Mä käyn rohkeasti ehdottelemaan, ja ainakin tähän asti on lähes jokainen tarttunut täkyyn. Miehet antaa mulle. Mä otan. Mä dominoin. ;-) Mä isken miehiä, ne ei iske mua. En ole iskettävissä. Mä otan sen minkä tahdon.
Mä käytän miehiä. Niistä tulee mun käsittelyn jälkeen käytettyjä.
En halua parisuhdetta. En halua rakkautta.
Sinkkuelämä on ihanaa!
(Kukkahattutädeille tiedoksi, että ehkäisyasiat on kunnossa)
Ihan sama vaikka haukkuisitte h*uoraksi. Ihan sama mulle.
Mä NAUTIN tästä! :)
Miehet antaa mulle
81
408
Vastaukset
- mestarinussija
Mistä päin olet? Voin tulla kylään ja saat käyttää kyrpääni.
- himokas-n
Ei käy. Kuten sanoin, mä otan sen minkä haluan. Mulle ei käydä ehdottelemaan yhtään mitään. Mä oon se joka tekee alotteen.
Ja oikeastaan, mä en netistä seuraa eti. Livenä vain.
Mä vihaan miehiä. Varsinkin tätä palstaa kun olen lukenut, niin tekee mieli kostaa miehille. En käytä niitä muuhun kuin seksiin, sitten viskaan pois. Mulle oma nautintoni on tärkein, siksi pidän huolta siitä että tulen tyydytetyksi ensin. Sit työnnän pois.
Niin että vieläkö haluat tulla kylään.. tuskinpa. - mestarinussija
himokas-n kirjoitti:
Ei käy. Kuten sanoin, mä otan sen minkä haluan. Mulle ei käydä ehdottelemaan yhtään mitään. Mä oon se joka tekee alotteen.
Ja oikeastaan, mä en netistä seuraa eti. Livenä vain.
Mä vihaan miehiä. Varsinkin tätä palstaa kun olen lukenut, niin tekee mieli kostaa miehille. En käytä niitä muuhun kuin seksiin, sitten viskaan pois. Mulle oma nautintoni on tärkein, siksi pidän huolta siitä että tulen tyydytetyksi ensin. Sit työnnän pois.
Niin että vieläkö haluat tulla kylään.. tuskinpa.Kuulostaa hyvältä, minua saat käyttää ja heittää sitten pois. Minkä näköinen olet, ikä ja mitat?
- sivustahuokaaja
mestarinussija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä, minua saat käyttää ja heittää sitten pois. Minkä näköinen olet, ikä ja mitat?
pää kii prinssinakki
et tajunnu mitää
- jardss88
Et sä dominoi, sä oot helppo, siksi saat.
- himokas-n
Et tunne mua.
Mä en oo helppo.
Mua ei saa kukaan iskettyä. Kuka tahansa joka tulee jotain ehdottelemaan, saa pakit.
Mä otan vain sen jonka haluan.
- Pilkunnussija69
Miksi vihaat miehiä?
Eikö seksi ole ihana asia??- himokas-n
Mä vihaan miehiä siksi että kuten tälläkin palstalla monet miehet ovat osoittaneet, miehet pitävät naisia alempiarvoisina. Mä todellakin vihaan sellaista! H'uoritellaan, l*utkitellaan, puhutaan käytetyistä naisista ja ties mitä. Se on todella ÄLLÖTTÄVÄÄ puhetta! Todellista vihapuhetta.
Mä en enää jaksa. Kamelin selkä katkesi.
Mä muutuin. Huomasin että aloin vihata miehiä, aivan kaikkia miehiä...
Mä halusin kostaa, käyttää niitä kuten ne "käyttävät" naisia (jos ei muualla niin puheissaan). Mä haluan olla ehdottomasti se joka dominoi, se joka tekee aloitteen, se joka KÄYTTÄÄ. Koska sen arvoista kohtelua on nää idioottimiehet ansainneet.
Otan sen minkä haluan. Torjun kaikki aloitteet. - Lutkamarssikunkku69
himokas-n kirjoitti:
Mä vihaan miehiä siksi että kuten tälläkin palstalla monet miehet ovat osoittaneet, miehet pitävät naisia alempiarvoisina. Mä todellakin vihaan sellaista! H'uoritellaan, l*utkitellaan, puhutaan käytetyistä naisista ja ties mitä. Se on todella ÄLLÖTTÄVÄÄ puhetta! Todellista vihapuhetta.
Mä halusin kostaa, käyttää niitä kuten ne "käyttävät" naisia (jos ei muualla niin puheissaan). Mä haluan olla ehdottomasti se joka dominoi, se joka tekee aloitteen, se joka KÄYTTÄÄ. Koska sen arvoista kohtelua on nää idioottimiehet ansainneet.
Otan sen minkä haluan. Torjun kaikki aloitteet.Mutta sinähän et tajua kuinka ahdistavaksi naiset ovat tehneet miehen elämän-
Miten mies sitten voisi käyttäytyä että et vihaisi sitä??
Miehen on pakko tehdä aloite, koska naiset harvemmin uskaltaa ja jos uskaltavat niin kyseessä on yleensä tasapainoton yksilö, joka haluaa vain hyväksikäyttää miestä.
Mitä haluaisit tehtävän sinulle tee se muille.
Mitä haluaisin miehenä itselleni tehtävän?
No, että mahd.kaunis ja pantava nainen tulisi luoksein ja pyytäisi johonkin ihan mitä vaan, mutta sitten harrastettaisiin yöllä villiä seksiä koko ajan.
No tapahtuukos tätä?
NO ei tapahdu!
Siksi on pakko vokotella joka akkaa ja pelata vielä "ihmissuhdepeliä" että nainen jäisi koukkuun. Omana tylsänä itsenään ei kelpaa.
Vihaa peliä, älä pelaajaa.
OLET HAKOTEILLÄ AKKA! - ymmärrettävää
himokas-n kirjoitti:
Otan sen minkä haluan. Torjun kaikki aloitteet.On se tietysti väärin kun silleen alempiarvoisina pidetään, vähän niinku jotain mustia ja vammaisia. Naisetkin on ihmisiä!
