se on positiivi, komparatiivi, superlatiivi
Ja terveiset mökiltä
panin pani riviä pottua ja jemmasin muutaman pussillisen salaatin siemeniä ja porkkanan siemeniä ja sitten vaan sadetanssia, ilman kattojareppeiviä phuhureita, kiitos.
Sitten suuntasimme kylille paikallista mielipidetulvaa aistimaan.
Tarviikos siinä paljo enempää kuin pari keski-hölmoä ja kielen kannat irtoo nopeesti.
Mites siellä Helsingissä ne mamut ? On kuulemma paljon…
No yritin siinä loivasti keskustella.
Mutta voi ihmetys ja kummia kuitenkin, sillä loppujen lopuksi kuulin vain inhoa ja vihaa muslimeja ja islamia kohtaa.
Ja kaikki olivat sitä mieltä että kaikki jotka heillekin olivat jutelleet olivat samaa mieltä ettei islaminusko kaikkine kauheuksineen kuulu Suomeen. ” joo mä oon rassisti mutta toi ihan täys rassisti”
Nyt on pakko sanoo kun en pupissa kehdannu ruveta selittää,
että rakkaat maalais-serkut, asia on niin että ette te mitään rassisteja ole.
Ei se että vihaa muslimeja vähän tai paljon ole mitään rassismia.
Se on vaan afrikkalais-kiimaisten höpöttäjien propagandaa.
Tahtosiko St. Stubbi kutsua suomalaisia murhaajiksi, vaikka seuraavan Hesarin sivuilla?
Onhan Suomessa paljon miehiä ja naisia ja lapsiakin jotka tahtoisi tappaa ja murhata vaikka ketä.
Niin minäkin….
Onko St. Stubbi ajatellut suomalaisten herjaamisen rasisteiksi ihan loppuun asti?
Onko nyt kivaa kun puoli suomea on sitä mieltä että tyyppi on rasisti jos se vihaa mamuja ja mamuilua, eikä tahdo mamuja omaan kyläänsä, Suomeen?
Sen St. Stubbi ym poliitikot ja musuttajat ovat saaneet aikaan: kun herjatte kokoajan suomalaisia rasisteiksi.
Nyt suomalaiset ovat sitä mieltä että kun he vihaa muslimeja he ovat rasisteja, ja ylpeitä siitä.
Mutta ei mielipide ole rasismia.
--------------------------------------------
Mover St.Stubbi poliitikot ym afrikkalais-kiimakot ovat niin väärässä.
Eihän murhaajaakaan saa sanoa murhaajaksi ennenkö se on oikeudessa tuomittu murhaajaksi.
Siksi on herjausta väittä meitä mamu-kriitikoita rasisteiksi, koska emme sitä ole, eikä kukaan ole siitä tuomiota saanut.
herja, viha, rasisti
63
179
Vastaukset
Mieti : rassisti on rikollinen joka on poliisin selvitettävä asia.
Montas muslimia olet tappanut / löyönyt / tai edes nähnyt?
No ei siinä kylässä ole niitä nähty, luullakseni. Mutta rasisteja ollaan, ylpeästi ;)
Ethän sinä kulta pieni ole murhaajakaan, vaikka kuinka tahtoisit tappaa minut.
Et sinä ole rasistikaan vaikka Stubbi ym mamu-kiimakot niin väittääkin.
Lopettakaa jo höpinä siitä kuka on enempi rasisti.
Ja lopettakaa poliitikot stubbi ym muka-eliitti toi sonnan levitys Suomessa, ym suomalaisten herjaaminen rasisteiksi
Tai paljonko panette rahaa likoon Suomikuvan parantamiseen maailmalla kun herra Ulkoministeri itse herjaat suomalaisia rasisteiksi?
Paljon panet rahaa suomalaisten oman identiteetin korjaamiseen?
= ei penniäkään, eikä senttiäkään, mutta 60 000 € rasismin torjuntaan
Rasisti on yleis-nimitys sellaiselle RIKOLLISUUDELLE, jonka oikeuslaitos on vahvistanut.
Ja siksikin on sivistymätöntä väittää ihmistä rasisteiksi jota ei ole tuomittu oikeudessa rasismista
Käsittääkseni myös poliisi voi antaa sakon rasistisesta rikoksesta.
Eli kun lyö muslimia siksi että se on muslimi on rasistinen rikos eli se rasistisuus koventaa rikosta, joka siis on lyöminen
Eli jos lyöt suomalaista saat sakot mutta jos lyöt muslimia saat suuremmat sakot.
Mieti kannattaako?
Muslimin turpaan vedosta saa enemmän kuin ihmisestä.
Tämä maa on niin mamu-kiimainen.Juzzikin sai tuomion uskon rauhan rikkomisesta väittäessään islaminuskoa pedofilia-uskoksi.
Vaikka lapsiin sekaantuminen on Suomen laissa rikos.
Silti muslimit tekevät sitä vedoten uskontoon.
Siltikään sitä ei saa kutsua pedofiliaksi.
Lapsen sukupuolielimeen koskeminen on rikos, mutta sen silpominen on kulttuuria Afrikassa, jossa rakennettiin pyramideja ennekö Suomessa edes tiedettiin mitä sivistys tarkoittaa.
Eikä islamia saa arvostella eikä kritisoida koska se on suomalaisten poliitikkojen suursuosiossa, muotia, hypetystä!
Myös suomalaisen kulttuurin tuhoaminen on aina ollut eliitin varsinkin swedu-eliitin vihan kohteena :pääsisivät meistä suomalaisista eroon tavalla tai toisella. Miten kaukana St.Stubbin suomalaisia herjaava Hesarin (19.32010 s A5) kirjoittelu sitten oli?
Mutta Juzzi sai sakot uskonrauhan rikkomisesta eli jumalanpilkasta, koska kirjoitti näin:
"#### #### oli ##### , ja ### on #### #### ####, siis #####. ##### on ##### ###."
Koko kirjoitus on nähtävissä vanhalla paikallaan eli täällä: http://www.halla-aho.com/scripta/muutama_taky_illmanin_mikalle.html
t. Jussi
Ja silloin 2009 se oli nähtävillä. Ei ole enää
Eli jos tällaisesta puheista saa syytteen uskonrauhan rikkomisesta eli jumalanpilkasta, niin mitä voimme odottaa seuraavaksi ? Mikä on seuraava asia joka kielletään ? Ehkä suomen kieli, jos Stubbi ja Mover saa päättää.
Nythän esim muslimeita ei saa kritisoida yhtään kun heti herjataan rasistiksi, eli rikolliseksi.
Jopa Jussia äänestäneitä herjataan rasisteiksi ja täälläkin minua surutta syrjitään.
Kiitos vaan siitä ja olen lukenut nekin viestit : älkää kirjoittako fenno.maanin kaa se on rasisti.
Mitä te odotatte tulevaisuudeltanne, jos herjaatte Herra Jussi Kristian Halla-ahon rikolliseksi ?
Pankaas nyt vähän miettien, että mikä taho niitä rikoksia tekee?
WTC junat jne… toistanko ?
Saiko Suomikin jo omat itsaristit ?
Sehän me, ja nyt huudetaan : TIEDETÄÄNÄlyättekö ihmiset, että me eletään nyt mamu-hypetyksen keskellä?
ME teemme sitä historiaa, jota ne parin sadan vuoden kuluttua lukee historian kirjoista, miten ne hullut Stubbidout Asteriksit ym lahtasi Suomen kulttuureineen kielineen tapoineen jne ja miten ne teki Suomestakin islaminuskoisen maan.
Suomen loppu!
, että silleen, mutta minkäs tässä sitten voi?
Kohta poltetaan suomalaista valkoista rotu-lihaa rovioilla ja se on sivistystä käydä sitä ihailemassa, hurraamaassa ja taputtamassa.
Kaikenlaisia muoti-ilmiöitä on aina ennekin ollut Suomessa.
Nyt mennään näillä ja katsotaan mihin se riittää.
Hei nyt oikeesti, tehkää joku jokin suunnanmuutos, onhan tällanen suomiviha jotenkin erikoista Suomessa.
Miksi ne äänesti sen Stubbin ym fennofobiset suomi-vihaajat sinne uudestaan?
Ja sitten pitäisi keskustella rasismista?
Päättäisitte, päättäjät, Stubbi Asteroidi ym ja Mover nyt eka kumpi on rasismia
A) se että eräät muslimit tappaa länkkäreitä huvikseen ja uhkaa siinä välillä ihan keitä vaan milloin ja miten vaan
VAI
B) se että suomalaiset vihaa muslimeita ja islaminuskoa niiden kaikkine lisämausteineen? Ei tahdo tänne mitään muslimiutta eikä islamia millään mausteilla, ei edes yhtä kpl.Te kun ette tahdo ymmärtää niin sanon vielä ensin on vaan vähän inhoa, josta tulee vihaa esim jos pakotetaan kuten te pakotatte minua hyväksymään islamin uskon tulkinnat hyvyydestä ettei niillä tappimiseen kehottavilla osilla ole mitään merkitystä. hah.
Sitten tuleekin rasismi, jota te humanistit täällä niin manaatte esille. Mutta minä kyllä taistelen syön pari makkaraa ja vedän kossun väliin.
Okei asiaan, verrataan, kuka muu tykkää maksalaatikosta?
Käsi ylös! Nooh ...Okei aikas vähän nousi. zo?
Inhootko maksalaatikkoa, joo,
entä jos sinua pakotetaan syödä sitä, niin sitten tulee se viha.
Mutta siltikään Sinä rakas lukijani, et saa ottaa pesäpallomailaa ja mennä kauppaan tappamaan kaikkia maksalaatikoita.
Siinä on rikoksen = tappaa ja vihan= ajatella välinen ero.
Minä en vihaa maksalaatikkoa, minä räkästän maksalaatikkoa, sitä vaan ei saa syödä joka aamu. Tulee liikaa tekstiä kuulemma, joku valitti …- Asrar
Hyvä Fennis,
laitan tähän muutaman linkin kesälukemista Hyvä Terveys -lehden sivuilta. Lisää luettavaa löydät näiden artikkeleiden perässä olevasta luettelosta. Valitettavasti artikkelit eivät käsittele lainkaan rasismia, mutta narsismista löytyy jo jotain.
Sinulla vaikuttaa olevan kirjoituksistasi päätellen paljon ja monia erilaisia tunteita pinnalla. Ehkä nämä artikkelit auttavat katsomaan asioita hieman toisesta suunnasta. Ei se persoonaasi muuta, vaikket maksalaatikkoa söisikään (melkein) joka päivä. Näin kesällä kuuluu välillä maistella myös makkaraa ja mansikkakakkua, eikö niin?
Aurinkoista ja rentouttavaa kesää toivottaa
Asrar
P.S. Vihat Vattumäelle!
http://hyvaterveys.fi/artikkelit/Ajattele-toisin-9-tapaa/561/
Parantava kirjoitus
http://hyvaterveys.fi/artikkelit/Parantava-kirjoitus/567/?c=Mieli - Asrar
Herra z.o
Mikä kirjoituksessani antaa olettaa, että olen mielestäsi mies? - Asrar
Z.o:lle
Vai et oleta mitään…? Hmm. Nyt viittaat jo lesboihin ja homoihin. Ensin ärhentelit mustasukkaisuuspuuskassasi kuin kukko tunkiolla ja valmiina ottamaan miehestä mittaa.
Saat yrittää vielä kolmannen kerran. Katsotaan, osuuko yksikään ”vankoista faktoistasi” kohdilleen. =-D Asrar kirjoitti:
Hyvä Fennis,
laitan tähän muutaman linkin kesälukemista Hyvä Terveys -lehden sivuilta. Lisää luettavaa löydät näiden artikkeleiden perässä olevasta luettelosta. Valitettavasti artikkelit eivät käsittele lainkaan rasismia, mutta narsismista löytyy jo jotain.
Sinulla vaikuttaa olevan kirjoituksistasi päätellen paljon ja monia erilaisia tunteita pinnalla. Ehkä nämä artikkelit auttavat katsomaan asioita hieman toisesta suunnasta. Ei se persoonaasi muuta, vaikket maksalaatikkoa söisikään (melkein) joka päivä. Näin kesällä kuuluu välillä maistella myös makkaraa ja mansikkakakkua, eikö niin?
