Painonvartijat toimii!

Nanna

Olen nyt vajaa viikon laskeskellut painonvartijoiden pisteitä. Viikonloppuna repsahdin, mutta silti paino on laskenut nyt kaksi kiloa. Olen aika ylpeä saavutuksestani! Millään muulla konstilla en ole onnistunut! Ja kaikkea on kokeiltu. Uskoisin, että tämän laihiksen jälkeen on helppo palata laihduttomattomaan tilaan, koska kokoajan on syöty normaalia kotiruokaa. Nyt vaan oppii arvioimaan, kuinka paljon voi syödä lihomatta.

Ja kuvitelkaa, olen syönyt parina päivänä jopa grillihampurilaisen! Tämä johtuu ihan siitä, että olen grillillä töissä ja nälkähän siellä tulee... Pisteet olen siitä laskenut ja silti laihdun! Nyt olen jopa alkanut uskoa siihen, että voin vielä olla laiha joku päivä. -8 kg on tavoite nyt kaksi kiloa hoikempana kuin aloittaessa, olen nyt 162/58!

Onnea kaikille laihduttajille ja suosittelen lämpimästi hankkimaan tuon Points Plus CD:n!

13

1309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oiva

Ja vuoden päästä huomaat, että on tullut jälleen kilon verran lisää. Sellainen se painonvartijat on. Oppikaa jo hyvät ihmiset, ettei se ohjelma toimi!

• Nanna

Uskompa, että kaikille ne kilot tulee takasin, jos ei ymmärrä vähentää sitä syömistä. Ainakin minä ymmärrän. Ja se kun ei liity mitenkään painon vartijoihin! Jos laihtuu ensin Atkinsilla, tai ihan millä muulla "laihiksella" ja palaa sen jälkeen entisiin ruokatottumuksiin, ihan varmasti lihoo. Sehän nyt on päivänselvä asia!

Miksi ihmiset on vastaan painonvartijoita!? Monta minun ystävääni on laihtunut painonvartijoiden avulla ja pysynyt samoissa mitoissa monta vuotta! Samoin äitini! Oli painonvartijoissa kolme vuotta sitten, pudotti 20 kiloa ja takaisin ei ole tullut! Kiitos vaan kannustavista kommenteista! En aio luovuttaa!

• Pipa

laihduttaminen on helppoa. Painon pitäminen samassa laihdutuksen jälkeen onkin vaikeampaa. Varsinkin jos on ensin laihduttanut lihaksensa pois. Eli käytä pisteitäsi myös rasvaan ja proteiiniin. Jos sulla on 18 pistettä, 6 rasvaan, 6 proteiiniin ja loput hiilariin.

• näin on

mutta jos pysyvää tulosta haluat niin syöt 4-8 pisteen verran ENEMMÄN kuin pv:n pisteet sanoo... ja sitte niitä ilmasia reilusti päälle. Ideaali laihtumis vauhti on ½-1 kg viikossa. alkuun voi tietty tippua enempi kun nesteet poistuu. Mutta jos paino tippuu kovein paljon yli kilon viikossa, silloin paino lähtee lihaksesta ja sitähän kait ei kukaan halua, ainaskin minä haluan nimenomaan sitä RASVAA pois. Laitetaanpa vielä kerran tähän www.kutri.net, sieltä löytyy asiallista tietoa tuostakin painonvartijoista yms. Hyvä apu se pisteenlasku voi olla mietittäessä niitä syömisiä, mutta kannattaa miettiä mitkä on ne sopivat pisteet kellekkin.

• Nanna

Painonvartijoiden kotisivuilla lukee, että sopiva painonpudotusvauhti on juuri ½-1 kg viikossa, että eiköhän se ohjelma oo räätälöity just sitä vauhtia varten. Multakin vaan lähtee nesteet näin alussa. Siksi enemmän.

Mun on kovin vaikea uskoa, että 4-8 pisteen lisäyksellä voi laihtua, tai minä ainakaan. Koska jos lisäisin sen verran pisteitä, söisin samalla tavalla kuin normaalisti. Ja en ole kylläkään laihtunut sillä kalorimäärällä...

• Oiva

Syödään pisteitä? Haloo, ei kuulosta kovin normaalilta elämiseltä. Pisteitä en ole vielä koskaan syönyt, enkä aio kyllä ihan heti maistaakkaan.
      Tässä ilmainen neuvo: syökää perusruokaa ja liikkukaa. Tämä on varma keino laihtua! Saa kertoa muillekkin!

• heidi

kyllä se pisteidenlaskeminen toimii, kunhan niitä ohjeita oikein noudattaa.

laihdutin pv:issa vuosi sitten 16 kg, eikä ole takaisin tullut tosiaankaan. niin, ja sehän edellyttää kyllä sitä että kun haluttu paino on saavutettu, syödään edelleen terveellisesti eikä palata entisiin viinereihin.

monet painonvartijoiden haukkujat ovat niitä, jotka ensin laihduttavat siellä ja sitten siirtyvät taas vetämään säännöllisesti pullaa - ja sitten valitetaan kun kilot tulee takaisin!! eli järkeä saa käyttää...

laihdutin muuten kirjekurssilla, en käynyt koskaan niissä ryhmäkokoontumisissa ja söin paremmin juuri laihdutusaikana kuin koskaan ennen! nyt taas suunnitelmissa parin kilon pudotus vielä tästä, pisteidenlasku oli muuten hauskaakin.

eli suosittelen lämpimästi!

• junnu
        heidi kirjoitti:

kyllä se pisteidenlaskeminen toimii, kunhan niitä ohjeita oikein noudattaa.

laihdutin pv:issa vuosi sitten 16 kg, eikä ole takaisin tullut tosiaankaan. niin, ja sehän edellyttää kyllä sitä että kun haluttu paino on saavutettu, syödään edelleen terveellisesti eikä palata entisiin viinereihin.

monet painonvartijoiden haukkujat ovat niitä, jotka ensin laihduttavat siellä ja sitten siirtyvät taas vetämään säännöllisesti pullaa - ja sitten valitetaan kun kilot tulee takaisin!! eli järkeä saa käyttää...

laihdutin muuten kirjekurssilla, en käynyt koskaan niissä ryhmäkokoontumisissa ja söin paremmin juuri laihdutusaikana kuin koskaan ennen! nyt taas suunnitelmissa parin kilon pudotus vielä tästä, pisteidenlasku oli muuten hauskaakin.

eli suosittelen lämpimästi!

pv:n systeemi toimii kun vain noudattaa sitä , kyse on ruokailutottumusten muuttamisesta ja sitä kautta painonhallinnasta .

Painonpudotuksen ja -pitämisen piste-ero on n. 6-8 pistettä , 500 kcal , eli kun on saavutettu tavoitepaino , nuo pisteet tai kalorit on käytettävissä . Minulta on em. systeemillä lähtenyt 15 kg , lisää lähdössä .

• toimii,toimii
        junnu kirjoitti:

pv:n systeemi toimii kun vain noudattaa sitä , kyse on ruokailutottumusten muuttamisesta ja sitä kautta painonhallinnasta .

Painonpudotuksen ja -pitämisen piste-ero on n. 6-8 pistettä , 500 kcal , eli kun on saavutettu tavoitepaino , nuo pisteet tai kalorit on käytettävissä . Minulta on em. systeemillä lähtenyt 15 kg , lisää lähdössä .

ja mikä parasta painonvartijat opettavat syömään juuri sitä tavallista kotiruokaa.
        Turha yrittää laihduttaa joillain litkuilla, koska ei niitä kukaan voi koko ikäänsä litkiä.
        Täytyy vain muistaa se, että paluuta aikaisempiin tapoihin ja tottumuksiin ei ole. Jos niihin palaa, palaavat myös kilot!

Nyt on lähtenyt tasan 7 kg, vielä olis tavoitteena 5kg...

• Oiva
        toimii,toimii kirjoitti:

ja mikä parasta painonvartijat opettavat syömään juuri sitä tavallista kotiruokaa.
        Turha yrittää laihduttaa joillain litkuilla, koska ei niitä kukaan voi koko ikäänsä litkiä.
        Täytyy vain muistaa se, että paluuta aikaisempiin tapoihin ja tottumuksiin ei ole. Jos niihin palaa, palaavat myös kilot!

Nyt on lähtenyt tasan 7 kg, vielä olis tavoitteena 5kg...

Hei vaan, ole huoleti painonvartijat menetelmä kyllä takaa sen, että saat kilosi takaisin nopeammin kuin huomaatkaan. Näin vaan on!

• ansa
        Oiva kirjoitti:

Hei vaan, ole huoleti painonvartijat menetelmä kyllä takaa sen, että saat kilosi takaisin nopeammin kuin huomaatkaan. Näin vaan on!

.... en ole katkera, mutta kuitenkin....

• hohhoijaa..
        Oiva kirjoitti:

Käypä ihan huviksesi Painonvartijoiden sivuilla lukemassa muutama "menestystarina". Luulen, että muuttuu ääni kellossa. Kaikki on kuitenkin kiinni omasta asenteesta ja motivaatiosta, joten jos jonkun mielestä points-ohjelmasta on apua (kuulun itse tähän joukkoon), niin miksi pitää tuolla tavalla tulla kritisoimaan ja masentamaan muita? Tarkoitus kun on muutta elintapoja koko loppu elämäksi terveellisempään suuntaan!!! Eiköhän sinunkin kaltaisillesi ole olemassa joku parempi paikka, missä purkaa höyryjä.

• Pointsailija

Itse aloitin tänään pisteiden laskemisen, ja olen tosi positiivisella mielellä! Parasta on mielestäni se, että mikään ruoka ei ole kiellettyä, kunhan sitä syö kohtuudella. Kaalisopalla kituuttaminen ei nimittäin ole mun heiniä. Ja olen itse McDonald'sissa töissä, mutta onnex nekin tuotteet löytyy cd-rompulta, eli töissäkin uskaltaa vielä syödä, kunhan laskee pisteet! Veikkaan, että tämä laihdutusohjelma vaikuttaa ruokailutottumuksiin tosi pitkäaikaisesti. Tosi paljon tsemppiä, olen varma, että onnistutaan!!! Älä anna hölmöjen kommenttien masentaa (terveisiä vaan oivalle..) ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      62
      7552
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2979
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1813
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      119
      1487
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1439
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1182
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe