Onko kokemuksia siitä,miten helposti saa viisumin Aasian tytölle Suomeen kutsukirjeen perusteella.Olen tuossa deittaillut muutaman kuukauden ja halukkaita suomeen tulijoita olisi monesta Aasian maasta,eniten kuitenkin Filippiineiltä.Onko tällä palstalla sellaisia,joiden aasialaiselle ystävälle on koko myönnetty viisumi,tai kielletty?
Onko viisumikokemuksia
5
75
Vastaukset
- Niko-
Asia on käyty läpi Filippiinit-palstalla miljoonasti. Katso myös Kaukorakkautta blogi.
Jos ette ole tavanneet livenä, viisumia ei tule, ainakaan filippiiniläiselle. Asia selviää www.finland.ph ja sieltä palvelut tms. - ´´´´´´´´´´´´´ååå
Tervehdys
Ainakin pari reissua olisi hyvä tehdä ko. maahan, ennen kuin on toiveita turistiviisumiin, eikä välttämättä silloinkaan onnistu. Kukkahattutädit pelkäävät suunattomasti, jos kauniit ja hyväsydämmiset filippiinat valtaavat maamme. Tämän jälkeen ei ole enään paluuta entiseen, eli Suomimiehen mollaamiseen.- kerran se kirpaisee
höpö höpö. sä imisit mun kyrpääni, kun kerran vilkaisisin sinuun, olet sä vaan niin epätoivoinen lehmä. Tuunko paneen sua nyt, sähän tykkäsit b-rapusta, ja ei mitään rasvoja lortto.
- Aasialainen mielessä
Kiitos vastauksista,mutta mikä on tuo Filippiinit palsta?En löytänyt
Googlella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770