- himokas-n
Lutkamarssikunkku69 kirjoitti:
Mutta sinähän et tajua kuinka ahdistavaksi naiset ovat tehneet miehen elämän-
Miten mies sitten voisi käyttäytyä että et vihaisi sitä??
Miehen on pakko tehdä aloite, koska naiset harvemmin uskaltaa ja jos uskaltavat niin kyseessä on yleensä tasapainoton yksilö, joka haluaa vain hyväksikäyttää miestä.
Mitä haluaisit tehtävän sinulle tee se muille.
Mitä haluaisin miehenä itselleni tehtävän?
No, että mahd.kaunis ja pantava nainen tulisi luoksein ja pyytäisi johonkin ihan mitä vaan, mutta sitten harrastettaisiin yöllä villiä seksiä koko ajan.
No tapahtuukos tätä?
NO ei tapahdu!
Siksi on pakko vokotella joka akkaa ja pelata vielä "ihmissuhdepeliä" että nainen jäisi koukkuun. Omana tylsänä itsenään ei kelpaa.
Vihaa peliä, älä pelaajaa.
OLET HAKOTEILLÄ AKKA!Vai niin.
Kirjoitat näin:
"Miehen on pakko tehdä aloite, koska naiset harvemmin uskaltaa ja jos uskaltavat niin kyseessä on yleensä tasapainoton yksilö, joka haluaa vain hyväksikäyttää miestä."
Ja sitten näin:
"Mitä haluaisin miehenä itselleni tehtävän?
No, että mahd.kaunis ja pantava nainen tulisi luoksein ja pyytäisi johonkin ihan mitä vaan, mutta sitten harrastettaisiin yöllä villiä seksiä koko ajan."
Eli ekassa lauseessa soimaat naisia jotka tekevät aloitteen -> haluavat vain hyväksikäyttää miehiä.
Tokassa kohdassa haluaisit kuitenkin että nainen tulisi ja harrastaisi sun kanssa villiä seksiä (ihmissuhdepeliä et halua pelata) -> eli sä haluat vain hyväksikäyttää naisia. Käytät niitä vain "villiin" seksiin.
See, there! TON TAKIA mä vihaan miehiä!!
Ja todellakin teen niille nyt just niin kuin ne ansaitsevat, eli hyväksikäytän. - Lutkamarssikunkku69
himokas-n kirjoitti:
Vai niin.
Kirjoitat näin:
"Miehen on pakko tehdä aloite, koska naiset harvemmin uskaltaa ja jos uskaltavat niin kyseessä on yleensä tasapainoton yksilö, joka haluaa vain hyväksikäyttää miestä."
Ja sitten näin:
"Mitä haluaisin miehenä itselleni tehtävän?
No, että mahd.kaunis ja pantava nainen tulisi luoksein ja pyytäisi johonkin ihan mitä vaan, mutta sitten harrastettaisiin yöllä villiä seksiä koko ajan."
Eli ekassa lauseessa soimaat naisia jotka tekevät aloitteen -> haluavat vain hyväksikäyttää miehiä.
Tokassa kohdassa haluaisit kuitenkin että nainen tulisi ja harrastaisi sun kanssa villiä seksiä (ihmissuhdepeliä et halua pelata) -> eli sä haluat vain hyväksikäyttää naisia. Käytät niitä vain "villiin" seksiin.
See, there! TON TAKIA mä vihaan miehiä!!
Ja todellakin teen niille nyt just niin kuin ne ansaitsevat, eli hyväksikäytän.Et ymmärrä alkuunkaan!
Ei villissä seksissä ketään hyväksikäytetä!
Et ole terve, vaan rakkaudesta kenties sairas.
Niin ja toki sitä toivoo, että mahd. tervejärkinen nainen (toki on tärkeämpää että nainen on pantava) lähestyisi.
Viha tekee asiat vain pahemmiksi. Suostu kohtaloosi ja ole rohkeasti jollekin miehelle ilotyttö! - himokas-n
Et ymmärrä alkuunkaan!
Ei villissä seksissä ketään hyväksikäytetä!
Et ole terve, vaan rakkaudesta kenties sairas.
Niin ja toki sitä toivoo, että mahd. tervejärkinen nainen (toki on tärkeämpää että nainen on pantava) lähestyisi.
Viha tekee asiat vain pahemmiksi. Suostu kohtaloosi ja ole rohkeasti jollekin miehelle ilotyttö!V*tut oon.
Mä en ole kenellekään ilotyttö.
Mä ymmärrän tasan tarkkaan. Sä haluat käyttää naista vaan seksiin, muuhun se ei susta kelpaa.
Mä teen samoin. Käytän miestä seksiin (ilman että se laukeaa), muuhun se ei mun mielestä kelpaa. Tää on mun kosto. - Lutkamarssikunkku69
himokas-n kirjoitti:
V*tut oon.
Mä en ole kenellekään ilotyttö.
Mä ymmärrän tasan tarkkaan. Sä haluat käyttää naista vaan seksiin, muuhun se ei susta kelpaa.
Mä teen samoin. Käytän miestä seksiin (ilman että se laukeaa), muuhun se ei mun mielestä kelpaa. Tää on mun kosto.Mihin muuhun naisen sitten pitäisi kelvata??
Onhan masturboiminen joskus kivaa, mutta nainen on 5 kertaa kivempi.
Lisäksi fiksuna ihmisenä muistan käyttää kumiukkoa.
Se tulee naisen ja minun väliin. Kun temppu on tehty niin kumiukko roskikseen ja äkkiä vittuun.
Etkö ymmärrä, että miehenä haluan ehkäpä joskus vaimon, mutta ensinnäkin:
1) Noin 0.0001% naisista on minulle vaimoainesta (vrt. 40% kelpaa yhdenillanpanoksi)
2) En halua perhehelvettiin ja siihen loukkuun mihin niin monet miehet joutuvat
3) Minusta seksuaalisuus on jokaisen henk.koht asia
4) Naisten metsästäminen on hauskaa
5) En halua pettää mahdollista vaimoani, joten en voi hankkia sellaista vielä
6) Kun näen pantavan naisen niin se kouraisee vatsan pohjasta ja hivelee sydäntäni, elämä on liian lyhyt olla kokeilematta seksiä:) Harmittaa jos ei viitsi edes yrittää ja useimmiten ei uskalla
7) Vaikka seksi ei onnistuisi niin olisin ainakin yrittänyt
8) Minua eivät pakit lannista
9) Lutkat ovat elämän suola
10) Seksi on perustarve
En ymmärrä mitä kostat??
