Sängyn valinta paljastaa

sänkyvalinta

Siitä millaisen sängyn sinkku valitsee, voi päätellä paljon kuinka todennäköisenä hän pitää sitä että elää joskus parisuhteessa. Kaikkein pessimistisimmät odotukset ovat 80 cm leveän sängyn hankkineilla. He eivät edes kuvittele pääsevänsä parisuhteeseen. 90 cm leveän sängyn hankkineet ovat lähes samassa käsityksessä. 120 cm leveän sängyn hankkineet suhtautuvat mahdollisuuksiinsa positiivisen odottavasti, ovat aika varmoja tulevasta parisuhteesta. 160 cm leveässä sängyssä nukkuu sinkku joka on satavarma että siinä toisella puoliskolla on vielä toinenkin nukkuja.

41

3725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etukammarimies

      Jaa. Mulla on 90 cm ja patjalla on ihan hyvä nukkua sitten jälkikäteen jos ei halua sylikkäin nukkua sängyssä.

      Riippuu varmaan partnerin koosta, itse suosin hoikkia ja pienikokoisia nuoria naisia. ;)

    • ................

      Hmm... 160 cm löytyy. Mahtuu sitä 80 cm:n leveässäkin, mutta pidemällä tähtäimellä käy ahdistavaksi. :)

    • nukkujaa

      Voihan räkä, olen nukkunut samassa 80 cm leveässä sängyssä siitä lähtien kun luovuin pinnasängystä.

    • Sänkyhenkilö

      Sen jälkeen, kun pääsin eroon opiskelija-asuntojen kamalista lavereista, minulla on ollut 160 senttiä leveä sänky, siinä tuplaleveät lakanat, reilusti tyynyjä ja kummallakin puolella sänkyä yöpöytä antiikkilamppuineen ja kirjoineen.

      Olen myös ollut viimeiset kymmenisen vuotta aivan varma siitä, että nukun loppuikäni leveässä sängyssäni yksin kuten tähänkin saakka.

      On muuten aivan hirveää joutua nukkumaan yhden hengen lakanan alla alle metrin leveässä sängyssä. Mieluummin vaikka lattialla!

    • 90cm

      Sängynvalinta voi olla raha- ja tilakysymys eikä asia, josta voisi päätellä yhtään mitään asenteista tai maailmankatsomuksesta.

    • FF

      Minulla on ollut 120 cm leveä sänky niin kauan kuin muistan eli aika monta vuotta.

      • 18+6

        120 cm on ideaali. Kissat mahtuvat mukaan ja lakanoiden vaihto on helppoa.


    • sir_eino

      En nukkuisi edes yksin alle 160 cm leveässä sängyssä. Ja joo, olen sinkkuaikoinanikin yrittänyt olla optimistinen sen suhteen että siinä sängyssä tulisi vielä joskus viettämään öitään nainen, josta välitän.

    • also_sprach_jungfrau

      Sängyn tulee olla aina sen verran leveä, että siihen mahtuu yhden ihmisen lisäksi koiriakin.

      • FF

        Precis.

        Ja 120 cm sänkyy mahtuu koiran lisäksi myös satunnainen yövieras. (Nyt valtaosa lukee tämän, että "satunnainen seksikumppani" mutta se on heidän päänsärkynsä. Satunnainen yövieras on myös pitkäaikainen kumppani, joka yöpyy toisinaan minun luonani.)


      • täsmentäjä
        FF kirjoitti:

        Precis.

        Ja 120 cm sänkyy mahtuu koiran lisäksi myös satunnainen yövieras. (Nyt valtaosa lukee tämän, että "satunnainen seksikumppani" mutta se on heidän päänsärkynsä. Satunnainen yövieras on myös pitkäaikainen kumppani, joka yöpyy toisinaan minun luonani.)

        "Satunnainen yövieras on myös pitkäaikainen kumppani, joka yöpyy toisinaan minun luonani.) "

        Eli vakipano.


      • FF
        täsmentäjä kirjoitti:

        "Satunnainen yövieras on myös pitkäaikainen kumppani, joka yöpyy toisinaan minun luonani.) "

        Eli vakipano.

        Ei vaan kumppani. Viittasin ajankohtaan, jolloin olen parisuhteessa, en tähän hetkeen. Jos olen monogaamisessa rakkaussuhteessa ja yövymme välillä miehen luona, välillä minun luonani, niin kyseessä on satunnainen yövieras.


      • Koiran peti?
        FF kirjoitti:

        Precis.

