Poliittinen muoti-ilmiö

fenno.maani

Sanokaapas, Mover ja Asrar, että mikä siinä on kun te haluatte muslimeja Suomeen ja minä en, niin miksi minä olen rikollinen rasisti, vaikka me kaikki VAIN haluamme ?

Miksi teidän haluamisenne on sivistystä ja minun haluamiseni rikollista?

Ettei vaan olisi kyse poliittisesta muodista?

Poliitikotkin menee muodin mukana milloin on muodikasta vihata mustia ja välillä valkoisia ja sitten taas seuraavaksi mustia. Ja mikä ettei venäläisiäkin välillä.

Rakkaani Mover sekä vähemmän rakkaani Asrar, se ei ole pelkästään minun ajatus, vaan tulkitsen muiden suomalaisten syitä inhoon muslimeja vastaan omien ajatusteni kautta, että miksi Suomessa ennen inhottiin ja nykyään vihataan muslimeita.

Jos te luulette poistavanne vihamme deletoimalla, joka alunperinkin oli syynä ainakin minun inhoni kasvamiseen vihaksi, niin miten luulette yhä jatkuvien poistojen tekevän ajatuksillemme??

Onko teidän käsityksenne, että kun te poistatte meidän mielipiteemme syistä vihata muslimeja niin

””-:- kyllä sitten suolamalaiset alkaa rakastaa muslimeja -:-”” (veikkaan tuota itse pää-mamun Stubbin ajatus-oksennukseksi)

Luuletteko, että kun poistatte mielipiteemme vihata muslimeja niin sitten alamme rakastaa muslimeja ja suurin joukoin ryntäämme moskeijoihin polvistumaan mekkaan päin 5 x päivässä rukoilemaan kuolemaa kristityille, juutalaisille, amerikkalaisille eurooppalaisille, iso-britannialaisille, suomalaisille, valkoisille ja ja ja kaikille ei-muslimeille.

111

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mover, etkö osaa ajatella?

Mistä johtuu rasismi?
      Siitä että muslimit aikoo tappaa meidät?
      Jos te poistatte noi lauseet, niin te poistatte tärkeimmän syyn vihaan joka tullee yltymään rasismiin!

Omapahan on sitten häpeenne!
      Tämä on rasismi palsta täällä ei ole tarkoituskaan puhua miten ihania muslimit ovat. Siitäkin tein aloituksen joka tuli hetimiten täyteen inhoa muslimeja kohtaan.

Se vaan että kaikki rasismin johtavat syyt poistetaan, on lievästi ilmaistuna hieman kornia.
      Ihan sama kuin jos huomaat ikkunasi olevan likainen että se tarvisi pestä, niin hae vasaran ja pilppuat kaiken palasiksi niin ei tarvi enää pestä. Asia on sitä myöten hoidettu.
      Silleen sinä rakas, Mover-rassu, hoitelet rasismia täällä valtakunnassasi.

Onko se mielestäsi viisasta?

• Asrar

Fenno.maani kirjoitti: ”Mistä johtuu rasismi?
        Siitä että muslimit aikoo tappaa meidät?”

Rasismi muslimeja kohtaan johtuu sinun ja muiden kaltaistesi pelosta, että muslimit aikoisivat tappaa teidät. Pelko taas johtuu usein tietämättömyydestä. Myös psyykkisillä syillä, esimerkiksi aikaisemmilla traumoilla on merkitystä. Aikaisempien traumojen ei edes tarvitse suoranaisesti liittyä muslimeihin, mutta muslimit vähemmistönä ja vieraan uskonnon edustajina ovat hyvä kohde käsittelemättömille vanhojen järkyttävien kokemusten aiheuttamalle inholle ja vihalle.

Suosittelen ammattiapua, mikäli olo alkaa käydä sietämättömäksi. Tähän riittää traumoihin erikoistuneen ammattihenkilön pakeilla jutustelu.

• z.o
        Asrar kirjoitti:

Rasismi muslimeja kohtaan johtuu sinun ja muiden kaltaistesi pelosta, että muslimit aikoisivat tappaa teidät. Pelko taas johtuu usein tietämättömyydestä. Myös psyykkisillä syillä, esimerkiksi aikaisemmilla traumoilla on merkitystä. Aikaisempien traumojen ei edes tarvitse suoranaisesti liittyä muslimeihin, mutta muslimit vähemmistönä ja vieraan uskonnon edustajina ovat hyvä kohde käsittelemättömille vanhojen järkyttävien kokemusten aiheuttamalle inholle ja vihalle.

Suosittelen ammattiapua, mikäli olo alkaa käydä sietämättömäksi. Tähän riittää traumoihin erikoistuneen ammattihenkilön pakeilla jutustelu.

jos muslimit yhteen ääneen huutavat minulle: "tappakaa vääräuskoiset valkoiset koirat", niin en minä heitä ystävinäni voi pitää. He ovat pahimmanlaatuisia rasisteja, rikollisia, joita tänne Suomeen ei todellakaan pidä päästää mistään syystä.

• Asrar
        z.o kirjoitti:

jos muslimit yhteen ääneen huutavat minulle: "tappakaa vääräuskoiset valkoiset koirat", niin en minä heitä ystävinäni voi pitää. He ovat pahimmanlaatuisia rasisteja, rikollisia, joita tänne Suomeen ei todellakaan pidä päästää mistään syystä.

Z.o kirjoitti: ”jos muslimit yhteen ääneen huutavat minulle: "tappakaa vääräuskoiset valkoiset koirat", niin en minä heitä ystävinäni voi pitää.”

Melkoisia painajaisunia näet. Alkaako olosi käydä sietämättömäksi?

• z.o
        Asrar kirjoitti:

Z.o kirjoitti: ”jos muslimit yhteen ääneen huutavat minulle: "tappakaa vääräuskoiset valkoiset koirat", niin en minä heitä ystävinäni voi pitää.”

kerro nyt kaikille mikä sontaläjä sinä olet.

Olet pelkkä hullu muslimiagitaattori.

• Asrar
        z.o kirjoitti:

kerro nyt kaikille mikä sontaläjä sinä olet.

Olet pelkkä hullu muslimiagitaattori.

Z.o: ”kerro nyt kaikille mikä sontaläjä sinä olet.

Olet pelkkä hullu muslimiagitaattori.”

Onko tämä sitä sivistyneen ja järkevän ”suomalaisen valkoisen rodun” kieltä? Kun asia loppuu, niin sitten alkaa henkilökohtaisuuksiin menevä nimittely.

• Tietoa vailla
        Asrar kirjoitti:

montako siskoasi olet teurastanut ?

• ??????????+
        Asrar kirjoitti:

Onko tämä sitä sivistyneen ja järkevän ”suomalaisen valkoisen rodun” kieltä? Kun asia loppuu, niin sitten alkaa henkilökohtaisuuksiin menevä nimittely.

oletko edes kuullut yhdestäkään muslimista, joka ei ole hullu ?

• z.o
        Asrar kirjoitti:

missä kohtaa nimittelen. Minä puhun aina pelkkää asiaa.

Kerro jo, oletko muslimi? Kuljetko kaupungilla säkki päässä ja kuulutko tähän 'maltillisee' vai aseelliseen siipeen.

• z.o
        Tietoa vailla kirjoitti:

montako siskoasi olet teurastanut ?

ei minulla ole siskoja koskaan ollutkaan.

• Asrar kirjoitti:

Asrar2.7.2011 22:58
        piti laittaa kenelle tämä on kun valahtaa niin alas.

Sinulla on sitten joku yksinoikeus haukkua minua hau hau hau
        Kunpa joskus puhuisit sanankin asiaa.

Sinullakaan huolta huomisesta kun saatte islamin Suomeen se sinulle riittää

• Asrar
        fenno.maani kirjoitti:

Asrar2.7.2011 22:58
        piti laittaa kenelle tämä on kun valahtaa niin alas.

Sinulla on sitten joku yksinoikeus haukkua minua hau hau hau
        Kunpa joskus puhuisit sanankin asiaa.

Sinullakaan huolta huomisesta kun saatte islamin Suomeen se sinulle riittää

Fenno.maani kirjoitti: ”Sinulla on sitten joku yksinoikeus haukkua minua hau hau hau”

Viittaatko tällä viestiini, jossa kerron (kuvaan), mikä tai mitkä minulle tarkoittavat ”valkoista rotua”? Jos haluat käyttää termiä ”valkoinen rotu” ihmisistä ja vielä luet itsesi ”valkoisen rodun” edustajaksi, niin syytön minä siihen olen. Minä käytän sanaa ”rotu” ainoastaan eläimistä, pois lukien eläimistä älykkäimmän eli ihmisen. Päätä itse, mihin joukkoon sinä kuulut.

• Asrar kirjoitti:

Fenno.maani kirjoitti: ”Sinulla on sitten joku yksinoikeus haukkua minua hau hau hau”

Viittaatko tällä viestiini, jossa kerron (kuvaan), mikä tai mitkä minulle tarkoittavat ”valkoista rotua”? Jos haluat käyttää termiä ”valkoinen rotu” ihmisistä ja vielä luet itsesi ”valkoisen rodun” edustajaksi, niin syytön minä siihen olen. Minä käytän sanaa ”rotu” ainoastaan eläimistä, pois lukien eläimistä älykkäimmän eli ihmisen. Päätä itse, mihin joukkoon sinä kuulut.

muutama aika sitten haukuit minua narsistiksi, ja vihjailit ties mitä psykologisia sairauksia. iha on palstan aihe joo.
        En ole haukkunut koiraksi ketään.

• Asrar
        fenno.maani kirjoitti:

muutama aika sitten haukuit minua narsistiksi, ja vihjailit ties mitä psykologisia sairauksia. iha on palstan aihe joo.
        En ole haukkunut koiraksi ketään.

Fenno.maani: ” muutama aika sitten haukuit minua narsistiksi, ja vihjailit ties mitä psykologisia sairauksia. iha on palstan aihe joo. ”

Nyt taas keksit omiasi. Anna esimerkki linkin kera, mikäli tällaista väität. Kiitos!

Fenno.maani: ”En ole haukkunut koiraksi ketään.”

En ole niin väittänytkään. Sitä teki ihailijasi, kun häneltä loppui asia.

• z.o
        Asrar kirjoitti:

minusta sinä olet pelkkä sontaläjä ja musuagitaattori.

Se on minusta ihan sivistyneesti sanottu.

• Likudnik
        Asrar kirjoitti:

"Rasismi" muslimeja kohtaan johtuu suurimmaksi osaksi muslimien OMASTA kusipäisestä käytöksestä.

Tuore brittitutkimus kertoo, että 32 prosenttia islaminuskoisista brittiopiskelijoista pitää uskonnon vuoksi tappamista hyväksyttävänä tekona, kun muiden uskontokuntien edustajista vain kaksi prosenttia hyväksyy vastaavan.

Kolmessakymmenessä brittiyliopistossa haastatellusta kuudestasadasta muslimista ja kahdeksastasadasta ei-muslimista kerätystä vastausmateriaalista selvisi myös, että useampi kuin joka toinen muslimiopiskelija haluaisi mieluiten äänestää brittivaaleissa islamilaista puoluetta. Neljäkymmentä prosenttia korkeasti koulutetuista brittimuslimeista haluaisi islamilaisen sharia-lain käyttöön myös Ison Britannian rikosoikeudessa. Eli esimerkiksi kuolemanrangaistuksia jumalanpilkasta, hirttotuomioita homoseksualismista, varkaiden käsien amputoimista jne.

Näin vastasi siis yliopistoissa opiskeleva muslimikerma vuonna 2010...

• kafir_najis
        Asrar kirjoitti:

"Suosittelen ammattiapua, ..."

Ja näin komeasti jälleen yksi hyysäri häviää väittelyn. Hohhoijjaa. Aikuisen oikeasti. Eikö tiedostetulle/ tiedostamattomalle islamin levitykselle todellakaan löydy yhtään järkevää argumenttia? Kun ei hyssy muuta keksi, niin hänpä käy asian sijasta henkilön kimppuun.

Noh, lätkäistään nyt sitten sulle naamaan Moverin mustapekkakortit no 3 ja 9.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9988202

Sitten takaisin asiaan. Kuka aikuisen oikeasti kuvittelee, että Koraaniin perustuvan islamin rasistisuus häviää, kun sitä joko vähätellään tai ei olla huomaavinaankaan?

Suura 2:190, 191, 193: Taistelkaa Jumalan tiellä niitä vastaan, jotka taistelevat teitä vastaan - - Surmatkaa heidät, missä heitä kohtaattekin, ja ajakaa heidät pois sieltä, mistä he ajoivat teidät pois, sillä epäjumalanpalvelus on pahempi synti kuin tappaminen - - Taistelkaa heitä vastaan, kunnes epäjumalia ei enää palvota vaan yksin Jumalaa, mutta jos he herkeävät, teidän tulee ahdistaa vain pahantekijöitä.

Suura 2:216-218, 244: Vaikka te ette pidäkään taistelemisesta, on se määrätty teille - - Epäjumalanpalvelus on suurempi synti kuin tappaminen - - Ne, jotka uskovat ja jättävät kotinsa kamppaillakseen Jumalan tiellä, voivat toivoa Jumalan armoa - - Taistelkaa Jumalan tiellä.

Suura 4:156-158: He (Kirjan ihmiset eli Raamatun ihmiset) eivät uskoneet vaan puhuivat Mariasta hirvittäviä valheita ja sanoivat: ”Me tapoimme Messiaan, Jeesuksen, Marian pojan, Jumalan lähettilään” - mutta eivät he ristiinnaulinneet häntä. Heistä vain näytti siltä. Ne, jotka kiistelevät Jeesuksesta, eivät tiedä varmasti eikä heillä ole tietoa hänestä, vaan he vain arvailevat. Eivät he häntä tappaneet, vaan Jumala korotti hänet luokseen.

Suura 4:171: Te, joilla on Kirja, älkää menkö liian pitkälle väitteissänne älkääkä puhuko Jumalasta muuta kuin totta. Messias, Jeesus, Marian poika, oli Jumalan lähettiläs ja Hänen Sanansa, jonka hän antoi Marialle, ja Henki Hänen luotansa. Uskokaa Jumalaan ja Hänen lähettiläisiinsä älkääkä sanoko: ”Heitä on kolme”, vaan lopettakaa, se on parasta teille. Jumala on yksi Jumala. Jumala meitä varjelkoon! Hänelläkö olisi lapsia?

Suura 5:17: Ne, jotka sanovat: ”Messias, Marian poika, on Jumala”, ovat luopuneet uskosta.

Suura 5:72, 75: Ne, jotka sanovat: ”Messias, Marian poika, on Jumala”, eivät ole uskovia - - Messias, Marian poika, oli vain lähettiläs.

Suura 8:15, 17: Uskovaiset, kun kohtaatte uskottomia taistelun tiimellyksessä, älkää kääntäkö heille selkäänne - - Ette te heitä surmanneet vaan Jumala. Kun sinä ammuit nuolen, ei ampuja ollut sinä vaan Jumala!

Suura 8:39, 65: Taistelkaa heitä (uskottomia) vastaan, kunnes epäjumalia ei enää palvota. - - Profeetta, rohkaise uskovia taisteluun.

Suura 9:5: Kun rauhoitetut kuukaudet ovat kuluneet, surmatkaa monijumalaiset, missä heitä tapaattekin, vangitkaa ja saartakaa heidät ja väijykää heitä kaikkialla.

Suura 9:12, 14: Jos he (uskottomat) sopimuksen tehtyään rikkovat valansa ja panettelevat uskontoanne, niin taistelkaa uskottomien johtajia vastaan. He eivät pidä valaansa. Taistelkaa, jotta he herkeäisivät. - - Taistelkaa heitä vastaan, niin Jumala rankaisee heitä teidän kättenne kautta.

Suura 9:20: Ne, jotka uskovat ja ovat lähteneet kodeistaan kamppaillakseen Jumalan tiellä omaisuutensa ja henkensä uhalla, ovat Jumalan edessä ylhäisempiä kuin uskottomat (vanhempi käännös: ovat korkeammalla asteella Jumalan tykönä ja juuri he ovat autuaita).

Suura 9:29-31: Taistelkaa niitä Kirjan (Raamatun) ihmisiä vastaan, jotka eivät usko Jumalaan eivätkä viimeiseen päivään, eivät pidä kiellettynä sitä, minkä Jumala ja hänen profeettansa ovat kieltäneet, eivätkä ota uskonnokseen totuuden uskontoa. Taistelkaa heitä vastaan, kunnes he maksavat nöyrinä veronsa. Juutalaiset sanovat: ”Uzair on Jumalan poika”, ja kristityt sanovat: ”Messias on Jumalan poika.” Näin he puhuvat kuin uskottomat ennen heitä. Jumala kirotkoon heidät, kuinka he valehtelevat! He ovat ottaneet oppineensa, munkkinsa ja Messiaan, Marian pojan, herroikseen Jumalan asemasta, vaikka heidän on käsketty palvoa vain yhtä Jumalaa.

Suura 9:36, 39, 41: Taistelkaa kaikkia uskottomia vastaan (vanhempi käännös: Taistelkaa kaikkia monijumalaisia vastaan). - - Jos ette kiiruhda, Hän rankaisee teitä tuskallisesti (vanhempi käännös: Jos ette lähde taisteluun, hän rankaisee teitä tuskallisella rangaistuksella). - - Kiiruhtakaa kevein tai raskain mielin ja kamppailkaa Jumalan tiellä omaisuutenne ja henkenne uhalla.

• z.o
        kafir_najis kirjoitti:

Ja näin komeasti jälleen yksi hyysäri häviää väittelyn. Hohhoijjaa. Aikuisen oikeasti. Eikö tiedostetulle/ tiedostamattomalle islamin levitykselle todellakaan löydy yhtään järkevää argumenttia? Kun ei hyssy muuta keksi, niin hänpä käy asian sijasta henkilön kimppuun.

Sitten takaisin asiaan. Kuka aikuisen oikeasti kuvittelee, että Koraaniin perustuvan islamin rasistisuus häviää, kun sitä joko vähätellään tai ei olla huomaavinaankaan?

Suura 2:190, 191, 193: Taistelkaa Jumalan tiellä niitä vastaan, jotka taistelevat teitä vastaan - - Surmatkaa heidät, missä heitä kohtaattekin, ja ajakaa heidät pois sieltä, mistä he ajoivat teidät pois, sillä epäjumalanpalvelus on pahempi synti kuin tappaminen - - Taistelkaa heitä vastaan, kunnes epäjumalia ei enää palvota vaan yksin Jumalaa, mutta jos he herkeävät, teidän tulee ahdistaa vain pahantekijöitä.

Suura 2:216-218, 244: Vaikka te ette pidäkään taistelemisesta, on se määrätty teille - - Epäjumalanpalvelus on suurempi synti kuin tappaminen - - Ne, jotka uskovat ja jättävät kotinsa kamppaillakseen Jumalan tiellä, voivat toivoa Jumalan armoa - - Taistelkaa Jumalan tiellä.

Suura 4:156-158: He (Kirjan ihmiset eli Raamatun ihmiset) eivät uskoneet vaan puhuivat Mariasta hirvittäviä valheita ja sanoivat: ”Me tapoimme Messiaan, Jeesuksen, Marian pojan, Jumalan lähettilään” - mutta eivät he ristiinnaulinneet häntä. Heistä vain näytti siltä. Ne, jotka kiistelevät Jeesuksesta, eivät tiedä varmasti eikä heillä ole tietoa hänestä, vaan he vain arvailevat. Eivät he häntä tappaneet, vaan Jumala korotti hänet luokseen.

Suura 4:171: Te, joilla on Kirja, älkää menkö liian pitkälle väitteissänne älkääkä puhuko Jumalasta muuta kuin totta. Messias, Jeesus, Marian poika, oli Jumalan lähettiläs ja Hänen Sanansa, jonka hän antoi Marialle, ja Henki Hänen luotansa. Uskokaa Jumalaan ja Hänen lähettiläisiinsä älkääkä sanoko: ”Heitä on kolme”, vaan lopettakaa, se on parasta teille. Jumala on yksi Jumala. Jumala meitä varjelkoon! Hänelläkö olisi lapsia?

Suura 5:17: Ne, jotka sanovat: ”Messias, Marian poika, on Jumala”, ovat luopuneet uskosta.

Suura 5:72, 75: Ne, jotka sanovat: ”Messias, Marian poika, on Jumala”, eivät ole uskovia - - Messias, Marian poika, oli vain lähettiläs.

Suura 8:15, 17: Uskovaiset, kun kohtaatte uskottomia taistelun tiimellyksessä, älkää kääntäkö heille selkäänne - - Ette te heitä surmanneet vaan Jumala. Kun sinä ammuit nuolen, ei ampuja ollut sinä vaan Jumala!

Suura 8:39, 65: Taistelkaa heitä (uskottomia) vastaan, kunnes epäjumalia ei enää palvota. - - Profeetta, rohkaise uskovia taisteluun.

Suura 9:5: Kun rauhoitetut kuukaudet ovat kuluneet, surmatkaa monijumalaiset, missä heitä tapaattekin, vangitkaa ja saartakaa heidät ja väijykää heitä kaikkialla.

Suura 9:12, 14: Jos he (uskottomat) sopimuksen tehtyään rikkovat valansa ja panettelevat uskontoanne, niin taistelkaa uskottomien johtajia vastaan. He eivät pidä valaansa. Taistelkaa, jotta he herkeäisivät. - - Taistelkaa heitä vastaan, niin Jumala rankaisee heitä teidän kättenne kautta.

Suura 9:20: Ne, jotka uskovat ja ovat lähteneet kodeistaan kamppaillakseen Jumalan tiellä omaisuutensa ja henkensä uhalla, ovat Jumalan edessä ylhäisempiä kuin uskottomat (vanhempi käännös: ovat korkeammalla asteella Jumalan tykönä ja juuri he ovat autuaita).

Suura 9:29-31: Taistelkaa niitä Kirjan (Raamatun) ihmisiä vastaan, jotka eivät usko Jumalaan eivätkä viimeiseen päivään, eivät pidä kiellettynä sitä, minkä Jumala ja hänen profeettansa ovat kieltäneet, eivätkä ota uskonnokseen totuuden uskontoa. Taistelkaa heitä vastaan, kunnes he maksavat nöyrinä veronsa. Juutalaiset sanovat: ”Uzair on Jumalan poika”, ja kristityt sanovat: ”Messias on Jumalan poika.” Näin he puhuvat kuin uskottomat ennen heitä. Jumala kirotkoon heidät, kuinka he valehtelevat! He ovat ottaneet oppineensa, munkkinsa ja Messiaan, Marian pojan, herroikseen Jumalan asemasta, vaikka heidän on käsketty palvoa vain yhtä Jumalaa.

Suura 9:36, 39, 41: Taistelkaa kaikkia uskottomia vastaan (vanhempi käännös: Taistelkaa kaikkia monijumalaisia vastaan). - - Jos ette kiiruhda, Hän rankaisee teitä tuskallisesti (vanhempi käännös: Jos ette lähde taisteluun, hän rankaisee teitä tuskallisella rangaistuksella). - - Kiiruhtakaa kevein tai raskain mielin ja kamppailkaa Jumalan tiellä omaisuutenne ja henkenne uhalla.

sinä varmaan olet jumalasta seuraava ja tiedät nää juitsut täällä suoli24ssä. Mikä tää vieraskirja täällä oikein on? Mikä sen tarkotus on? Siinä samat tyypit vaan vaihtaa paikkaa jatkuvasti. Minulla on sielä lisäksi yksi kummitus, johon haluaisin saada yhteyden. Tiedätkö jotain hyvää manaajaa tai vastaavaa?

"vienotuuli"
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9976513/#comment-50197268

Moverikin saa vastata jos perustelee kunnolla väitteensä.

• Likudnik
        kafir_najis kirjoitti:

Asrar on islamilainen supremasisti. Hänen toiveenaan on, että islam leviäisi ja saavuttaisi hegemonia-aseman lännessä. Tästä syystä hän ei kestä, että joku islamiin perehtynyt antaa ei-muslimeille (islamin kannalta) kiusallista, mutta totuudenmukaista tietoa.

Hän yrittää myös esittää islamia kritisoivat joko pahoina rasisteina tai sitten muuten vaan sekopäinä, jotta kukaan ei kuuntelisi, mitä näillä on sanottavanaan.

Asrarin ja muiden islamilaisten supremasistien suruksi minun on ilmoitettava, että heidän pro-islamistinen propagandansa ei enää tehoa niin kuin ennen. Totuus islamista tulee julkisuuteen yhä kiihtyvämmällä vauhdilla. Yhä useammat ihmiset vastustavat islamia ja muslimien maahanmuuttoa länteen.

Viimeksi islam pysäytettiin Puolan kunin­kaan Juhana III So­bieskin komentamien joukkojen toimesta Wienin porteille - sitä seuranneina vuosi­kymmeninä muslimit ajettiin takaisin alas läpi Balkanin. Islam tullaan pysäyttämään jälleen kerran, vaikka se islamin ylivaltaa ajavia fasisteja harmittaakin.

• Tänä päivänä politiikka on pelkkää valkoisten kristittyjen suomalaisten syrjimistä, PeruSSuomalaisten poliitikkojen ja heitä demokraattisesti ja vapaasti äänestävien ihmisten mustamaalaamista ja mollaamista.
      Kaikki perus suomalaisia haukkuvat viestit jätetään. Ja jopa poliitikot näyttävät mallia miten perus suomalaisia ja PeruSSuomalaisa saa herjata, oikeammin se tekee jopa sivistyneeksi, kuten Stubbin

Rautaako?, joka on erittäin hyvä ystäväni PS-palstalta sanoi about vuosi sitten huoleeni valkoisten kuolemisesta mustien alle, ”että valkoiset joutaakin kuolla ja musta super-rotu tulla tilalle” (=oma mukaelma hänen lausumastaan ja anteeksi jos ei ihan osunu nappiin). Tällainen ajatusmaailma nyt vaan on muodikasta, vihata valkoista rotua, sen mahdollistaa suomalaisia päävihollisenaan pitävät poliitikot, poliisi ja oikeuslaitos.

Se että Jussi Kristian Halla-aho saa rikossyytteen (= uskonrauhan rikkomisesta) tulkitessaan koraanissa olevaa Profeetta Mohammedin ja 9v Aisha-tyttösen onnellista avioon asettelua Suomen lain mukaisesti pedofiliaksi ja mielipiteenään kirjoitti OMASSA blokissaan, jota ei kenenkään ole pakko lukea, että koska koraania on pakko totella kirjaimellisesti niin silloinhan se tarkoittaa että jos aikoo olla harras muslimi niin on tehtävä asiat kuten koraani neuvoo ja sehän siis neuvoo naimaan 9v tyttöä. Ei se tulkinta että islam pyhittää lasten naimisen ole mielestäni mitenkään rikollinen saati väärä.
      Ja siksi Jussi Halla-aho on selkeästi poliittisen muodin ensimmäinen uhri, joka 1500 luvulla olisi ilmeisesti poltettu pappien ja poliitikkojen toimesta roviolla.

Tämä nyt vaan on poliittista muotia vihata suomalaisuutta.

• Asrar

Fenno.maani kirjoitti: ”Tällainen ajatusmaailma nyt vaan on muodikasta, vihata valkoista rotua, sen mahdollistaa suomalaisia päävihollisenaan pitävät poliitikot, poliisi ja oikeuslaitos.”

Olisi kiinnostavaa tietää, että mistä kaukaa mahtaa tällainen ”valkoinen rotu” tulla? Minulle valkoisen rodun edustajat ovat aina nelijalkaisia, karvaisia, hännällisiä ja sanovat iloisesti ”wuf-wuf”, ”muu-muu”, ”miauu” tai ”pup-pup”.

http://www.google.com/search?q=valkoinen rotu&hl=en&biw=1130&bih=578&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&ei=PHsPTqHHNonYsgberPzQDg&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBQQ_AUoAQ

• z.o
        Asrar kirjoitti:

Fenno.maani kirjoitti: ”Tällainen ajatusmaailma nyt vaan on muodikasta, vihata valkoista rotua, sen mahdollistaa suomalaisia päävihollisenaan pitävät poliitikot, poliisi ja oikeuslaitos.”

Olisi kiinnostavaa tietää, että mistä kaukaa mahtaa tällainen ”valkoinen rotu” tulla? Minulle valkoisen rodun edustajat ovat aina nelijalkaisia, karvaisia, hännällisiä ja sanovat iloisesti ”wuf-wuf”, ”muu-muu”, ”miauu” tai ”pup-pup”.

http://www.google.com/search?q=valkoinen rotu&hl=en&biw=1130&bih=578&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&ei=PHsPTqHHNonYsgberPzQDg&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBQQ_AUoAQ

tyypillinen typrä vastaus asiaan johon ei voi asiallisesti vastata, koska se on mahdotonta.

Hah, hah.

Aivan sama kuin Mover vaatii täällä aina jotain 'argumentteja' päivänselviin asioihin.

• Asrar kirjoitti:

Asrar2.7.2011 23:16
        Asia tuli harvinaisen selväksi, kiitos

• Ja ihmettelenkin miksi pienet muslimi-tyttöset kulkevat kiiltävissä mekoissaan pitkin tuolla? Ovatko kenties leikkimässä Mohammed näytelmää kuten suomalaiset lapset leikkivät Jeesus-näytelmää jouluna? Sillä erotuksella että muslimien näytelmä näyttäkin olevan totta eikä vain näytelmää?

• Asrar

Fenno.maani kirjoitti: ”Ja ihmettelenkin miksi pienet muslimi-tyttöset kulkevat kiiltävissä mekoissaan pitkin tuolla? Ovatko kenties leikkimässä Mohammed näytelmää kuten suomalaiset lapset leikkivät Jeesus-näytelmää jouluna? Sillä erotuksella että muslimien näytelmä näyttäkin olevan totta eikä vain näytelmää?”

Lapset ovat ihan tavallisia lapsen arkea ja juhlaa eläviä lapsia, olivatpa he sitten muslimeja tai kristittyjä. Ja heidät vaatetetaan arjen tai juhlan mukaan. Joskus tytöille tulee ”MINÄ HALUAN TÄMÄN RINSESSAMEKON KAUPPAAN!” – komennuskohtaus.

Lapset ovat siis lapsia ja suotakoon lapsuus heille.

• z.o
        Asrar kirjoitti:

Fenno.maani kirjoitti: ”Ja ihmettelenkin miksi pienet muslimi-tyttöset kulkevat kiiltävissä mekoissaan pitkin tuolla? Ovatko kenties leikkimässä Mohammed näytelmää kuten suomalaiset lapset leikkivät Jeesus-näytelmää jouluna? Sillä erotuksella että muslimien näytelmä näyttäkin olevan totta eikä vain näytelmää?”

Lapset ovat ihan tavallisia lapsen arkea ja juhlaa eläviä lapsia, olivatpa he sitten muslimeja tai kristittyjä. Ja heidät vaatetetaan arjen tai juhlan mukaan. Joskus tytöille tulee ”MINÄ HALUAN TÄMÄN RINSESSAMEKON KAUPPAAN!” – komennuskohtaus.

oletko sinä siis muslimi?

Fenniksen tänne rasisti-palstalle puklaama agitaattori?

Ei minulla näitten mustien tyttöjen pukeutumisesta ole mitään sanottavaa, mutta tuossa pari kysymystä, joihin voisit vastata.

• Asrar
        z.o kirjoitti:

oletko sinä siis muslimi?

Fenniksen tänne rasisti-palstalle puklaama agitaattori?

Ei minulla näitten mustien tyttöjen pukeutumisesta ole mitään sanottavaa, mutta tuossa pari kysymystä, joihin voisit vastata.

Z.o kirjoitti: ”oletko sinä siis muslimi?”

Päättele keskustelustamme ketjussa Herja, viha, rasisti:

Asrar 24.6.2011: ”Saat yrittää vielä kolmannen kerran. Katsotaan, osuuko yksikään ”vankoista faktoistasi” kohdilleen. =-D”

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9916080

Edelleen z.o: ”Fenniksen tänne rasisti-palstalle puklaama agitaattori?”

”Tunnemme” toisemme Islam-palstalta. Sieltä ovat vain lähes kaikki keskusteluun ja väittelyyn kykenevät kirjoittajat, kuten Fennis, kadonneet.