Olet täynnä järjetöntä miesvihaa.
Toivon että isket minut joskus. Saisit 2ml spermaa muistoksi:)
Voisit säilöä sen ja keinohedelmöittää lapsen. Parempaa miestä ei löydy. - himokas-n
Mihin muuhun naisen sitten pitäisi kelvata??
Onhan masturboiminen joskus kivaa, mutta nainen on 5 kertaa kivempi.
Lisäksi fiksuna ihmisenä muistan käyttää kumiukkoa.
Se tulee naisen ja minun väliin. Kun temppu on tehty niin kumiukko roskikseen ja äkkiä vittuun.
Etkö ymmärrä, että miehenä haluan ehkäpä joskus vaimon, mutta ensinnäkin:
1) Noin 0.0001% naisista on minulle vaimoainesta (vrt. 40% kelpaa yhdenillanpanoksi)
2) En halua perhehelvettiin ja siihen loukkuun mihin niin monet miehet joutuvat
3) Minusta seksuaalisuus on jokaisen henk.koht asia
4) Naisten metsästäminen on hauskaa
5) En halua pettää mahdollista vaimoani, joten en voi hankkia sellaista vielä
6) Kun näen pantavan naisen niin se kouraisee vatsan pohjasta ja hivelee sydäntäni, elämä on liian lyhyt olla kokeilematta seksiä:) Harmittaa jos ei viitsi edes yrittää ja useimmiten ei uskalla
7) Vaikka seksi ei onnistuisi niin olisin ainakin yrittänyt
8) Minua eivät pakit lannista
9) Lutkat ovat elämän suola
10) Seksi on perustarve
En ymmärrä mitä kostat??
Olet täynnä järjetöntä miesvihaa.
Toivon että isket minut joskus. Saisit 2ml spermaa muistoksi:)
Voisit säilöä sen ja keinohedelmöittää lapsen. Parempaa miestä ei löydy.Jos et ymmärrä, niin et ymmärrä. Sori, en voi auttaa.
- ...
Olet jakorasia.
- himokas-n
So?
Kuule aivan sama mulle.
Ja kuule mä en jaa. Mä OTAN. Miehet jakavat mulle. Ja vain ne jotka otan, ei muut. Torjun aloitteet. - Mies.
himokas-n kirjoitti:
So?
Kuule aivan sama mulle.
Ja kuule mä en jaa. Mä OTAN. Miehet jakavat mulle. Ja vain ne jotka otan, ei muut. Torjun aloitteet.Se ei vaan toimi noin. Mies ottaa ja nainen jakaa riippumatta siitä kumpi tekee aloitteen.
- himokas-n
Mies. kirjoitti:
Se ei vaan toimi noin. Mies ottaa ja nainen jakaa riippumatta siitä kumpi tekee aloitteen.
Ei oo noin.
Miehet antaa mulle. Mä en anna. Mä en jaa. Mä en vie miestä hekuman huipulle, vaan lopetan samantien ku mies on hoidellu mulle orkut. - toinen himokas n
himokas-n kirjoitti:
Ei oo noin.
Miehet antaa mulle. Mä en anna. Mä en jaa. Mä en vie miestä hekuman huipulle, vaan lopetan samantien ku mies on hoidellu mulle orkut.Jep. mä teen samaa. vaadin miestä tyydyttämään mut, miehen nautinnosta viis.
Niin ja jos joku sanoo että mulle voi käydä huonosti, esim että mies e suostukaan lopettaan niin hah, yrittäköön. en koskaan mene miehen luo vaan tuon sen omaan kotiin.
eikä miestä paljo huvita harkitakaan raiskausta kun mulla on kotona kolme isoa koiraa: yks dobberi-rotikka mix jonka pelastin juopolta isännältään eikä oikein miehistä tykkää sekänn narttu, yks rotikka ja yks presa canario.
Eivät todellakaan katselis sivusta jos joku yrittäs mua vahingoittaa. miehiä on siis helppo käyttää, ne lähtee helposti matkaan ja on anteliaita.
nämä lutkittelijapaskapäät saavat nyt ansionsa mukaan, saastat. toinen himokas n kirjoitti:
Jep. mä teen samaa. vaadin miestä tyydyttämään mut, miehen nautinnosta viis.
Niin ja jos joku sanoo että mulle voi käydä huonosti, esim että mies e suostukaan lopettaan niin hah, yrittäköön. en koskaan mene miehen luo vaan tuon sen omaan kotiin.
eikä miestä paljo huvita harkitakaan raiskausta kun mulla on kotona kolme isoa koiraa: yks dobberi-rotikka mix jonka pelastin juopolta isännältään eikä oikein miehistä tykkää sekänn narttu, yks rotikka ja yks presa canario.
Eivät todellakaan katselis sivusta jos joku yrittäs mua vahingoittaa. miehiä on siis helppo käyttää, ne lähtee helposti matkaan ja on anteliaita.
nämä lutkittelijapaskapäät saavat nyt ansionsa mukaan, saastat.Viet siis kotiisi miehen, jonka sitten suututat?
Entä jos se mies vittuuntuukin sen verran perusteellisesti, että tulee myöhemmin paikalle pistoolin kanssa? Silloin ei koirista ole apua.- toinen himokas n
M1978 kirjoitti:
Viet siis kotiisi miehen, jonka sitten suututat?
Entä jos se mies vittuuntuukin sen verran perusteellisesti, että tulee myöhemmin paikalle pistoolin kanssa? Silloin ei koirista ole apua.Mä en avaa oveani kelle vain. JEnkä säikähdä pistooliakaan. Mulla on keinoni, mutta niistä ei enempää.
Kuitenkin pidän aika epätodennäköisenä että mies tuon jälkeen ovelleni ilmestyy. Jos illmestyy, katsotaan kortit. Ei näitä juttuja tee pehmoset naiset, vaan naiset joilla on tarvittaessa valmiutta pistää kova kovaa vastaan ja maksaa potut pottuina. Elämässä on riskinsä ja mä pystyn kyllä elään sen kanssa. Harva mies tajuaa, että mieskin voi tulla käytetyksi (enkä tarkoita nyt mitään rikoksen tunnusmekit täyttävää tekoa tällä).. siksi ne on helppo yllättää. Helppo käyttää. - toinen himokas n
toinen himokas n kirjoitti:
Mä en avaa oveani kelle vain. JEnkä säikähdä pistooliakaan. Mulla on keinoni, mutta niistä ei enempää.
Kuitenkin pidän aika epätodennäköisenä että mies tuon jälkeen ovelleni ilmestyy. Jos illmestyy, katsotaan kortit. Ei näitä juttuja tee pehmoset naiset, vaan naiset joilla on tarvittaessa valmiutta pistää kova kovaa vastaan ja maksaa potut pottuina. Elämässä on riskinsä ja mä pystyn kyllä elään sen kanssa. Harva mies tajuaa, että mieskin voi tulla käytetyksi (enkä tarkoita nyt mitään rikoksen tunnusmekit täyttävää tekoa tällä).. siksi ne on helppo yllättää. Helppo käyttää.Lisään vielä että toi varottelu ja pelottelu on just sitä idioottitouhua, johon naiset on tottuneet. naiset tietää riskit. Koska naisille kerrotaan ihan lapsesta asti mitä vaaroja elämässä on... naiset kasvatetaan pelkäämään uhkaa joka mies voi olla, jos lähtee sen matkaan ym. ym.
mutta miehiä ei. Se onkin koko homman juju. Miehet ei TAJUA varoa sitä että nainen voi käyttää heitä ja heittää sitten menemään. ne luulee että kun muija pyytää heitä kämpille, se on onnenpotku heille. Ja sit kun sen valtasuhteen kääntää nurinpäin, se on miehelle paljon kovempi pala kun naiselle. Naiselle on olemassa uhrin rooli. siitä saa myös voimaa. miehelle sellaista roolia ei oo. Joten kun miestä käyttää, se romauttaa sen itsetunnon miehenä. Ja mies jää sen häpeän kanssa yksin koska ihmiset ympärillä ei tajuu, että miestä voi käyttää pelkkänä kehona, seksirobottina ... ilman että mies saa siitä mitään. - toinen himokas n
Lisään vielä että toi varottelu ja pelottelu on just sitä idioottitouhua, johon naiset on tottuneet. naiset tietää riskit. Koska naisille kerrotaan ihan lapsesta asti mitä vaaroja elämässä on... naiset kasvatetaan pelkäämään uhkaa joka mies voi olla, jos lähtee sen matkaan ym. ym.
mutta miehiä ei. Se onkin koko homman juju. Miehet ei TAJUA varoa sitä että nainen voi käyttää heitä ja heittää sitten menemään. ne luulee että kun muija pyytää heitä kämpille, se on onnenpotku heille. Ja sit kun sen valtasuhteen kääntää nurinpäin, se on miehelle paljon kovempi pala kun naiselle. Naiselle on olemassa uhrin rooli. siitä saa myös voimaa. miehelle sellaista roolia ei oo. Joten kun miestä käyttää, se romauttaa sen itsetunnon miehenä. Ja mies jää sen häpeän kanssa yksin koska ihmiset ympärillä ei tajuu, että miestä voi käyttää pelkkänä kehona, seksirobottina ... ilman että mies saa siitä mitään.Eikä vain itsetuntoa. vaan koko käsityksen siitä, mitä on olla mies, mitä nainen. Parhaimmillaan pystyy rikkomaan jonkun kusipääidiootin koko maailmankuvan.
Jep. Mäkin suorin kohta baariin, käytän vaan ensin koirat kusella. Tää on voittajanaisten yö! - et silleen
Jep. mä teen samaa. vaadin miestä tyydyttämään mut, miehen nautinnosta viis.
nämä lutkittelijapaskapäät saavat nyt ansionsa mukaan, saastat.Jos teillä on älyä, niin pystynette ohjaamaan keskustelua niin että erotatte ne jotka oikeasti ajattelee naisista huonosti. Toivottavasti näin.
Vaikkei se kosto silti minusta mitään muuta. Kummallakin on viha ongelma, jonka syitä on mahdollista käsitellä. - gshshshshhs
et silleen kirjoitti:
Jos teillä on älyä, niin pystynette ohjaamaan keskustelua niin että erotatte ne jotka oikeasti ajattelee naisista huonosti. Toivottavasti näin.
Vaikkei se kosto silti minusta mitään muuta. Kummallakin on viha ongelma, jonka syitä on mahdollista käsitellä.On niillä älyä, saatanan kieroutuneilla psykopaattiämmillä!
- Cranky_geek
Eikä vain itsetuntoa. vaan koko käsityksen siitä, mitä on olla mies, mitä nainen. Parhaimmillaan pystyy rikkomaan jonkun kusipääidiootin koko maailmankuvan.
Jep. Mäkin suorin kohta baariin, käytän vaan ensin koirat kusella. Tää on voittajanaisten yö!Pakko vaan sanoa, että aika säälittävän kuuloista uhoamista. Sääliksi sua vaan käy, jos tosiaan tollasta harrastat. Sitä paitsi aika heikko mies saa kyllä olla, jos sä tollasella pelleilyllä onnistut romahduttamaan miehen itsetunnon.
- kannatan
Cranky_geek kirjoitti:
Pakko vaan sanoa, että aika säälittävän kuuloista uhoamista. Sääliksi sua vaan käy, jos tosiaan tollasta harrastat. Sitä paitsi aika heikko mies saa kyllä olla, jos sä tollasella pelleilyllä onnistut romahduttamaan miehen itsetunnon.
Toiminta on täsmälleen samanaista kuin isolla osalla miehistä.
Että siitäs saatte. - Cranky_geek
kannatan kirjoitti:
Toiminta on täsmälleen samanaista kuin isolla osalla miehistä.
Että siitäs saatte.Älä ny viitti naurattaa. Pieni osa miehistä voi sikailla tollee, mutta se on todellakin pieni osa. Varmaan tulee pirun hyvä olo, kun pääsee kostamaan niille jotka ei oo tehny mitään tollasta naisille ja saavat sitten kärsiä muiden sikailusta. Vähän vois mennä itseensä, jos tollasta pitää oikeutettuna ja järkevänä toimintana.
Cranky_geek kirjoitti:
Älä ny viitti naurattaa. Pieni osa miehistä voi sikailla tollee, mutta se on todellakin pieni osa. Varmaan tulee pirun hyvä olo, kun pääsee kostamaan niille jotka ei oo tehny mitään tollasta naisille ja saavat sitten kärsiä muiden sikailusta. Vähän vois mennä itseensä, jos tollasta pitää oikeutettuna ja järkevänä toimintana.
Heh, täältä sitä huuhaata vasta löytyykin:D
Huomasin galtsun kautta, että kirjoitit tänne. Oikein hyvää kesää sinulle.
Niih, ja minä en sit vihaa miehiä;)- Cranky_geek
tuputuu kirjoitti:
Heh, täältä sitä huuhaata vasta löytyykin:D
Huomasin galtsun kautta, että kirjoitit tänne. Oikein hyvää kesää sinulle.
Niih, ja minä en sit vihaa miehiä;)Joo no tää on vähän tämmöstä. Kaikkeen mäkin täällä kommentoin, mutta kun ei flunssassa oikein jaksa tehdä mitään järkevämpääkään.
Mut enhän mä toki sua epäillykään. Ainahan sä oot niin kiltti ja kohtelias. :) Ehkä sitä vois mennä pikku hiljaa nukkumaan. Hyvää kesää sullekin.
- Sori.
Sori mut se ei oo miehen käyttöä, jos nainen antaa miehelle pillua. :D
Luulet, että käytät miehiä mutta todellisuudessa miehet käyttää sinua.- himokas-n
Mä en anna. Mies antaa mulle.
Mä käytän miestä, sitten viskaan pois. Kun oon orkut saanu. Ja huolehdin siitä että mies EI saa. Vetäydyn heti pois kun oon saanu, mies saa jäädä siihen paikkaan. Lähen samantien.
On ne vähän hölmistyneitä olleet kun en olekaan halunnu ottaa suihin tai menny loppuun asti. Mut se on niille oikein. - sir_eino
himokas-n kirjoitti:
Mä käytän miestä, sitten viskaan pois. Kun oon orkut saanu. Ja huolehdin siitä että mies EI saa. Vetäydyn heti pois kun oon saanu, mies saa jäädä siihen paikkaan. Lähen samantien.
On ne vähän hölmistyneitä olleet kun en olekaan halunnu ottaa suihin tai menny loppuun asti. Mut se on niille oikein.Pitääkö tästä nyt sitten vetää sellainen johtopäätös että jos joskus sinkkuunnun ja käy flaksi kannattaa vain yrittää laueta mahdollisimman pian ettei jää ilman?
- himokas-n
sir_eino kirjoitti:
Pitääkö tästä nyt sitten vetää sellainen johtopäätös että jos joskus sinkkuunnun ja käy flaksi kannattaa vain yrittää laueta mahdollisimman pian ettei jää ilman?
Ei kannata minun perusteella vetää johtopäätöksiä. Olen hyvin erilainen kuin useimmat naiset. Olen erilainen kuin ne jotka ovat auliita miellyttämään, haluavat alistua miehelle. Mä en alistu.
Joten ei kannata ees yrittää. Mainehan sulla menis, miehenä joka kärsii ennenaikaisesta laukeamisesta. Sana kiirii. - 15+5
himokas-n kirjoitti:
On ne vähän hölmistyneitä olleet kun en olekaan halunnu ottaa suihin tai menny loppuun asti. Mut se on niille oikein.Ei kovin fiksua. Joku saattaa ottaa väkisin tuossa tilanteessa.
- himokas-n
15+5 kirjoitti:
Ei kovin fiksua. Joku saattaa ottaa väkisin tuossa tilanteessa.
Pidän puukkoa mukanani. Ja olen aika voimakas naiseksi. Ei tulis onnistumaan.
- sir_eino
himokas-n kirjoitti:
Ei kannata minun perusteella vetää johtopäätöksiä. Olen hyvin erilainen kuin useimmat naiset. Olen erilainen kuin ne jotka ovat auliita miellyttämään, haluavat alistua miehelle. Mä en alistu.
Joten ei kannata ees yrittää. Mainehan sulla menis, miehenä joka kärsii ennenaikaisesta laukeamisesta. Sana kiirii."Ei kannata minun perusteella vetää johtopäätöksiä. Olen hyvin erilainen kuin useimmat naiset. Olen erilainen kuin ne jotka ovat auliita miellyttämään, haluavat alistua miehelle. Mä en alistu."
Tämä voi tulla yllätyksenä mutta monet miehet minä mukaanlukien eivät etsi naista joka alistuu miehen tahtoon ja haluaa hellan ja nyrkin väliin.
"Joten ei kannata ees yrittää. Mainehan sulla menis, miehenä joka kärsii ennenaikaisesta laukeamisesta. Sana kiirii."
Maine menee mutta kunnia kasvaa. Mitä pienistä. - himokas-n
sir_eino kirjoitti:
"Ei kannata minun perusteella vetää johtopäätöksiä. Olen hyvin erilainen kuin useimmat naiset. Olen erilainen kuin ne jotka ovat auliita miellyttämään, haluavat alistua miehelle. Mä en alistu."
Tämä voi tulla yllätyksenä mutta monet miehet minä mukaanlukien eivät etsi naista joka alistuu miehen tahtoon ja haluaa hellan ja nyrkin väliin.
"Joten ei kannata ees yrittää. Mainehan sulla menis, miehenä joka kärsii ennenaikaisesta laukeamisesta. Sana kiirii."
Maine menee mutta kunnia kasvaa. Mitä pienistä.No aivan sama. Tee kuten parhaaksi katsot.
Mutta mä oon huono esimerkki, muista se.
Mä tiedän että olen kusipää. Mä vihaan miehiä.
En usko että sä vihaat naisia, et vaikuta siltä. - sir_eino
himokas-n kirjoitti:
No aivan sama. Tee kuten parhaaksi katsot.
Mutta mä oon huono esimerkki, muista se.
Mä tiedän että olen kusipää. Mä vihaan miehiä.
En usko että sä vihaat naisia, et vaikuta siltä.En vihaakaan naisia. Ja minulla on sellainen jo omasta takaa enkä kaipaa sen kummemmin krapulaisia sunnuntaipanoja Vantaalla jonkun ties mistä hihaan tarttuneen vieraan naisen asunnolla.
himokas-n kirjoitti:
Pidän puukkoa mukanani. Ja olen aika voimakas naiseksi. Ei tulis onnistumaan.
Saattaisi käydä niinkin, ettet ehtisi edes tarttua siihen puukkoon.
- himokas-n
M1978 kirjoitti:
Saattaisi käydä niinkin, ettet ehtisi edes tarttua siihen puukkoon.
No ei oo tullu sellasta tilannetta eteen, ja en usko että tuleekaan.
Kuten sanoin, mä en oo iskettävissä - otan vain kenet haluan. Ja sellasta mä en ota joka ottais väkisin. - himokas-n
sir_eino kirjoitti:
En vihaakaan naisia. Ja minulla on sellainen jo omasta takaa enkä kaipaa sen kummemmin krapulaisia sunnuntaipanoja Vantaalla jonkun ties mistä hihaan tarttuneen vieraan naisen asunnolla.
No pidä sitten pääs kiinni ja mee takas omaan pullamössöarkeesi. Mä elän kuten elän, sä elät kuten elät.
- sir_eino
himokas-n kirjoitti:
No pidä sitten pääs kiinni ja mee takas omaan pullamössöarkeesi. Mä elän kuten elän, sä elät kuten elät.
Elä vain kuten elät. Ei se minulle kuulu eikä se minua kiinnosta. Olen ihan tyytyväinen pullamössöarkeeni.
- himokas-n
sir_eino kirjoitti:
Elä vain kuten elät. Ei se minulle kuulu eikä se minua kiinnosta. Olen ihan tyytyväinen pullamössöarkeeni.
HYVÄ!
- VPP!
Vaadimme parempia provoja.
- himokas-n
Tää ei v*ittu oo ees mikään provo. Olen tosissani.
Olen niin täynnä vihaa miehiä kohtaan, että menee taju. Olen todella raivoissani.
Mä kostan. - Ei näin.
himokas-n kirjoitti:
Olen niin täynnä vihaa miehiä kohtaan, että menee taju. Olen todella raivoissani.
Mä kostan.Parhaiten kostat pihtaamalla.
- pönde.
himokas-n kirjoitti:
Mä kostan.Ja mä oon urho kekkosen eno. Olen tosissani.
- toinen himokas n
Ei näin. kirjoitti:
Parhaiten kostat pihtaamalla.
Hah, väärin. oikeasti ette tiedä miten mies kärsii kun sen laittaa nuolemaan ja tekemään sulle kaikkea ja lykkää sen ulos ilman että se on ite päässyt ees tulemaan. ja haukkuu perään surkeaksi munattomaksi mieheksi jolla ei tee mitään.
- Mies :)
Hah, väärin. oikeasti ette tiedä miten mies kärsii kun sen laittaa nuolemaan ja tekemään sulle kaikkea ja lykkää sen ulos ilman että se on ite päässyt ees tulemaan. ja haukkuu perään surkeaksi munattomaksi mieheksi jolla ei tee mitään.
Mä ainaki tykkään nuolla ja tehdä kaikkea vaikka en tulis.
- Hienoa Nainen!!
Hyvä hyvä!! Kerrankin NAINEN joka laittaa miehille jauhot suuhun :) ja uskon että nautit joka sielulla toimintaasi, koska itsekin tekisin samoin jos vaan pystyisin.
Miehiä (viestien perusteella) taitaa ottaa kupoliin käytöksesi, kun se peilaa normi-miehen käytöstä ;)- himokas-n
Kyllä, mä todellakin NAUTIN!
Se on juuri noin.
- ohhohohhoijaa
Kusipäitä kaikki jotka ajattelee omalla alapäällä. Likaisia kaikki jotka jakelee itseään kaikille, mies tai nainen. Minun silmissä se on saastaa sukupuoleen katsomatta. Ei silti, tehköön jokainen ruumiillaan mitä lystää kunhan pitää sen kaukana minusta ja minun asioista.
Se on niin, että miehet on useimmiten aina valmiita tarjoamaan ja nainen joko hyväksyy tai ei. "Seksitaidot" tai törkeys on oma lukunsa. En ymmärrä mitä järkeä on harrastaa pariseksiä jos jompikumpi jää kylmäksi. Aina voi masturboida.- himokas-n
Jep, olen kusipää.
Mutta en mä saastaa ole.
Miehet on useimmiten aina valmiita tarjoamaan ja nainen hyväksyy tai ei. Mutta mulla se menee niin, että jos mies alkaa ehdotella, niin pakit saa.
- himokas-n
Noniin, nyt on perjantai-ilta.
Mä lähden baariin.
Annan pakit jokaiselle joka lähestyy.
Ja otan sen jonka haluan. Vien kotiini ja viettelen. Sit viskaan pihalle.
Tänään laitan päälleni pitkähihaisen löysän paidan ja housut. Hiukset kiinni, ei meikkiä. Mä vihaan verkkosukkiksia ja sellasta "sexy" -lookkia.- rrtttttttyy
Urgh. Sun kirjoitusten perusteella (ja baariasun perusteella) kannattaisi menna suoraan lesbobaariin. Tulee mieleen sellanen miehekas, syljeksiva, "palvelus"koirillaan ihmisia pelotteleva, tatuoitu ja nenärengastettu vihainen lepakko.