        Ja 120 cm sänkyy mahtuu koiran lisäksi myös satunnainen yövieras. (Nyt valtaosa lukee tämän, että "satunnainen seksikumppani" mutta se on heidän päänsärkynsä. Satunnainen yövieras on myös pitkäaikainen kumppani, joka yöpyy toisinaan minun luonani.)

        Yök. Miten kukaan voi nukkua haisevan ja kirppuisen hurtan kanssa samassa sängyssä?


      • Hirveän moni
        Koiran peti? kirjoitti:

        Yök. Miten kukaan voi nukkua haisevan ja kirppuisen hurtan kanssa samassa sängyssä?

        nainen päästää typerän rakkinsa nukkumaan viereensä. Itse en siedä sängyssä mitään elukoita, en kissoja en koiria. Jos nainen haluaa päästää elukkansa makkariinsa minä en sinne tule. Hyvä että siedän elukoita edes sisä tiloissa.


      • 17+13
        Hirveän moni kirjoitti:

        nainen päästää typerän rakkinsa nukkumaan viereensä. Itse en siedä sängyssä mitään elukoita, en kissoja en koiria. Jos nainen haluaa päästää elukkansa makkariinsa minä en sinne tule. Hyvä että siedän elukoita edes sisä tiloissa.

        Jos pistät valinnan eteen, joko sinä tai koirat, 99% naisista valitsisi koirat.


      • also_sprach_jungfrau
        Koiran peti? kirjoitti:

        Yök. Miten kukaan voi nukkua haisevan ja kirppuisen hurtan kanssa samassa sängyssä?

        Ehkä se koira kannattaisi pestä loisshampoolla ensin.


      • also_sprach_jungfrau
        Hirveän moni kirjoitti:

        nainen päästää typerän rakkinsa nukkumaan viereensä. Itse en siedä sängyssä mitään elukoita, en kissoja en koiria. Jos nainen haluaa päästää elukkansa makkariinsa minä en sinne tule. Hyvä että siedän elukoita edes sisä tiloissa.

        "Jos nainen haluaa päästää elukkansa makkariinsa minä en sinne tule."

        Hyvä niin?


      • Yöööks!!!
        Koiran peti? kirjoitti:

        Yök. Miten kukaan voi nukkua haisevan ja kirppuisen hurtan kanssa samassa sängyssä?

        Eipä noiden koiraihmisten hygienia muutenkaan ole sieltä parhaimmasta päästä. Koiraa ulkoilutetaan tupakka suussa. Koiralle huudetaan käskyjä keltaiset hampaat iloisesti vilkkuen.


    • ja mä

      sohvalla.

    • Hoccus poccus

      Olen n. 40 v. mies. Taanoin olin huonekaluliikkeessä etsimässä itselleni uutta sänkyä, aiempi oli 90 cm leveä, sen takia, koska olen kova pyörimään ja liikkumaan nukkuessani, joten tuo leveys on passeli.

      Uusikin sänky on sitten sama 90 cm leveä. Mietin, mitä mahtoi huonekaluliikkeen n. 30 vuotias naismyyjä ajatella minusta, kun tämän ikäinen mies ostaa yhden hengen sängyn, piti kai ikisinkkuna tai eronneena, no ikisinkkuhan minä olen ja 100 % varma että tulevaisuudessa ei sänkyä tarvitse leventää.

    • -----

      Huoneen koko asettaa rajan tuonne 90 senttiin. Ostaessa oli ihan sama mitä myyjä ajatteli, tuskin mitään. Olinhan vaan asiakas muiden asiakkaiden joukossa enkä mikään erikoistapaus.

    • sänkypeikko

      Yksi tuttava asuu ahtaasti mutta hän on keksinyt parivuoderatkaisuksi sen että pitää päiväsaikaan kahta runkopatjaa päällekkäin mutta yöksi nostaa ne vierekkäin lattialle. Kun jalkoja ei ole kiinnitetty runkopatjoihin tällainen systeemi onnistuu.

    • jackaroo

      Kyllähän minäkin olin 19 vuotiaana opiskelijana toivoa täynnä ja ostin 120 leveän sängyn. No, turha ostoshan tuo oli, ainakin näin jälkeenpäin ajateltuna. Mutta ihan hyvät unet tuossa on kyllä yksinkin saanut. Nyt olen kuitenkin alkanut jo suunnitella hieman leveämmän sängyn hankkimista, sillä sänky on jo hieman kulunut ja jouset alkavat olla jo liian painautuneita sängyn keskiosassa. Harmi vain että uusi sänky maksaa melkoisesti, varsinkin tuollainen leveämpi ja sen kuljettamiseen pitäisi olla pakettiauto käytössä, joten pitää kai kärvistellä tuossa nykyisessä sängyssä siihen saakka että onnistun saamaan niitä oman alani töitä. Mutta mitä ihmettä tämä sängystäni kirjoittelu oikein kertoo minusta sinkkuna? Olen luuseri, vai sen että olen toiveikas luuseri?

    • alea_iacta_essi

      Minulla on pessimistinen ja köyhä sänky. Leveämpi sänky olisi kiva, ettei tarvitsisi kissojen maata jalkojeni päällä tai kuten usein aamulla: herään siihen että nukun vatsallani ja yksi tai kaksi kissaa loikoilee odotellen selkäni päällä, joka on ihan jäykkä.

    • dfdfhdh68568

      On tossa jotain perää. Muutama vuosi sitten muutin 1. omaan asuntoon. Broidi oli auttamassa muutossa ja mukana, kun ostin huonekaluja. Hän ihmetteli, että miksi en ota samantien parisänkyä "jos tyttöystävä on yötä". En sanonut mitään, mietin vain oliko se vittuilua vai luuliko broidini oikeasti, että saisin naisen joskus kämpilleni. Broidini erosi avoliitosta ja muutti sen takia. Hän osti parisängyn sinkkukämppäänsä.

    • Erotessa minä

      halusin vanhan parisänkymme. Ex-vaimo osti itselleen 90 cm sängyn, Minä olen ilmeisesti meistä optimistisempi.

    • Kyllä näin on

      Parisänkyhän ostetaan vasta sitten, kun mennään naimisiin. Muuten koko homma on likalätäkössä rypemistä.

    • No ei...

      Meneeks tää nyt niin, että mun pitäs osottaa optimistisuutta myös maksamalla vuokraa isommasta kämpästä, vaikka en tarvikkaan?

      • Uus sohva mun kyllä muuten pitää ostaa... Toi nykynen on niin kamala kakspaikkanen hirvitys, jossa on päädyissä puiset käsinojat vaan... siin ei oikee rentona olla... ainakaan kaksin...
        Joo. Nyt ois rahaakin sohvaan, pitäsköhän tilata...


    • kallanhelmi

      80 cm leveä on minulla ja tunnustan rehellisesti että kuulun noihin pessimisteihin mitä parisuhteen mahdollisuuteen tulee.

    • Arasvili

      Nukun 60 cm leveällä kenttävuoteella. Olen askeetikko.

      • kallanhelmi

        Heh-heh, tuo oli hyvä lohkaisu. Vieläköhän löytyy joku joka nukkuu piikkimatolla?


    • Kertis

      Minulla oli edellisessä kämpässäni sinkkuvuode, mutta nyt parisänky - muuton yhteydessä tuttava tarjosi hyvää vähän käytettyä, joka oli johonkin hienompaan viritykseen vaihtaessa jäämässä tarpeettomaksi. Nykyisen kämpän makkari on sen verran tilava, että pienempi olisi näyttänyt siinä aika orvolta, joten tartuin tilaisuuteen.

    • Eiköhän se sänky ole kapeinta mallia, eli joo aikalailla olen varma siittä että ikisinkkuus se on tulevaisuus. Koska ikisinkkuhan mä olen jo nyt.

    • 120cm, siispä tällä mittarilla optimisti.

    • Mulla on 140 cm! :p

    • my bed

      Mulla on 140cm sänky. Helppoa ottaa sairas tai painajaisia nähnyt lapsi viereen nukkumaan ja silitellä. Yksin siinä on kiva venytellä ja pyöriä. Toista puolta voi käyttää myös puhtaan pyykin säilytyspaikkana jos ei heti jaksa viikata kaappiin. Kahdelle aikuiselle sopiva on 160cm sänky. Takaa parhaat unet, läheisyyden kannalta pitää olla yhtenäinen paksu petauspatja eikä erilliset patjat saa liukua paikoiltaan. Perhepedin voi duunata useammasta, hyvin toisiinsa kiinnitetyistä runkopatjasängyistä.

    • täysin sinkku

      Aion juuri ostaa 160 cm sängyn.

    • Tyytyväinen M

      80cm sänky siksi, että olen satavarma, etten tule huolimaan ketään. Satunnaiset panot voi hoitaa naisen kotona, silloin kun sen mies on työreissulla.

    • ätmi

      Mullahan onkin 80 cm sänky.

    • Näin on marjat

      Minulla oli ennen 80 tai 90 cm sänky. Ihan hyvä siinä oli naisen kanssa päällekkäin olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      391
      2072
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      54
      1747
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      215
      1408
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1130
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      72
      1043
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      968
    7. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      125
      951
    8. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      50
      899
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      813
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      50
      744
    Aihe