• z.o
        Asrar kirjoitti:

Z.o kirjoitti: ”oletko sinä siis muslimi?”

Päättele keskustelustamme ketjussa Herja, viha, rasisti:

Asrar 24.6.2011: ”Saat yrittää vielä kolmannen kerran. Katsotaan, osuuko yksikään ”vankoista faktoistasi” kohdilleen. =-D”

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9916080

Edelleen z.o: ”Fenniksen tänne rasisti-palstalle puklaama agitaattori?”

”Tunnemme” toisemme Islam-palstalta. Sieltä ovat vain lähes kaikki keskusteluun ja väittelyyn kykenevät kirjoittajat, kuten Fennis, kadonneet.

oletko suomalaisen yhteiskunnan vihollinen, eli itsemurhapommittajamuslimi?

Miksi et vastaa?

Noh, ei tarvitse, häpeä koira! Kyllä sinunkin nimesi löytyy listoilta, kun rähinä alkaa, jonka te saastat tänne olette tuoneet. Supon miehet nääs analysoi myös näitä palstoja. Korjasivat sähköpostinikin, että saan harrastaa kirjeseksiä.

• Asrar
        z.o kirjoitti:

oletko suomalaisen yhteiskunnan vihollinen, eli itsemurhapommittajamuslimi?

Miksi et vastaa?

Noh, ei tarvitse, häpeä koira! Kyllä sinunkin nimesi löytyy listoilta, kun rähinä alkaa, jonka te saastat tänne olette tuoneet. Supon miehet nääs analysoi myös näitä palstoja. Korjasivat sähköpostinikin, että saan harrastaa kirjeseksiä.

Z.o: ” Supon miehet nääs analysoi myös näitä palstoja.”

Toivottavasti edes joku valvoisi. Ja mielenterveysongelmaiset saisivat apua.

• Ilmainen klinikka
        Asrar kirjoitti:

auttaa jopa teitä murhaajia, jotka tänne olette paenneet.

Mahtaneeko sellaista tohtoria löytyä, joka parantaisi islamsyövän.

Toki on kaikille parempi, että teet lopullisen ratkaisusi.

• z.o
        Asrar kirjoitti:

ollaanpas sitä niin tietämätöntä taas. Tämähän on sinun kanavasi. Voit aivan vapaasti valehdella ja vidduilla, eikä taistelutoverisi poista vahingossakaan asiatonta kirjoitteluasi.

• Asrar kirjoitti:

Asrar2.7.2011 23:43

No jee: poistakaa lasten klitoriksen leikkaukset ja lasten naimiset.

Huo*rat kulkee arkena kiiltävissä työ-vaatteissa.

Siksi Suomessa naiset ei kulje kiiltävissä kuin juhlina.

olen jo sata kertaa sanonut, islm´ illakin että minua loukkaa katsoa kun juhlavaate-kultturiamme loukataan tuolleen että lapset kulkee kiiltävissä mekoissa toppasaappaat ja makoilee lumihangessa hameenhelmat kurassa

onko pakko loukata meitä suomalaisten kultturia.? onko se ihan pakko???
        jos lasten pitää kulekea huo*ra-vaatteissa menkööt jonnekin muualle, minun silmiäni kirvelee se.

Ja se kun meidän uskontoa ja tapoja loukataan ja lyödään kuin vierasta sikaa ja sitten päälle vielä haukutaan rasisteiksi kun emme hyväksy toisten kulttuuria.

Meillä on perinteisesti pukeuduttu asian mukaan. saunassa ollaan alasti juhlissa söpösti kauniisti ja ulkona ulkovaatteilla.

Mikä ihme siinä on että meidän pitää kunnioittaa islamia mutta islam ei kunnioita meidän kulttuuria uskoantoa eikä tapoja eikä mitään senkun haukutaan vaan,.

• Asrar
        fenno.maani kirjoitti:

Asrar2.7.2011 23:43

No jee: poistakaa lasten klitoriksen leikkaukset ja lasten naimiset.

Huo*rat kulkee arkena kiiltävissä työ-vaatteissa.

Siksi Suomessa naiset ei kulje kiiltävissä kuin juhlina.

olen jo sata kertaa sanonut, islm´ illakin että minua loukkaa katsoa kun juhlavaate-kultturiamme loukataan tuolleen että lapset kulkee kiiltävissä mekoissa toppasaappaat ja makoilee lumihangessa hameenhelmat kurassa

onko pakko loukata meitä suomalaisten kultturia.? onko se ihan pakko???
        jos lasten pitää kulekea huo*ra-vaatteissa menkööt jonnekin muualle, minun silmiäni kirvelee se.

Ja se kun meidän uskontoa ja tapoja loukataan ja lyödään kuin vierasta sikaa ja sitten päälle vielä haukutaan rasisteiksi kun emme hyväksy toisten kulttuuria.

Meillä on perinteisesti pukeuduttu asian mukaan. saunassa ollaan alasti juhlissa söpösti kauniisti ja ulkona ulkovaatteilla.

Mikä ihme siinä on että meidän pitää kunnioittaa islamia mutta islam ei kunnioita meidän kulttuuria uskoantoa eikä tapoja eikä mitään senkun haukutaan vaan,.

Fennis,

onko sinulla nyt mennyt sekaisin islam (uskonto) ja somalikulttuuri? Olen pahoillani, mutta en osaa antaa syväluotaavaa analyysia somalikulttuurista, sillä kaikki tietoni perustuvat siihen, mitä olen tästä nimenomaisesta kulttuurista opiskellut ja työssäni oppinut.

Tyttöjen ympärileikkauksesta, jossa tytön klitoris poistetaan joko osittain tai kokonaan, tein pitkän jutun aikanaan Islam-palstalle. Ilmeisesti se olisi hyvä kaivaa uudestaan esille. Sinulle on jäänyt jutustani ja pitkästä keskustelusta huolimatta kuva, että Islam sallisi tyttöjen ympärileikkauksen. Ei salli. Islam, samoin kuin juutalaisuus, sallivat ainoastaan poikien ympärileikkauksen.

Olen huolissani siitä, miten niin kovin usein haluat vedota lasten hyväksikäyttöön Islamissa. Nyt vieläpä olet alkanut korostaa muslimityttöjen pukeutumista ja verrata heitä ”maksullisiin” naisiin. Tuo mitä kirjoitit, kuvaa enemmän sisäistä maailmaasi ja ajatuksiasi, kuin edes somalikulttuuria. En edes viitsi kirjoittaa tähän, mitä ajattelen tuosta kirjoittamastasi tekstistä.

Jotenkin olet kahliutunut ajattelemaan, että j-o-k-a i-k-i-n-e-n islaminuskoinen ei kunnioita suomalaista kulttuuria ja tapoja. Ja sinä sitten kunnioitat eri kulttuureja, vai? Kunnioituksesi erityisesti somalikulttuuria kohtaan, on tullut varmasti palstan satunnaisillekin vierailijoille selväksi. Kerrassaan kauniita ajatuksia…

• Likudnik
        Asrar kirjoitti:

"Lapset ovat siis lapsia ja suotakoon lapsuus heille."

- Näin ei kui­tenkaan ole islamissa. Muslimilapset ai­vo­pestään Koraa­nin käs­kyjen mu­kaisesti pie­nestä asti vihaamaan ja halveksimaan “li­kaisia” vääräus­koi­sia ja kartta­maan kanssakäymistä näiden kanssa: http://www.memri.org/report/en/0/0/0/0/0/0/736.htm#IV — Ks. myös video Children of Jihad, joka kertoo pa­les­tii­na­lais­las­ten ai­­vo­­pe­sus­ta: http://www.youtube.com/verify_age?next_url=http://www.youtube.com/watch?v=odvRlLZrlJ4

• Likudnik
        Asrar kirjoitti:

Fennis,

onko sinulla nyt mennyt sekaisin islam (uskonto) ja somalikulttuuri? Olen pahoillani, mutta en osaa antaa syväluotaavaa analyysia somalikulttuurista, sillä kaikki tietoni perustuvat siihen, mitä olen tästä nimenomaisesta kulttuurista opiskellut ja työssäni oppinut.

Tyttöjen ympärileikkauksesta, jossa tytön klitoris poistetaan joko osittain tai kokonaan, tein pitkän jutun aikanaan Islam-palstalle. Ilmeisesti se olisi hyvä kaivaa uudestaan esille. Sinulle on jäänyt jutustani ja pitkästä keskustelusta huolimatta kuva, että Islam sallisi tyttöjen ympärileikkauksen. Ei salli. Islam, samoin kuin juutalaisuus, sallivat ainoastaan poikien ympärileikkauksen.

Olen huolissani siitä, miten niin kovin usein haluat vedota lasten hyväksikäyttöön Islamissa. Nyt vieläpä olet alkanut korostaa muslimityttöjen pukeutumista ja verrata heitä ”maksullisiin” naisiin. Tuo mitä kirjoitit, kuvaa enemmän sisäistä maailmaasi ja ajatuksiasi, kuin edes somalikulttuuria. En edes viitsi kirjoittaa tähän, mitä ajattelen tuosta kirjoittamastasi tekstistä.

Jotenkin olet kahliutunut ajattelemaan, että j-o-k-a i-k-i-n-e-n islaminuskoinen ei kunnioita suomalaista kulttuuria ja tapoja. Ja sinä sitten kunnioitat eri kulttuureja, vai? Kunnioituksesi erityisesti somalikulttuuria kohtaan, on tullut varmasti palstan satunnaisillekin vierailijoille selväksi. Kerrassaan kauniita ajatuksia…

"Ei salli."

- Kyllä sallii.

Oletko lukenut Koraanin jakeen 30:30? Se ei aukene islamista mitään tietämättömälle.

Arabiaksi jakeessa puhutaan eräästä Fitrahista...

Fitrah on koodinimi määräyksistä muslimien puhtauden osalta ja Fitrahiin kuuluvat nämä viisi (5) asiaa:

“The Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) said: ‘Five things are part of the fitrah: removing the pubic hair, circumcision, trimming the moustache, plucking the armpit hairs, and trimming the nails.”

http://63.175.194.25/index.php?ln=eng&ds=qa&lv=browse&QR=2887&dgn=4

Siis

1) kulli- ja pimppikarvojen leikkaus
        2) ympärileikkaus
        3) viiksien trimmaus
        4) kainalokarvojen nyppiminen
        5) kynsien trimmaus

Abdullah Yusufalin englanninnos jakeesta 30:30:

“So set your face steadily and truly to the Faith: (establish) Allaah’s handiwork according to the pattern (fitrah) on which He has made mankind: no change (let there be) in the work (wrought) by Allaah: that is the standard Religion: but most among mankind understand not.” [al-Room 30:30 – Yusuf Ali’s translation]

Ja suomenkielinen käännös:

30:30. Käännä siis kasvosi vilpittömästi oikeata uskoa kohti, jonka Jumala on ihmissukua varten perustanut. Jumalan tekoja ei voida muuttaa. Tämä on oikea uskonto, mutta useimmat ihmiset eivät sitä tiedä.

• kafir_najis
        Asrar kirjoitti:

Fennis,

Kyllä sallii.

Eiköhän profeetta Muhammadin sana paina muslimeille enemmän kuin jonkun nettihörhö Asrarin "tutkimus".

Muhammad nimenomaan salli naisten ympärileikkauksen ja kyseessä on niin sanottu sunnaleikkaus.

• z.o
        kafir_najis kirjoitti:

Kyllä sallii.

Eiköhän profeetta Muhammadin sana paina muslimeille enemmän kuin jonkun nettihörhö Asrarin "tutkimus".

Muhammad nimenomaan salli naisten ympärileikkauksen ja kyseessä on niin sanottu sunnaleikkaus.

voisitko kertoa enemmän tuosta sunnaleikkauksesta. Onko videoo?

• kafir_najis
        z.o kirjoitti:

voisitko kertoa enemmän tuosta sunnaleikkauksesta. Onko videoo?

Lyhyesti:
        Sunnaleikkauksessa klitoriksen "huppu" poistetaan, mutta itse klitoris jätetään rauhaan.

Aiheesta löytyy runsaasti tietoa, mutta toistaiseksi lähinnä englanniksi.

Tässä wikipedia.
        (vaihdapa kieli vasemmalta valikosta suomeksi ja huomaa, miten islamistit ovat ujuttaneet eksytyksensä (taqiyah) sinnekin.

"Various works of fiqh (Islamic jurisprudence) support the removal of the female prepuce. For example, the fourteenth-century text 'Umdat al-Salik wa-'Uddat al-Nasik, translated as The Reliance of the Traveller, writes, "Circumcision is obligatory (O: for both men and women). For men it consists of removing the prepuce from the penis, and for women, removing the prepuce (Ar. bazr) of the clitoris (n: not the clitoris itself, as some mistakenly assert). (A: Hanbalis hold that circumcision of women is not obligatory but sunna, while Hanafis consider it a mere courtesy to the husband.)"[39]"

Islam qa on sivusto, joka jokaisen itseään kunnioittavan ei-muslimin pitää kahlata läpi.
        http://www.islam-qa.com/en/search2/circumcision/AllWords/t,q,a

Etelä-Kalifornian yliopiston hadith ja koraanihaku!
        http://www.usc.edu/schools/college/crcc/engagement/resources/texts/muslim/search.html

Book 41, Number 5251:
        Narrated Umm Atiyyah al-Ansariyyah:

A woman used to perform circumcision in Medina. The Prophet (peace_be_upon_him) said to her: Do not cut severely as that is better for a woman and more desirable for a husband.
        http://www.usc.edu/schools/college/crcc/engagement/resources/texts/muslim/hadith/abudawud/041.sat.html#041.5251

• kafir_najis
        kafir_najis kirjoitti:

Lyhyesti:
        Sunnaleikkauksessa klitoriksen "huppu" poistetaan, mutta itse klitoris jätetään rauhaan.

Aiheesta löytyy runsaasti tietoa, mutta toistaiseksi lähinnä englanniksi.

Tässä wikipedia.
        (vaihdapa kieli vasemmalta valikosta suomeksi ja huomaa, miten islamistit ovat ujuttaneet eksytyksensä (taqiyah) sinnekin.

"Various works of fiqh (Islamic jurisprudence) support the removal of the female prepuce. For example, the fourteenth-century text 'Umdat al-Salik wa-'Uddat al-Nasik, translated as The Reliance of the Traveller, writes, "Circumcision is obligatory (O: for both men and women). For men it consists of removing the prepuce from the penis, and for women, removing the prepuce (Ar. bazr) of the clitoris (n: not the clitoris itself, as some mistakenly assert). (A: Hanbalis hold that circumcision of women is not obligatory but sunna, while Hanafis consider it a mere courtesy to the husband.)"[39]"

Islam qa on sivusto, joka jokaisen itseään kunnioittavan ei-muslimin pitää kahlata läpi.
        http://www.islam-qa.com/en/search2/circumcision/AllWords/t,q,a

Etelä-Kalifornian yliopiston hadith ja koraanihaku!
        http://www.usc.edu/schools/college/crcc/engagement/resources/texts/muslim/search.html

Book 41, Number 5251:
        Narrated Umm Atiyyah al-Ansariyyah:

A woman used to perform circumcision in Medina. The Prophet (peace_be_upon_him) said to her: Do not cut severely as that is better for a woman and more desirable for a husband.
        http://www.usc.edu/schools/college/crcc/engagement/resources/texts/muslim/hadith/abudawud/041.sat.html#041.5251

wikipedia linkki
        http://en.wikipedia.org/wiki/Female_genital_cutting

• Laitan tänäisen uutisen tähän, kun kaikki on poistetaan kuitenkin.

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/07/kunniaan_liittyvaa_vakivaltaa_kokenut_vaikenee_liian_usein_2681544.html

http://yle.fi/uutiset/ohjelmat/radiouutiset/

http://areena.yle.fi/player/index.php?clip=1309583405958&language=fi
      Kuunnelkaa miten tuhannet mamu-naiset ”nauttii” kunniaväkivallasta.

Kirjoitin ”nauttii” koska olen itsekin tahtonut auttaa heitä, mutta mielummin ehdotukseni potkitaan rasismin polttoroviolle, niin en voi auttaa. Joten nauttikaa sitten islamistanne.

