R&B -laulaja haluaisi kommenttia laulustaan?

EmC

Olisiko kenelläkään teistä aikaa mennä youtube-kanavalleni:

http://www.youtube.com/user/EmmaCherina?feature=mhee

Otan vastaan kaikenlaiset kommentit, myös parannusehdotukset yms. Joskus toivoisin että voisin keikkailemalla saada elantoni. Jalat on mulla maassa, ja tiedän olla unelmoimatta mistään hullusta rahamäärästä ja supertähteydestä. B-suunnitelmat on myös, jos musabisnes ei nappaakkaan. :)

En haluaisi tulla julkisuuteen Idolsin ynnä muiden TV:n perjantaiviihteiden kautta.. Siinä vaan sitten on sellainen ongelma, että kun on ilman suhteita musiikkipiireihin on saatava huomiota tällälailla vanhanaikasesti.

Niin, kommenttia voi laittaa suoraan mun videoihin, tai sitten tännekkin tietty. Onko mielestänne mahiksia?

6

481

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leipäläppi

Mahiksia on ja enemmänkin. Ihan on huippukamaa. Ääntä löytyy ja mikä tärkeintä tulkintaa. Osaat eläytyä, välillä tuntui että tuut tosta ruudusta läpi.

• EmC

Aivan ihana kommentti, kiitos! ;)

• piiku

Vaaau! Todella upea ääni sulla. :)

• heiiiiii

woow tosi hyvä ääni! =)

• homopelle2

moi

• Kyllä sun laulu on ihan tosi hyvällä tasolla ja saundaa tosi hyvin. Yllätyin tosi positiivisesti. Vielä voisit "irrotella kunnolla" ja iskeä fiilistä reilusti lisää lauluusi!!! Älä vedä noin varman päälle ja jarrutellen. Tee uusi ja parempi versio laulun osalta. Tän biisin musa on aivan hirveätä amatööri skeidaa, mutta sun laulusta tulee vielä aivan loistavaa. Ainoa jarru olet sinä itse. Anna koko sielun mennä biisiin sisään, niin hyvä tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      70
      1133
    2. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      64
      882
    3. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      53
      868
    4. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      66
      866
    5. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      190
      861
    6. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      70
      735
    7. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      712
    8. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      706
    9. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      700
    10. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      34
      663
    11. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      54
      589
    12. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      578
    13. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      42
      558
    14. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      169
      474
    15. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      474
    16. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      18
      468
    17. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      12
      427
    18. Makeinen, asiaa sinulle

Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il
      Ikävä
      28
      403
    19. Huumekauppaako

”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”
      Kokkola
      9
      394
    20. J-mies!

Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin
      Ikävä
      32
      382
    Aihe