Aurinkoista ja rentouttavaa kesää toivottaa
Asrar
P.S. Vihat Vattumäelle!
http://hyvaterveys.fi/artikkelit/Ajattele-toisin-9-tapaa/561/
Parantava kirjoitus
http://hyvaterveys.fi/artikkelit/Parantava-kirjoitus/567/?c=Mielihahah
Asrar-rassu, vanha huumorintajuton fennofobi, eli suomalaisuuden tappaja ja koko Suomen ikioma termiitti, syöjätär, nirhaaja, raid, joka tappaa talossa ja puutarhassa kaiken mihin koskee.
Eduskunnassa alkoi taas loma vai?
Mitä te humanistit hyödytte siitä että tapatatte suomalaisuuden kurjistamalla sen islamin ja mustien kuristusotteeseen?
Etteikö pelota?
Tulin tänne vain lisätäkseni tuohon maksalaatikko vertaukseeni että rasismia on siis 1. jos aikoo tappaa maksalaatikoita siksi ettei pidä niistä (mielenvikaisuus on kait eri juttu)
Mutta vielä parempi vertaus olisi 2. jos rupeisi tappaa maksanlaatikonpurijoita, tai 3. uhkaamaan maksanlaatikonpurijoiden henkeä.
Olenko minä tehnyt sellaista muslimeille? Uhkaanko heidän henkeä?
EN OLÈ! En varmasti ihan heti siihen alakaan, monen harmiksi en vieläkään edes ajattele sellaista. Mutta ärsyttäkää vaan kyllä se sieltä saattaa pukkaa esille kun tarpeeksi kutsuu ja herjaa ja yllyttää, humanistisesti haukkuu rasistiksi.
Mustat tappoi valkoiset Afrikassa kuten vielä tänäänkin, eikai kukaan muuten tulisi lumiseen pohjoiseen pakkaseen palelemaan, mutta valkoinen lumi antoi hyvän suojavärin esi-isillemme. Minun esi-isäni näemmä selvisi.
Ja todellista super-rasismia tulee vasta kun yhteiskunta, eli te / ne siellä Eduskunnassa teette lakeja joilla syrjitään ihan lainmukaisesti maksalaatikonpurijoita. Kuten aikoinaan lainmukaista syrjiä homoja tai mustia u-mailla, se oli sivistystä, kuten suomalaisten haukkuminen on aina ollut sivistystä swedujen mielestä. (Monien vieläkin) Siksi suomalaisten muuttoa sortaja-emämaahansa 50 luvulla vihattiin ja pelättiin koska swedut itse kylvi ajatusta suomalaisten huonommuudesta. Eli rasismia.
Okei Suomi-foobikkona, sinä, Asrar, et ikinä pysty ymmärtämään mitään muuta kuin suomalaisten ja Suomen tuhoamista. Ne sun juuret on syvällä vihollisen sydämessä.
Mutta SUURINTA rasismia on tuhota jotain lainsäädännöllisesti ja sitä te teette eduskunnassa:
tapatte suomalaiset ja suomalaisuuden Suomesta lakeja säätämällä, senkin rasistit, mitäs meitä haukutte rasisteiksi, kun itse olette tappajia suomalaisuuden ja saamelaisuuden syrjiöitä. Sen jälkimmäisen sanoi Vesa Puuronen radiossa.
Minä olen vain perustellut miksen pidä islamin uskonnosta ja perustellut senkin miksi rupesin vihaaman muslimeja, siitä ihan kiitos näille humanisteille, eli Suomen tappajille täällä suolessa. Ja sinullekin, Asrar hyvä, olisit vaan pysynyt omalla tontillasi, kyllä Mover on pärjännyt minulle ihan riittävän hyvin, me ollaan niin kuin kaa. Inhotaan ja rakastetaan toistemme mielipiteitä, eikös niin Mover? Mutta, Asrar, sinun miekkareitasi en kaipaa.
Ja yksi rasu-tutkija Vesa Puuronen tekee omia lakeja rasismista, että etniset vitsit ja saamenkielen rahallinen tukemattomuus on rasismia, on siinä kans asiantuntija.
Sitä herraa varmaan kuunnellaan kuin jumalaa sekä eduskunnassa että täällä suolessa.
Sinun Asrar, on ihaan turha kuvitella olevasi yhtään parempi kuin minä, mitä sä oikeen uskottelet itsellesi, rassu?
Pysy edes rasismissa kun tänne tulet pöyhkeilee paremmuuttasi.
Tai niinhän sinä oletkin vain rasisti, joka luulee olevansa oikeutettu jaottelemaan ihmisiä hyviin ja huonoihin.
Ja olet päättänyt että minä olen huono koska vihaan tappaja-uskontoa, kaikkineen eli islamia. Kylvät vihaamistani pitkin poikin suolta, ihan sama, EVVK. Ja uskoni siinä pysyy vakaana horjumattomana.
Olenhan ehdotellut parannusta, Asrar hyvä, mutta eipä kelvannut ja suutahdit, voi teitä rassuja!Zo, kulta, että Sinä olet suloinen, mutta ole huoleti, en minä ole aivopestävissä. Ei noita Asrarin linkkejä lukiessa muuta kuin tuhraantuisi aikaa. Saisivat itse opetella hyväksymään peruSSuomalaisten äänestäjiä, kristittyjä ja suomalaisuuden puolustajia.
Mutta niin kuin aina muka-sivistyneet väittää omaavansa SEN tiedon minkä ryhmän haukkuminen ja syrjiminen on sivistystä. Nythän ne muka-sivistyneet ovat päättäneet että suomalaisuuden puolustajien eli fennomaanien syrjiminen on sivistystä. Niin sivistystä, että huimaa,,,,,
Suomalaisuuden puolustajat ovat rasisteja eduskunnalle.
Minua ei ole tähän mennessä kukaan kyennyt aivopesee. Ei edes Asrar, vakka noi musu-muijat kovasti yrittää kaunistella koraanin sanomaa. Se vaan ei tunnu missään kun näkee silmissään ne muslimi-ukkojen WTC iskut ym tappokehotukset
Uskotteko että Hesarissa oli jopa sen Attan kuolinilmoitus, niin paljon Hesaria kiinnosti saada paritonnia mk että julkaisi WTC itsari-iskijän kuolinilmoituksen. Aika noloo Hesarilta, mutta minun tilaus loppui siihen.- Kokemus-K
fenno.maani kirjoitti:
Zo, kulta, että Sinä olet suloinen, mutta ole huoleti, en minä ole aivopestävissä. Ei noita Asrarin linkkejä lukiessa muuta kuin tuhraantuisi aikaa. Saisivat itse opetella hyväksymään peruSSuomalaisten äänestäjiä, kristittyjä ja suomalaisuuden puolustajia.
Mutta niin kuin aina muka-sivistyneet väittää omaavansa SEN tiedon minkä ryhmän haukkuminen ja syrjiminen on sivistystä. Nythän ne muka-sivistyneet ovat päättäneet että suomalaisuuden puolustajien eli fennomaanien syrjiminen on sivistystä. Niin sivistystä, että huimaa,,,,,
Suomalaisuuden puolustajat ovat rasisteja eduskunnalle.
Minua ei ole tähän mennessä kukaan kyennyt aivopesee. Ei edes Asrar, vakka noi musu-muijat kovasti yrittää kaunistella koraanin sanomaa. Se vaan ei tunnu missään kun näkee silmissään ne muslimi-ukkojen WTC iskut ym tappokehotukset
Uskotteko että Hesarissa oli jopa sen Attan kuolinilmoitus, niin paljon Hesaria kiinnosti saada paritonnia mk että julkaisi WTC itsari-iskijän kuolinilmoituksen. Aika noloo Hesarilta, mutta minun tilaus loppui siihen."Saisivat itse opetella hyväksymään peruSSuomalaisten äänestäjiä, kristittyjä ja suomalaisuuden puolustajia."
On tainnut näiltä "kristityiltä" unohtua kyllä aika monet Raamatun opit. Vai opetetaanko siellä vihaamaan muita vai kenties rakastamaan lähimmäistään? Kokemus-K kirjoitti:
"Saisivat itse opetella hyväksymään peruSSuomalaisten äänestäjiä, kristittyjä ja suomalaisuuden puolustajia."
On tainnut näiltä "kristityiltä" unohtua kyllä aika monet Raamatun opit. Vai opetetaanko siellä vihaamaan muita vai kenties rakastamaan lähimmäistään?no mene sinä Kokemus-K jakamaan sitä islamin uskon ” tappakaa kaikki muut uskonnot tai ihan ketä vaan” ilosanomaa vaikka ihan kenelle tahdot.
Ai anteeksi että vihaan tappajia.
Muista sinä rakastaa islamisteja sitäkin enemmän. Kyllä ne sitten antaa sinulle herkkua takaisin ja muistaa tappaa lisää ja lisää ja aika paljon vielä lisää. Ihan sinun mieliksesi saat lisää ruumiita, mutta muista rakastaa niitä. Kyllä ne tappamiset loppuu kunhan vaan rakastat enemmän. Älkää antako minun vihani häiritä rakkauttanne.
Ai et tahdo tappamisten loppumista?- Kokemus-K
fenno.maani kirjoitti:
no mene sinä Kokemus-K jakamaan sitä islamin uskon ” tappakaa kaikki muut uskonnot tai ihan ketä vaan” ilosanomaa vaikka ihan kenelle tahdot.
Ai anteeksi että vihaan tappajia.
Muista sinä rakastaa islamisteja sitäkin enemmän. Kyllä ne sitten antaa sinulle herkkua takaisin ja muistaa tappaa lisää ja lisää ja aika paljon vielä lisää. Ihan sinun mieliksesi saat lisää ruumiita, mutta muista rakastaa niitä. Kyllä ne tappamiset loppuu kunhan vaan rakastat enemmän. Älkää antako minun vihani häiritä rakkauttanne.
Ai et tahdo tappamisten loppumista?Sanoin vain että eivät kaikki kristillisyyttään korostavatkaan kaikkia Raamatun opetuksia onnistu elämässään noudattamaan. Mutta silti olettavat kaikkien muslimien elävän aina pilkulleen kaikkien koraanin ohjeiden mukaan. Jotain ristiriitaa?
"Ai et tahdo tappamisten loppumista? "
Vihalla toista kohtaanko se loppuu? - z.o
Kokemus-K kirjoitti:
Sanoin vain että eivät kaikki kristillisyyttään korostavatkaan kaikkia Raamatun opetuksia onnistu elämässään noudattamaan. Mutta silti olettavat kaikkien muslimien elävän aina pilkulleen kaikkien koraanin ohjeiden mukaan. Jotain ristiriitaa?
"Ai et tahdo tappamisten loppumista? "
Vihalla toista kohtaanko se loppuu?voisitko sinä uskovaisena kirjanoppineena kertoa, miksi jumala tappaa kaikki ihmiset? Vihaako se meitä niin paljon?
- Kokemus-K
z.o kirjoitti:
voisitko sinä uskovaisena kirjanoppineena kertoa, miksi jumala tappaa kaikki ihmiset? Vihaako se meitä niin paljon?
Minä olen ateisti joten en tiedä jumalasta mitään...
z.o kirjoitti:
voisitko sinä uskovaisena kirjanoppineena kertoa, miksi jumala tappaa kaikki ihmiset? Vihaako se meitä niin paljon?
zo,
samaa mietin itsekin.
Miksi niiden jumala käskee tappaa miedän kieltää ?
Meidän jumala hoitaa ihmiset niiden jumala on niin kädetön että pakottaa ihmiset tappaa toisiaan.
Toisaalta koska ne on harha-uskoisia. Ne uskoo Saat*anaan joka käskee tappaa ja lupaa paratiisin muttei älyä että siellä on vain hevetti ja tuskaa.
Ymmärrättekö Saat*ana opettaa kaiken vääripäin.
Se on nniiden uskonto. Ja sen ne tahtoo ja saa.
Meille muille on luvassa ... enpä kerro....
Siksi en olisi tahtonut noita harhaoppisia Saat*anan palvojia Suomeen
Kysyin fennis, jossain vaiheessa, että tunnetko yhtään muslimia?
- z.o
minä tunnen. Tai tunsin. Onneksi pääsin siitä riesasta eroon. Hirveä rosvo, ei mitään omaatuntoa, eikä tajua oikeasta ja väärästä, mutta mitäs sillä on väliä, kun 5 kertaa päivässä rukoilee syntejään anteeksi, niin on sujut.
z.o kirjoitti:
minä tunnen. Tai tunsin. Onneksi pääsin siitä riesasta eroon. Hirveä rosvo, ei mitään omaatuntoa, eikä tajua oikeasta ja väärästä, mutta mitäs sillä on väliä, kun 5 kertaa päivässä rukoilee syntejään anteeksi, niin on sujut.
