G-switchillä poisto + uusi peitekuva

justawifey

Eikö tatuointi ole kaikista turvallisinta ja vaivatonta poistaa g-switchillä, sitähän käyttää myös esim. Eiran sairaala tatuoinnin poistoihin ja muutamalla studiolla on tämä laite. Itse oon menossa haalistamaan vanhaa rumaa kuvaa johon kaverini suosittelema tatuoija Stigmatassa (uusi paikka Eerikinkadulla) tekee sitten päälle uuden melko ison yläkäsivarren kokoisen Neitsyt Marian ja ruusuja, joista kolme on värillistä (koska mulla on kolme lasta). Sellanen aihe, muuten kuva on sitten b&w. Oon kuitenkin kuullut että g-switcillä kannattaa haalistaa / poistaa. Itse en heti ekaksi leikkauksia miettisi. Onko muilla kokemuksia g-switchistä?

6

363

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄlyHoiÄly

Voipi olla...

ettei myöskään onnistu se Neitsyt Maria ruusut, mutta sittenhän sulla on vielä enemmän poistettavaa. :) Aivan älytön aasin silta tuo "kolme värillistä koska on kolme lasta"...

• kiitoskommentista

Itsepähän päätän mitä ihooni laitan, vai mitä? Älä sinä siitä huolehdi. Aihehan on jokaisen päätettävissä. Voihan sitä tatuoida vaikka mulkun otsaan (jos esim sattuu olemaan mulkku luonteeltaan). Vaikkapa.

• kerrasta poikki
        kiitoskommentista kirjoitti:

Itsepähän päätän mitä ihooni laitan, vai mitä? Älä sinä siitä huolehdi. Aihehan on jokaisen päätettävissä. Voihan sitä tatuoida vaikka mulkun otsaan (jos esim sattuu olemaan mulkku luonteeltaan). Vaikkapa.

Just näin. ei tossa aiheessas mitään vikaa oo ja oma iho on oma. no itekkin kiinnostuin nyt tosta mainitsemastasi vekottimesta ja meen netistä vähän tutkailemaan lähemmin. et kiitti vinkistä.

• hämiltynyt

eikös se ole q-switch eikä g-switch?

• hyyytttt

jep quulla ei geellä

Ja onhan noita koneita jo monella tatuointiliikkeellä pk-seudulla....koska kyseinen kone on helposti saatavilla Temarsin (tatuointi "tukku") sivuilta.
      Halvimman hinnan olen äkännyt 69tattoolta, 80€/kerta

• rubiini1

Nykyisin tehokkain ja turvallisin menetelmä tatuoinninpoistoon on q-kytketty rubiinilaser. Rubiiinilaser on ihotautilääkäreiden valinta tatuoinninpoistoon. .

Länsimaiset laserlaitevalmistajat ovat lasertekniikassa vielä kiinalaisia edellä. Q-kytkettyjä rubiinilasereita ei kiinalaisilta laserlaitevalmistajilta edes saa, tekevät yksinkertaisempia q-kytkettyjä Nd:YAG-lasereita.

Vai tietääkö joku kiinalaisen rubiinilaservalmistajan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4774
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      108
      2220
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1258
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1246
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      493
      1059
    Aihe