Terveisin: Nainen joka tietaa etta kusipaamiehia on vähemmisto.
p.s. Suosittelen anger managementtia sulle, "himokas"(hullu) -n - himokas-n
rrtttttttyy kirjoitti:
Urgh. Sun kirjoitusten perusteella (ja baariasun perusteella) kannattaisi menna suoraan lesbobaariin. Tulee mieleen sellanen miehekas, syljeksiva, "palvelus"koirillaan ihmisia pelotteleva, tatuoitu ja nenärengastettu vihainen lepakko.
Terveisin: Nainen joka tietaa etta kusipaamiehia on vähemmisto.
p.s. Suosittelen anger managementtia sulle, "himokas"(hullu) -nMä en oo lesbo, naiset ei kiinnosta pätkän vertaa.
Tatuointeja tai nenärenkaita ei ole. Mä oon suht harmittoman näköinen.
Parasta anger managementtiä on laittaa mies tyydyttämään minut ja viskata se sitten mäkeen.
- 40 pillun mies
Monenko miehen käyttämä sitten olet? mitat ja ikä?
- fdaqg
Vau! Olisipa useampi nainen kaltaisesi! Saisi miehetkin joskus harrastaa irtoseksiä ilman huonoa omatuntoa siitä että käyttää toista hyväkseen. Jatka vain samaan malliin AP!
- Sir Von Baughen
Jooo,olen pahoillani että jotkut urpot ovat saaneet sinussa tuollaisen reaktion aikaiseksi.Se on kuitenkin vain osa miehistä jotka ajattelevat mainitsemallasi tavalla.Sitten on kuitenkin ihan rehellisiä hyviä miehiä jotka etsivät rakkautta ja pysyvyyttä.
Ja eihän se ole mikään puollustus mutta kyllä on myös paljon naisia jotka myös juoksevat seksin perässä itsekkin.Eiköhän tämän kaltaiset ihmiset löydä toinen toisensa ja satuta myös toinen toisiaan.
Joten sinällään en ymmärrä miksi juuri sinun pitää "kostaa".
Tuollainen kostonhimoisuus tekee vain pahaa itsellesi.
Ja eikös näistä seksin perässä juoksijoista pääse parhaiten yli sillä että jos tapaa miehen baarista,haluaisi itse jotain vakavampaa mutta ei annakaan vaikka ensinmäiseen 3kk:teen.
Jos mies kestää tuon niin on sillä jotain muutakin mielessä kuin seksi.
Tapa jolla kirjoitat on melkein pelottava.Tunnut OIKEASTI vihaavan miehiä.
Toivon että pääset tästä yli,toteat että on erillaisia miehiä ja se on heidän ongelmansa.Kuten sanoin on myös niitä hyviä tyyppejä joten ei kannata rasittaa itseään sellaisella mihin ei todellisuudessa edes tarvetta vaikuttaa.
Sanon kuten kaikialla muuallakin;
Jokainen rakentaa oman elämänsä päivä kerrallaan,ja vain itse voi päättää minkälainen siitä tulee.Itse en ainakaan jaksa olla katkeroitunut,se on mielestäni energian hukkaa koska se ei todellisuudessa vie asiaa yhtään minnekkään päin.Joten,enemmin keskityn hyviin asioihin,niihin mitkä toimii tässä maailmassa.
Hyvää ja pörriäisen pörisevää kesää :)- heheh.
"Sitten on kuitenkin ihan rehellisiä hyviä miehiä jotka etsivät rakkautta ja pysyvyyttä."
Ap pitää tällaisia miehiä nössöinä ja hän haluaa rakkautta niiltä jännittäviltä kusipää miehiltä, jotka ovat käyttäneet häntä.
- Himoton neiti
Toivon todellakin, että tämä on huono provo. Kuinka joku voi olla oikeasti noin lapsellinen ja itsekäs? Luulin, että tämä palsta vilisee näitä enemmän tai vähemmän inkkarinsa kanootista kadottaneita AT-miehiä, mutta että jo naisetkin... Huhhuh. Onhan se hyvä asia, että tuntee arvonsa, mutta tuossahan taas tehdään miehet kertakäyttötavaraksi.
Mutta mitäpä minä tiedän isojen tyttöjen touhuista. Kukin tyylillään, mutta kerro toki miehillekin, että itse asiassa vihaat heitä ja elämäsi tarkoituksena on saara jättiläisorgarsmi ennen miehen laukeamista. Hähää!- jeejeeeee
"mutta tuossahan taas tehdään miehet kertakäyttötavaraksi."
Hmm, mutta eikö iso osa miehistä toimi just noin, asettavat naiset kertakäyttötavaraksi.
Jatkakaa samaan malliin naiset, kostakaa idioottimiehille, antakaa niiden maistaa omaa lääkettään! - Himoton neiti
jeejeeeee kirjoitti:
"mutta tuossahan taas tehdään miehet kertakäyttötavaraksi."
Hmm, mutta eikö iso osa miehistä toimi just noin, asettavat naiset kertakäyttötavaraksi.
Jatkakaa samaan malliin naiset, kostakaa idioottimiehille, antakaa niiden maistaa omaa lääkettään!No varmasti moni mies toimii, muttei se mielestäni oikeuta ketään naista kostamaan samalla mitalla takaisin. Kostaminen on tyhmää. Ketä se oikeasti kehittää? Sama noidankehä vaan pyörii ja pyörii.
- himokas-n
Himoton neiti kirjoitti:
No varmasti moni mies toimii, muttei se mielestäni oikeuta ketään naista kostamaan samalla mitalla takaisin. Kostaminen on tyhmää. Ketä se oikeasti kehittää? Sama noidankehä vaan pyörii ja pyörii.
Mä olen niin pettynyt ja vihainen miehiin, kun ne toimii tolla tavalla, että mä todellakin kostan.
Ei se kehitä yhtään mitään. Mutta teen niin silti. - seksiasioissa
himokas-n kirjoitti:
Mä olen niin pettynyt ja vihainen miehiin, kun ne toimii tolla tavalla, että mä todellakin kostan.
Ei se kehitä yhtään mitään. Mutta teen niin silti.miehelle ei voi kostaa,mikään ei ole sopimatonta miehelle,ei kesken lopetus tai pakit.
Kaikki on miehelle kotiin päin. - himokas-n
seksiasioissa kirjoitti:
miehelle ei voi kostaa,mikään ei ole sopimatonta miehelle,ei kesken lopetus tai pakit.
Kaikki on miehelle kotiin päin.Kokemukseni on osoittanut toisin.
Pettymys on paistanut heidän kasvoiltaan. - ehkä minäkin vielä
himokas-n kirjoitti:
Kokemukseni on osoittanut toisin.
Pettymys on paistanut heidän kasvoiltaan.Jes! Hienoa! Kerro lisää niiden reaktioista? Jos tuota alkaisi itsekin harrastaa...
- Jaa, se taitaa
olla perjantai kun tietynlaiset naiset tulevat leveilemään.
Naiset ajattelevat aina seksiä, vaikkeivät itse sitä tiedostakaan, ja eipähän tuo mikään yllätys ole.
Ajatus tässäkin tapauksessa on saanut vain konkreettisen, vai pitäisikö sanoa lihallisen muodon. Concrete (=sementti) kun ei oikein sovellu seksiin ymmärtäisin. - mä 28
No niin tässä taas yksi esimerkki miten naisilla on helpompaa seksiseuran saanti ja myös parisuhteen löytäminen! Tällä palstalla useat naiset vinkuu, että ei ole sen helpompaa. Nyt todistettu vääräksi.
- roton
Jee joku mielenvikainen kirjottelee, mitenköhän on, tuleeko tuosta onnellisemmaksi.
Muista että kerholaisilla on myös tiukkoja mimmejä jotka hoitaa asiat ikävästi.
Sit jollain oli puukko, ja koiria kotona.
Taistelu miehiä vastaan jee, tukiainen mukaan niin tehdään uivelot 2. Ok... Niin?
Sehän mukava.
Tuli nyt mieleen Cybernetic queen biisi...
http://www.youtube.com/watch?v=J-mSdy5j07g
Ai joo ja jostain syystä mieleen tuli myös vitsi vampyyrilepakoista...
Kaksi vampyyrilepakkoa lenteli luolassa, miettien verta ja siitä tietenkin puhuen, kun ei ollut aikoihin saanut. Toinen päätti lähteä tiedustelulennolle. Eikä aikaakaan, kun tiedustelija palasi, naama yltäänsä veressä. "Vau! Mitä tapahtu?!". "Näeksä ton kylän?" tiedustelija kysyi siivellään kylän suuntaan räpyttäen. "Jep jep !!" "Näetkö ton hevostallin tossa kylän laidalla?". "Joo joo!". "No minä en nähnyt..."- Kiinni jäit
Täähän on ihan selvä provo.
- huhhuhhuijaa :D
himokas n elää fantasiassa.......ei se kuitenkaan saa miestä :D. jos joskus kerran vuodessa joku käy ansaan niin sekin häipyy aamun tullen ovet paukkuen karkuun. haloo..... jos joku on todellisuudessa tollanen vamppi, se ottaa ja katoaa.......ei kersku minkään palstan riveillä saavutuksillaan :D
niinhän miehetkin kerskuu panoillaan ja mahtavalla varustuksella, todellisuudessa se on minuutin sessio lähetyssaarnaajassa :D. - 2+14=16
Ap on rakastunut johonkin panomieheen ja tullut dumpatuksi. Nyt sitten "kostaa" myymällä itseään ilmaiseksi, karmaiseva kosto, hahaha. Taitaa itsekin ajatella, että nainen on alempiarvoinen, koska luulee nousevansa miesten yläpuolelle matkimalla miesten käytöstä. Muutenkin naiset yleensä luulevat, että se on tasa-arvoa, kun ollaan enemmän miehen kaltaisia. Eli naisellisuus on alempiarvoista kuin miehisyys ihan feministien itsensä mielestä. Ah, the irony.
- George Clooneyn veli
Kiinnostaiskos leidiä tällainen 56 vuotias komea, sporttinen ja rikas mies, jota saat käyttää niin paljon kuin huvittaa?
- Herkules-mies
Kiinnostaisiko herraa tällainen mukava sporttinen nuorempi herrasmies, joka viihtyy mustissa stringeissä ja punaisissa kumisaappaissa? 100% luottamus.
- tyttelixxx
Mä olen varmaan väärä henkilö kommentoimaan, kun olen naimisissa rakastamani miehen kanssa ja harrastamme hyvää ja molemmille nautinnollista seksiä , mutta tulee mieleemn muutama juttu:
1) Ei ne pakit mitään kosta. Jos valitset vain ei-aloitteellisia miehiä, poimit mukaasi aika monta jotkka eivät oikeastaan ole edes kiinnostuneita susta, mutta toki aika moni mies pukille lähtee jos oikein tarjotaan. Jos lähtisit myös aloittellisten mukaan, ne miehet varmemmin oikeasti olisivat susta kiinnostuneita jolloin tuo "käytä ja viskaa pois" menettely tuntuisi enemmän.
2) Aika monelle miehelle on kiva kokemus sekin jos pääsee kastamaan ja näkee samalla naisen oirkut livenä, ei siinä niin haittaa jos oma lasti ei virtaakaan. Helposti sen jälkikäteen itse hoitaa. En usko että tuo on kovin hyvä keino kostaa mitään. Jos oikeasti haluat miehiä näpäyttää-mihin en näe syytä- keksi jotain raflaavampaa. Pane paljaaltaan jos uskallat ja kerro jälkikäteen olevasi hiv-positiivinen. Aiheuttaisi paljon enemmän miettimistä seuraavina viikkoina kuin se ettei tullut.
Kaikkiaan vaikutat olevan nuori ja lapsellinen. Toivottavasti, muuten olet vain yksinkertainen.- himokas-n
Olen vain vihainen.
Ja pettynyt ja turhautunut.
Kyllä se on tuntunut melkoisen makealta kostolta, kun oon heittänyt miehen rappukäytävään just sillä hetkellä kun hän odotti pääsevänsä jyystämään.
- hohhohhoijaa
herää pahvi......ulkona odottaa todellinen ja ihana elämä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070