Esko Valtaoja. Hot! Älykäs, ihanat silmät ja mikä karisma
Esimerkki miehestä minun makuuni:
8
158
Vastaukset
- Ihme hypetys
Ainakin parin luetun itsestäänselvyys-tason kirjansa perusteella se mies on pelkkä yksi iso parta.
- hgfdhdfghdg
Ai että kun olet hauska. Sopisko Hannu Lauerma sulle paremmin ammattinsa puolesta?
- 8+19
Esko valtaoja on synt. 1951
Minkäikäinen FF on?- jeooo
Jotkut naiset tykkää vanhemmista miehistä.
- arvuuttelija
vastaus: tuhat ja yksi vuotta.
- FF
Ihan eri vuosikymmeneltä mutta hei, ihminen voi todellakin olla syötävän suloinen ja karismaattinen iästä riippumatta. Eihän kyse ole mistään puolison valinnasta vaan ihailusta!
- iglig
No, en ole ikinä kuullutkaan. Googletin. Aika nauravat silmät, ja muutenkin naamasta huomaa että positiivnen henkilö. Parrasta en tykkää.
- Esko Virkkarioja
Valtaoja on lapsellinen valtaeliittiä nuoleskeleva moukka, joka hyökkää olkinukkeargumenteilla 911-totuutta vastaan:
http://kotisivut.turunsanomat.fi/radiomelodia/?sivu=993&ts=605959
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2335111Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194151- 583753
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513490
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413205Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv42397- 232386
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377