keskustelevat nörtit.

En tällä hetkellä käytä huumeita mutta on hyvin mahdollista että paukut tulisi joskus taas poltettua.

Tykkään myös eri liikuntamuodoista, raha toisaalta vielä rajoittaa vahvasti mahdollisuuksia. Se ei ehkä liity hippeyteen mutta halusin mainita.

No tuossa nyt jotain.

• Miss Fury

Minä en tiedä voisinko olla minkään new age tyyppisen hipin kanssa.
        Olen kuitenkin sen verran skeptinen että voi alkaa pidemmän päälle rassaamaan.

Tietyntyyppisten hippien kanssa voisin kuvitella viihtyväni.

• et silleen

Niin. Mäkin olin vielä tosi skeptinen kolme kuukautta sitten, kun toi meditaatiokurssi alkoi... kurssikaveri kertoi jälkeenpäin että kun hän kuunteli mun skeptisiä kysymyksiä ja kommentteja niin hän ajatteli että mut on vaimo pakottanut sinne...:)

Mutta sitten skeptisyys on haihtunut ihan itsestään, ihan uskomattomalla tavalla. Vieläkin kyllä jarruttelen mutta aika avoin olen jo nykyään.

Unohdin sanoa että mussa on omasta mielestä vaikka tiedemieheksi, mutta se vaan ei kiinnosta.

Mutta joo, jos ei nappaa, niin ei väkisin, muuten olisin voinut sua pyytää treffeille, ihan sen takia että vaikutat fiksulta ihmiseltä ja olis kokea miltä tuntuu jutella naispuolisen nörtin kanssa.

• Miss Fury

Mitä tekemistä meditaatiolla on skeptisyyden kanssa? Meditaatiolla voi päästä erillaisiin tajunnan tiloihin ja syvärentouttaa...En ymmärrä nyt oikein.

New age jutuilla tarkoitin jotain homeopatiaa, kristallihoitoja tai tuota sinun sielu hommeliasi. Niistä kun ei yhdestäkään ole näyttöä. Tai no homeopatiasta on...tai lähinnä sen toimimattomuudesta. En nyt tarkoita väittää ettäkö näihin muihinkin uskoisit.

Kiitos vaan. Ei ollut tarkoitus jurmuttaa. Minua on tältä palstalta turha muutenkaan treffeille pyydellä, vaikka olisi kuumaakin kuumempi super nörtti, sillä en aio henkilöllisyyttäni paljastella.

• et silleen
        Miss Fury kirjoitti:

Mitä tekemistä meditaatiolla on skeptisyyden kanssa? Meditaatiolla voi päästä erillaisiin tajunnan tiloihin ja syvärentouttaa...En ymmärrä nyt oikein.

New age jutuilla tarkoitin jotain homeopatiaa, kristallihoitoja tai tuota sinun sielu hommeliasi. Niistä kun ei yhdestäkään ole näyttöä. Tai no homeopatiasta on...tai lähinnä sen toimimattomuudesta. En nyt tarkoita väittää ettäkö näihin muihinkin uskoisit.

Kiitos vaan. Ei ollut tarkoitus jurmuttaa. Minua on tältä palstalta turha muutenkaan treffeille pyydellä, vaikka olisi kuumaakin kuumempi super nörtti, sillä en aio henkilöllisyyttäni paljastella.

Niin... no siis tarkkaan ottaen siellä ei opetettu meditaatiotekniikkaa, vaan sellaista oman auran suojausta ja auran/chakrojen puhdistusta. Jotka kun tekee niin on helpompaa päästä meditatiiviseen tilaan. Mutta en ole päässyt siihen tilaan kuin satunnaisesti. Silti elämäni ja persoonani on muuttunut dramaattisesti niin nopeassa ajassa, että mikä tahansa meditaatio ei sellaista saa aikaiseksi (tai jos saa, niin en tajua miksi ei minulla koskaan saanut). Ja osana tuota muutosta siis tuo skeptisyyden vähentyminen.

"Näyttö" on sellanen juttu, että se oli saanut omassa elämässäni aivan liian suuret mittasuhteet. Nimenomaan etsin apua aina asioista, mistä oli tieteellistä näyttöä. Nyt kun olen avoimempi, pyrin kokeilemaan ensin itse, ja muodostan sitten asiasta mielipiteen. Tosin joo, tuo sielujuttu on kyllä uskomus, mutta en nyt näe että siitä suurta haittaakaan on koska ihan samanlainen paskiainen ja pyhimys olen kuin kaikki muutkin.

En kokenut että 'jurmutit'. Toit vain näkemyksesi julki. Jatketaan kirjoittelua.

• Me

He-he!
      Jos IQ taso alle 150, niin mä näitä tapauksia en edes laske nörtiksi.

Ihan mitä tahanssa paitsi nörtti !

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8666
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4818
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4278
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3847
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2706
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2519
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2295
    Aihe