Tuo ei ole mahdollista.
Jos on kyseessä noin harras muslimi, niin hän todellakin suhtautuu niin yhteisöönsä kuin kavereihinsa luottamuksen arvoisesti.
Taidat valehdella, z.o?- z.o
Mover kirjoitti:
Tuo ei ole mahdollista.
Jos on kyseessä noin harras muslimi, niin hän todellakin suhtautuu niin yhteisöönsä kuin kavereihinsa luottamuksen arvoisesti.
Taidat valehdella, z.o?ei oo vale. Sun jutut on utopiaa. Avaa silmäs.
- suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Tuo ei ole mahdollista.
Taidat valehdella, z.o?kyllä se vaan on , millä perusteella sinä luulet että muslimit eivät pysty sanoinkuvaamattomiin hirmutekoihin .
pari vuotta sitten algeriassa oli meneillään teurastus jolle ei löydy lähihistoriasta vertaa.
varttimiljoona ihmistä teurastettiin ikään ja sukupuoleen katsomatta muslimiveljien toimesta. missä sinun häiriintynyt mielesi harhailee kun et pysty faktoja tiedostamaan??? Siinä Mover sinulle selitys mikä on rassu, se ei ole rasisti, vaan rassu on rassu, rassukka, ressu, ressukka, riippuu vähän mistä on kotoosin.
Tunnenko yhtään muslimia?
Miksi et lue kun kirjoitan?
Olen vastannut siihen kysymykseesi noin sata kertaa?
Otetaanko kertaus?
Mutta ENSIN MISSÄ on poistetut kirjoitukseni?
Miksi poistelet ja sitten ihmettelet kun et tiedä mitä tunnen.
Määrittele tunteminen?
Yksi vastaus on että olen tuntenut.
Ja kokemuksesta voin sanoa etten tahdo enää ikinä tuntea yhtäkään, riittääkö?
I HATE FINLAND, oli yhden muslimin sanoma minulle. Se riitti ja riittää vieläkin.
No poista nyt tämäkin ja kysy taas ylihuomenna uudestaan, pöljäke.
I must love Uz.o kirjoitti:
ei oo vale. Sun jutut on utopiaa. Avaa silmäs.
Mutta eihän harras muslimi esimerkiksi varasta.
Mitä sinä täällä palstalla oikein yrität sanoa, mitä todistaa?
Tiedät itse hyvin, että suurin osa muslimeista on oka - ja silti haluat kirjoitella heistä pahaa?
Entä jos itsestäsi kirjoitettaisiin perusteettomasta noin? Sellaista "peliäkö" haluat?fenno.maani kirjoitti:
Siinä Mover sinulle selitys mikä on rassu, se ei ole rasisti, vaan rassu on rassu, rassukka, ressu, ressukka, riippuu vähän mistä on kotoosin.
Tunnenko yhtään muslimia?
Miksi et lue kun kirjoitan?
Olen vastannut siihen kysymykseesi noin sata kertaa?
Otetaanko kertaus?
Mutta ENSIN MISSÄ on poistetut kirjoitukseni?
Miksi poistelet ja sitten ihmettelet kun et tiedä mitä tunnen.
Määrittele tunteminen?
Yksi vastaus on että olen tuntenut.
Ja kokemuksesta voin sanoa etten tahdo enää ikinä tuntea yhtäkään, riittääkö?
I HATE FINLAND, oli yhden muslimin sanoma minulle. Se riitti ja riittää vieläkin.
No poista nyt tämäkin ja kysy taas ylihuomenna uudestaan, pöljäke.
I must love UOnko mielestäsi yhden muslimin sanomisen perustella fiksua muodosta suhtautuminen heihin kaikkiin?
Mover kirjoitti:
Tiedät itse hyvin, että suurin osa muslimeista on oka - ja silti haluat kirjoitella heistä pahaa?
Entä jos itsestäsi kirjoitettaisiin perusteettomasta noin? Sellaista "peliäkö" haluat?vastaan Mover28.6.2011 22:24
Jaahas tässä tämä onkin, nyt se klikki selvis!!
Siis kun zo haukkuu yleisesti muslimeita kaikkia isona ryhmänä niin vertaat asiaa siihen kun että jos zota haukuttaisiin.
No nyt valkenee, teille kaikki maailman muslimit on yksi yksilö, meille kaikki muslimit on joku vaan ihan kuka vaan muslimi.
No se oli se minkä tajusin, mutta eihän zo puhunut pahaa heistä kaikista vaan siitä yhdestä jonka tunsi, mutta siinä se onkin kun teet sen yhdelle teet sen kaikille.
Kuten kun yksi muslimi raiskaa suomalaisen tytön siksi että se on suomalainen se sattuu kaikkiin suomalaisiin!!
Muistakaa se, muslimit kun käytte yhden meistä kimppuun käytte koko 5 miljoonaisen Suomen Kansan kimppuun.
Ja siksi te kukaan ette kuulu Suomeen, koska olette YKSI kappale, joka monistuu tarpeen vaatiessa!
Ja humanistit täällä yrittää pakottaa minua rakastamaan kultturi-eroista-johtuvia-raiskaajia, ihan lähimmäisinä, yäk.
Musu-raiskaajat ja muslim-islamistit (=WTC) ovat niin musuttajien ihailun kohteena siinä on vähän hämmästeltävää, mutta Kokemus-K rakastaa heitäkin, ei hätää.
Ja mitä sinä mover horiset? kirjoitat :: ””## Mutta eihän harras muslimi esimerkiksi varasta. ##””
Miksi ei kysymysmerkkiä?
Miten voit olla noin pöljäke?
Totta kai ne varastaa!
Miten sinä kykenet vaihtamaan käsitteitä kuin sukkia?
Puhuttiin muslimeista ei hartaista muslimeista, niitä toivottavasti ei edes ole Suomessa, nehän on just niitä itsaristeja.
Ja kyllä yks tuttu muslimi, joka kännäsi kanssamme varasti minun ystävältäni 200mk ja minulta 50 mk ja uhkasi vielä tappaa kun kehtasin pyytää rahojamme takasin, ” ei kuulemma ole heidän kulttuurissa tapana pyydellä lainattuja rahoja takasin” Siis se oli varkaus, koska ei ollut tarkoituskaan maksaa takasin.
Siis koko klikki on siinä että te ajattelette eritavalla kaikista asioista, siksi teidän kanssa on vaikea keskustella.
Siis meillä on länsimainen tapa ajatella.
Teillä on muslimimainen tapa ajatella.
Eli jompi kumpi ei kuulu Suomeen.Mover kirjoitti:
Onko mielestäsi yhden muslimin sanomisen perustella fiksua muodosta suhtautuminen heihin kaikkiin?
vastaan Mover28.6.2011 23:13
Ja taas mennään käsitteissä häränpyllyä mihin suuntaan vaan = moverismia
Juurihan ne ovat muslimit kun opettaa miten kaikki maailman muslimit on YKSI kappale.
Muslimit sitä ajatusta viljelee, ”” kun teet sen yhdelle teet sen meille kaikille. ””
Ja sitä ajatusta me suomalaiset alamme myös noudattamaan.
Kun haukut meistä yhtä, haukut meitä kaikkia rasisteiksi.
Ja tavallaan kyllä minua sattuu kun minun suomalaisia ystäviäni ( Esim Jussi Halla-aho) haukutaan rasisteiksi ihan syyttä. Jussi Halla-ahon …. ”ihan järjetön päätös” … sanoi joku videolla
http://www.youtube.com/watch?v=EsbioQ2T3TY&NR=1
Mutta minua ei niin satu kun te minua haukutte rasistiksi, sillä siten te osoitatte vain oman tyhmyytenne.
Vasta kun poliisi tai oikeus toteaa tekoni rasistiseksi niin katsotaan sitten..
,,, vaikka niinhän ne totesi Jussi Halla-ahonkin syylliseksi uskonrauhanrikkomiseen kun hän mietti ajatusta että islaminusko olisi pedofiliauskonto kun koraanissa Prof Mohammed´sta kerrotaa miten se nai 6 – 9 v Aisha tyttöstä.
Ja Jussi aika hyvin selitti miten päätyi ajatukseensa, sillä selkeästi Suomessa alle 16 v nussiminen on raiskaus vaikka tyttö miten tahtoisi.
Ja yks kys takas:
Kyllähän suomalaisetkin lapset leikki Jeesus näytelmää.
Onko muslimeilla Mohammed-Aisha näytelmä?
Sitäkö ne tytöt tuolla näyttelee kun kulkee kiiltävissä mekoissaan?
Suomessa kiiltäviä juhla vaatteita käyttää arkena vain työssään ahertavat huorat.
Ainiin mutta niinhän ne alkaa myymään itseään jo niin kovin nuorina, että voi tyttö parat.
Ainiin miten on niiden korkokenkien laita?
Tai punaisten korkokenkien laita? ,,,että mä repesin,,,,
Ei ne mitenkään merkkaa että on tyttö tyrkyllä, eeeeikö?
Punaiset korkkarit on huoran merkki. Terveiset sille punaisilla ja tai korkkareilla käveleville muslimi-neitosille, että kyllä me nähdään mitä te myytte; kiiltävissä vaatteissanne ja korkkareissanne ….
Mutta ihan vapaasti myykää itseänne, ei se minulta ole pois, mutta älkää tulko Suomeen huorittelemaan yhtään ketään meistä. Pitäkää tapanne, mutta älkää sotkeko niihin meitä.
Jaa ja kysymykseesi vastaus : ilmeisesti se on väistämätöntä, koska he niin opettavat : ”kun teet sen meille yhdelle teet sen kaikille”
Meille suomalaisille perinteisesti sillä on ollut muu tarkoitus mutta mennään sitten mukaan : ”kun teette pahaa meistä yhdelle teette kaikki sitä meille kaikille” , niin ollaan sujut!!
Te olette kaikki niin mekin ollaan kaikki.
Kun yksi tappaa raiskaa varastaa käyttää hyväksi, niin te olette ne kaikki.
Vai luuletteko meitä niin tyhmiksi että kun teille tekee pahaa olette Kaikki YKSI,
mutta kun teistä yksi tekee pahaa se onkin vain yksilö.
EEEEi muuten vetele.
Muslimit olette kaikki kaikkien muslimien syntien kanssa YHTÄ. Ja se kaikki yhtenä kappaleena.
Kun yksi Atta-muslimi tappoi niin te olitte siinä silloin kaikki-muslimit mukana.
ONKO NYT OIKEIN YMMÄRRETTY ?
Ja kopioitukin ON!! Tiedän se yks on siellä valmiina poistonsa kanssa.
Asrarkin kokeili ensin rasismikorttia kun sen ammuin alas, niin sitten rupes herjaa narsistiksi,,,,
ai ai, sanon vaan, Asrar-rassu ei kannattaisi ruveta mun kaa leikkii,,,
,,,,mutten voi sille mitään että olen vaan pieni fennis, viehkeä ja ajattelevainen.Mover kirjoitti:
Onko mielestäsi yhden muslimin sanomisen perustella fiksua muodosta suhtautuminen heihin kaikkiin?
vastaan2 Mover28.6.2011 23:13
Ja vastaus lyhyesti :
Jaa ja kysymykseesi vastaus : ilmeisesti se on väistämätöntä, koska he niin opettavat : ”kun teet sen meille yhdelle teet sen kaikille”
Meille suomalaisille perinteisesti sillä on ollut muu tarkoitus mutta mennään sitten mukaan : ”kun yksi teistä tekee pahaa meistä yhdelle teette KAIKKI-muslimit sitä meille KAIKILLE-KRISTITYILLE” , niin ollaan sujut!!
Vai luuletteko meitä niin tyhmiksi että kun teille tekee pahaa olette Kaikki YKSI,
EEEEi muuten vetele.
Suomalaiset ystäväni miettikää millaista islamia jumaloitte, miettikää mitä se opettaa ja käskee?
”Älkää rakkaat lapsoset polttako niitä pikku näppejänne siinä, älkää sitten tulko itkee kun… jotain uutta ja ihmeellistä tapahtuu”. Se oli äitini neuvo kun kysyin hyväksyykö hän että menen muslimin kanssa naimisiin?
Onko siinä sinulle jotain vastausta siihen kymmenen kertaa kysymääsi tunnenko yhtään muslimia?
En tiedä en pidä sitä tuntemisena! Koska loppujen lopuksi se juoppo muslimi oli hullu ja sen toisen kaa en ollu menossa naimisiin lupasin vaan että saan sen pois Suomesta, huh- Missä, milloin
Mover kirjoitti:
Joku muslimi on tehnyt tai sanonut jotain hyvää ?
Taidat lasketella moveria. fenno.maani kirjoitti:
vastaan Mover28.6.2011 22:24
Jaahas tässä tämä onkin, nyt se klikki selvis!!
Siis kun zo haukkuu yleisesti muslimeita kaikkia isona ryhmänä niin vertaat asiaa siihen kun että jos zota haukuttaisiin.
No nyt valkenee, teille kaikki maailman muslimit on yksi yksilö, meille kaikki muslimit on joku vaan ihan kuka vaan muslimi.
No se oli se minkä tajusin, mutta eihän zo puhunut pahaa heistä kaikista vaan siitä yhdestä jonka tunsi, mutta siinä se onkin kun teet sen yhdelle teet sen kaikille.
Kuten kun yksi muslimi raiskaa suomalaisen tytön siksi että se on suomalainen se sattuu kaikkiin suomalaisiin!!
Muistakaa se, muslimit kun käytte yhden meistä kimppuun käytte koko 5 miljoonaisen Suomen Kansan kimppuun.
Ja siksi te kukaan ette kuulu Suomeen, koska olette YKSI kappale, joka monistuu tarpeen vaatiessa!
Ja humanistit täällä yrittää pakottaa minua rakastamaan kultturi-eroista-johtuvia-raiskaajia, ihan lähimmäisinä, yäk.
Musu-raiskaajat ja muslim-islamistit (=WTC) ovat niin musuttajien ihailun kohteena siinä on vähän hämmästeltävää, mutta Kokemus-K rakastaa heitäkin, ei hätää.
Ja mitä sinä mover horiset? kirjoitat :: ””## Mutta eihän harras muslimi esimerkiksi varasta. ##””
Miksi ei kysymysmerkkiä?
Miten voit olla noin pöljäke?
Totta kai ne varastaa!
Miten sinä kykenet vaihtamaan käsitteitä kuin sukkia?
Puhuttiin muslimeista ei hartaista muslimeista, niitä toivottavasti ei edes ole Suomessa, nehän on just niitä itsaristeja.
Ja kyllä yks tuttu muslimi, joka kännäsi kanssamme varasti minun ystävältäni 200mk ja minulta 50 mk ja uhkasi vielä tappaa kun kehtasin pyytää rahojamme takasin, ” ei kuulemma ole heidän kulttuurissa tapana pyydellä lainattuja rahoja takasin” Siis se oli varkaus, koska ei ollut tarkoituskaan maksaa takasin.
Siis koko klikki on siinä että te ajattelette eritavalla kaikista asioista, siksi teidän kanssa on vaikea keskustella.
Siis meillä on länsimainen tapa ajatella.
Teillä on muslimimainen tapa ajatella.
Eli jompi kumpi ei kuulu Suomeen.Fennis.
Tekstisi on niin täynnä epäjohdonmukaisuuksia, että se tulee ensin korjata ihan sellaisenaan, ettö siihen kykenee mielekkäästi vastaamaan-
Ja lyhennä, lyhennä, lyhennä - kiteytä, kiteytä, kiteytä.fenno.maani kirjoitti:
vastaan Mover28.6.2011 23:13
Ja taas mennään käsitteissä häränpyllyä mihin suuntaan vaan = moverismia
Juurihan ne ovat muslimit kun opettaa miten kaikki maailman muslimit on YKSI kappale.
Muslimit sitä ajatusta viljelee, ”” kun teet sen yhdelle teet sen meille kaikille. ””
Ja sitä ajatusta me suomalaiset alamme myös noudattamaan.
Kun haukut meistä yhtä, haukut meitä kaikkia rasisteiksi.
Ja tavallaan kyllä minua sattuu kun minun suomalaisia ystäviäni ( Esim Jussi Halla-aho) haukutaan rasisteiksi ihan syyttä. Jussi Halla-ahon …. ”ihan järjetön päätös” … sanoi joku videolla
http://www.youtube.com/watch?v=EsbioQ2T3TY&NR=1
Mutta minua ei niin satu kun te minua haukutte rasistiksi, sillä siten te osoitatte vain oman tyhmyytenne.
Vasta kun poliisi tai oikeus toteaa tekoni rasistiseksi niin katsotaan sitten..
,,, vaikka niinhän ne totesi Jussi Halla-ahonkin syylliseksi uskonrauhanrikkomiseen kun hän mietti ajatusta että islaminusko olisi pedofiliauskonto kun koraanissa Prof Mohammed´sta kerrotaa miten se nai 6 – 9 v Aisha tyttöstä.
Ja Jussi aika hyvin selitti miten päätyi ajatukseensa, sillä selkeästi Suomessa alle 16 v nussiminen on raiskaus vaikka tyttö miten tahtoisi.
Ja yks kys takas:
Kyllähän suomalaisetkin lapset leikki Jeesus näytelmää.
Onko muslimeilla Mohammed-Aisha näytelmä?
Sitäkö ne tytöt tuolla näyttelee kun kulkee kiiltävissä mekoissaan?
Suomessa kiiltäviä juhla vaatteita käyttää arkena vain työssään ahertavat huorat.
Ainiin mutta niinhän ne alkaa myymään itseään jo niin kovin nuorina, että voi tyttö parat.
Ainiin miten on niiden korkokenkien laita?
Tai punaisten korkokenkien laita? ,,,että mä repesin,,,,
Ei ne mitenkään merkkaa että on tyttö tyrkyllä, eeeeikö?
Punaiset korkkarit on huoran merkki. Terveiset sille punaisilla ja tai korkkareilla käveleville muslimi-neitosille, että kyllä me nähdään mitä te myytte; kiiltävissä vaatteissanne ja korkkareissanne ….
Mutta ihan vapaasti myykää itseänne, ei se minulta ole pois, mutta älkää tulko Suomeen huorittelemaan yhtään ketään meistä. Pitäkää tapanne, mutta älkää sotkeko niihin meitä.
Meille suomalaisille perinteisesti sillä on ollut muu tarkoitus mutta mennään sitten mukaan : ”kun teette pahaa meistä yhdelle teette kaikki sitä meille kaikille” , niin ollaan sujut!!
EEEEi muuten vetele.
Muslimit olette kaikki kaikkien muslimien syntien kanssa YHTÄ. Ja se kaikki yhtenä kappaleena.
Kun yksi Atta-muslimi tappoi niin te olitte siinä silloin kaikki-muslimit mukana.
ONKO NYT OIKEIN YMMÄRRETTY ?
Ja kopioitukin ON!! Tiedän se yks on siellä valmiina poistonsa kanssa.
Asrarkin kokeili ensin rasismikorttia kun sen ammuin alas, niin sitten rupes herjaa narsistiksi,,,,
ai ai, sanon vaan, Asrar-rassu ei kannattaisi ruveta mun kaa leikkii,,,
,,,,mutten voi sille mitään että olen vaan pieni fennis, viehkeä ja ajattelevainen.Ei.
Fennis.
Minä en voi kun nauraa.
Enkä mahdolliselle viehkeydellesi, vaan tekstillesi, joka on kuin Mississipin rämeikkö.
Vaadit nyt minulta pikkusen liikoja...Missä, milloin kirjoitti:
Joku muslimi on tehnyt tai sanonut jotain hyvää ?
Taidat lasketella moveria.en ymmärrä. hehhehe aika kiva vitsi.
samperi sun kaa.... suukkoMover kirjoitti:
Fennis.
Tekstisi on niin täynnä epäjohdonmukaisuuksia, että se tulee ensin korjata ihan sellaisenaan, ettö siihen kykenee mielekkäästi vastaamaan-
Ja lyhennä, lyhennä, lyhennä - kiteytä, kiteytä, kiteytä.sinä vaan ajattelet eritavalla.
Me taas emme ymmärrä sinun johdonmukaisuuttasi, paisti se että johdonmukaisesti teet ihmsiet hulluiksi poistoillasi enkä yhtään ihmettele että saat kuraa.
Mutta huomaatko että minä sain paljon järkeä :
ennen perustelujani sinäkin poistit ihmisten kaiken syyt rasismille, pääsivulla oli puolet sinun poistojasi, mene katsomaan!! mutta hyvä että ymmärsit virheesi ja lopetit, mutta kyllä olen paljon saanut paukuttaa tekstiä ja perusteluja.
Oletko koskaan ajatellut sanoa minusta hyvää sanaa?
Muistatko alun alkaen tahdoin vain riidan loppumaan mutta tuloksena oli että rupesin vihaamaan muslimeita.
Miten jatketaan?
Se on varmaa etten tahdo enää muslimien kotiutuvan olisi ollut siihen keinoja paljon, mutta en enää ikinä tahdo yhtään muslimia tutustua, ymmärrätkö sinä että 80 luvulla tunsin niitä öö satoja, eikä silloin edes kysytty mistä tiedän oliko edes muslimieta, mamuja kuiteskii.
Olsi kylä kiva kun sinäkin edes kerran oikolukisit juttusi, ei niistä monestikaan mitään ymmärrä.
ja tuumin että minunki turha ajatella ja korjata kun ne poistetaan kuitenkin.
se on raukkamaista, mutta haistan kyllä että siellä on joku muukin näitä poistoja järjetsämässä,
olkoon mitä minä välitän lastemme tulevaisuus on siis sodat tai islam.
On se sitten levollista kuolla tuollaisen tiedon kanssa.Mover kirjoitti:
Ei.
Fennis.
Minä en voi kun nauraa.
Enkä mahdolliselle viehkeydellesi, vaan tekstillesi, joka on kuin Mississipin rämeikkö.
Vaadit nyt minulta pikkusen liikoja...seuraavana olsi ollut tiivistelmä mutta ei se mitään..
kait näitä muutkin lukee
on niitä paksumpiakin kirjoja, joku saattaa ihna viihtyä lukien, ainakin yritän parhaani.. älä välitä minäkin repesin... sit mä lähetän kaiken zolle niin se pani bänksit meille.... tai se on hukkunu ??Mover kirjoitti:
höh sun ymmärryksesi kaa:
siis muslimit tahtovat itse sanoa olevansa yksi joten minkäs minä sille voin kun sanon yhtä ne on sitä kaikki omasta mileestäänkin.
Toki he itse valitsevat milloin on kyse yhdestä kaikissa tai kaikista yhdessä ihan saavat kuulemma itse valita.
Kyllä se siellä tekstissä lukee kahlaa vaan sitä Mississipin rämeikköä läpi.fenno.maani kirjoitti:
sinä vaan ajattelet eritavalla.
Me taas emme ymmärrä sinun johdonmukaisuuttasi, paisti se että johdonmukaisesti teet ihmsiet hulluiksi poistoillasi enkä yhtään ihmettele että saat kuraa.
Mutta huomaatko että minä sain paljon järkeä :
ennen perustelujani sinäkin poistit ihmisten kaiken syyt rasismille, pääsivulla oli puolet sinun poistojasi, mene katsomaan!! mutta hyvä että ymmärsit virheesi ja lopetit, mutta kyllä olen paljon saanut paukuttaa tekstiä ja perusteluja.
Oletko koskaan ajatellut sanoa minusta hyvää sanaa?
Muistatko alun alkaen tahdoin vain riidan loppumaan mutta tuloksena oli että rupesin vihaamaan muslimeita.
Miten jatketaan?
Se on varmaa etten tahdo enää muslimien kotiutuvan olisi ollut siihen keinoja paljon, mutta en enää ikinä tahdo yhtään muslimia tutustua, ymmärrätkö sinä että 80 luvulla tunsin niitä öö satoja, eikä silloin edes kysytty mistä tiedän oliko edes muslimieta, mamuja kuiteskii.
Olsi kylä kiva kun sinäkin edes kerran oikolukisit juttusi, ei niistä monestikaan mitään ymmärrä.
ja tuumin että minunki turha ajatella ja korjata kun ne poistetaan kuitenkin.
se on raukkamaista, mutta haistan kyllä että siellä on joku muukin näitä poistoja järjetsämässä,
olkoon mitä minä välitän lastemme tulevaisuus on siis sodat tai islam.
On se sitten levollista kuolla tuollaisen tiedon kanssa.Juuri sen takia kannattaa mun sähköpostiin lähettää niitä poistettujen viestien kopioita, koska niitä oistelee ylläpito varsinkin ilmoitettujen viestien osalta enemmän yleensä kuin minä. Itse poistan enemän niitä, joita heti näen etusivulla.
"Periaatteesi", että vältät muslimeita ja myös kaiken lisäksi haluat yhteiskunnan dissaavan heitä, on mielestni sanalla sanoen typerä, lapsellinen eikä hyödytä ketään, edes itseäsi.
Olen, mielestäni, fennis, sanonut sinusta useaankin kertaan jotain hyvää - mm. omintakeisesta tyylistäsi (vaikka pakkaa olemaankin mielestäni aika sekava ja "pitkitetty"), joka tuo piristystä palstalle.
Ja sanon nyt lisäksi sen, että vaikka, huolimatta omasta käsityksestäsi, pidän sinua rasistina, niin et ole "silmälappuinen" yhden asian paasaaja, vaan rehellisesti tuot tuntojasi esiin.
Ja se toki on aina jees, että kirjoitta "rohkeasti" rekatulla nikillä. Se on mieleståni osoitus ehyestä identiteetistä.Mover kirjoitti:
Juuri sen takia kannattaa mun sähköpostiin lähettää niitä poistettujen viestien kopioita, koska niitä oistelee ylläpito varsinkin ilmoitettujen viestien osalta enemmän yleensä kuin minä. Itse poistan enemän niitä, joita heti näen etusivulla.
"Periaatteesi", että vältät muslimeita ja myös kaiken lisäksi haluat yhteiskunnan dissaavan heitä, on mielestni sanalla sanoen typerä, lapsellinen eikä hyödytä ketään, edes itseäsi.
Olen, mielestäni, fennis, sanonut sinusta useaankin kertaan jotain hyvää - mm. omintakeisesta tyylistäsi (vaikka pakkaa olemaankin mielestäni aika sekava ja "pitkitetty"), joka tuo piristystä palstalle.
Ja sanon nyt lisäksi sen, että vaikka, huolimatta omasta käsityksestäsi, pidän sinua rasistina, niin et ole "silmälappuinen" yhden asian paasaaja, vaan rehellisesti tuot tuntojasi esiin.
Ja se toki on aina jees, että kirjoitta "rohkeasti" rekatulla nikillä. Se on mieleståni osoitus ehyestä identiteetistä.Mitä järkeä tässä on kirjoittaa viisaita, kun kaikki on taas poistettu, itselläni ne on tallessa ja noita poistettuja katsellessa ei voi kuin ihmetellä.
Se yks hullu niitä poisteluttaa ylläpidolle.
Alun perin tulin vain koska Stubbi haukkui suomalaisia rasisteiksi HS 19.3.
Kirjoittelin PS palstalla koska tarkoitin toiveeni ja ajatukseni heille.
Vielä helmikuussa 2010 kun katsoin sillalta Turunlinnantielle ja näin ite ekan kerran lumihuurteiset puut, minä ajattelin että onkohan mamut Suomessa tyytyväisiä että valitsi ihanan Suomemme maan, eikä jotain ällöttävää Ranskaa?
No sitten kaikki menikin persiille.
Ehkä me ruvetaan kirjoittaa zo fennis ja Mover privaatissa.
Ymmärrätkö Mover kun kirjoitan kivoja hassuja juttuja ja sitten sinä sanot että musulin takia poistettu, että se on alentavaa, ja eilen kirjoitin Asrarille mene ostaa huumoria niin sulle voisin sanoa samaa.
Musu ja muslimi = musuli se oli alun perin vahinko mutta tuumin että kiva sanahan tuo on.
Yks ongelma onkin siinä kun teen minä mitä hyvää tahansa niin muslimit on aina hyökkäämässä kimppuun, kerrankin sanoin höpöttää ja se meinas tappaa minut. Ei muslimeille uskalla puhua, ei katsoa, en tiedä uskaltaako enää kohta hengittääkään kun ei tiedä vaikka ne suuttuisi siitäkin?
Ai että ei ole huolta tulevaisuudesta?
PS olen löytänyt kivemmankin palstan, jossa se poistaja hullu ei riehu.
Hoida se kuriin Mover!
I love U mover, Zo ja -mutta on kans tosi kivafenno.maani kirjoitti:
Mitä järkeä tässä on kirjoittaa viisaita, kun kaikki on taas poistettu, itselläni ne on tallessa ja noita poistettuja katsellessa ei voi kuin ihmetellä.
Se yks hullu niitä poisteluttaa ylläpidolle.
Alun perin tulin vain koska Stubbi haukkui suomalaisia rasisteiksi HS 19.3.
Kirjoittelin PS palstalla koska tarkoitin toiveeni ja ajatukseni heille.
Vielä helmikuussa 2010 kun katsoin sillalta Turunlinnantielle ja näin ite ekan kerran lumihuurteiset puut, minä ajattelin että onkohan mamut Suomessa tyytyväisiä että valitsi ihanan Suomemme maan, eikä jotain ällöttävää Ranskaa?
No sitten kaikki menikin persiille.
Ehkä me ruvetaan kirjoittaa zo fennis ja Mover privaatissa.
Ymmärrätkö Mover kun kirjoitan kivoja hassuja juttuja ja sitten sinä sanot että musulin takia poistettu, että se on alentavaa, ja eilen kirjoitin Asrarille mene ostaa huumoria niin sulle voisin sanoa samaa.
Musu ja muslimi = musuli se oli alun perin vahinko mutta tuumin että kiva sanahan tuo on.
Yks ongelma onkin siinä kun teen minä mitä hyvää tahansa niin muslimit on aina hyökkäämässä kimppuun, kerrankin sanoin höpöttää ja se meinas tappaa minut. Ei muslimeille uskalla puhua, ei katsoa, en tiedä uskaltaako enää kohta hengittääkään kun ei tiedä vaikka ne suuttuisi siitäkin?
Ai että ei ole huolta tulevaisuudesta?
PS olen löytänyt kivemmankin palstan, jossa se poistaja hullu ei riehu.
Hoida se kuriin Mover!
I love U mover, Zo ja -mutta on kans tosi kivaSiis - mikset lähetä niitä säjhköpostiini!
Sinun vihapuheesi eivät ole minusta kovoja - ja lyön vetoa, ettei monesta muustakaan - puhumattakaan niiden kohteista.
Sinä olet tällä palstalla hyökännyt enemmän muslimien kimppuun parin kuukauden aikana kun lehdissä on muslimien rikoksia uutisoitu koko vuonna.
Puhumattakaan siitä, että mielestäni yhtään muslimin kirjoittavaa, panettelevaa juttua en ole havainnut saati poistanut tältä palstalta sheriffikauteni - eli kahden viimeisen vuoden aikana.
Yritä saada fobiasi haltuun - se jeesaa itseäskin.fenno.maani kirjoitti:
höh sun ymmärryksesi kaa:
siis muslimit tahtovat itse sanoa olevansa yksi joten minkäs minä sille voin kun sanon yhtä ne on sitä kaikki omasta mileestäänkin.
Toki he itse valitsevat milloin on kyse yhdestä kaikissa tai kaikista yhdessä ihan saavat kuulemma itse valita.
Kyllä se siellä tekstissä lukee kahlaa vaan sitä Mississipin rämeikköä läpi."Muslimit" eivät sano mitään.
Jokainen heistä on oma yksilönsä ja sinä kohtelet heitä sen mukaan.
Ok?- ¢
Mover kirjoitti:
Entä jos itsestäsi kirjoitettaisiin perusteettomasta noin? Sellaista "peliäkö" haluat?Mover:
"Mutta eihän harras muslimi esimerkiksi varasta.
Entä jos itsestäsi kirjoitettaisiin perusteettomasta noin? Sellaista "peliäkö" haluat?"
-yhden muslimin olen tuntenut jonkin aikaa olosuhteiden pakosta. Tyyppi rukoili jumalaansa 5 kertaa päivässä, eli oli näitä sinun maltillisia ystäviä. Väliajat se oli pahin rosvo mitä olen ikinä nähnyt. Rasismin pelossa ym väkivallan pelossa, kynnys sen käräyttämiseen oli äärimmäisen korkea. Kiitos teidän hyysärimaanpettureiden. Onneksi ei tarvinut pitkään sitä katella.
- suomi suomalaisille
ZO.eitää ollut sinulle vaan hourio-muverille.
- AITORASISTI
"Mieti : rassisti on rikollinen joka on poliisin selvitettävä asia."
Mistä te saatte näitä järjettömiä ajatuksia? sillä:
Rasismin määrite on täysin vääristetty ja tarkoituksenmukaisesti muunnettu täysin tarkoittamaan muuuta kuin se alunperin on!
Hyvä esim. tästä on wikipediassa: "Rasismi eli rotusyrjintä tai rotusorto on aate tai toiminta, jossa ihmisten rotuluonteen ja siihen liittyvien fyysisten sekä henkisten piirteiden erilaisuudella perustellaan eriarvoista kohtelua eli syrjintää" Ja samaan syssyyn sanotte, että rotuja ei ole olemassa, eli silloinhan ei voi olla rasismiakaan teidän ajatuksenne mukaaan?
RASISMI EI OLE ROTUSYRJINTÄÄ TAI VIHAA
Rasismi on viimekädessä väkivallaton aate, jonka tarkoituksena on olemassaolo-oikeus elää vakaumuksensa mukaan omiensa kanssa ja äärimmäistä rakkautta omia kohtaan. Rasismi ei ole vihaa tai vainoa ketään kohtaan vaan RAKKAUTTA omaa rotua kohtaa ja täysin luonnollinen osa elämää. Natsismin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä! Rasismi nimenomaa tarjoaa ihmisoikeudet elää erilailla omassa reviirissään, kuten amazonian intiaanien. Eli opettele ensin käsitteet oikein jotta voi puhua asioista niiden oikeilla nimillä!
MULTIRASISMIN ELI MONIROTUISUUDEN ON TODELLINEN PÄÄMÄÄRÄ ON TUHOTA KAIKKI ERILAISUUS JA luoda monirotuinen yhdenmukainen maailma jota johtaa ISO RAHA.
Multirasismi on erittäin väkivaltainen aate, joka EI SUVAITSE pienintäkään kritiikkiä. Pakkovalta ja politrukkimainen kielenkäyttö ovat sen tunnusmerkit. Multirasistinen eli Monirotuinen yhteiskunta on sukua sekasorrolle , väkivallalle, mielivallalle,kommunismille, isolle rahalle, pahuudelle, ihmisoikeuksien sortamiselle, kollektivismille, kolhooseille, marxismille, leninismille, totalitarismille, vihalle, suvaitsemattomuudelle, elämän vastaisuudelle, yhdenmukaistamiselle, skitsofrenialle, mielivikaisuudelle ja kaikelle mistä kaikki paha ja saa voimansa. Yksi keino isolle rahalle on maahanmuutto ja pakolaispolitiikka, joka on mitä suuremmassa määrin ROTUPOLITIKKAA tahtoisitte tai ette!!
Nämä epäonnistumiset eivät toimi siitä, että vihaa rasisteja, jotka eivät tahdo elää teidän maailmassa. Tahdomme elää oman vakaumuksemme mukaan OMIEMME kanssa emme teidän monirotuisessa kaatopaikassa.
Se kuka keksii uusia määritelmiä aatteille ovat nämä politrukit ison rahan voimalla. Iso raha tarvitsee monirotuista sekalaa, jossa ei ole sijaa vapaalle mielipiteelle.
Ihmettelen sitä suvaitsemattomuutta elää oman vakaumuksensa mukaan. Miten voi edes syrjiä , sortaa jne, toista rotua jos sitä ei ole läsnä? Elämme omien kanssa rauhassa, mutta
multirasistit tahtovat oman pakkovaltansa ulottuvan kaikkiin välittämättä ihmisen vakaumuksesta. Luonnollisesta asiasta tehdään luonnoton ja päinvastoin. Ja miksi te multirasistit marisette meille rasisteille kun teidän monikulttuurinen systeemi ei toimi ja osoittautuu täydelliseksi helvetiksi. Tahdotte muuttaa määritteetkin eli ismistä tulee yhtäkkiä syrjintä ja viha. Toisin sanoen sosialismi on kaiketi sosiaalisyrjintää ja sosiaalivihaa jne jne.
Yrittäkää edes ymmärtää mitä tarkoittaa sanat ennenkuin ammutte joka suuntaan. Miksette ole onnellisia teidän monirotuisessa paratiisissa ja mihin te meitä rasisteja aina tarvitse vihakohteeksi ja syntipukiksi kun teidän maailma menee päin h elvettiä???
Luonnollisesta asiasta tehdään luonnoton ja päinvastoin. Ja miksi te multirasistit marisette meille rasisteille kun teidän monikulttuurinen systeemi ei toimi ja osoittautuu
täydelliseksi helvetiksi. Tahdotte muuttaa määritteetkin eli ismistä tulee yhtäkkiä syrjintä ja viha. Toisen kerran: Toisinsanoen humanismi on kaiketi ihmissortoa ja vihaa jne jne. Rotusorto on täysin eri asia kuin rasismi. Natsismilla tai kommunismillakaan jne jne ei ole myöskään mitään tekemistä rasismin kanssa!
Yrittäkää edes ymmärtää mitä tarkoittaa sanat enenkuin ammutte joka suuntaan. Miksette ole onnellisia teidän monirotuisessa paratiisissa ja mihin te meitä rasisteja
En halua elää TEIDÄN monirotuisessa kaatopaikassa, vaan elää vakaumukseni mukaan omieni kanssa rauhassa ja rakkaudessa. En vihaa kuin teidän maailmaa joka epäonnistunut jo syntyessään!! JA muver kieltäytyy...vastaamasta yksinkertaiseen kysymykseen: missä on tai on ollut yhteisö, jossa eri rodut ja kulttuurit asuvat ja kehittävät yhteisöään täydessä sovussa sekä harmoniassa???Mikä teidän multirasistien päämäärä on? Tuhota kaikki erilaisuus ja muodostaa yhdenmukainen massakulttuuri rahan voimalla kaiketi????
Ja tämän keskustelupalstan voisi muuttaaa: Keskustele multirasismin syistä, multirasismiin liittyvistä ongelmista ja siitä miten multirasismia voisi kitkeä yhteiskunnasta.
PS Richard McCulloch . The ideal and destiny Lukekaa oikeaa tietoa! LOISTAVA TIETEELLINEN KIRJA RODUISTA!!! Ja lopuksi hyvät lukijani sekä huonot humanistit, asia jota olen yrittänyt sanoa, tappajat eli rasistit ovat islamin uskossa ei kristinuskossa.
Miettikää:
Missä on se kristillinen pappi joka huutaa maailmalla kuolemaa muslimeille? tai ylipäätään kennelkään?
Yksikään kristillinen uskontokunnan jäsen ei huuda maailmalla kuolemaa kenellekään eikä uhkaa tahi kehota kaikki maailman kristittyjä tappamaan tai räjäyttämään yhtään mitään tai ketään yhtään missään.
Mutta kuulemani mukaan islamin uskonoppineet antavat fatwoja, uskonnollisia tappokehotuksia ….
vääräuskoiset ja luopiot ja ja amerikkalaiset ja eurooppalaiset
ja Shalman Rhusdie …
ja Lars Vilks …
ja Kurt Westergaard
ja ihan mitä vaan .. jouluna piti rikkoa Euroopan joulurauha ja nytkin koko Eurooppa sai taas kehotuksen tehdä mahd.paljon terroritekoja Euroopassa. No tietty se oli joku vaan jolla on SE oikeus jaella uhkauksiaan ja muslimien uskoon kuulluu totella! Eikö pelota?
Onhan siinä teillä islamin ihailijoilla uskonto ihailtavana. whauu…
yäk hel**vetissä moisia tappokäskyjä antavaa uskontoa… ihailkaa vaan, Suomessahan on ihan eduskunnan siunaama uskonnonvapaus, joten minäkin saan uskoa ihan RAUHASSA, että muslimit ovat tulleet Suomeen tapamaan kristityt.
Kuka sen tekee ja milloin on minun vaikea arvata. Sen näyttää tulevaisuus.
Arvaisin viim 100 vuoden sisällä.
Tästä voitte vaan katsella ja ihmetellä suurten islaminuskoisten super-suuria ajatuksia ...
http://www.youtube.com/watch?v=ky57zbSM_YY&feature=related
”” I must love them. ””
fennis : Aika paljon pakottamista. minun on pakko rakastaa heitä, siis muslimin on pakko rakastaa tappamisella uhkaavia muslimeja.
Onneksi Suomessa ja kristinuskossa rakkaus on vapaaehtoista.
TV ohjelmasta toimittaja : Kysyn sinun mielipidettäsi al-Qaidan johtajan uusiin isku-kehotuksiin Isossa-Britanniassa
Muslimi oppinut : En koskaan tuomitse muslimiveljeäni! Seison aina muslimiveljeni rinnalla.
fennis : On siinä kans uskonto. Ei ei yhtään tarvi pelätä ne vaan tappaa allahin toiveesta ja se on tosi hyvä juttu silloin meille kaikille, ei ole enää väliä onko finni nenässä vai nenän vieressä, kyllä islam poistaa kaikki turhat ongelmat.
Oletteko te kaikki seonneita, ihailla nyt tollasta uskontoa?
Miten tuollainen epäsivistyneiden määrä voidaankin sallia Suomeen, kaiken sen sivistämisen jälkeen.
Eduskunta hoi: Olaanko mekin sitten ihanasti sivistyneitä kun aloitamme muslimien tappo uhkaukset ja itemurhapommitukset ja säälittekö te sitten meitä ja annatte meille kaikkea kivaa kun vaan pyydetään?
Ollaanko me suomalaiset sitten ihania kun menemme lentokoneilla ja räjäytämme islamin moskeijat ja minareetit tuusan nuuskaksi?
Ja mitä siellä nyt niitä taloja / savimajoja sitten oliskaan ?
Ja sitten kaikenlaisia kuljetusvälineitä pitääkö niitäkin räjäytellä, huhuh kun ei jaksa kaikkea edes kirjoittaa, muslimit tekee niin paljon pahaa, ettei ehdi kirjoittaa kaikkea, mutta pitääkö suomalaisten alkaa siihen samaan saavuttaaksemme super-rodun maineen (rautaako? miekkari) ja super-älykkyyden (eduskunnan miekkari) ja sittenkö suomalaiset miehet saavat asuntoja perse*nsä alle ? 5 h niin kuin somalitkin saa?
Ja näillä seuraaviin vaaleihin. Asrar, sinua en unohda, vaikka haluisin, tiedäthän mihin maine velvoittaa?
Tahdot ja saat tuta fenniksen vielä.- Asrar
Fenno.maani kirjoitti: ”Sinun Asrar, on ihaan turha kuvitella olevasi yhtään parempi kuin minä, mitä sä oikeen uskottelet itsellesi, rassu?
Pysy edes rasismissa kun tänne tulet pöyhkeilee paremmuuttasi. ”
Fennis hyvä. Minulle on aivan sama, kuinka monilla eri ”titteleillä” haluat minua nimittää. Muista kuitenkin se, että et voi tietää, mitä ajattelen tai tunnen. Otat suuren vastuun, toisin sanoen astut liian suuriin saappaisiin, mikäli yrität syöttää sanoja suuhuni.
Olet aivan oikeassa, että minun pitäisi keskittyä enemmän keskustelemaan rasismista. Olen lukiessani tämän palstan kirjoituksia kuitenkin ihmetellyt, miten myös täällä on keskitytty islamiin ja muslimeihin. Tuskin on yhtään viestiketjua, joka ei jossain vaiheessa poikkea muslimi-polulle. Toisaalta ymmärrän, miksi näin on. Islam-palstalla ei juuri kukaan enää viihdy. Että se siitä ”omasta tontista”.
Fennis hyvä. Sinun logiikkasi on ainutlaatuista. Rasismia ei mielestäsi ole olemassa, paitsi silloin, jos eduskunta on säätänyt vääriä lakeja, jotka heikentävät sinun elintasoasi tai -tilaasi. Rasistit ovat mielestäsi tappajia, jotka ovat islamin uskossa, eivät kristinuskossa. Aikaisemmissa kirjoituksissasi ilmoitat – useammin kuin kerran - että et ole rasisti, mutta että sinua haukutaan rasistiksi Alexander Stubbia ja maanalaista armeijaa myöten. Olet antanut itsellesi luvan nimitellä Suomi24:n vastakkaista mielipidettä edustavia kirjoittajia rasisteiksi, mutta itse et kestä sitä, jos joku tulkitsee kirjoituksesi rasistisiksi.
Huomaatko Fennis, että sinulla on jäänyt levy jumittaa? Muslimivihasi ruokkii itse itseään. Vanhat valitettavat traumasi aktivoituvat joka kerta kun astut metroon tai tälle foorumille. Vihapuheesi ymmärrettävästi kumpuavat vihastasi, mutta hellittääkö paine purkautumalla? Kyllä painekattilakin voi räjähtää.
********************************************************************************
Yle – Ajankohtainen ykkönen 19.5.2011: Rasismi ja vihapuhe
http://areena.yle.fi/audio/1305799870255 - Kokemus-K
"Yksikään kristillinen uskontokunnan jäsen ei huuda maailmalla kuolemaa kenellekään eikä uhkaa tahi kehota kaikki maailman kristittyjä tappamaan tai räjäyttämään yhtään mitään tai ketään yhtään missään. "
Pohjois-Irlannissakin kaksi kristillistä uskontokuntaa ehti tapella ja tappaa toisiaan vuosikymmeniä. Ja opettaa lapsiaankin vihaamaan "vääräuskoisia" naapureitaan. Eikä se ole viimeisten uutisten mukaan vieläkään kokonaan ohi vaan jännitteet kytevät edelleen pinnan alla. Asrar kirjoitti:
Fenno.maani kirjoitti: ”Sinun Asrar, on ihaan turha kuvitella olevasi yhtään parempi kuin minä, mitä sä oikeen uskottelet itsellesi, rassu?
Pysy edes rasismissa kun tänne tulet pöyhkeilee paremmuuttasi. ”
Fennis hyvä. Minulle on aivan sama, kuinka monilla eri ”titteleillä” haluat minua nimittää. Muista kuitenkin se, että et voi tietää, mitä ajattelen tai tunnen. Otat suuren vastuun, toisin sanoen astut liian suuriin saappaisiin, mikäli yrität syöttää sanoja suuhuni.
Olet aivan oikeassa, että minun pitäisi keskittyä enemmän keskustelemaan rasismista. Olen lukiessani tämän palstan kirjoituksia kuitenkin ihmetellyt, miten myös täällä on keskitytty islamiin ja muslimeihin. Tuskin on yhtään viestiketjua, joka ei jossain vaiheessa poikkea muslimi-polulle. Toisaalta ymmärrän, miksi näin on. Islam-palstalla ei juuri kukaan enää viihdy. Että se siitä ”omasta tontista”.
Fennis hyvä. Sinun logiikkasi on ainutlaatuista. Rasismia ei mielestäsi ole olemassa, paitsi silloin, jos eduskunta on säätänyt vääriä lakeja, jotka heikentävät sinun elintasoasi tai -tilaasi. Rasistit ovat mielestäsi tappajia, jotka ovat islamin uskossa, eivät kristinuskossa. Aikaisemmissa kirjoituksissasi ilmoitat – useammin kuin kerran - että et ole rasisti, mutta että sinua haukutaan rasistiksi Alexander Stubbia ja maanalaista armeijaa myöten. Olet antanut itsellesi luvan nimitellä Suomi24:n vastakkaista mielipidettä edustavia kirjoittajia rasisteiksi, mutta itse et kestä sitä, jos joku tulkitsee kirjoituksesi rasistisiksi.
Huomaatko Fennis, että sinulla on jäänyt levy jumittaa? Muslimivihasi ruokkii itse itseään. Vanhat valitettavat traumasi aktivoituvat joka kerta kun astut metroon tai tälle foorumille. Vihapuheesi ymmärrettävästi kumpuavat vihastasi, mutta hellittääkö paine purkautumalla? Kyllä painekattilakin voi räjähtää.
********************************************************************************
Yle – Ajankohtainen ykkönen 19.5.2011: Rasismi ja vihapuhe
http://areena.yle.fi/audio/1305799870255Asrar käy ostaa huumorintajua jostain!
- ottaisit selvää
Kokemus-K kirjoitti:
"Yksikään kristillinen uskontokunnan jäsen ei huuda maailmalla kuolemaa kenellekään eikä uhkaa tahi kehota kaikki maailman kristittyjä tappamaan tai räjäyttämään yhtään mitään tai ketään yhtään missään. "
Pohjois-Irlannissakin kaksi kristillistä uskontokuntaa ehti tapella ja tappaa toisiaan vuosikymmeniä. Ja opettaa lapsiaankin vihaamaan "vääräuskoisia" naapureitaan. Eikä se ole viimeisten uutisten mukaan vieläkään kokonaan ohi vaan jännitteet kytevät edelleen pinnan alla.asioista. Pohjois-Irlannin sotien taustalla on paljon muuta kuin uskonnolliset syyt.
"Väkivalta ei myöskään ole enää poliittisesti motivoitunutta. Useimmat aseelliset ryhmittymät ovat sekaantuneet järjestäytyneeseen rikollisuuteen, ja tämän päivän aseelliset yhteenotot keskittyvät ennen kaikkea toimintareviireistä kamppailemiseen. Metodit ovat kuitenkin samat kuin esimerkiksi vuosikymmen sitten.
Tasavaltalaisryhmittymät ovat mielellään esiintyneet uskontorajat ylittävinä monikulttuurisen yhdistyneen Irlannin puolestapuhujina, mutta käytännössä mm. IRA:n terrori-iskut ovat vaatineet runsaasti sivullisia ihmishenkiä ja kohdistuneet sekä katolisiin että protestanttisiin siviileihin. Protestanttien kuolinlukuja lisää myös se, että IRA kohdisti kampanjansa erityisesti poliiseihin ja brittisotilaisiin. RUC:sta (nyttemmin Police Service of Northern Ireland, PSNI) yli 90 prosenttia oli protestantteja. IRA:lle uhrit olivat legitiimi viholliskohde, mutta protestanteille iskut näyttäytyivät heidän väestönosansa etnisenä puhdistamisena. IRA (kuten muutkin puolisotilaalliset ryhmittymät) on myös surmannut tai vammauttanut huumekauppiaiksi väittämiään henkilöitä, mutta arvostelijat ovat epäilleet IRA:ta omista huumebisneksistä ja kilpailijoiden raivaamisesta tieltä."
-wiki - Kokemus-K
ottaisit selvää kirjoitti:
asioista. Pohjois-Irlannin sotien taustalla on paljon muuta kuin uskonnolliset syyt.
"Väkivalta ei myöskään ole enää poliittisesti motivoitunutta. Useimmat aseelliset ryhmittymät ovat sekaantuneet järjestäytyneeseen rikollisuuteen, ja tämän päivän aseelliset yhteenotot keskittyvät ennen kaikkea toimintareviireistä kamppailemiseen. Metodit ovat kuitenkin samat kuin esimerkiksi vuosikymmen sitten.
Tasavaltalaisryhmittymät ovat mielellään esiintyneet uskontorajat ylittävinä monikulttuurisen yhdistyneen Irlannin puolestapuhujina, mutta käytännössä mm. IRA:n terrori-iskut ovat vaatineet runsaasti sivullisia ihmishenkiä ja kohdistuneet sekä katolisiin että protestanttisiin siviileihin. Protestanttien kuolinlukuja lisää myös se, että IRA kohdisti kampanjansa erityisesti poliiseihin ja brittisotilaisiin. RUC:sta (nyttemmin Police Service of Northern Ireland, PSNI) yli 90 prosenttia oli protestantteja. IRA:lle uhrit olivat legitiimi viholliskohde, mutta protestanteille iskut näyttäytyivät heidän väestönosansa etnisenä puhdistamisena. IRA (kuten muutkin puolisotilaalliset ryhmittymät) on myös surmannut tai vammauttanut huumekauppiaiksi väittämiään henkilöitä, mutta arvostelijat ovat epäilleet IRA:ta omista huumebisneksistä ja kilpailijoiden raivaamisesta tieltä."
-wiki"asioista. Pohjois-Irlannin sotien taustalla on paljon muuta kuin uskonnolliset syyt."
Ja islamistien iskutko ovat vain puhtaasti uskonnollisia? Kyllä nekin ovat poliittisesti värittyneitä sillä ne kohdistuvat nimenomaan tiettyihin maihin mm. USAhan ja niillä on aina myös pooliittisia ja yhteiskunnallisia tavoitteita. Ja nekään eivät pysty erottelemaan usein kohteitaan ja niissä kuolee myös toisia muslimeita.
Tarkoitin ettei Yksikään kristillinen uskontokunnan jäsen ei huuda maailmalla kuolemaa kenellekään
vastaavalla tavalla kuin islaminuskoiset, eli etteä kaikki maaialman kristityt liittykää yhtene ja tappakaa kaikki muslimit ne vääräuskoiset
se oli se pointti
Vain islamist maailamlla uhka atappaa
Tuo irlannin juttu on kyllä totta ja paha, mutta he eivät kutsu kaikki maailan uskontokuntiaan tappaa kumpi ane nyt ovatkaan.
Minulla on oma usko se on 10 käskyä, ja niistä tärkeinpänä älä tapa älä tee pahaa..
muut taiata aolla vähän kiikun kaakun kiroilemeinen ja silleen epäkunniotus vanhempai vastaan on suru ne kun on jo kuolleet.
mutta kunnioitus on anaisttava myös omine vanhempien on kkunnioitettava lastaan, ennekö niitä voi kunnioittaa,,, moni vanhus kodissann yksin ....
olsiko kannattanut ajatella ensteks?- Asrar
Fenno.maani kirjoitti: ”Minulla on oma usko se on 10 käskyä, ja niistä tärkeinpänä älä tapa älä tee pahaa.. ”
Kymmenen käskyä: http://www.evl.fi/katekismus/10kaskya/10kaskya.html
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
3. Pyhitä lepopäivä.
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
5. Älä tapa.
6. Älä tee aviorikosta.
7. Älä varasta.
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.
Viidettä käskyä on verrattain helppoa noudattaa, mutta kahdeksas käsky teettää jo työtä: Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi. Ensimmäiseksi täytyy määritellä, kuka on lähimmäinen. Wikisanakirjan mukaan ”lähimmäinen on läheinen ihminen, oman kansan jäsen, ystävä”.
http://fi.wiktionary.org/wiki/lähimmäinen
Voiko Fennis sellainen muslimi olla sinulle lähimmäinen, joka on syntynyt Suomessa ja jolle on muodostunut suomalaiskansallinen identiteetti? Tai voiko se olla sellainen muslimi, joka muuttaa naapuriisi, tervehtii sinua ja pyytää kotiinsa syömään? Voiko teistä tulla ystävät? Voiko lähimmäinen, läheinen ihminen olla muslimilääkäri, joka kuuntelee vaivojasi, tunnistaa ongelmasi ja antaa tarvitsemaasi hoitoa, ehkä jopa pelastaa henkesi? Mitä sinulle merkitsee sana ”lähimmäinen”?
Sinulle Fennis on tärkeää olla tappamatta ja olla tekemättä pahaa. Tässä arvomme ovat yhtä – mitä nyt muutama hyttynen on tullut joskus läiskittyä hengiltä. Pahanteolta tuskin olemme välttyneet. Sanoilla on helppo loukata, vaikkei se olisi aina tarkoituksemme. Tuskin kävisimme toistemme kimppuun Itiksessä, mikäli siellä törmäisimme. Asrar kirjoitti:
Fenno.maani kirjoitti: ”Minulla on oma usko se on 10 käskyä, ja niistä tärkeinpänä älä tapa älä tee pahaa.. ”
Kymmenen käskyä: http://www.evl.fi/katekismus/10kaskya/10kaskya.html
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
3. Pyhitä lepopäivä.
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
5. Älä tapa.
6. Älä tee aviorikosta.
7. Älä varasta.
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.
Viidettä käskyä on verrattain helppoa noudattaa, mutta kahdeksas käsky teettää jo työtä: Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi. Ensimmäiseksi täytyy määritellä, kuka on lähimmäinen. Wikisanakirjan mukaan ”lähimmäinen on läheinen ihminen, oman kansan jäsen, ystävä”.
http://fi.wiktionary.org/wiki/lähimmäinen
Voiko Fennis sellainen muslimi olla sinulle lähimmäinen, joka on syntynyt Suomessa ja jolle on muodostunut suomalaiskansallinen identiteetti? Tai voiko se olla sellainen muslimi, joka muuttaa naapuriisi, tervehtii sinua ja pyytää kotiinsa syömään? Voiko teistä tulla ystävät? Voiko lähimmäinen, läheinen ihminen olla muslimilääkäri, joka kuuntelee vaivojasi, tunnistaa ongelmasi ja antaa tarvitsemaasi hoitoa, ehkä jopa pelastaa henkesi? Mitä sinulle merkitsee sana ”lähimmäinen”?
Sinulle Fennis on tärkeää olla tappamatta ja olla tekemättä pahaa. Tässä arvomme ovat yhtä – mitä nyt muutama hyttynen on tullut joskus läiskittyä hengiltä. Pahanteolta tuskin olemme välttyneet. Sanoilla on helppo loukata, vaikkei se olisi aina tarkoituksemme. Tuskin kävisimme toistemme kimppuun Itiksessä, mikäli siellä törmäisimme.Sä vääristelet kaiken sanomiseni.
olet joko entinen tai nykyinen muslimi.
ja todella pahasti häiriintynyt.
Sä vaan haukut ja ammut kaikke amikä liikkuu.
Luulet saavasi Suomen islamistiseksi ja varmasti onnistutkin siinä.
Me kristityt ja kirkko ja poliitikot kiitämme kaikkia tappajia.
Ps plen vastannut jo sat kertaa noinhin juttuisishisi.
kaikkiin niihin.
ja täällä on turha kirjoittaa hienosti kun joku tappaja islamisti positaa kuiteski kaiken.
Voisin jop avastata sinulle jos kirjoitat s-postiini
Se edellinenkin jäi vatsaamatta koska en jaks asyvyä tuohon koska se kuitenkin poisttetaiisin
ja Mover siinä on se syy miksi täällä vaan räitätään pas*kaa seinille kun on turha vastata sydämestä sydämettömille sadsiti-islamisteille, jotka positaa kuiteski kaiken
Sori vana aihe on kiva ja mover minulla oli kukkia piipussa ne sä ryttäsit heti aluksi vettuilemalla minulle että menen muuall ehoitamaan fobiaasi
ookko ny tyytis??
kaikki hyvät trarkoitukseni vedit pytystä alas,
Ja Asrar olin mukan aislam palstalla tänne tulit raa´asti heittää valheitasi minusta.
Puhun myös aika palsjon siitä mitä muut ajattelee: esim pojat älkää viitsikö tehdä pahaa, älkää ukailko tappamisella, kosak silloin te joudutte vankilaan ja se ei ole hyväksi meille, mutta nuo islamistit tahtovat syyttää kaikesta suomalaisia rasismista jotta saavta lapsemme vakilaan ja pois tieltään levittäessään tappaj-islamistisia aatteitaan.
hyvästi Suomi opn kuollut.- Asrar
fenno.maani kirjoitti:
Sä vääristelet kaiken sanomiseni.
olet joko entinen tai nykyinen muslimi.
ja todella pahasti häiriintynyt.
Sä vaan haukut ja ammut kaikke amikä liikkuu.
Luulet saavasi Suomen islamistiseksi ja varmasti onnistutkin siinä.
Me kristityt ja kirkko ja poliitikot kiitämme kaikkia tappajia.
Ps plen vastannut jo sat kertaa noinhin juttuisishisi.
kaikkiin niihin.
ja täällä on turha kirjoittaa hienosti kun joku tappaja islamisti positaa kuiteski kaiken.
Voisin jop avastata sinulle jos kirjoitat s-postiini
Se edellinenkin jäi vatsaamatta koska en jaks asyvyä tuohon koska se kuitenkin poisttetaiisin
ja Mover siinä on se syy miksi täällä vaan räitätään pas*kaa seinille kun on turha vastata sydämestä sydämettömille sadsiti-islamisteille, jotka positaa kuiteski kaiken
Sori vana aihe on kiva ja mover minulla oli kukkia piipussa ne sä ryttäsit heti aluksi vettuilemalla minulle että menen muuall ehoitamaan fobiaasi
ookko ny tyytis??
kaikki hyvät trarkoitukseni vedit pytystä alas,
Ja Asrar olin mukan aislam palstalla tänne tulit raa´asti heittää valheitasi minusta.
Puhun myös aika palsjon siitä mitä muut ajattelee: esim pojat älkää viitsikö tehdä pahaa, älkää ukailko tappamisella, kosak silloin te joudutte vankilaan ja se ei ole hyväksi meille, mutta nuo islamistit tahtovat syyttää kaikesta suomalaisia rasismista jotta saavta lapsemme vakilaan ja pois tieltään levittäessään tappaj-islamistisia aatteitaan.
hyvästi Suomi opn kuollut.Fenno.maani kirjoitti: ” Ja Asrar olin mukan aislam palstalla tänne tulit raa´asti heittää valheitasi minusta.”
Niinkö? Minulla on tapana käyttää autenttisia sanomisiasi suoraan lainausmerkeissä, kuten yllä. Tällä olen pyrkinyt selvästi erottamaan sen, mitä sinä olet sanonut ja mikä sitten on omaani. Olen lähinnä tulkinnut kirjoituksiasi, oikonut joitakin ylilyöntejäsi ja esittänyt kysymyksiä sinulle. Sitä paitsi tällä syytökselläsi olet minulle vähintään yhden esimerkin linkkeineen velkaa. Jään odottelemaan…
Ja ei Suomi kuollut ole. Se vain muuttaa muotoaan. Mikään ei ole ikuisesti stabiilia. - z.o
Asrar kirjoitti:
Fenno.maani kirjoitti: ” Ja Asrar olin mukan aislam palstalla tänne tulit raa´asti heittää valheitasi minusta.”
Niinkö? Minulla on tapana käyttää autenttisia sanomisiasi suoraan lainausmerkeissä, kuten yllä. Tällä olen pyrkinyt selvästi erottamaan sen, mitä sinä olet sanonut ja mikä sitten on omaani. Olen lähinnä tulkinnut kirjoituksiasi, oikonut joitakin ylilyöntejäsi ja esittänyt kysymyksiä sinulle. Sitä paitsi tällä syytökselläsi olet minulle vähintään yhden esimerkin linkkeineen velkaa. Jään odottelemaan…
Ja ei Suomi kuollut ole. Se vain muuttaa muotoaan. Mikään ei ole ikuisesti stabiilia."Se vain muuttaa muotoaan."
Siihen tässä juuri pyritään. Rasistien on aika ryhtyä toimiin sen muodon muuttamiseksi oikeaan suuntaan. - Asrar
z.o kirjoitti:
"Se vain muuttaa muotoaan."
Siihen tässä juuri pyritään. Rasistien on aika ryhtyä toimiin sen muodon muuttamiseksi oikeaan suuntaan.Z.o: "Rasistien on aika ryhtyä toimiin sen muodon muuttamiseksi oikeaan suuntaan."
Mielestäni rasistit, maahanmuuttovastaiset ja islamfoobikot ovat jo hyvässä vauhdissa omine toimineen. Mitä onkaan vielä tulossa? - z.o
Asrar kirjoitti:
Z.o: "Rasistien on aika ryhtyä toimiin sen muodon muuttamiseksi oikeaan suuntaan."
Mielestäni rasistit, maahanmuuttovastaiset ja islamfoobikot ovat jo hyvässä vauhdissa omine toimineen. Mitä onkaan vielä tulossa?no ei ainakaan islam.
- Asrar
z.o kirjoitti:
no ei ainakaan islam.
Z.o: ” no ei ainakaan islam.”
Islam on ollut täällä jo ennen kuin sinä ja minä olemme syntyneet. ;-)
Kysymys kuuluu: Millä tavalla tuo joukkio on valmis toimimaan? Uskallatko kertoa vai pelkäätkö polliisia? - z.o
Asrar kirjoitti:
Kysymys kuuluu: Millä tavalla tuo joukkio on valmis toimimaan? Uskallatko kertoa vai pelkäätkö polliisia?toiminnan aika, vai?
Kuitenkin luulisin että tässä suuressa uskontojen sodassa käy lopulta niin, ettei sitä lopulta tulekkaan. Maailma muuttuu, ihmisryhmien/-kansojen manipulointi käy yhä vaikeammaksi. Sivistyneemmässä valkoisten maailmassa uskonkiihkoilut on jo lyöty sivuun hullujen hommina. Musujenkin tappovimma laantuu, kun elintaso vaatii muutakin ajattelemista, kuin joutavanpäiväisen rukoilun. Ainut uhka on maapallon liikakansoitus (lisääntykää ja täyttäkää maa), jos sitä ei saada hallintaan niin voi tapahtua hirveitä, mutta silloinkin järki voittaa ja se tie voi olla lyhyempi valkoisen rodun lopulliseen voittoon.
Te uhoatte nyt, kuin kommarit aikoinaan. Mutta kun pohja puuttuu, niin vaikea siihen on mitään rakentaa. - Jaetaan tietoa
Asrar kirjoitti:
Kysymys kuuluu: Millä tavalla tuo joukkio on valmis toimimaan? Uskallatko kertoa vai pelkäätkö polliisia?syövästä nimeltään islam, niin kyllä valveutuneet ihmiset häätävät tuollaisen hulluuden levittäjät helvettiin tai afrikkaan.
Saat valita. - 12+15
Asrar kirjoitti:
Kysymys kuuluu: Millä tavalla tuo joukkio on valmis toimimaan? Uskallatko kertoa vai pelkäätkö polliisia?Uhkailetko jo polliisilla?
- Asrar
z.o kirjoitti:
toiminnan aika, vai?
Kuitenkin luulisin että tässä suuressa uskontojen sodassa käy lopulta niin, ettei sitä lopulta tulekkaan. Maailma muuttuu, ihmisryhmien/-kansojen manipulointi käy yhä vaikeammaksi. Sivistyneemmässä valkoisten maailmassa uskonkiihkoilut on jo lyöty sivuun hullujen hommina. Musujenkin tappovimma laantuu, kun elintaso vaatii muutakin ajattelemista, kuin joutavanpäiväisen rukoilun. Ainut uhka on maapallon liikakansoitus (lisääntykää ja täyttäkää maa), jos sitä ei saada hallintaan niin voi tapahtua hirveitä, mutta silloinkin järki voittaa ja se tie voi olla lyhyempi valkoisen rodun lopulliseen voittoon.
Te uhoatte nyt, kuin kommarit aikoinaan. Mutta kun pohja puuttuu, niin vaikea siihen on mitään rakentaa.Z.o kirjoitti: ” Maailma muuttuu, ihmisryhmien/-kansojen manipulointi käy yhä vaikeammaksi. Sivistyneemmässä valkoisten maailmassa uskonkiihkoilut on jo lyöty sivuun hullujen hommina. Musujenkin tappovimma laantuu, kun elintaso vaatii muutakin ajattelemista, kuin joutavanpäiväisen rukoilun. Ainut uhka on maapallon liikakansoitus (lisääntykää ja täyttäkää maa), jos sitä ei saada hallintaan niin voi tapahtua hirveitä, mutta silloinkin järki voittaa ja se tie voi olla lyhyempi valkoisen rodun lopulliseen voittoon. ”
Maailma muuttuu ja Suomi siinä mukana. Tästä on helppo olla samaa mieltä. Tästä ihmismielen manipuloinnista olen kanssasi taasen eri mieltä. Nykyteknologialla, esimerkiksi internetissä, voidaan levittää disinformaatiota eli väärää tietoa laajasti suurelle yleisölle. Tästä esimerkkinä on vanhat naftaliinista esiinkaivetut rotuopit, jotka korostavat ”valkoihoisten” ihmisten ylemmyyttä.
Liikakansoitus on ongelma osissa maapalloa jo tänä päivänä. Se on ongelma, johon vaikuttavat moninaiset asiat ja jotka kietoutuvat toinen toisiinsa. Esimerkkeinä ympäristö ja elinolot, köyhyys, koulutuksen puute, uskonnot ja uskomukset, kulttuuri ja perinteet, väestöpolitiikka, historia jne. Se, kuinka planeettamme kestää liikakansoituksen ja kuinka kauan, emme varmuudella osaa ennustaa.
Onko elämä täällä maapallolla mielestäsi ihonvärikilpailu? Vaikka iho on ihmiskehon suurin elin ja iholla on monia tehtäviä, ihon värillä ei ole kuitenkaan mitään tekemistä älykkyyden kanssa. Ihon värillä on tekemistä tämän hetken tietämyksen valossa ainoastaan D-vitamiinin tuotannossa. Siis mitä vaaleampi iho, sen herkemmin D-vitamiinia muodostuu iholla auringon valon vaikutuksesta.
Vain asenteiltaan musta-valkoiset ihmiset näkevät värien ääripäät. Muille kelpaavat kaikki värit niiden eri sävyineen.
http://science.nationalgeographic.com/staticfiles/NGS/Shared/StaticFiles/Science/Images/Content/skin-colors-711079-sw.jpg
- Kokemus-K
"Tarkoitin ettei Yksikään kristillinen uskontokunnan jäsen ei huuda maailmalla kuolemaa kenellekään vastaavalla tavalla kuin islaminuskoiset, eli etteä kaikki maaialman kristityt liittykää yhtene ja tappakaa kaikki muslimit ne vääräuskoiset"
Ei maailma ole mikään kilpailu jossa katsotaan minkä uskonnon fundamentalistit ovat kaikkein pahimpia ja sen uskonnon kaikkia kannattajia saa sitten vihata eniten. Kyllä jokainen on nähnyt noita äärimuslimien huuteluita. Ei niitä tarvitse täällä erikseen aina toitottaa. Mutta ero on siinä, niputtaako kaikki muslimit sitten samaan nippuun. En minäkään niputa kaikkia kristittyjä samaan nippuun paavin keskiaikaisten käsitysten kanssa vaikka en enää kirkkoon kuulukaan.- z.o
niputti tai ei, niin musut on vaarallisia. En minä pidä ns kristityistäkään, nehän uhkaavat vääräuskoisia ja uskottomia helvetillä, tosin vasta kun kuolee. Sinänsä vaaratonta, mutta uhkailua kuitenkin.
Palstan aihe on kuitenkin rasismi ja tällaista paskanjauhantaa täällä ei pitäisi suvaita, mutta kun seriffi ei hoida hommiaan, niin minkäs mahtaa. Jutellaan sitten joutavaa paskaa, mikä ei kiinnosta ketään, mutta hyvä tappelu saadaan aikaseksi.
Seksistä tuli mieleen, että sähköpostini toimii taas, että jos Moveri luet tämän, niin nyt äkkiä pistä ne poistetut viestit sinne, että ovat turvassa. CIA on nimittäin etsintäkuuluttanut sinut ja voi olla että lennät kohta Cuubaan.
- - mutta
muslimit keskimäärin eivät ole sen kummempia kuin kristityt tai juutalaisetkaan keskimäärin. Fundamentalistit ovat hulluja, mutta merkittävä enemmistö on ihan tolkun porukkaa.
Eikä islamista jauhaminen täällä ihan turhaa ole, sillä siihenhän rasistit nykyään mieluiten tarttuvat, kun ihonväriin takertuminen on jo liian paksua."kun ihonväriin takertuminen on jo liian paksua. "
Sepä se kun kukaan meistä ole takertunut ihonväriin !
vain te hyysärit valehtelette meitä rasisteiksi
koska te olette * itse* rasisteja.
Kukaan meistä ei vihaa / ällöö afrikkalaisia siksi että niiden iho on musta
Vaan siksi ja vain siksi että mikään ei koskaan ole osittanut niiden olevan fiksuja taikka kivoja.
Päinvastoin jokainen musta on aina ollut oksettava, ällöttävä, täydellinen ****pää jne... Yhtäkään hyvää sanottavaa minullakaan ei ole ikinä ollut yhdestäkään mustasta.
…….. eikä se hyysäri-rasistien solvaamisesta muuksikaan ole tähänkään päivään mennessä muuttunut.
Ymmäsritkö - mutta 2.7.2011 21:17 VAIN SINÄ OLET TYHMÄ olettaessasi meitä fiksuja rasisteiksi kuten itse olet.
Kiitos ja hyvää yötä.
Aiva uskomaton päivä......
** puuttuva sana lisätty !- ¢
sinnef kirjoitti:
"kun ihonväriin takertuminen on jo liian paksua. "
Sepä se kun kukaan meistä ole takertunut ihonväriin !
vain te hyysärit valehtelette meitä rasisteiksi
koska te olette * itse* rasisteja.
Kukaan meistä ei vihaa / ällöö afrikkalaisia siksi että niiden iho on musta
Vaan siksi ja vain siksi että mikään ei koskaan ole osittanut niiden olevan fiksuja taikka kivoja.
Päinvastoin jokainen musta on aina ollut oksettava, ällöttävä, täydellinen ****pää jne... Yhtäkään hyvää sanottavaa minullakaan ei ole ikinä ollut yhdestäkään mustasta.
…….. eikä se hyysäri-rasistien solvaamisesta muuksikaan ole tähänkään päivään mennessä muuttunut.
Ymmäsritkö - mutta 2.7.2011 21:17 VAIN SINÄ OLET TYHMÄ olettaessasi meitä fiksuja rasisteiksi kuten itse olet.
Kiitos ja hyvää yötä.
Aiva uskomaton päivä......
** puuttuva sana lisätty !niinpä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238479Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056702Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 863679
- 1703077
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432979- 482972
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412889Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222496Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094