,,, kristiusko olisi parempi, tervetuloa…
      Menkää vaan kirkkoherranvirastoon, kyllä uskoisin että sieltä löytyy apua, muslimeille, sillä kristittyjä ev.lut.-kirkko ei enää suojele.

Toisaalta olisi myös vaihtoehto jonka nimi on siv.rek. en tiedä miten sinne pääsee. Joku viisaampi neuvoilee, ehkä suuresti ihailemani Helelelli tai Lähis, kiittäen fennis

• Asrar

”Fenno.maani kirjoitti: ” Kuunnelkaa miten tuhannet mamu-naiset ”nauttii” kunniaväkivallasta.

Kirjoitin ”nauttii” koska olen itsekin tahtonut auttaa heitä, mutta mielummin ehdotukseni potkitaan rasismin polttoroviolle, niin en voi auttaa. Joten nauttikaa sitten islamistanne.”

Miksi taas korostat islamia, kun jutuissa ja sinänsä hyvissä linkeissä puhuttiin maahanmuuttajanaisten kokemasta kunniaväkivallasta? Kunniaväkivaltaa ”ei selitä uskonto, vaan kulttuuri”, kuten jutussa kerrottiin. Maahanmuuttajanaiset tulevat eri puolilta maailmaa ja eri kulttuureista, he puhuvat eri kieliä ja edustavat eri uskontokuntia. Musliminaiset ovat yksi osa maahanmuuttajanaisista, eivätkä suinkaan kaikki heistä ole kokenut kunniaväkivaltaa.

Minulla on yksi ystävä kristitystä perheestä, joka joutui kokemaan lapsena ja nuorena kunniaväkivaltaa sairaan äitinsä taholta. Halusin auttaa ystävääni ja ilmoitin asiasta lastensuojeluviranomaisille, mutta he eivät voineet auttaa asiassa, koska olin tuolloin alaikäinen. Eivät tuntuneet uskovan minua. Vasta kun äitini näki ystäväni tilanteen, hän laittoi ”tuulemaan”. Johan sitten uskottiin ja apua tuli.

• z.o
        Asrar kirjoitti:

”Fenno.maani kirjoitti: ” Kuunnelkaa miten tuhannet mamu-naiset ”nauttii” kunniaväkivallasta.

Kirjoitin ”nauttii” koska olen itsekin tahtonut auttaa heitä, mutta mielummin ehdotukseni potkitaan rasismin polttoroviolle, niin en voi auttaa. Joten nauttikaa sitten islamistanne.”

Miksi taas korostat islamia, kun jutuissa ja sinänsä hyvissä linkeissä puhuttiin maahanmuuttajanaisten kokemasta kunniaväkivallasta? Kunniaväkivaltaa ”ei selitä uskonto, vaan kulttuuri”, kuten jutussa kerrottiin. Maahanmuuttajanaiset tulevat eri puolilta maailmaa ja eri kulttuureista, he puhuvat eri kieliä ja edustavat eri uskontokuntia. Musliminaiset ovat yksi osa maahanmuuttajanaisista, eivätkä suinkaan kaikki heistä ole kokenut kunniaväkivaltaa.

Minulla on yksi ystävä kristitystä perheestä, joka joutui kokemaan lapsena ja nuorena kunniaväkivaltaa sairaan äitinsä taholta. Halusin auttaa ystävääni ja ilmoitin asiasta lastensuojeluviranomaisille, mutta he eivät voineet auttaa asiassa, koska olin tuolloin alaikäinen. Eivät tuntuneet uskovan minua. Vasta kun äitini näki ystäväni tilanteen, hän laittoi ”tuulemaan”. Johan sitten uskottiin ja apua tuli.

sun jutut on täyttä sontaa.

Miksi puhutaan maahanmuuttajanaisista? Nehän voi olla vaikka thaimaasta junttien tuomia vaimoja tai sitten valkoihoisia upeita amerikkalaisia.

Takuuvarmasti jokainen musliminainen joutuu kunniaväkivallan uhriksi, jos rakastuu valkoiseen suomalaiseen mieheen.

Taas, kristityt vastaan muslimit asetelma ei oikein toimi, vaikka onkin näitten itsemurhapommittajien pakkomielle. Suomessa ei ole enää mitään valtionkirkkoa, eikä valtionuskontoa, ei suomalaisia voi sanoa kristityiksi, koska järkevät ihmiset eivät usko enää mihinkään tonttuihin, keijjuihin, enkeleihin, jehoviin ym taruihin, kuten muslimit.

• Asrar
        z.o kirjoitti:

sun jutut on täyttä sontaa.

Miksi puhutaan maahanmuuttajanaisista? Nehän voi olla vaikka thaimaasta junttien tuomia vaimoja tai sitten valkoihoisia upeita amerikkalaisia.

Takuuvarmasti jokainen musliminainen joutuu kunniaväkivallan uhriksi, jos rakastuu valkoiseen suomalaiseen mieheen.

Taas, kristityt vastaan muslimit asetelma ei oikein toimi, vaikka onkin näitten itsemurhapommittajien pakkomielle. Suomessa ei ole enää mitään valtionkirkkoa, eikä valtionuskontoa, ei suomalaisia voi sanoa kristityiksi, koska järkevät ihmiset eivät usko enää mihinkään tonttuihin, keijjuihin, enkeleihin, jehoviin ym taruihin, kuten muslimit.

Z.o kirjoitti: ”Suomessa ei ole enää mitään valtionkirkkoa, eikä valtionuskontoa, ei suomalaisia voi sanoa kristityiksi, koska järkevät ihmiset eivät usko enää mihinkään tonttuihin, keijjuihin, enkeleihin, jehoviin ym taruihin, kuten muslimit.”

Aivan oikein. Suomessa ei ole valtionkirkkoa, eikä valtionuskontoa, mutta on olemassa kansankirkko:

http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/85BBFB4816F713BEC2256FEA003A7232?OpenDocument&lang=FI

On sääli, etteivät ihmiset enää usko mihinkään. Tilalle ovat tulleet näköalattomuus, yksinäisyys, alkoholi, mielenterveysongelmat, irtosuhteet, itsemurhat, kouluampumiset (terrorismia) jne. Näillä rakennetaan parempaa Suomea.

P.S. Jehova on käsittääkseni Jehovan todistajien käyttämä nimitys Jumalasta, ei muslimien.

• Asrar kirjoitti:

Asrar3.7.2011 00:40
        Miksi taas korostat islamia ... Kunniaväkivaltaa ”ei selitä uskonto, vaan kulttuuri”,

Tiedoksesi islam on
        1. uskontoa
        2. kulttuuria
        3. politiikkaa

• Likudnik
        Asrar kirjoitti:

Kaikki musliminaiset eivät toki ole kokeneet kunniaväkivaltaa. Silti naisiin kohdistuva kunnia­väkivalta ja -murhat ovat erittäin yleisiä musli­mimaissa: http://www.islam-watch.org/SyedKamranMirza/honor_killing.htm

Islamin puoluste­lijoilla, kuten Asrarilla, on tapana väittää, että islam ei hyväksy kun­niaväkivaltaa ja kun­niamur­haa sillä perusteella, että is­lamista ei löydy kohtaa, jossa naiseen kohdistuvaksi määrätty väkivaltai­nen teko tai murha oikeutettaisiin ni­menomaan suvun tai miehen kunnian puhdistamisella. Islam kuitenkin hy­väksyy koston ja erityisesti verikoston, jotka molemmat sinänsä edustavat kun­niaväki­valtaa yleisemmässä mielessä, ja lisäksi se määrää ruu­miil­lisia rangaistuksia naiselle, mikäli mies pelkäs­tään pelkää tämän käyttäyty­vän uppiniskaisesti. Vaikka Koraanissa ei puhuta kun­nian me­nettämisestä vaan up­piniskaisuudesta oikeutuk­sena naisen lyömiselle, niin tosiasiassa naisen up­pinis­kaisuus on kuitenkin suo­rassa yhteydessä miehen tai suvun kunniaan, koska nai­sen oletetaan totte­levan mies­tään ja raja "uppiniskai­suuden" ja "epäkunniallisuu­den" välillä on käytännössä ole­maton. Ko­raanissa (4:15) on erikseen mainittuna rangaistuksia uskottomuudesta kiinni jääneille naisille, ja naisen uskottomuus jos mikä yhdistetään yleisesti miehisen kunnian me­nettämiseen.

Vaikka siis kunniaväkivallasta ja -murhista ei puhuta näillä termeillä islamissa, nämä molemmat käsitteet vastaavat islamin yleistä, naisia alistavaa henkeä: http://www.usc.edu/schools/college/crcc/engagement/resources/texts/muslim/hadith/abudawud/011.sat.html#011.2142

• kafir_najis
        Asrar kirjoitti:

"Musliminaiset ovat yksi osa maahanmuuttajanaisista, eivätkä suinkaan kaikki heistä ole kokenut kunniaväkivaltaa."

Joo, mutta kaikki kunniaväkivaltaa kokeneet ovat musliminaisia! ;D

"Minulla on yksi ystävä kristitystä perheestä..."

Jep, taidan tuntea tapauksen. Eikös se ole Asfarrallah, joka hävitti passinsa ja valehteli taustansa saadakseen turvapaikan?

• Asrar
        kafir_najis kirjoitti:

"Musliminaiset ovat yksi osa maahanmuuttajanaisista, eivätkä suinkaan kaikki heistä ole kokenut kunniaväkivaltaa."

Joo, mutta kaikki kunniaväkivaltaa kokeneet ovat musliminaisia! ;D

"Minulla on yksi ystävä kristitystä perheestä..."

Jep, taidan tuntea tapauksen. Eikös se ole Asfarrallah, joka hävitti passinsa ja valehteli taustansa saadakseen turvapaikan?

”Jep, taidan tuntea tapauksen. Eikös se ole Asfarrallah, joka hävitti passinsa ja valehteli taustansa saadakseen turvapaikan?”

Hienoa ”kafir_najis”! Yritätkö hämätä muita lukijoita Asfarrallah-korttitempullasi? Vai ihan vilpittömästikö uskot tietäväsi kaikesta kaiken? Kerro lisää Asrar-nimimerkin takana kirjoittavasta henkilöstä. Enkä tarkoita tällä nyt sitä, että alat kuvaamaan Asraria kirjoitusten perusteella, vaan paljastat faktoja nimimerkkini takaa todellisesta elämästäni. Onnistuuko?

Ja joo, mutta kaikki kunniaväkivaltaa kokeneet eivät ole musliminaisia! ;D Kunniaväkivaltaa esiintyy lähes kaikissa yhteisöllisissä, agraarisissa ja patriarkaalisissa yhteiskunnissa. Alla olevassa Mannerheimin Lastensuojeluliiton Amoral-hanketta koskevassa linkissä (neljäs linkki) on kartta kunniaväkivallan esiintymisestä maailmassa.

Suomessa termi ”kunniaväkivalta” on verrattain nuori, sillä itse ”ilmiö” laajemmassa mittakaavassa on vasta tiedostettu. Suomalaisesta tyttöihin ja naisiin kohdistuvasta väkivallasta on puhuttu ”vain” perheväkivaltana, vaikka se täyttäisi kunniaväkivallan kriteerit, kuten ystäväni tapauksessa. Sinänsä perhe- ja kunniaväkivallassa on kyse samasta asiasta. SE on AINA joko henkistä tai ruumiillista VÄKIVALTAA.

Ihmisoikeusliiton mielipidekirjoitus, julkaistu Helsingin sanomissa 4.3.2011:

http://www.ihmisoikeusliitto.fi/images/pdf_files/Kunniavakivalta.pdf

YLE Uutiset 14.1.2010 – Suomalaisnaisetkin kohtaavat kunniaväkivaltaa:

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/01/suomalaisnaisetkin_kohtaavat_kunniavakivaltaa_1367031.html

Suvi Keskinen - Mitä kunniaväkivalta on? Mies Suomessa, Suomi miehessä –luentosarja 4.2.2009:

http://www.miessakit.fi/easydata/customers/miessakit/files/Liitetiedostot/MiesSuomessa-luento_20090204-Keskinen.pdf

MLL – Amoral-hanke:

http://www.miessakit.fi/easydata/customers/miessakit/files/Liitetiedostot/MiesSuomessa-luento_20090204-Karimi.pdf

Iltalehti 15.7.2011 - Lakimuutos lisäsi perheväkivaltailmoituksia:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011071514061360_uu.shtml

• najis_kafir
        Asrar kirjoitti:

”Jep, taidan tuntea tapauksen. Eikös se ole Asfarrallah, joka hävitti passinsa ja valehteli taustansa saadakseen turvapaikan?”

Hienoa ”kafir_najis”! Yritätkö hämätä muita lukijoita Asfarrallah-korttitempullasi? Vai ihan vilpittömästikö uskot tietäväsi kaikesta kaiken? Kerro lisää Asrar-nimimerkin takana kirjoittavasta henkilöstä. Enkä tarkoita tällä nyt sitä, että alat kuvaamaan Asraria kirjoitusten perusteella, vaan paljastat faktoja nimimerkkini takaa todellisesta elämästäni. Onnistuuko?

Ja joo, mutta kaikki kunniaväkivaltaa kokeneet eivät ole musliminaisia! ;D Kunniaväkivaltaa esiintyy lähes kaikissa yhteisöllisissä, agraarisissa ja patriarkaalisissa yhteiskunnissa. Alla olevassa Mannerheimin Lastensuojeluliiton Amoral-hanketta koskevassa linkissä (neljäs linkki) on kartta kunniaväkivallan esiintymisestä maailmassa.

Suomessa termi ”kunniaväkivalta” on verrattain nuori, sillä itse ”ilmiö” laajemmassa mittakaavassa on vasta tiedostettu. Suomalaisesta tyttöihin ja naisiin kohdistuvasta väkivallasta on puhuttu ”vain” perheväkivaltana, vaikka se täyttäisi kunniaväkivallan kriteerit, kuten ystäväni tapauksessa. Sinänsä perhe- ja kunniaväkivallassa on kyse samasta asiasta. SE on AINA joko henkistä tai ruumiillista VÄKIVALTAA.

Ihmisoikeusliiton mielipidekirjoitus, julkaistu Helsingin sanomissa 4.3.2011:

http://www.ihmisoikeusliitto.fi/images/pdf_files/Kunniavakivalta.pdf

YLE Uutiset 14.1.2010 – Suomalaisnaisetkin kohtaavat kunniaväkivaltaa:

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/01/suomalaisnaisetkin_kohtaavat_kunniavakivaltaa_1367031.html

Suvi Keskinen - Mitä kunniaväkivalta on? Mies Suomessa, Suomi miehessä –luentosarja 4.2.2009:

http://www.miessakit.fi/easydata/customers/miessakit/files/Liitetiedostot/MiesSuomessa-luento_20090204-Keskinen.pdf

MLL – Amoral-hanke:

http://www.miessakit.fi/easydata/customers/miessakit/files/Liitetiedostot/MiesSuomessa-luento_20090204-Karimi.pdf

Iltalehti 15.7.2011 - Lakimuutos lisäsi perheväkivaltailmoituksia:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011071514061360_uu.shtml

Hei pahvi! Onko se muka jokin uutinen, että kun muslimeja muuttaa länsimaihin, niin näissäkin maissa alkaa kunniaväkivalta. ;D

• Asrar

Fenno.maani kirjoitti: ”Sanokaapas, Mover ja Asrar, että mikä siinä on kun te haluatte muslimeja Suomeen ja minä en, niin miksi minä olen rikollinen rasisti, vaikka me kaikki VAIN haluamme ?”

Se ei tee sinusta vielä rikollista rasistia, jos et halua muslimeja Suomeen. Sinulla on ilmaisunvapaus ja oikeus ilmoittaa mielipiteesi uudessa viestiketjussa vaikka joka päivä. Kuitenkin Suomi24:ssä on säännöt, niin kuin jokaisessa yhteisössä (en tiedä, onko perussuomalaisilla).

Fenno.maani kirjoitti: ”Miksi teidän haluamisenne on sivistystä ja minun haluamiseni rikollista?”

Kyse ei niinkään ole haluamisesta, vaan siitä, miten osaa asiansa esittää. Eikö asioita voi esittää ilman jatkuvaa nimittelyä, herjaamista ja rasistista sävyä? Lisäksi, miksi asioita pitää sekoittaa tarkoituksellisesti ja lisätä väärän tiedon määrää palstalla? Kaiken huippu on se, kun joku kirjoittaa asiallisen vastineen tai oikoo väärän tiedon, väärän tiedon levittäjät heittäytyvät uhmaikäisiksi.

