Kiinnostaisko ketään tällainen keski-ikään jo ehtinyt muutaman lapsen omaava toimekas sinkkuäiti? Minusta löytyy temperamenttia(!), mutta osaan olla tarvittaessa rauhallinen ja sympatioita herättävä.
Niin...ja olen leski :) eiku näinpäin :( joskus menee nuo sekaisin ja pitää miettiä tarkkaan miten se olikaan.
Miten on?
Miehet! Olen vapaa ja sinkku! :)
AnneliAA
8
234
Vastaukset
- Yks ATM
Kiinnostaa.
- Sir Von Baughen
Nyt kaikki AT-miehet kehään taistelemaan...
- jfj5jj
Oon varmaan liian pitkä sun makuun.
- yksin kotona
Ota sellanen hakkaava, nyrkillä puhuja, juoppo joka on baarissa joka viikonloppu, joka pitää sua hellan ja nyrkin välissä koko ajan. Ne on hyvii miehii!!
- ikisinkku35
Olet varmaan vapaa mut sun pillus on täyttä tuskaa
- Hmph.
Miks mulle tuli tunne että osa jotka vastais tähän ketjuun ei ehkei lukenut aloitusta ja nimimerkkinä ihan loppuun saakka?
- ei niin ei
No ei vi.tu kinnosta yhtään. Olet tavis niin kuin kaikki miehet eikä sulla ole mitään annettavaa ja olet ruma kuin mikä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428347
- 1275290
- 1433656
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552539
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796