Onpa negatiivista porukkaa täällä kun nopealla vilkaisulla suurin osa aiheista on valitusta siitä ja tästä. Ottakaa vähän rennommin ja menkää ulos kokemaan maailmaa avoimin mielin. Ei se mitään ota jos ei annakaan! Ite lähden kohta valumaan kohti alppipuistoa kattelemaan meininkejä Suomen Rauhanpuolustajien ilmaisfestareille. Tuollaisissa tapahtumissa on aina jotenkin mukavan humaani tunnelma, vaikken mikään kunnon hippi olekaan. Seuraksi pari kylmää huurteista laukkuun. Muuta seuraa löytyy jos on löytyäkseen, pääasia on hyvä musiikki ja rento meininki.
Koittakaa päästä eroon niistä kaavoista joihin itsenne ahdatte. Mun mielestä ihan sairasta miten täällä luokitellaan ihmisiä hyviin ja huonoihin. Kaikilla on hyvät ja huonot puolensa eikä ongelmattomia ihmisiä ole olemassakaan. Hyväksykää erilaisuutenne ja muistakaa että monimuotoisuus on kaikille rikkaus. Hyvää kesää sinkuille!
Ihme kitinää
13
184
Vastaukset
- Vara Venttiili
Taitaa olla tämä palsta sellainen turhautumisten varaventtiili.
Vaikea uskoa että IRL ihmiset olisivat yhtä negatiivisia, turhautuneita, lamaantuneita, kyvyttömiä, itseeensä sääliviä, erilaisia tuomitsevia ja saamattomia, mitä tämän palstan viesteissä.
Mutta kaikkihan me tarvitaan varaventtiili, eikös juu. - alea_iacta_essi
Ajattelin laittaa aloituksen, jossa olisin haastanut palstalaiset ulos ja kertomaan illempana täällä minkä tötterön söivät, montako bikininaista näkivät tai mitä kirjaa lukivat varjossa puun alla. Mutta ehdit ensin: ULOS PALSTALAISET.
Olin aikonut tehdä tänään pitkän pyöräretken eväiden kera, mutta nyt väsyttää jo ajatus, täällä on lämmintä jotain 30 C. Ajelen lyhyemmän matkan, käyn keskustassa hoitamassa yhden asian, ja sitten poljen yhdelle rannalle uimaan. - yksinäinen poika
Kävin kävelyllä rannassa. :)
Söin mansikkajäätelön.
Näin hassun pientä koiraa ulkoiluttavan itsekseen puhelevan tädin, jolle hymyilin.
Näin myös kaksi poikaa jotka skeittasivat.
Ja yhden pikkutytön joka leikki rantakaislikossa.
Viihdyin!!- setämiestäti
lol olinkohan minä se täti xD
tosin kyllä puhun yleensä koiralle, vaikka taitaa se olla sama kuin itsekseen puhuisi. Aion silti jatkaa vastakin. Eihän se keneltäkään ole pois olla vähän hassu.
- Darth
Lähden yökalaan veljen kanssa veneellä. Sitä ennen käyn vielä lenkillä.
30 astetta on minulle sietämättömän kuuma ja mieluummin ulkoilen illan viileydessä. Myös ihoni palaa helposti auringossa. - Samaa mieltä
Jos elämässä osaa keskittyä enemmän iloihin kuin negaan, varmasti itsellä ja läheisillä on parempi elämä. Aina ei voi olla iloinen ja hyvällä tuulella, mutta silti oma asenne ratkaisee paljon.
Tapahtumat ja keikat on kivoja. Itse kahden pienen yh:na en vaan ehdi seurata mitä missäkin tapahtuu ja moni juttu menee helposti ohi. Ja tietysti lasten kanssa ei voi mihin tahansa mennä. Tai sitten pitäis järkätä mummi lastenhoitoavuks. Eli ei kovin spontaania ;-) Silloin tietysti kun lapset on isällä, on kiva mennä ja tulla ex-tempore.
Minusta paras tapa löytää joku on elää normaalia elämää, tutustua/jutella erilaisiin ihmisiin ennakkoluulottomasti töissä/harrastuksissa, käydä tapahtumissa, keikoilla ja miksei baarissakin. Avarakatseisuus ei ainakaan huononna mahdollisuuksia. Rakkaus yllättää monesti silloin kun sitä ei odota ja yllättävästä suunnasta. Koettu on :-D - sanoKYLLÄ
:))))))
Hyvä viesti!
Niinhän se on, valittamiseen on helppo mennä mukaan, kun joku valittaa jostain täysin triviaalista, on helppo itse alkaa valittaa kun oma valittamisen aihe on vielä suurempi, ja lopulta valituspallo vain pyörii ja lietsoo vihaa.
Harmi kun luin näin myöhään, en tiennyt tuosta tapahtumasta... Enkä itse asiassa tiennyt siitä Pride kulkueestakaan, katson vissiin nykyään liian vähän uutisia. Olisin mieluusti sanonut kyllä molemmille tapahtumille :) - Reipas Poikamies
Kyllä se juttu on niin että tällä palstalla monesti on normaalius stooreista kaukana mitä irl on.
Sorry, snap out of it. Parisuhdemarkkinat. Kyllä moni pärjää naisten kanssa kun osaa elää itsensä kanssa. - Heppu Nordmaali
Normaalius on kaukana siellä Pride kulkueella, ihme touhua.
Ei mulla mitään näitä homppeleitä transuja ja lepakoita vastaan oo. Mutta pakkoko se on pitää kaikenmaailman kulkueita ja tapahtumia, ihan niin kuin ne naurais meille ja kuvittelisivat olevansa jotain parempia ihmisiä.- heteropride
Hetero Pride kulkue pystyyn! Kuka lähtee? Onhan kuitenkin enemmän heteroita tässä(kin) maassa, niin miksi ei oltaisi siitä ylpeitä!
- Teuvo Pride
heteropride kirjoitti:
Hetero Pride kulkue pystyyn! Kuka lähtee? Onhan kuitenkin enemmän heteroita tässä(kin) maassa, niin miksi ei oltaisi siitä ylpeitä!
Perussuomalaisten puoluekokoushan oli jo.
- jackaroo
Itsekin olen usein ihmetellyt tätä palstan negatiivisuutta, mutta sitten asensin tuon "änkyrä filtterin" ja palstan lukemisesta tulikin paljon helpompaa ja ennen kaikkea suurin osa noista negatiivisista viesteistä oli poissa. Täällä on vain muutama todella aktiivinen negatiivisen ajattelun ryhmä jotka täyttävät palstan omalla negatiivisuudellaan, mutta ei noista kannata välittää, eikä varsinkaan antaa niiden viedä sinua mukanaan negatiivisen ajattelun maailmaan.
http://www.youtube.com/watch?v=bvMaHvDvOkQ - nir-
Hyvin sanottu!
Itse tänään käväsin tuolla mainitussa Alppipuistossa iltapäivästä (oli ihan hyvä humaani meininki, kuten AP arveli), sitten mökille, saunomista ja pari olutta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754