Fenno.maani kirjoitti: ”Ettei vaan olisi kyse poliittisesta muodista?

Poliitikotkin menee muodin mukana milloin on muodikasta vihata mustia ja välillä valkoisia ja sitten taas seuraavaksi mustia. Ja mikä ettei venäläisiäkin välillä.”

Muoti-ilmiöt ovat nopeatempoisia, jota politiikka ei mielestäni ole. Politiikka elää omassa ajassaan, johon vaikuttavat mennyt poliittinen historia ja muun muassa nykyiset valmisteilla olevat lait. Näiden pohjalta rakennetaan tulevaa. Poliitikot toki joutuvat ”haistelemaan” poliittisia maailmantuulia. Suomi on pieni länsimainen sivistysvaltio, ja mikäli se haluaa sellaisena pysyä, on sen pysyttävä globaalissa kehityksessä mukana. Muistanet varmaan, miten maailmalla reagoitiin perussuomalaisten vaalivoittoon?

Fenno.maani kirjoitti: ”Rakkaani Mover sekä vähemmän rakkaani Asrar, se ei ole pelkästään minun ajatus, vaan tulkitsen muiden suomalaisten syitä inhoon muslimeja vastaan omien ajatusteni kautta, että miksi Suomessa ennen inhottiin ja nykyään vihataan muslimeita.”

Koetatko väittää, että inho ennen vanhaan ja viha nykyään muslimeita kohtaan ovat kovinkin yleisiä? Minä koen, että se on maassamme tietyn vähemmistöjoukon ongelma, joka kyllä valitettavasti on kasvamaan päin. Suomi24:ssä on hyvä läpileikkaus näistä inhoajista ja vihaajista. Toinen porukka istuu Arkadianmäellä.

Fenno.maani kirjoitti: ”Jos te luulette poistavanne vihamme deletoimalla, joka alunperinkin oli syynä ainakin minun inhoni kasvamiseen vihaksi, niin miten luulette yhä jatkuvien poistojen tekevän ajatuksillemme??

Onko teidän käsityksenne, että kun te poistatte meidän mielipiteemme syistä vihata muslimeja niin

””-:- kyllä sitten suolamalaiset alkaa rakastaa muslimeja -:-”” (veikkaan tuota itse pää-mamun Stubbin ajatus-oksennukseksi)”

Viestien poistojen tarkoitus ei ole, että ”suolamalaiset” alkaisivat rakastaa muslimeja. Poistoilla koetetaan pitää palstan järjestystä yllä.

Fenno.maani kirjoitti: ”Luuletteko, että kun poistatte mielipiteemme vihata muslimeja niin sitten alamme rakastaa muslimeja ja suurin joukoin ryntäämme moskeijoihin polvistumaan mekkaan päin 5 x päivässä rukoilemaan kuolemaa kristityille, juutalaisille, amerikkalaisille eurooppalaisille, iso-britannialaisille, suomalaisille, valkoisille ja ja ja kaikille ei-muslimeille.”

Oliko tämä tällainen Fenniksen oma ajatusoksennus tähän loppuun? Aivan kuin pelkäisit, että sinä jonakin kauniina talvipäivänä eksyt moskeijaan! Fennis moskeijassa… ;-)

• z.o

musut ovat valehtelijoita. On aivan typerää puhua esim jostain hyvistä musuista ja sitten jostain äärimusuista. Hyvät vain tuovat hulluuden laivaan ja se mukana tullut äärimusu sitten räjäyttää sen.

Musut ovat mafian johtama terroristijärjestö ja erittäin vaarallisia rasisteja. On täysin väärää politiikkaa antaa niille jalansijaa tässä niin rauhallisessa ja hyvässä maassa.

• Asrar
        z.o kirjoitti:

musut ovat valehtelijoita. On aivan typerää puhua esim jostain hyvistä musuista ja sitten jostain äärimusuista. Hyvät vain tuovat hulluuden laivaan ja se mukana tullut äärimusu sitten räjäyttää sen.

Musut ovat mafian johtama terroristijärjestö ja erittäin vaarallisia rasisteja. On täysin väärää politiikkaa antaa niille jalansijaa tässä niin rauhallisessa ja hyvässä maassa.

Z.o,

sinä et selvästikään tunne yhtään muslimia henkilökohtaisesti. Ajatuksesi perustuvat mediasta ammentamaasi tietoon, johon olet sekoittanut omia m****ä uniasi. On sinulla unelmat!

• z.o
        Asrar kirjoitti:

Z.o,

sinä et selvästikään tunne yhtään muslimia henkilökohtaisesti. Ajatuksesi perustuvat mediasta ammentamaasi tietoon, johon olet sekoittanut omia m****ä uniasi. On sinulla unelmat!

valehtelet koko ajan.

• Asrar
        z.o kirjoitti:

valehtelet koko ajan.

Z.o:lle

Sinun on selvästi tukala olla, kun epäilet kaikkea.

Sen mitä olen viestejäsi lukenut, myös vastauksiasi muille kuin minulle, käyttäydyt kuin olisit uhmaiässä. Alan uskoa, että paljon ei arvaukseni heitä. Taidat olla vielä murrosiässä oleva nuori miehen alku? Termit ”uhmaikä” ja ”murrosikä” eivät ole haukkumasanoja, eivätkä rasismia. Termit kuvaavat ihmisen luonnollisia ikäkausia, jotka kaikki ihmiset jossain elämänsä vaiheessa käyvät läpi – yleensä.

• Asrar2.7.2011 22:27

Kun en tahtonut puhua selkäni takana jotain kälisevän pojan kaa hän huusi suureen ääneen että olet rasisti!

Ja kun minä en tahdo että musta katsoo pankkiasioitani niin hän huusi suureen ääneen että olet rasisti!

Mikä ihmeen rasisti minä olen kaikille mustille tai muun värisille

Ja kolmantena miksi ministeri haukku ketään suomalaista millään sanalla ja varsinkaan rasistiksi?
        Pätevöittääkö ministeriys haukkumana omaa kansaa? Stubb
        ja kansanedustajuus syyttämään rasistiksi? Lipposka

A= Kuitenkin Suomi24:ssä on säännöt
        fm= joita on aika vaikea noudattaa vaikka mitä yritän niin poistoja poistoja vaan tunnen suolessa

osta tie tästä : kun puhun ja ne poistetaan niin tiedän että islamisteja pelottaa. He itse todistavat poistoillaan että minä olen oikeassa. Ugh

A= jatkuvaa nimittelyä, herjaamista ja rasistista sävyä
        fm: no nyt päästiin pytylle tukevasti: miksi te kokoajan vertaatte suomalaisten tekemiin rikoksiin?
        Onko suomalaisten tekemät rikokset jotenkin syynä rasismiin.
        Täällä ei saa sananakan sanoa muslimien tekemistä rikoksista jotka johtaa rasismiin!!, sitä vastoin te herjaatte kuvin suomalaisia niin kuin sinäkin laitoit niitä juopuineiden kuvia minulle. Onko mielestäsi rasismin syy että suomalaiset juo? tai ylipäätään suomalaisten tekemät rikokset, joita sanalla sanoen on paljon, mutta te vaan vertaatte että tekeehän suomaliste rikoksia niin kyllä muslimit saavat tuoda niitä lisää.

Muistatko sen hiekkaa olohuoneesi lattialle vertauksen ? Oletko jo ymmärtänyt etten tarkoittanut sitä mitä luulit vaan tätä!! Ei se ole niin sama että jos lattiallasi on hiekkaa niin minä tuon pussillisen lisää.
        Kysyit vaan että onko muslimi se hiekka, et siis ymmärrä vertailua etkä huumoria.
        Suomessa on rikollisuutta mutta se ei ole rasismipalstan aihe!! ja on tyhmää verrata rasismia suomalaisten rikoksiin.

Tiäkkö mitä Asrar, minä tuumin etten vatsaa sinulle koska ymmärrät ihan kaiken aina väärin. Älä vastaa äskeiseen et sitä kuitenkana ymmärrä. Olet kaiken aina ymmärtänyt väärin ja lauseittesi oikominen vie sata tuntia.
        ja tois sun seuraav on taas ihan puppua.

oli kyse muodista 1500 luvulla oli sivistynyttä polttaa ihmsiiä roviolla
        Nyt on sinistynyttä haukkua suomalaisia rasisteiksi jos emme tahdo islaminuskoa Suomeen!
        Emmekä me tahdo!! Turha vääntää, menkää te islmilaista uskoa kannatavat islamiin!

A= Muistanet varmaan, miten maailmalla reagoitiin perussuomalaisten vaalivoittoon?
        fm: kylä ja ihmettelenkin ettei Suomessa saa äänetsää niin kuin tahtoo.

Siis islamin politiikka on jo Suomessa, täällä on pakko äänestää valtaapitäviä, muuten on rasisti tappaja ja rikollinen epäsivistynyt juoppo, roikkohousu, tyhjäpää.

Suomessa on poliitikot jo kumartaneet mekkaan päin!!

Sillä Suomessa ei saa äänestää oman tahtonsa mukaan.

Mutta sehän me… ja nyt huudetaan : Tiedetään! Tiedetään !! Tiedetään!!!

A= Poistoilla koetetaan pitää palstan järjestystä yllä.
        fm= poistot ovat saaneet aikaan vain vihaa! Esim ennen Moverilla ei ollu kässää siitä mikä on rasimin syy joka on palstan aihe, kuten esim terrorismi aiheisen jonkun jutun siirsi terr palstalle, vaikak terrorismi on yksi suurimmista syitä tulevana rasimiin islamia kohtaan, oottakaas vana kun suomestakin lähetettän kamikatzeja islamiin räjäyttelee vähän, sitäkö te odotatte? te vana kylvätte riitaa ja sis. sotaa. Voi äitiii menkää pois ennekö tulee rasismia, pliis!!!!

Miksi minä teen tätä, voi hyvä jumalani kerro minulle miksi minä kirjoitan tuolle omituiselle oliolle?
        Asrar=Oliko tämä tällainen Fenniksen oma ajatusoksennus tähän loppuun? Aivan kuin pelkäisit, että sinä jonakin kauniina talvipäivänä eksyt moskeijaan! Fennis moskeijassa… ;-)

Asarar-rassu, Onko tässä nyt kaikki mihin sinun järkesi pystyy?
        Sinun täytyy olla huumeissa tai jotain, ei tolleen voi ajatella muuten.

• z.o
        Asrar kirjoitti:

Z.o:lle

Sinun on selvästi tukala olla, kun epäilet kaikkea.

Sen mitä olen viestejäsi lukenut, myös vastauksiasi muille kuin minulle, käyttäydyt kuin olisit uhmaiässä. Alan uskoa, että paljon ei arvaukseni heitä. Taidat olla vielä murrosiässä oleva nuori miehen alku? Termit ”uhmaikä” ja ”murrosikä” eivät ole haukkumasanoja, eivätkä rasismia. Termit kuvaavat ihmisen luonnollisia ikäkausia, jotka kaikki ihmiset jossain elämänsä vaiheessa käyvät läpi – yleensä.

horiset ihan sekavia.

• Asrar
        fenno.maani kirjoitti:

Asrar2.7.2011 22:27

Kun en tahtonut puhua selkäni takana jotain kälisevän pojan kaa hän huusi suureen ääneen että olet rasisti!

Ja kun minä en tahdo että musta katsoo pankkiasioitani niin hän huusi suureen ääneen että olet rasisti!

Mikä ihmeen rasisti minä olen kaikille mustille tai muun värisille

Ja kolmantena miksi ministeri haukku ketään suomalaista millään sanalla ja varsinkaan rasistiksi?
        Pätevöittääkö ministeriys haukkumana omaa kansaa? Stubb
        ja kansanedustajuus syyttämään rasistiksi? Lipposka

A= Kuitenkin Suomi24:ssä on säännöt
        fm= joita on aika vaikea noudattaa vaikka mitä yritän niin poistoja poistoja vaan tunnen suolessa

osta tie tästä : kun puhun ja ne poistetaan niin tiedän että islamisteja pelottaa. He itse todistavat poistoillaan että minä olen oikeassa. Ugh

A= jatkuvaa nimittelyä, herjaamista ja rasistista sävyä
        fm: no nyt päästiin pytylle tukevasti: miksi te kokoajan vertaatte suomalaisten tekemiin rikoksiin?
        Onko suomalaisten tekemät rikokset jotenkin syynä rasismiin.
        Täällä ei saa sananakan sanoa muslimien tekemistä rikoksista jotka johtaa rasismiin!!, sitä vastoin te herjaatte kuvin suomalaisia niin kuin sinäkin laitoit niitä juopuineiden kuvia minulle. Onko mielestäsi rasismin syy että suomalaiset juo? tai ylipäätään suomalaisten tekemät rikokset, joita sanalla sanoen on paljon, mutta te vaan vertaatte että tekeehän suomaliste rikoksia niin kyllä muslimit saavat tuoda niitä lisää.

Muistatko sen hiekkaa olohuoneesi lattialle vertauksen ? Oletko jo ymmärtänyt etten tarkoittanut sitä mitä luulit vaan tätä!! Ei se ole niin sama että jos lattiallasi on hiekkaa niin minä tuon pussillisen lisää.
        Kysyit vaan että onko muslimi se hiekka, et siis ymmärrä vertailua etkä huumoria.
        Suomessa on rikollisuutta mutta se ei ole rasismipalstan aihe!! ja on tyhmää verrata rasismia suomalaisten rikoksiin.

Tiäkkö mitä Asrar, minä tuumin etten vatsaa sinulle koska ymmärrät ihan kaiken aina väärin. Älä vastaa äskeiseen et sitä kuitenkana ymmärrä. Olet kaiken aina ymmärtänyt väärin ja lauseittesi oikominen vie sata tuntia.
        ja tois sun seuraav on taas ihan puppua.

oli kyse muodista 1500 luvulla oli sivistynyttä polttaa ihmsiiä roviolla
        Nyt on sinistynyttä haukkua suomalaisia rasisteiksi jos emme tahdo islaminuskoa Suomeen!
        Emmekä me tahdo!! Turha vääntää, menkää te islmilaista uskoa kannatavat islamiin!

A= Muistanet varmaan, miten maailmalla reagoitiin perussuomalaisten vaalivoittoon?
        fm: kylä ja ihmettelenkin ettei Suomessa saa äänetsää niin kuin tahtoo.

Siis islamin politiikka on jo Suomessa, täällä on pakko äänestää valtaapitäviä, muuten on rasisti tappaja ja rikollinen epäsivistynyt juoppo, roikkohousu, tyhjäpää.

Suomessa on poliitikot jo kumartaneet mekkaan päin!!

Sillä Suomessa ei saa äänestää oman tahtonsa mukaan.

Mutta sehän me… ja nyt huudetaan : Tiedetään! Tiedetään !! Tiedetään!!!

A= Poistoilla koetetaan pitää palstan järjestystä yllä.
        fm= poistot ovat saaneet aikaan vain vihaa! Esim ennen Moverilla ei ollu kässää siitä mikä on rasimin syy joka on palstan aihe, kuten esim terrorismi aiheisen jonkun jutun siirsi terr palstalle, vaikak terrorismi on yksi suurimmista syitä tulevana rasimiin islamia kohtaan, oottakaas vana kun suomestakin lähetettän kamikatzeja islamiin räjäyttelee vähän, sitäkö te odotatte? te vana kylvätte riitaa ja sis. sotaa. Voi äitiii menkää pois ennekö tulee rasismia, pliis!!!!

Miksi minä teen tätä, voi hyvä jumalani kerro minulle miksi minä kirjoitan tuolle omituiselle oliolle?
        Asrar=Oliko tämä tällainen Fenniksen oma ajatusoksennus tähän loppuun? Aivan kuin pelkäisit, että sinä jonakin kauniina talvipäivänä eksyt moskeijaan! Fennis moskeijassa… ;-)

Asarar-rassu, Onko tässä nyt kaikki mihin sinun järkesi pystyy?
        Sinun täytyy olla huumeissa tai jotain, ei tolleen voi ajatella muuten.

Muutama vastaus fenno.maanin viestiin 4.7.2011 18:43

Tekstiä tuli taas kuin kilometritehtaalta ja ajatusta oli kuin kesäisessä raekuurossa, joten otan vain muutaman kohdan tähän vastattavaksi.

Fenno.maani: ” Kun en tahtonut puhua selkäni takana jotain kälisevän pojan kaa hän huusi suureen ääneen että olet rasisti!

Mikä ihmeen rasisti minä olen kaikille mustille tai muun värisille”

Olisiko omassa asenteessasi kenties jotain, mikä saa ihmiset suuttumaan?

Fenno.maani: ”… te herjaatte kuvin suomalaisia niin kuin sinäkin laitoit niitä juopuineiden kuvia minulle.”

Tällaista en muista tehneeni. Sen sijaan linkitin sinulle kuvan suomalaisista mustissa vaatteissa (eräästä konsertista), sillä sinä kauhistelit sitä, kuinka musliminaiset voivat pukeutua aina mustaan. Kerroit, että se pelottaa sinua. Siksi laitoin kuvan suomalaisista mustissa (että kyllä Suomessakin osataan mustiin pukeutua!). Et tainnut itse ymmärtää vertaustani?

Mielenkiintoista hiekkakysymystäsi sekä omaa vastaustani siihen en löydä nyt millään. Löysin sen sijaan vastauksesi 9.10.2010:

”Hiekkavertaukseni tarkoittaa sitä että kun muslimien mielestä heidän kuuluu saada tehdä rikoksia koska suomalaistekin tekevät ja se on musuille ja musuttajille (=muslimien fanittajille) OK.
        Minun mielestäni se ei ole OK
        Kun on 100-varma asia että Suomessa on ollu ja paljon ja kauan rikoksia, joista tahdomme pois niin on ällöttävä katsoa kun muslimit tuo lisää ja toisenlaista rikollisuutta.
        SiiS sellaista rikollisuutta joka heidän mielestään ei ole rikollisuutta eli että naisia minutkin saa (=sai) raiskata. ”

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9383548

Kommentoin vielä hiukan hiekkavertaustasi. Vaikka en ymmärtänytkään sitä juuri sillä tavalla, kuten halusit minun ymmärtävän, tuo väitteesi lokakuulta on täysin perätön. Tämä on yksi – vain yksi – esimerkki siitä, kuinka väität kaikkien muslimien tekevän tai haluavan tehdä jotain lainvastaista. Olen toivonut, että asenteesi olisi edes hieman kehittynyt, mutta mitä vielä.

Toivottavasti olet hakenut ja saanut apua raiskaustraumaasi. Tästä traumasta olen yrittänyt hienovaraisesti vihjata, ja että se saa sinulla tunteet pintaan näin voimallisesti. En usko, että sisimmältäsi olet paha ihminen.

• Likudnik
        Asrar kirjoitti:

Z.o,

Kaikki muslimit eivät tietenkään ole valehtelijoita. On kuitenkin muistettava, että sharia vel­voit­taa mus­limit va­lehte­le­maan (ta­qiyya) ja ker­to­maan har­haanjoh­ta­via puo­lito­tuuk­sia (kit­man) aina sil­loin, kun se pal­ve­lee isla­min etua tai suo­je­lee mus­li­meja on­gel­milta, ku­ten ne­gatii­vi­selta ima­golta tai ri­kosoi­keu­delli­silta seu­raa­muk­silta. Mus­li­mien edellyte­tään har­joit­tavan näen­näistä mu­kautu­mista vie­raan yh­teis­kun­nan nor­mei­hin, kätke­vän to­delli­set ai­keensa ja jopa te­keyty­mään ys­tä­välli­siksi us­kotto­mia koh­taan ja pu­keutu­maan hei­dän ta­val­laan sil­loin, kun mus­limit ovat vä­hem­mis­töase­massa: http://www.usc.edu/schools/college/crcc/engagement/resources/texts/muslim/hadith/abudawud/014.sat.html, http://islamqa.com/en/ref/2322

Se, mitä muslimit puhuvat omissa oloissaan keskenään, on jo­tain aivan erilaista kuin mitä he esit­tä­vät ol­les­saan uskot­to­mien seurassa. Ää­nen­sävyt muut­tu­vat, kun mus­li­mien suh­teel­linen osuus väes­töstä kas­vaa...

• - mutta
        Likudnik kirjoitti:

Kaikki muslimit eivät tietenkään ole valehtelijoita. On kuitenkin muistettava, että sharia vel­voit­taa mus­limit va­lehte­le­maan (ta­qiyya) ja ker­to­maan har­haanjoh­ta­via puo­lito­tuuk­sia (kit­man) aina sil­loin, kun se pal­ve­lee isla­min etua tai suo­je­lee mus­li­meja on­gel­milta, ku­ten ne­gatii­vi­selta ima­golta tai ri­kosoi­keu­delli­silta seu­raa­muk­silta. Mus­li­mien edellyte­tään har­joit­tavan näen­näistä mu­kautu­mista vie­raan yh­teis­kun­nan nor­mei­hin, kätke­vän to­delli­set ai­keensa ja jopa te­keyty­mään ys­tä­välli­siksi us­kotto­mia koh­taan ja pu­keutu­maan hei­dän ta­val­laan sil­loin, kun mus­limit ovat vä­hem­mis­töase­massa: http://www.usc.edu/schools/college/crcc/engagement/resources/texts/muslim/hadith/abudawud/014.sat.html, http://islamqa.com/en/ref/2322

Se, mitä muslimit puhuvat omissa oloissaan keskenään, on jo­tain aivan erilaista kuin mitä he esit­tä­vät ol­les­saan uskot­to­mien seurassa. Ää­nen­sävyt muut­tu­vat, kun mus­li­mien suh­teel­linen osuus väes­töstä kas­vaa...

Euroopassa tehtiin Statewatchin EU Terrorism Situation and Trend Report -raportin mukaan vuonna 2008 kaikkiaan 515 terrori-iskua tai sen yritystä. Näistä yksi oli ääri-islamistien tekemä.

Jos salaliittoteoriasi pitäisi paikkansa, muslimiterroriteja olisi enemmän.

• Kiitos - fennis - että

- olet tehnyt meille selkeästi jäsennellyt kysymykset
      - lyhentänyt ne sisältävää saatetta noin 2,7 km:llä
      - säilyttänyt silti persoonallisen tyylisi

"Sanokaapas, Mover ja Asrar, että mikä siinä on kun te haluatte muslimeja Suomeen ja minä en, niin miksi minä olen rikollinen rasisti, vaikka me kaikki VAIN haluamme ?"

Puhun omasta puolestani.

1. Minä toivotan tervetulleeksi Suomeen ne, jotka tänne Suomen lain mukaan ovat tervetulleita.

2. Sinun rasistisuutesi jää toivottavasti ainoastaan "lailliseksi ajatteluksi" - mutta väittämäsi kategorisen muslimivihan sanallinekin käyttö heitä kohtaan on rasistisuutta,

"Rakkaani Mover sekä vähemmän rakkaani Asrar, se ei ole pelkästään minun ajatus, vaan tulkitsen muiden suomalaisten syitä inhoon muslimeja vastaan omien ajatusteni kautta, että miksi Suomessa ennen inhottiin ja nykyään vihataan muslimeita."

Olisiko se sitä "muotivcihaamista". Katsopa, fennis - muodit vaihtuu, mutta laki pysyy samana.

"Jos te luulette poistavanne vihamme deletoimalla, joka alunperinkin oli syynä ainakin minun inhoni kasvamiseen vihaksi, niin miten luulette yhä jatkuvien poistojen tekevän ajatuksillemme??"

Täälä varmaan on summittaisia poistoja - ja olen valmis, ainakin omalta kohdaltani niistä vastaamaan - postia vaan mulle, ole hyvä fennis.

• z.o

sinä oot semmonen, että tekis mieli tykätä sinusta, mutta en vain voi.

• z.o

taas tuossa tuli noita tavallisia sun typeriä mokia:

Lait eivät todellakaan pysy samoina, koska ihmisten mieli muuttuu ja ihmiset äänestävät sen mukaan. Äänestävät niitä jotka niitä lakeja muuttavat.

Mitä enemmän sinä täälläkin riehut valkoista suomalaista rotua vastaan niin sen enemmän saat vastustajia ja lakeja jotka sinut lopulta nujertavat. Politiikka on raakaa peliä, jota vastaan sinä muslimiroistona yrität pelata, mutta tällä laudalla tule kyllä kohtaamaan tappion, tavalla tai toisella.

• KYSYMYS ???

"1. Minä toivotan tervetulleeksi Suomeen ne, jotka tänne Suomen lain mukaan ovat tervetulleita". Missä kohtaa Suomen lakia TOIVOTETAAN ketään "tervetulleeksi" Suomeen ??

• z.o kirjoitti:

sinä oot semmonen, että tekis mieli tykätä sinusta, mutta en vain voi.

Ei tarvi tykätä, z.o - riittää, että suhtautuu toisen ajatuksiin yhtäaikaa kriittisyydellä ja kunnioituksella.

Vastaan mielelläni omista ajatuksistani ja otan vastaan kritiikkiä ja oppia - sitä mukaan kun sitä minulle tarjotaan.

• KYSYMYS ??? kirjoitti:

"1. Minä toivotan tervetulleeksi Suomeen ne, jotka tänne Suomen lain mukaan ovat tervetulleita". Missä kohtaa Suomen lakia TOIVOTETAAN ketään "tervetulleeksi" Suomeen ??

Esim. ulkomaalaislaki: Oleskeluluvan edellytykset.

Kyseisellä sanalla ei tietenkään ilmaista mahdollisuutta Suomeen saapua.

• z.o kirjoitti:

taas tuossa tuli noita tavallisia sun typeriä mokia:

Lait eivät todellakaan pysy samoina, koska ihmisten mieli muuttuu ja ihmiset äänestävät sen mukaan. Äänestävät niitä jotka niitä lakeja muuttavat.

Mitä enemmän sinä täälläkin riehut valkoista suomalaista rotua vastaan niin sen enemmän saat vastustajia ja lakeja jotka sinut lopulta nujertavat. Politiikka on raakaa peliä, jota vastaan sinä muslimiroistona yrität pelata, mutta tällä laudalla tule kyllä kohtaamaan tappion, tavalla tai toisella.

Olet oikeassa. Ihmisten mielet muuttuvat.

Mutta koska ihmisten mielet heilahtelevat laidasta toiseen, juuri siksi on laki ei ainaostaan hyvä olemassa - vaan aivan välttämätön.

Kuinka monta kertaa olisi esim. Halla-aho heitetty Suomenlahteen ja kuinka monta muslimia olisi parroistaan kuljetettu rajalle?

Mointa, patrahin z.o, sen tiedämme kumpikin.

Laki on nämä - ilmeiset ylilyönnit - estänyt ja silti taannut ongelmien ilmaantuessa oikeuden toteutumisen niin raiskaajille kuin toisista roskan puhujille.

Ymmärrän monen täällä kirjoittavan ihmisen tuntoja heidän kokiessaan maahanmuuttopolitiikan menevän ainakin osittain eri tavalla kuin he ajattelevat . Ja itsekin näen siinä, kosoltikin petrattavaa.

En ole kuitenkaan maahanmuuttopalstan sefu (kun sellaiste ei enää ole) - vaan rasismipalstan. Ja minun tehtäväni on ohjata keskustelua siihen suuntaan, että VAIKKA politiikka Suomessa ei aina miellytä, niin tunteenpurkauksia EI SAA kohdistaa yksittäisiin siviili-ihmisiin, olivatpa he sitten kantiksia tai mamuja - vaan, aina, hallintoon.

RASISMI ON RIKOS:

• kohdista itse sitten
        Mover kirjoitti:

Olet oikeassa. Ihmisten mielet muuttuvat.

Mutta koska ihmisten mielet heilahtelevat laidasta toiseen, juuri siksi on laki ei ainaostaan hyvä olemassa - vaan aivan välttämätön.

Kuinka monta kertaa olisi esim. Halla-aho heitetty Suomenlahteen ja kuinka monta muslimia olisi parroistaan kuljetettu rajalle?

Mointa, patrahin z.o, sen tiedämme kumpikin.

Laki on nämä - ilmeiset ylilyönnit - estänyt ja silti taannut ongelmien ilmaantuessa oikeuden toteutumisen niin raiskaajille kuin toisista roskan puhujille.

Ymmärrän monen täällä kirjoittavan ihmisen tuntoja heidän kokiessaan maahanmuuttopolitiikan menevän ainakin osittain eri tavalla kuin he ajattelevat . Ja itsekin näen siinä, kosoltikin petrattavaa.

En ole kuitenkaan maahanmuuttopalstan sefu (kun sellaiste ei enää ole) - vaan rasismipalstan. Ja minun tehtäväni on ohjata keskustelua siihen suuntaan, että VAIKKA politiikka Suomessa ei aina miellytä, niin tunteenpurkauksia EI SAA kohdistaa yksittäisiin siviili-ihmisiin, olivatpa he sitten kantiksia tai mamuja - vaan, aina, hallintoon.

RASISMI ON RIKOS:

rasismivihasi hallintoon, eikä rasisteihin.

• kohdista itse sitten kirjoitti:

rasismivihasi hallintoon, eikä rasisteihin.

Minun "rasismivihaltani" ei säästy rasistit sen enempää hallinnossa kuin hallittavienkaan joukossa.

Kutsuisin kyllä itse antirasistisuutta ihmisoikeuksien puolustamiseksi.

• Mover3.7.2011 00:13

Mover-kulta sä olet ihana. Mä en enä ikinä sano pahaa sanaa sinusta jos vain tuo Asrar painuu takas islamiin.

älä kehu minua enenpää tai menetän sarveni ja kulmahampaideni terävyyden.

puutun tähän sanomaasi Mover: ”kategorisen muslimivihan sanallinekin käyttö heitä kohtaan on rasistisuutta, ”

Olenkin sen huomannut ja valittanut että miksi aina puolustat muslimeja ja niiden haukkumisia kun suomalaisia haukutaan rasisteiksi eli tappajiksi. Minua taas loukkaa se, ja jopa ihan valtiovallan edustajia myöten meitä haukutaan ja se on sivistyksen mittari nyt eli on meillä muoti.

Ensin toivotaan että puhutaan rasismista.
        Ja kuten olen sanonut minulla oli kukkia piipussa nyt on enää pirunhampaita ja sarvia ja äkeitä sataa taivaalta.
        Etkö sinä tahdo ymmärtää että me suomalaisetkin ollaan ihmisiä meidän haukkuminen ei ihan tosta vaan käy.
        Stubbikin sanoi että on hyvä puhua mutta me puhutaan väärin. Eli kun suomalaiset inhos muslimeja niin se ei käynyt vaan stubbi lanseerasi käyttöön tyyliin : ” vihataan suomalaisa niin kyllä ne sitten ruopee rakastaa muslimeja”
        tuo tyyli on niin lapsellista alistamista etten ite olisi sitä korttia käyttänyt edes 5v.

paljonko se nyt auttoi?? me ruvettiin vihaa muslimeja !!
        Lyökää vielä kerran ja katsotaan sekin kortti!!

Miten stubbi voi tehdä noin lapsellista politiikkaa ja 42000 äänesti sitä!! jee ollaan hyvässä kyydissä.

nythän se stubbi yrittää myydä näiden rasistien tekemiä tuotteita eurooppaan.
        Perustakoon vaikka sata brändityöryhmää, mutta jos ulkoministeri haukku suomalaisia rasisteiksi niin siitä leimasta ei ihan heti pääse irti. katotaan mitä Wanha-Eki saa aikaiseksi, sen uskon, ettei se varmaan rupee haukkuu suomalaisia ainakaan rasisteiksi. Siitä olen aikas varma, vaikken muuten olekaan samalla aallolla sen ulkopolitiikan kanssa mitä aiheeseen tulee.

Mover : Katsopa, fennis - muodit vaihtuu, mutta laki pysyy samana.
        fm: kulta, eiiii ole totta, 1500 luvulla oli ihan lainmukaista polttaa ihmisiä roviolla se oli katsos muotia.
        Lait muuttuu kun eduskunta pyörittä niitä. kansanedustajat ei itsekään aina ole jyvällä onko nyt se laki että kännissä saa siirtää autoa vai ei, mutta että aina kannattaa kokeilla jos vaikka poliisin lahjominen ei tänä vuonna olisikaan rikos.

70 luvulla lisäjarruvalo oli kielletty
        80 luvulla lisäjarruvalo oli sallittu
        90 luvulla lisäjarruvalo oli pakollinen.

niin se aika muuttuu eskoseni eikun moverini, tiedätkö onko tänä vuonna julkijuopottelu sallittu vai kielletty, onko kerjääminen sallittu vai kielletty, onko homous rikos vai ei? Niin se aika muuttuu, mover.

Oletko sinä Movet jo saanut aisoihin sen islamistikapinallisen joka poistaa kaiken missä lukee fenno.maani, meinaan suunnittelin jo vaihtaa nimerkkiä kuten saatoit huomata lauantaina?

Kyllä minä kirjoittelen jahka saan puhtaaksi tuon saapuneet 97 viestiä, huhuhu olette te olleet ahkeria, hän vienosti hymyilee täällä ;)

• fenno.maani kirjoitti:

Mover3.7.2011 00:13

Mover-kulta sä olet ihana. Mä en enä ikinä sano pahaa sanaa sinusta jos vain tuo Asrar painuu takas islamiin.

puutun tähän sanomaasi Mover: ”kategorisen muslimivihan sanallinekin käyttö heitä kohtaan on rasistisuutta, ”

Olenkin sen huomannut ja valittanut että miksi aina puolustat muslimeja ja niiden haukkumisia kun suomalaisia haukutaan rasisteiksi eli tappajiksi. Minua taas loukkaa se, ja jopa ihan valtiovallan edustajia myöten meitä haukutaan ja se on sivistyksen mittari nyt eli on meillä muoti.

Ja kuten olen sanonut minulla oli kukkia piipussa nyt on enää pirunhampaita ja sarvia ja äkeitä sataa taivaalta.
        Etkö sinä tahdo ymmärtää että me suomalaisetkin ollaan ihmisiä meidän haukkuminen ei ihan tosta vaan käy.
        Stubbikin sanoi että on hyvä puhua mutta me puhutaan väärin. Eli kun suomalaiset inhos muslimeja niin se ei käynyt vaan stubbi lanseerasi käyttöön tyyliin : ” vihataan suomalaisa niin kyllä ne sitten ruopee rakastaa muslimeja”
        tuo tyyli on niin lapsellista alistamista etten ite olisi sitä korttia käyttänyt edes 5v.

Miten stubbi voi tehdä noin lapsellista politiikkaa ja 42000 äänesti sitä!! jee ollaan hyvässä kyydissä.

Perustakoon vaikka sata brändityöryhmää, mutta jos ulkoministeri haukku suomalaisia rasisteiksi niin siitä leimasta ei ihan heti pääse irti. katotaan mitä Wanha-Eki saa aikaiseksi, sen uskon, ettei se varmaan rupee haukkuu suomalaisia ainakaan rasisteiksi. Siitä olen aikas varma, vaikken muuten olekaan samalla aallolla sen ulkopolitiikan kanssa mitä aiheeseen tulee.

fm: kulta, eiiii ole totta, 1500 luvulla oli ihan lainmukaista polttaa ihmisiä roviolla se oli katsos muotia.
        Lait muuttuu kun eduskunta pyörittä niitä. kansanedustajat ei itsekään aina ole jyvällä onko nyt se laki että kännissä saa siirtää autoa vai ei, mutta että aina kannattaa kokeilla jos vaikka poliisin lahjominen ei tänä vuonna olisikaan rikos.

niin se aika muuttuu eskoseni eikun moverini, tiedätkö onko tänä vuonna julkijuopottelu sallittu vai kielletty, onko kerjääminen sallittu vai kielletty, onko homous rikos vai ei? Niin se aika muuttuu, mover.

Oletko sinä Movet jo saanut aisoihin sen islamistikapinallisen joka poistaa kaiken missä lukee fenno.maani, meinaan suunnittelin jo vaihtaa nimerkkiä kuten saatoit huomata lauantaina?

Kyllä minä kirjoittelen jahka saan puhtaaksi tuon saapuneet 97 viestiä, huhuhu olette te olleet ahkeria, hän vienosti hymyilee täällä ;)

Yritän kyllä saada kumahampaisiisi pikkusen sellasta mukavaa pyöreyttä(!)

Eikös se ole aika selvää, että eivät sen enempää minä kuin Alexkaan suomalaisia hauku - mehän ollaan ihka suomalsia - vaikka Alex majaileekin paljon ulkomailla ja on engelsladyn kanssa naimisissa....?

Eli et löydä meidän kummankaan sanomana sellaista, joka viittaisi syytökseen kaikkien suomalaisten rasisisuudesta. Ja niitä suomalaisia rasisteja otamme kyllä oikeuden arvostella.

Ja laki toki muuttuu - mutta ei paljoa nopeammn kuin peruskallio - ja sen vuoksi siihen on hyvä nojata. Perustuslakihan itse asiassa on sama kuin Suomen sokkeli - eikö niin?

• muistaakseni
        fenno.maani kirjoitti:

Mover3.7.2011 00:13

homous poistui Suomen rikoslaista 1971, eli 10 vuotta aikaisemmin kuin Ranskassa. Mutta onhan ne siellä muutenkin meistä jäljessä ;)

• kafir_najis

"Katsopa, fennis - muodit vaihtuu, mutta laki pysyy samana."

Pysyykö laki mielestäsi aina samana?

• z.o
        kafir_najis kirjoitti:

"Katsopa, fennis - muodit vaihtuu, mutta laki pysyy samana."

Pysyykö laki mielestäsi aina samana?

tarkoitti varmaan sitä sharia.

• z.o

• z.o

• kafir_najis
        Mover kirjoitti:

Yritän kyllä saada kumahampaisiisi pikkusen sellasta mukavaa pyöreyttä(!)

Eikös se ole aika selvää, että eivät sen enempää minä kuin Alexkaan suomalaisia hauku - mehän ollaan ihka suomalsia - vaikka Alex majaileekin paljon ulkomailla ja on engelsladyn kanssa naimisissa....?

Eli et löydä meidän kummankaan sanomana sellaista, joka viittaisi syytökseen kaikkien suomalaisten rasisisuudesta. Ja niitä suomalaisia rasisteja otamme kyllä oikeuden arvostella.

Ja laki toki muuttuu - mutta ei paljoa nopeammn kuin peruskallio - ja sen vuoksi siihen on hyvä nojata. Perustuslakihan itse asiassa on sama kuin Suomen sokkeli - eikö niin?

Suomen uusi perustuslaki astui voimaan 1. maaliskuuta 2000.

Tulevina vuosina peruskalliotamme pitänee jälleen muotoilla uudelleen, jotta siitä tulisi EU-myönteisempi.

• kafir_najis kirjoitti:

Suomen uusi perustuslaki astui voimaan 1. maaliskuuta 2000.

Tulevina vuosina peruskalliotamme pitänee jälleen muotoilla uudelleen, jotta siitä tulisi EU-myönteisempi.

Juu, mutta tuskin yhdenvertaisuuspykälän osalta.

• z.o

• kafir_najis
        Mover kirjoitti:

Juu, mutta tuskin yhdenvertaisuuspykälän osalta.

Pitäisi ainakin.

• kafir_najis kirjoitti:

Pitäisi ainakin.

Se onkin, hyvä kafir_najis, ihan toinen juttu, minkä siinä yksittäinen kansalainen haluaa muuttuvan - ja mielestäni tässä tapauksessa, onneksi.

• käsittääkseni

muslimimaissa miehellä voi olla niin monta vaimoa kuin hän pystyy elättäämään, eli useimmilla miehillä on vain yksi vaimo

• najis_kafir

Olet käsittänyt täysin oikein. Koraani ei rajoita vaimojen määrää neljään, vaan nimenomaan sallii ottamaan niin monta kuin pystyy elättämään,

Rikkaimmat muslimimiehet kuten sheikit jne. haalivat itselleen kymmeniä vaimoja jalkavaimot.

Koska naisia on (myös muslimimaissa) lukumääräisesti suunnilleen yhtä paljon kuin miehiä, on tästä väistämätön seuraus se, että monet muslimimiehet jäävät kokonaan ilman. Yksi surullisimmista esimerkeistä tällaisista rannalla ruikuittajista oli al-Zarqawi.

• Likudnik
        najis_kafir kirjoitti:

Olet käsittänyt täysin oikein. Koraani ei rajoita vaimojen määrää neljään, vaan nimenomaan sallii ottamaan niin monta kuin pystyy elättämään,

Rikkaimmat muslimimiehet kuten sheikit jne. haalivat itselleen kymmeniä vaimoja jalkavaimot.

Koska naisia on (myös muslimimaissa) lukumääräisesti suunnilleen yhtä paljon kuin miehiä, on tästä väistämätön seuraus se, että monet muslimimiehet jäävät kokonaan ilman. Yksi surullisimmista esimerkeistä tällaisista rannalla ruikuittajista oli al-Zarqawi.

Tästä tulikin mieleeni yksi merkittävä syy, miksi muslimiterrorismia on niin paljon...

Koraani ei lupaa muslimeille mitään muuta niin varmaa taetta pelastu­misesta ja pääsystä paratiisiin kuin kuolemi­sen marttyyrina. Toisin kuin kristinus­kossa, isla­missa marttyyrilla ei tarkoiteta henkilöä, joka kärsii uskonsa puolesta kuole­maansa asti uskottomien kä­sissä, vaan henkilöä, joka surmatessaan uskotto­mia tulee surmatuksi. Koko islamin uskonharjoituk­sen abso­luuttisena ja ylit­tämättömänä orgastisena klii­mak­sina ja kun­niakkaimpana tekona niin it­selle kuin koko islamin yhteisölle on tulla surmatuksi samalla kun sur­maa uskottomia taiste­lussa Allahin asian puolesta - koko maail­man alistamiseksi sharian alaisuu­teen. Marttyyri­kuolemaa ei islamin yhteisössä mielletä varsinaiseksi kuolemantapa­ukseksi, jota olisi aihetta surra. Koraani opastaa: http://www.usc.edu/schools/college/crcc/engagement/resources/texts/muslim/quran/003.qmt.html#003.169

Marttyyriutta (shahida) juhlitaan islamissa marttyyrin ja paratiisin taivaallisten neitsyiden hää­juh­lana. Sa­malla kun marttyyri (shahid eli todistaja) pääsee paratiisissa nauttimaan mitä houkut­tele­vim­mista aisti­nautinnoista, kuten 72 neitsyen seksuaalisista palveluista, hänellä on kunnia päästä todistamaan omin silmin jotain parasta, mitä Muhammad ainakaan pystyi kuvittelemaan, nimittäin että Allah on todellakin ainoa jumala ja Muhammad Hänen pro­feettansa. Kun otetaan huomioon nuorten seksu­aalinen tur­hautuminen muslimiyhteisöissä sen johdosta, että normaali sukupuolten välinen kanssa­käyminen on estetty, ei ole ihme, että marttyyri-iskusta haaveilevia nuoria miehiä on jonossa odot­tamassa paljon enemmän kuin pommeja on saatavilla.

• Asrar
        najis_kafir kirjoitti:

Najis_kafir kirjoitti: ” Koraani ei rajoita vaimojen määrää neljään, vaan nimenomaan sallii ottamaan niin monta kuin pystyy elättämään.”

Minkälainen sinun painoksesi Koraanista on? Vai tekeekö muistisi ihan vaan noita ”inhimillisiä tepposia”? Tarkistapa, mitä sanotaan Koraanin 4. suurassa ja jakeessa 3.

Najis_kafir : ”Rikkaimmat muslimimiehet kuten sheikit jne. haalivat itselleen kymmeniä vaimoja jalkavaimot.”

Tämä on totta, ja heillä, joilla rahaa on, voivat kiertää rahan turvin maallisia lakeja. Tosin nämä rikkaat polygamian kannattajat eivät saa ihailua osakseen valtaväestöltä sen enempää kuin länsimaisetkaan ”Don Juanit”.

• najis_kafir
        Asrar kirjoitti:

Najis_kafir kirjoitti: ” Koraani ei rajoita vaimojen määrää neljään, vaan nimenomaan sallii ottamaan niin monta kuin pystyy elättämään.”

Minkälainen sinun painoksesi Koraanista on? Vai tekeekö muistisi ihan vaan noita ”inhimillisiä tepposia”? Tarkistapa, mitä sanotaan Koraanin 4. suurassa ja jakeessa 3.

Najis_kafir : ”Rikkaimmat muslimimiehet kuten sheikit jne. haalivat itselleen kymmeniä vaimoja jalkavaimot.”

Tämä on totta, ja heillä, joilla rahaa on, voivat kiertää rahan turvin maallisia lakeja. Tosin nämä rikkaat polygamian kannattajat eivät saa ihailua osakseen valtaväestöltä sen enempää kuin länsimaisetkaan ”Don Juanit”.

Hämeen-Anttilan suomennos.

Samaisen proffan kirjoittaman selitysteoksen mukaan luvut "2 tai 3 tai 4" luetellaan esimerkinomaisesti. Koraanin mukaan voi ottaa niin monta kuin pystyy elättämään ja kohtelemaan tasapuolisesti.

Jos tulkitsee sanatarkasti, niin toki voi erehtyä pitämään numeroa 4 jonain maksimina.

• z.o
        najis_kafir kirjoitti:

Samaisen proffan kirjoittaman selitysteoksen mukaan luvut "2 tai 3 tai 4" luetellaan esimerkinomaisesti. Koraanin mukaan voi ottaa niin monta kuin pystyy elättämään ja kohtelemaan tasapuolisesti.

Jos tulkitsee sanatarkasti, niin toki voi erehtyä pitämään numeroa 4 jonain maksimina.

eli jos ei pysty elättämään yhtäkään, niin pitää sitten raiskata jos pillua meinaa saada.

• Asrar
        najis_kafir kirjoitti:

Aika metkaa! Taas koetat huijata najis_kafir: ” Hämeen-Anttilan suomennos.

Samaisen proffan kirjoittaman selitysteoksen mukaan luvut "2 tai 3 tai 4" luetellaan esimerkinomaisesti. Koraanin mukaan voi ottaa niin monta kuin pystyy elättämään ja kohtelemaan tasapuolisesti.”

Ei lapsikulta Hämeen-Anttilan Koraanin selitysteos ole sama kuin Koraani! Koraani on koraani ja siellä lukee seuraavaa (4: 3): ”Jos pelkäätte, ettette kykene olemaan oikeudenmukaisia orvoille, ottakaa niin monta vaimoa kuin haluatte, kaksi, kolme tai neljä, mutta jos pelkäätte, ettette osaa olla tasapuolisia vaimoillenne, ottakaa vain yksi vaimo tai orjattarianne. Näin te pysytte parhaiten kaidalla tiellä.”

Najis_kafir: ”Jos tulkitsee sanatarkasti, niin toki voi erehtyä pitämään numeroa 4 jonain maksimina.”

Miksi et tällä kertaa viitsi lukea Koraania kuin pikku-piru Raamattua? Onko jotenkin kiihottavaa ajatella, että näitä vaimoja olisikin rajaton määrä? Kyllä sinullekin islamista tuntuu naiset ja Paratiisin neitsyet kelpaavan, mutta ei sitten muu. 8-O

• - mutta
        Asrar kirjoitti:

Aika metkaa! Taas koetat huijata najis_kafir: ” Hämeen-Anttilan suomennos.

Samaisen proffan kirjoittaman selitysteoksen mukaan luvut "2 tai 3 tai 4" luetellaan esimerkinomaisesti. Koraanin mukaan voi ottaa niin monta kuin pystyy elättämään ja kohtelemaan tasapuolisesti.”

Ei lapsikulta Hämeen-Anttilan Koraanin selitysteos ole sama kuin Koraani! Koraani on koraani ja siellä lukee seuraavaa (4: 3): ”Jos pelkäätte, ettette kykene olemaan oikeudenmukaisia orvoille, ottakaa niin monta vaimoa kuin haluatte, kaksi, kolme tai neljä, mutta jos pelkäätte, ettette osaa olla tasapuolisia vaimoillenne, ottakaa vain yksi vaimo tai orjattarianne. Näin te pysytte parhaiten kaidalla tiellä.”

Najis_kafir: ”Jos tulkitsee sanatarkasti, niin toki voi erehtyä pitämään numeroa 4 jonain maksimina.”

Miksi et tällä kertaa viitsi lukea Koraania kuin pikku-piru Raamattua? Onko jotenkin kiihottavaa ajatella, että näitä vaimoja olisikin rajaton määrä? Kyllä sinullekin islamista tuntuu naiset ja Paratiisin neitsyet kelpaavan, mutta ei sitten muu. 8-O

ovatko ne neitseitä vai viinirypäleitä, on tulkintakysymys. Olisi ehkä hyvä tietää tämäkin, ainakin niitten reppanoitten, jotka kuvittelevat itsensä ja muita posauttamalla pääsevänsä paratiisiin. Ajatus ei ehkä houkuttelisi niin paljon, jos luvassa olisi vain viinrypäleitä.

• - mutta
        - mutta kirjoitti:

ovatko ne neitseitä vai viinirypäleitä, on tulkintakysymys. Olisi ehkä hyvä tietää tämäkin, ainakin niitten reppanoitten, jotka kuvittelevat itsensä ja muita posauttamalla pääsevänsä paratiisiin. Ajatus ei ehkä houkuttelisi niin paljon, jos luvassa olisi vain viinrypäleitä.

mistä tuonkaan tietää varmasti. Veikkaisin ainakin Janin ja Pekan valitsevan mieluummin sen rypälevaihtoehdon.

• - mutta
        - mutta kirjoitti:

mistä tuonkaan tietää varmasti. Veikkaisin ainakin Janin ja Pekan valitsevan mieluummin sen rypälevaihtoehdon.

eiväthän he ole sen paremmin muslimeja kuin isemurhapommittajiakaan. Ei nyt oikein avaudu mitä halusit tällä kommentilla sanoa muuta kuin että ihailet nimimerkkiäni.

• - mutta
        - mutta kirjoitti:

eiväthän he ole sen paremmin muslimeja kuin isemurhapommittajiakaan. Ei nyt oikein avaudu mitä halusit tällä kommentilla sanoa muuta kuin että ihailet nimimerkkiäni.

mutta mutta mutta, mistä sen tietää, miten nuokin pojat voivat vielä vinksahtaa.

Muuttuihan Muhammed Alikin muslimiksi, kuten se Cat Stevens, vai kuka se oli?

• - mutta
        - mutta kirjoitti:

mutta mutta mutta, mistä sen tietää, miten nuokin pojat voivat vielä vinksahtaa.

Muuttuihan Muhammed Alikin muslimiksi, kuten se Cat Stevens, vai kuka se oli?

tuskin sinulla on varaa heitä pojitella, ainakin Haavisto on varmasti vanhempi kuin sinä.

• - mutta
        - mutta kirjoitti:

tuskin sinulla on varaa heitä pojitella, ainakin Haavisto on varmasti vanhempi kuin sinä.

on minulla ainakin enemmän perillisiä kuin sillä.

Sitä paitsi, Pekalle on tuo poika-nimitys oikein osuva, kuten muttaneiti sinulle.

• - mutta
        - mutta kirjoitti:

on minulla ainakin enemmän perillisiä kuin sillä.

Sitä paitsi, Pekalle on tuo poika-nimitys oikein osuva, kuten muttaneiti sinulle.

sehän oli ikävä kuulla. Käy sääli lapsiasi. Toivottavasti pojasta polvi paranee.

Minä olen siis neiti koska kestän säälittävän vittuilusi kuin mies, ja Pekka on poika, koska on merkittävä valtiomies.

• ole vaan hyvä
        - mutta kirjoitti:

sehän oli ikävä kuulla. Käy sääli lapsiasi. Toivottavasti pojasta polvi paranee.

Minä olen siis neiti koska kestän säälittävän vittuilusi kuin mies, ja Pekka on poika, koska on merkittävä valtiomies.

ja pidä harhaiset kuvitelmasi omana tietonasi.

• - mutta
        ole vaan hyvä kirjoitti:

ja pidä harhaiset kuvitelmasi omana tietonasi.

enhän minä kuvittele, että halvan kopioni pojasta polvi paranee, minä vain toivon niin. Mitään harhaisia kuvitelmia minulla ei siis ole. M. O. T.

• - mutta

onhan se hassua, että me täällä keskustelemme siitä montako vaimoa jonkin vanhan kirjan mukaan jossain saa ottaa, kun tiedämme, että Suomessa saa ottaa vain yhden. Koraaniin, Raamattuun tai muihin pyhiin kirjoihin vetoaminen nyt ei muutenkaan oikein käy argumentista missään keskustelussa, kun kummastakin löytää juuri sitä mitä haluaa. Eihän siitäkään ole loppujen lopuksi varmuutta, onko marttyyyreille luvattu neitseitä vai viinirypäleitä, koska alkukielellä Koraani on lievästi sanottuna monitulkintainen teos.Kai se juuri siksi onkin jumalan sanaa, kun ei siitä pirukaan saa selvää.

• - mutta

kaikesta huolimatta on se jännä juttu, että sompuilla on Suomessakin monta vaimoa, eiks jeh?

• On se. Aika hassua kuvitella!

Mutta sentään hyvin harvoilla...!

Itse asiassa tutustuin viime syksynä länsimaiseen kaveriin, jolla oli vissiin ainakin kaksi samassa taloudessa asuvaa naista.

Muutenkin hyvin erikoinen hemmo!

• z.o
        Mover kirjoitti:

On se. Aika hassua kuvitella!

Itse asiassa tutustuin viime syksynä länsimaiseen kaveriin, jolla oli vissiin ainakin kaksi samassa taloudessa asuvaa naista.

• vai hyvin harvoilla?
        Mover kirjoitti:

On se. Aika hassua kuvitella!

Ottaisit muuveri edes KERRAN asioista selvää, ennen kuin kirjoittelet joutavuuksia tänne. Voisit ehkä sillä tavalla saada edes pikkaisen sitä kaipaamaasi respektiä.

Todellisuudessahan lähes puolet somalinaisista on virallisesti yksinhuoltajia. Suurin syy tähän on se, että he käytännössä elävät moniavioisessa liitossa, koska näin saadaan kerättyä yhteiskunnalta paljon suuremmat avustukset.

"Usean kihlaaminen onnistuu Suomessa

Somaliyksinhuoltajista 40 prosenttia on edelleen naimisissa. Tarkkaa syytä tällekään ilmiölle ei tiedetä, mutta yhtenä selittävänä tekijänä pidetään moniavioisuutta.

Somaliassa miehellä saa olla neljä vaimoa. Suomessa tämä onnistuu, jos yksi suhde on rekisteröity virallisesti ja uudet vaimot on naitu islamilaisen lain mukaan."

http://suomensomali.com/fin/uutiset/somaliaideista-suuri-osa-yksin-lastensa-kanssa/

• vai hyvin harvoilla? kirjoitti:

Ottaisit muuveri edes KERRAN asioista selvää, ennen kuin kirjoittelet joutavuuksia tänne. Voisit ehkä sillä tavalla saada edes pikkaisen sitä kaipaamaasi respektiä.

Todellisuudessahan lähes puolet somalinaisista on virallisesti yksinhuoltajia. Suurin syy tähän on se, että he käytännössä elävät moniavioisessa liitossa, koska näin saadaan kerättyä yhteiskunnalta paljon suuremmat avustukset.

"Usean kihlaaminen onnistuu Suomessa

Somaliyksinhuoltajista 40 prosenttia on edelleen naimisissa. Tarkkaa syytä tällekään ilmiölle ei tiedetä, mutta yhtenä selittävänä tekijänä pidetään moniavioisuutta.

Somaliassa miehellä saa olla neljä vaimoa. Suomessa tämä onnistuu, jos yksi suhde on rekisteröity virallisesti ja uudet vaimot on naitu islamilaisen lain mukaan."

http://suomensomali.com/fin/uutiset/somaliaideista-suuri-osa-yksin-lastensa-kanssa/

Mistä olet saanut päähän, että juoksen täällä ensisijaisesti respektin perässä?!

Ja sanon sinulle sen, että asioista perillä oleminen täällä ei ole paras tapa sitä hankkia!

Linkkisi sinänsä on hyvin valaiseva.

• älä sitten

enää valita, jos joku epäilee sinulla olevan nestettä päässä.

• Se on ihan toinen juttu.

Hedelmällisen keskustelukulttuurin viljely on yksi sheriffin tehtävä - ja haluan sitä viljellä myös palstan ulkopuolella.

Olen näistä nimittelyasioista puhunut aina eri yhteyksissä - ja palaan aina tarvittaessa asiaan.

Ja jos minun omaa kielenkäyttöäni aletaan kritisoimaan, niin aivan satavarmasti rinnastan sen ympäristöönsä, joka mielestäni vasta täyttää törkeän kielenkäytön edellytykset.

On kumma, kun sama kirjoittaja näkee sormien läpi täyttä sontaa - ja sitten kun minä kirjoitan pikkusen jyrkemmin, niin jo hienoa hipiää alkaa aristaa.

• - mutta
        Mover kirjoitti:

Se on ihan toinen juttu.

Hedelmällisen keskustelukulttuurin viljely on yksi sheriffin tehtävä - ja haluan sitä viljellä myös palstan ulkopuolella.

Olen näistä nimittelyasioista puhunut aina eri yhteyksissä - ja palaan aina tarvittaessa asiaan.

Ja jos minun omaa kielenkäyttöäni aletaan kritisoimaan, niin aivan satavarmasti rinnastan sen ympäristöönsä, joka mielestäni vasta täyttää törkeän kielenkäytön edellytykset.

On kumma, kun sama kirjoittaja näkee sormien läpi täyttä sontaa - ja sitten kun minä kirjoitan pikkusen jyrkemmin, niin jo hienoa hipiää alkaa aristaa.

tietenkin kaikki hallanpanemat höpisijät ovat oikeita prinsessoja jotka vetävät herneen nenäänsä vaikka kymmenen patjan alta, onhan heidän Mestarinsakin sellainen

• et sitten
        Mover kirjoitti:

Se on ihan toinen juttu.

ole lainkaan sisäistänyt vastuutasi ja velvollisuuksiasi seriffinä.

Siinä virassa odotukset ja vaatimukset ovat pikkaisen korkeammalla kuin nimettömällä nettikirjoittajalla.

Eipä ihme, että tämä palsta on vajonnut näin alhaiselle tasolle.

• et sitten kirjoitti:

ole lainkaan sisäistänyt vastuutasi ja velvollisuuksiasi seriffinä.

Siinä virassa odotukset ja vaatimukset ovat pikkaisen korkeammalla kuin nimettömällä nettikirjoittajalla.

Eipä ihme, että tämä palsta on vajonnut näin alhaiselle tasolle.

"et sitten ole lainkaan sisäistänyt vastuutasi ja velvollisuuksiasi seriffinä.
        Tuon virren kun olen jo kuullut."

Jos sen sijaan kerrot, missä kohtaa sisäistämiskykyni pettää ja velvollisuuksien hoitaminen on laiminlyöty, hoitaisin virheeni kuntoon heti.

"Siinä virassa odotukset ja vaatimukset ovat pikkaisen korkeammalla kuin nimettömällä nettikirjoittajalla."

Kysymys ei ole nyt moderointipäätöstenteosta, asiaosaamisesta tai kyvystä arvioida kokonaisuuksia - mitä moderaattorilta erityisesti vaaditaan.

Kysymys on peruskäyttäytymis- ja ihmisten kanssa olemistavoista - joiden pitäisi olla jo kotikasvatuksen myötä hallussa - mutta viimeistään luettua keskustelupalstan säännöt.

Täällä palstalla välillä liian helposti syyllistetään lähes kaikkia muita paitsi itseä. Nimittelijöiden ja törkypuhujien on aivan turha tässä(kään) suhteessa etsiä puuta, jonka taakse mennä. Peili käteen.

Ok?

• ,
        Mover kirjoitti:

"et sitten ole lainkaan sisäistänyt vastuutasi ja velvollisuuksiasi seriffinä.
        Tuon virren kun olen jo kuullut."

Jos sen sijaan kerrot, missä kohtaa sisäistämiskykyni pettää ja velvollisuuksien hoitaminen on laiminlyöty, hoitaisin virheeni kuntoon heti.

"Siinä virassa odotukset ja vaatimukset ovat pikkaisen korkeammalla kuin nimettömällä nettikirjoittajalla."

Kysymys ei ole nyt moderointipäätöstenteosta, asiaosaamisesta tai kyvystä arvioida kokonaisuuksia - mitä moderaattorilta erityisesti vaaditaan.

Kysymys on peruskäyttäytymis- ja ihmisten kanssa olemistavoista - joiden pitäisi olla jo kotikasvatuksen myötä hallussa - mutta viimeistään luettua keskustelupalstan säännöt.

Täällä palstalla välillä liian helposti syyllistetään lähes kaikkia muita paitsi itseä. Nimittelijöiden ja törkypuhujien on aivan turha tässä(kään) suhteessa etsiä puuta, jonka taakse mennä. Peili käteen.

Ok?

"missä kohtaa sisäistämiskykyni pettää ja velvollisuuksien hoitaminen on laiminlyöty,"

- olet räikeän puolueellinen

-valitat kirjoittajien törkyjutuista, mutta itse syyllistyt myöskin aiheettomuuksiin.

- poistat ja siirrät mielivaltaisesti ketjuja

- vaadit kirjoittajilta perusteluja ja samaan hengenvetoon lauot mielipiteitäsi, joita pidät itse absoluuttisena totuutena, vaivautumatta mitenkään perustelemaan heittojasi.

- sotket keskusteluja tunkemalla väliin ja johdattelet tahallisesti/tahattomasti aiheen täysin väärille raiteille.

• , kirjoitti:

"missä kohtaa sisäistämiskykyni pettää ja velvollisuuksien hoitaminen on laiminlyöty,"

- olet räikeän puolueellinen

-valitat kirjoittajien törkyjutuista, mutta itse syyllistyt myöskin aiheettomuuksiin.

- poistat ja siirrät mielivaltaisesti ketjuja

- vaadit kirjoittajilta perusteluja ja samaan hengenvetoon lauot mielipiteitäsi, joita pidät itse absoluuttisena totuutena, vaivautumatta mitenkään perustelemaan heittojasi.

- sotket keskusteluja tunkemalla väliin ja johdattelet tahallisesti/tahattomasti aiheen täysin väärille raiteille.

Turha toivo!

Edsität jatkuvia - ja aika rankkoja syytöksiä - mutta et konkretisoi niitä !!

Millä minä voin mitään korjata, jos en tiedä missä olen tehnyt virheen??

Itse sen sijaa, esimerkiksi tuon minua hulluksi nimitelleen kommentin suhteen - toin sitaatin ikään kuin näytöksi asiasta.

Odotan nyt tietysti vastaavaa omien tekemisieni suhteen muilta.

Ok?

• en nyt viitsi
        Mover kirjoitti:

Turha toivo!

Edsität jatkuvia - ja aika rankkoja syytöksiä - mutta et konkretisoi niitä !!

Millä minä voin mitään korjata, jos en tiedä missä olen tehnyt virheen??

Itse sen sijaa, esimerkiksi tuon minua hulluksi nimitelleen kommentin suhteen - toin sitaatin ikään kuin näytöksi asiasta.

Odotan nyt tietysti vastaavaa omien tekemisieni suhteen muilta.

Ok?

alkaa kaivamaan vanhoja juttuja esille, mutta yritän kyllä tulevaisuudessa muistuttaa väärinkäytöksistäsi, sitä mukaa kun niitä ilmenee.

Tältä päivältä nyt on mielessä ainakin tuo romaniketjun poistaminen, mutta siitähän on jo ollut puhetta toisessa yhteydessä.

• en nyt viitsi kirjoitti:

alkaa kaivamaan vanhoja juttuja esille, mutta yritän kyllä tulevaisuudessa muistuttaa väärinkäytöksistäsi, sitä mukaa kun niitä ilmenee.

Tältä päivältä nyt on mielessä ainakin tuo romaniketjun poistaminen, mutta siitähän on jo ollut puhetta toisessa yhteydessä.

Oikein hyvä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3634
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      447
      3340
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      2959
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      85
      2013
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      103
      1642
    6. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      146
      1579
    7. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1400
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      114
      1374
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      36
      1113
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1035
    Aihe