miten selitätte

nyk aviovaimo+äiti

mies valitsi minut kakkosen siis. Syy ei rakastanut avovaimoa,piti,ei rakastanut. Avovaimon mielestä minä vein häneltä miehen. Miehen mielestä minä täysin syytön,suhde oli jo kuollut,minä viimeinen sysäys lähteä pois huonosta suhteesta. Ei ole pystynyt keskustelemaan avovaimon tai siis nyt ex-avokin kanssa mistään asioista. Lisänä epätoimiva seksielämä. Ex haukkunut miehensä täysin eronsa jälkeen minulle,huono mies. En oikein ymmärrä...mies jonka olen 5 vuotta nyt tuntenut on minulle ollut hyvä,ei tarvetta pettää minua,sanoo. Ei halua minun kärsivän vaan olevan onnellinen. Onnemme ei sovi ex-avokille. Vieläkin yrittää sotkia vähejämme pahansuopaisuudellaan.

13

377

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pistoss

Taidat kuitenkin tuntea pienen piston sisimmässäsi, tietäen etten ihan syytön kuitenkaan ole. Hyvät miehet eivät muuten hae muualta sysäyksiä lähteä pois huonosta liitosta, osaavat tehdä sen hienovaraisemminkin ja olla hetken itsekseen. Asiat kun jäävät asiallisesti puimatta ja selvittämättä niin saattavat sitten roikkua mukana koko loppu elämän. Tuohon mieheen en kyllä luottaisi, ikävä kyllä.

• Uusio Vamppi

Ihan samalla tavalla kuin on olemassa mielenterveysongelmista kärsiviä luusereita (Lima-Lissu) on myös samanlaisia vaimoja. Sinun miehesi exä oli tuollainen täysin pimeä tapaus, josta miehesi onnekseen pääsi eroon.

• onnea vaan teillekin

.. ja tulet tänne ihmettelemään.. Onko jossain mielesi sopukassa epävarma olo? Minulla ainakin olisi, jos olisin tuolla tavoin suhteen aloittanut

Uskotko ihan tosissaan, että miehellä ja hänen avokillaan oli heti suhteen alusta viiden vuoden jälkeen niin onnetonta kuin itsellesi selität? Luuletko, ettei hän rakastanut, tai ollut rakastunut avokkiin alkumetreillä? Oletko aivan varma, ettei seksi maistunut, mutta silti he aloittivat suhteen, muuttivat jopa saman katon alle, käydäkseen joka ilta toistensa viereen nukkumaan herätäkseen siitä seuraavana aamuna. LUULETKO tosiaan, etteivät keskustelleet mistään, eivät antautuneet yhdyntään, tai jos antautuivat, se oli kuitenkin huomattavasti huonompaa kuin sinun kanssasi.

Kuvitteletko itse olevasi jotain erinomaista ja poikkeuksellista, ettei itsellesi ajan kanssa käy samoin, hän odottaa vain jotain sysäystä, jotta pääsee lähtemään.

• :_:_:_:_

Miksi noin ei olisi voinut olla? Itse aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa muutama kuukausi sen jälkeen kun hän oli eronnut (ei siis pettänyt vaimoaan). Hänen exänsä oli, ja edelleenkin on, ihminen joka tuntuu haluavan vain pahaa kaikille muille jopa välillä omille lapsilleen. Olen joutunut olemaan lasten takia hänen kanssaan tekemisissä ja voin kertoa etten ihmettele, kun mies kertoo olleensa ennen eroaan todella ahdistunut. Pointtini on, että asiat voivat olla joskus myös niin kuten aloittaja kuvasi. Täällä kun kaikki vaan on joko vaimon tai kakkosen syytä. Se toki jos pettää on aina eniten pettäjän syy ja hänen vastuullaan.

• Luulee mitä luulee
        :_:_:_:_ kirjoitti:

Miksi noin ei olisi voinut olla? Itse aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa muutama kuukausi sen jälkeen kun hän oli eronnut (ei siis pettänyt vaimoaan). Hänen exänsä oli, ja edelleenkin on, ihminen joka tuntuu haluavan vain pahaa kaikille muille jopa välillä omille lapsilleen. Olen joutunut olemaan lasten takia hänen kanssaan tekemisissä ja voin kertoa etten ihmettele, kun mies kertoo olleensa ennen eroaan todella ahdistunut. Pointtini on, että asiat voivat olla joskus myös niin kuten aloittaja kuvasi. Täällä kun kaikki vaan on joko vaimon tai kakkosen syytä. Se toki jos pettää on aina eniten pettäjän syy ja hänen vastuullaan.

Eihän tuo ketään syytellyt, ihan asiallisesti kyseli mitä tämä uuden onnen löytänyt LUULEE miehen edellisestä suhteesta. Eiköhän siinä liene onnea ja rakkautta ja seksiä ja yhteisymmärrystä ollut siinäkin alkuunsa. Ei pidä kuvitella olevansa niin erikoinen ja kuvitella että muille käy hassusti mutta ei minulle. Joku kaunis päivä huomaakin istuvansa samassa sopassa kun edellinen. Ihmekään jos vaimo tuntee katkeruutta kun mies pettämällä ja huonolla käytöksellä rikkoo yhteiset lupaukset. Tiedä häntä miten ruma juttu tämäkin juttu on. Täällä saamme vaan ap:n kuvauksen asioista mutta toista osapuolta emme kuule lainkaan. En minäkään luottaisi tuollaiseen kähmelöön.

• onnea vaan teillekin
        :_:_:_:_ kirjoitti:

on vähän eri pohjalla erota ensin ja aloittaa suhde, kuin aloittaa suhde, pettää ja erota vasta kun uusi suhde turvana.
        Kyllä minä uskon, että voi jo erotessaan olla ajatusten selvittelytyö takana, kypsä uuteen suhteeseen, mutta en ikinä usko sitä,että kun hankalaa tilannetta otetaan korjaamaan toinen suhde, voisi edellinen suhde olla läpikäytynä.
        Aloittajahan mainitsi, ettei miehensä ja tämän eksä vieläkään voi keskustella mistään, ja eksä vaivaa vieläkin. Mielestäni tuo on ihan selvä ilmaus siitä, että heidän eroprosessinsa oli keskeneräinen siinä vaiheessa kun jo uusi suhde oli olemassa.

Hyvää tietysti se, että uusi suhde sysään vanhan huonona pidetyn liiton hengiltä, mutta itse henkilökohtaisesti en pysty kuvittelemaan, ettei pettämään kykenevät ihmiset kykene pettämään jatkossakin.

Se uusikin suhde vanhenee, ja lopultakin samoja asioita nousee esille; ihmiset kun tuovat itsessään eletyt tapahtumat mukanaan. Ei siinä mitä, mutta kun sen edellisen ***suhteen toinen osapuoli on nyt osapuolena uudessa suhteessa. Kummallakin on oma historiansa, omat viat ja puutteet, nekin, jotka olivat osaltaan kaatamassa sitä edellistä suhdetta. Kannattaisi ehkä pysähtyä edes sen verran, että näkisi miksi näin kävi. Siinä vaiheessa kun uuden parisuhteen edellisestä parisuhteesta eronnut osapuoli on sitä mieltä, että vika oli edellisessä puolisossa, ollaan vielä sangen heikoilla hangilla uuden parisuhteen suhteen ja mahdollisuus joutua samalle törmäyskurssille on melkoinen.

• ex huono heh

Todella ei pidä ajatella, että mies on ollut ahdistunut koko avioliittonsa ajan. Hehän ovat olleet rakastuneita ja usein se ensimäinen liitto onkin erityiasemassa, vaikka särkyykin.
      Toinen juttu, mikä tarve sinulla täällä on parjata ensimäistä vaimoa ja sitä kautta kehuskella itseäsi. Jos taas mies on ollut useasti naimisissa, esim. sinä olet neljäs, on hänessä jotain pielessä.
      Miehen pitäisi selvitellä kunnolla välinsä ex-vaimon kanssa, sitten he molemmat olisivat vapaita. Kyllä miehesi on akkamainen, jos parjaa entistä vaimoaan. En kyllä kunnioittaisi moista miestä. Ja mikä saa sinut häntä moittimaan. Tuommpoisesta ukosta ei kannata olla kenenkään mustankipeä, varmasti vaimo löytää vielä oikean miehen , eikä juoruakkaa. Ja jospa te olette ihmisiä, joita arvostelee muutkin, esim. naapurit ja työtoverit.. Tyhmille sattuu usein näin.

• Varmaakin varmempi

Takuulla äijä pettää myös sua jossain vaiheessa. Vetoja?

• Vaimo vaan

On oikeasti olemassa niin hulluja (avo)vaimoja, joista eroon pääseminen on miehelle vaan parhaaksi. Sellaisesta vaimosta eroon päästyään mies on tyytyväinen uuden vaimonsa kainalossa, eikä sillä ole mitään tarvetta juosta vieraissa. Olen elämässäni tavannut muutaman sellaisen vaimon, jotka eivät tehneet muuta kuin dokanneet ja riidelleet. Siis aivan sairaita tapauksia. Ei vaimous tee kenestäkään automaattisesti jotain pyhää madonnaa, vaikka itse vaimo olenkin enkä koskaan ole ollut kenenkään kakkonen.

• peili olisi poikaa

No missähän elämässä heidät ole tavannut. Ota huomioon, että mies on ollut rakastunut aikoinaan naiseensa. Mitä varten entistä pitää mollata ja haukkua, jos suhde nyt on OK. Sehän on sairasta.

• siinäpä kysymys

Juuri niin. MIesten tapa saada uusi nainen pauloihinsa on juuri mollata puolisoaan, ja naiset ovat niin tyhmiä että uskovat nuo jutut. Saa kysyä että ketä tuossa suhteessa petetään eniten onko se se puoliso joka ei tedä mihen pettävän vaan onko se kakkonen joka uskoo lieron valheet.
        Kyllä ne sinunkin silmät aukeavat viimeistään siinä vaiheessa kun itse joudut mollattavaksi ja saat kuulla siitä uudelta kakkoselta.

Hamekangas miehelle joka haukkuu vaimoaan.

• hengetär

Oletteko tulleet ajatelleksi, että joskus ei vaan onnistu, ei puhuminen ei seksi ei mikään? ja tapaa ihmisen jonka kanssa osaset loksahtavat paikoilleen. Parisuhteessahan ON jotain vikaa jos toinen haluaa lähteä, niin ja aphan kertoi naisen olleen VAIN avopuoliso, mitä se on, ei kuulkaas yhtään mitään.

• lissustasaatvaimonan

Ja tässä on taas Lima-Lissu asialla aloittanut ketjun kun ukkomies valitsi vaimon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1579
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      179
      1228
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe