Jouduin kohtaamaan 26.6.2011 jotain hirveintä tässä elämässäni, nimittäin isäni kuoleman. :´( Suru on niin suuri etten usko selviäväni tästä koskaan, ainakin nyt tuntuu vahvasti siltä. Isäni oli tärkein ihminen elämässäni ja hänestä olisin kaikista viimeiseksi halunnut luopua. Olen itse vielä nuori, vasta parikymppinen, joten tuntuu todella epäreilulta menettää toinen vanhemmista jo tässä iässä. :( Oikeastaan minulla ei enää edes ole sellaista läheistä vanhempaa, koska äitini kanssa olemme aina olleet etäiset ja huonoissa väleissä, isäni taas oli minulle kaikki kaikessa. Tuntuu kuin elämäni olisi pysähtynyt nyt täysin, en enää osaa enkä haluakaan odottaa mitään tältä elämältä, en tiedä miten jaksan. Haluaisin vain isäni takaisin tai lähteä hänen mukaansa :( Tuntuu niin hirveältä ajatella, etten enää koskaan saa olla isäni kanssa.
Toivoisin kipeästi löytäväni täältä itselleni juttuseuraa muista nuorena vanhempansa menettäneistä ihmisistä. Varsinkin jos olet kokenut saman lähiaikoina ja sinunkin surusi on vielä tuore. Laitathan minulle sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
Isän kuolema :´(
surusiipi.
2
243
Vastaukset
- mutta se
lohduttaa että vielä joku päivä pääsee mukaan matkaan sitten kun on oma aika kuolla.
- Amanda11111
Hei! Lähetin sinulle sähköpostia, sillä olen itse kokenut saman puolisen vuotta sitten. Ollaan yhteydessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437