Kukaan

zisel

ei halua keskustella mun kanssa :(

23

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Puskasta-
      • zisel

Eput.. jaa en ookkaan aikoihin kuullut. Epuilla on hyvä se "aa-aanna anteeksi, ee-edes kokeeksi enhän peiliä katsella mä voi kun äänesi mielessäni soi koita ymmärtää-ääää, koita käää...sittää, eihän huonone siitä rakkauteni jos likainen on asusteeni..."

• Mistä sinä haluat keskustella?

*kunhan se ei ole Genio*

• zisel

Mä haluisin keskustella sun mielipiteestä minusta. Mä nimittäin perustan koko itsetuntoni sun mielipiteen varaan.

(sä oot niin kärkäs että mun oli pakko :D )

• zisel kirjoitti:

Mä haluisin keskustella sun mielipiteestä minusta. Mä nimittäin perustan koko itsetuntoni sun mielipiteen varaan.

(sä oot niin kärkäs että mun oli pakko :D )

Ei helvettti! Valitsit juuri sen aiheen mistä minä en halua keskustella...

• zisel
        Genio.Mente kirjoitti:

Ei helvettti! Valitsit juuri sen aiheen mistä minä en halua keskustella...

Noniin, anna tulla niin saan kunnon adrenaliinit!

• zisel
        zisel kirjoitti:

Noniin, anna tulla niin saan kunnon adrenaliinit!

Mieluiten pelkkää positiivista kun et kuitenkaan mitään negatiivista keksi.

• zisel kirjoitti:

Heh, pupuseni... Mä oon nyt liian hyvällä tuulella, että jotain negatiivista keksisin...

Mutta kerro oikeastikin jokin aihe mistä haluaisit keskustella.

• zisel kirjoitti:

No hei vaan kurja kulkija istuu täällä.

• zisel
        Genio.Mente kirjoitti:

Heh, pupuseni... Mä oon nyt liian hyvällä tuulella, että jotain negatiivista keksisin...

Mutta kerro oikeastikin jokin aihe mistä haluaisit keskustella.

Ok, mä haluisin keskustella 92e/vrk päihdeavohoidosta jossa jengi ramppaa. Seinällä lukee isolla että "NE ASIAT JOITA PUHUTAAN TÄÄLLÄ, JÄÄ TÄNNE" mutta tää 92e/vrk- jengi puhuu kaiken eteenpäin. SIellä avohoidossa saadaan tehtäviä kuten "kerro äidistäsi, kerro isästäsi, kerro tuntemuksistasi". Sitten kun sä olet ne kirjallisesti tehnyt. sä luet sen kaiken ryhmän nähden ja kuullen ja sitten nää mulkut menee jakaa tietoa eteenpäin.

Eli voisiko ton asiakas-salaisuuden jotenkin kriminalisoida sun mielestä?

• zisel
        weawery kirjoitti:

No hei vaan kurja kulkija istuu täällä.

Oot vielä hereillä, hyvä. Kävin muuten ryhmässä eilen. Mun piti mennä jo alkuviikosta mutten mennyt. Eilen sitten menin ja jännitti... ei ihan vähää. Tuntui että kaikki katsoi sillain että "jaa toi karannut lammas palaa laumaan... hyväksytäänköhän me se enää..." Menen ryhmään sunnuntaina uudestaan, lupasin kaverin kanssa mennä.

• zisel kirjoitti:

Ok, mä haluisin keskustella 92e/vrk päihdeavohoidosta jossa jengi ramppaa. Seinällä lukee isolla että "NE ASIAT JOITA PUHUTAAN TÄÄLLÄ, JÄÄ TÄNNE" mutta tää 92e/vrk- jengi puhuu kaiken eteenpäin. SIellä avohoidossa saadaan tehtäviä kuten "kerro äidistäsi, kerro isästäsi, kerro tuntemuksistasi". Sitten kun sä olet ne kirjallisesti tehnyt. sä luet sen kaiken ryhmän nähden ja kuullen ja sitten nää mulkut menee jakaa tietoa eteenpäin.

Eli voisiko ton asiakas-salaisuuden jotenkin kriminalisoida sun mielestä?

Siellä on sairaita ihmisiä, joita mekin olemme. Ei meiltä voi odottaa yhtään mitään.

• zisel
        weawery kirjoitti:

Siellä on sairaita ihmisiä, joita mekin olemme. Ei meiltä voi odottaa yhtään mitään.

No mä odotan että jos kaikki ollaan "samassa veneessä" niin myös soudetaan samaan rantaan.

Arvaa minkä huomasin? Siellä avohoidossa oli pääasiassa about 20- max 30v ihmisiä, ja yksi lähemmäs 50 mies niin kuka oli tää "juoruämmä" ---> no tämä 50v mies tietenkin! Jumalauta! Me kaikki oltiin ok kunnes se tuli sinne hämmentää. No eipä sen puoleen, me naurettiin sen selän takana että mitä vittua se oikeen yrittää. Mutta tässä taas yksi 100:sta kokemuksestani jonka perusteella sanon että mies on pahempi juoruämmä kuin nainen.

• zisel kirjoitti:

No mä odotan että jos kaikki ollaan "samassa veneessä" niin myös soudetaan samaan rantaan.

Arvaa minkä huomasin? Siellä avohoidossa oli pääasiassa about 20- max 30v ihmisiä, ja yksi lähemmäs 50 mies niin kuka oli tää "juoruämmä" ---> no tämä 50v mies tietenkin! Jumalauta! Me kaikki oltiin ok kunnes se tuli sinne hämmentää. No eipä sen puoleen, me naurettiin sen selän takana että mitä vittua se oikeen yrittää. Mutta tässä taas yksi 100:sta kokemuksestani jonka perusteella sanon että mies on pahempi juoruämmä kuin nainen.

Kerran yksi mies jutteli mun kanssa ja se kertoi ylpeenä pojastaan, mä kysyin siltä onko sen rokotukset kunnossa.
        Mistähän toikin minusta kertoo?

• zisel

Oikeesti? Harmi... Sun pitää puida toi sun jätetyksi-tulon pelko jossain ennenkuin susta tulee vihanen vanha piika :D Mä hankin miehen heti kun mä tästä kerkeen ja katkeruudeltani suvaitsen.

• zisel
        weawery kirjoitti:

Kerran yksi mies jutteli mun kanssa ja se kertoi ylpeenä pojastaan, mä kysyin siltä onko sen rokotukset kunnossa.
        Mistähän toikin minusta kertoo?

"mä kysyin siltä onko sen rokotukset kunnossa.:"

:D:D Kiitos vinkistä! Tänään rannalla ärsyynnyin yhteen n. 2 vuotiaaseen pikku-perkeleeseen kun se oli koiran kimpussa ja se oli hiuksenhienossa varassa etten huutanut sen äidille että PISTÄ TOI VITUN KAKARAS LIEKKAAN ELÄIMIÄ HÄRNÄÄMÄSTÄ SAATANA!!

Tästälähtien mä teen noin - meen hienovarasesti kysymään että "kai sun pentus on rokotettu ettei toi koira vaan saa mitään?" :D:D

• salaperäine hukkis
        zisel kirjoitti:

Oot vielä hereillä, hyvä. Kävin muuten ryhmässä eilen. Mun piti mennä jo alkuviikosta mutten mennyt. Eilen sitten menin ja jännitti... ei ihan vähää. Tuntui että kaikki katsoi sillain että "jaa toi karannut lammas palaa laumaan... hyväksytäänköhän me se enää..." Menen ryhmään sunnuntaina uudestaan, lupasin kaverin kanssa mennä.

Klyllähän siiselin kanssa jutsksilisi, mutta minun puhelinta kuunneellaan, vaikkei kukaan muu. kuin se, kelle soitan.............harvoin sekään:(
        Shit kirjoittelen vain lyriikkaa siisselistä

http://www.youtube.com/watch?v=M1ZtY2Jyu7g

• hukka-setä
        salaperäine hukkis kirjoitti:

Klyllähän siiselin kanssa jutsksilisi, mutta minun puhelinta kuunneellaan, vaikkei kukaan muu. kuin se, kelle soitan.............harvoin sekään:(
        Shit kirjoittelen vain lyriikkaa siisselistä

http://www.youtube.com/watch?v=M1ZtY2Jyu7g

laitettaan tuokin, kun se on siiseli itse tehnyt minulle suurella rakkaudellaan.
        Patriarkallisen sukuni manttelimperijä tykkää siitä kovastkin

http://www.youtube.com/watch?v=iVWPHRt9Nww

• tsirra

Sä olet ehkä toimintaympäristön tylsin tyyppi.

Miten sä handlaat tämä kaiken?

• tsirra

Suoraan törmäykseen reagoidaan introskeptisesti.

Just joo.

• tsirra
        tsirra kirjoitti:

Suoraan törmäykseen reagoidaan introskeptisesti.

Just joo.

Ai pahus!

Introskepisyyteen kykenevät vain muusikot, jotka myöhyästyvät introsta.

Intraskeptisyys rulettaa!

• tsirra
        tsirra kirjoitti:

Ai pahus!

Introskepisyyteen kykenevät vain muusikot, jotka myöhyästyvät introsta.

Intraskeptisyys rulettaa!

Siis täysi junttihan se on. Oli sitten mikä tahansa.

• uytrewsdfghjkmnbvcx

Öh, johtunee siitä, että nukun yöllä, ja että koko eilisen ukkosti :( joten ei tänne virka-aikaankaan päässyt :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2731
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2441
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2359
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe