Työttömät

sotamies_korsu

Kyllä on niin että työttömät ovat aivan piloille hemmoteltuja. Miten voi vuodesta toiseen saada valtiolta rahaa siitä, ettei tee mitään muuta kuin valittaa tukien riittämättömyydestä. Ei ennen vanhaan ollut mitään tukia, oli vaivaistalo ja huutolaiset ja sitten tehtiin mitä käskettiin.

Kaupungilta saa melkein ilmaiseksi maaläntn, jossa voi itse hikoilla ja kaivaa kämmeniin rakot oman leipänsä takia. Aariin mahtuu aikamoinen määrä perunoita kuulkaa. Siihen kun laittaa lanttua ja naurista vähän viereen niin saa kaikki ravinteetkin. Jos joku vinkuu proteiinin perään niin tuollahan nuo citykanit vilistävät vaivaksi asti. Syökää niitä.

Kyllä on niin että ei ratkaise EU työttömien ongelmia. Kyllä on Soini oikeessa. Pitää saada ulkomaiset bussikuskit pois Suomesta, että pääsee omat miehet töihin. Vievät suomalaisilta työt ja naiset. Kyllä ei vetele.

Menen nyt omaa palstaani hoitamaan, kävin Citymarketista noutamassa HK:n viljapossun pihvifileetä 650 grammaa hintaan 5,90. K-plussa-kortilla etu 15 %.

Äänestyskopeilla nähdään, tsau! Meinaan että kyllä kaatuu hallitus.

8

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Vievät suomalaisilta työt ja naiset"

- Mä en tunne ketää jolta ne ois naisen vieny, mutta eipä täällä kyllä ulkomaalaisia näykään. Oulussa niitä näkyi, mutta ei niillä kyllä mitään naisia näkyny olevan. Kovaa yritystä niillä näkyi kyllä olevan, toisinaan sai hätistellä kauemmaksi ku naisia alkoi ahdistaa.

• Eipä täällä kyllä bussejakaan kulje.

• rose18

jaa-a muistan sen verran lapsuudesta että isä kävi paljon töissä ja rahaa ei ollut.

minä en saanut oikeastaan mitään..
      nykyään lapseni saa melki kaiken tarvettavan ja olen siitä onnellinen.
      että lapseni on tasapainoinen elämä ja lapsillani on vaatteita ja lämmin ruoka pöydässä, joita minulla ei oikein ollut.

olisiko se maa läntti kuinka halpa? olisin itse ainakin kiinnostunut ku ruuan hintakin nousee kohti taivasta??

• Mistä noita köyhien kadehtioita oikein sikiää?

• höh,

tuo nyt on tuollainen provohahmo vain.
        Mutta totta on, köyhiä kadehditaan.

• höh, kirjoitti:

tuo nyt on tuollainen provohahmo vain.
        Mutta totta on, köyhiä kadehditaan.

Minä luulen, ettei siinä kadehdita köyhyyttä vaan joutilaisuutta.

• bz
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minä luulen, ettei siinä kadehdita köyhyyttä vaan joutilaisuutta.

Kauaspa on vaimosikin kaikonnut buddhalaisuudesta, kun jakaa elämänsä kanssasi.

• cs

Alokas Korsu on typerä juppimainen.
      Työttömyystukia ei ole korotettuu 22 vuoteen, its en ole koskaan edes tarvinnut, n harkinnutkin mutta moni tarvtsee.
      Citykanien pyydystämistä olen harkinnutki joskus ja se on vaan kiellettyä ja citykanien liha epäilyttää kaupungin saasteiden vuoksi.
      Broilerikani on herkullista ja myös Rusakko ja Jänis.

Olisipa näky, kun nostomies Korsu osuisi Rusakkoon ja teurastaisi sen ja valmistaisi ruoaksi.
      Onhan sillä varmaan bemarikin.....................jutuissaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5199
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      76
      4696
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2464
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1860
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1429
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe