Sensuuri

näköjään toimii, jos ei pysy palstan aihepiirissä.

Eivätkö he ymmärrä, että me miespuoliset emme mielellään keskustele suhteista ja tunteista, koska ne ovat yksityisasioita, eivätkä kuulu toisille?

Mutta yritetään: aiheena naisen kanssa nukkuminen samassa sängyssä.

Se on melkein mahdotonta: jos hän menee aina eri aikaan nukkumaan, herättää ja haluaa keskustella tai jotain muuta.

Lisäksi sängyssä juominen tai syöminen pitäisi kieltää lailla (terävien murusten takia)

Tämän lisäksi naisesta huokuu lämpöä niin paljon ettei koneellinen ilmanvaihtolaite auta mitään-ainakaan kesällä-ja jos pidät tuuletus ikkunan auki koko yön, niin heräät aamulla flunssassa.


http://www.youtube.com/watch?v=x3xLo-6rBRQ&feature=related



"Toimivan parisuhteen yksi edellytys voisi olla-ainakin kesäisin-se, että pariskunnat nukkuvat erillään"


MarttyyriMallari-TTt

17

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xbabe

      Eiköhän nuo ongelmat voi olla myös miespuolisten aikaansaamia?

      • Voi ollakin, mutta vain osittain.

        "En minä ainakaan halua aina keskustella vaan nukkua"

        MarttyyriMallari-TTt


    • Toi on kyllä ihan totta, päivä on pilalla huonosti nukutun yön jälkeen.
      Mun ongelma on se että, en voi nukkua miehen kanssa jos se kuorsaa edes vähänkin.

      • waeawery, onneksi en joudu lisäämään kuorsausta listaukseen.

        "Se olisi jo liikaa, mutta siihenkin ongelmaan löytyy apua?"

        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        waeawery, onneksi en joudu lisäämään kuorsausta listaukseen.

        "Se olisi jo liikaa, mutta siihenkin ongelmaan löytyy apua?"

        MarttyyriMallari-TTt

        Onneksi löytyy, mutta herättääkö naiset todella nukkuvan miehen? itse en sellaista tee.


      • weawery kirjoitti:

        Onneksi löytyy, mutta herättääkö naiset todella nukkuvan miehen? itse en sellaista tee.

        En minäkään, mutta miehet saattavat herättää nukkuvan naisen... ;)


      • xena-183 kirjoitti:

        En minäkään, mutta miehet saattavat herättää nukkuvan naisen... ;)

        Niin tekevät ja aina aamuisin:)


      • weawery kirjoitti:

        Onneksi löytyy, mutta herättääkö naiset todella nukkuvan miehen? itse en sellaista tee.

        En tiedä naisista monikossa, mutta ainakin yksi sanoo niin tekevänsä.

        "Siis tottakai saa, mutta siten ettei toinen huomaa mitään eli ei liian kovakouraisesti"

        MarttyyriMallari-TTt


    • Toimivan parisuhteen edellytys on KingSize -vuode, kummallakin omat patjat ja se, ettei kumpikaan ole liian herkkäuninen. - Minun uniaikani vaihtelee 3 tunnista 12 tuntiin tilanteiden mukaan, eli tasainen 8 tunnin ihminen ei kestä kanssani ;) Minun sängyssäni ei syödä, paitsi joskus ruoalla leikittäessä, mutta sensijaan TV:tä voi katsoa ja lukea tai käyttää läppäriä. Radiokin voi olla joskus hiljaisella koko yön päällä. - Kun kumppani tuntuu hyvältä, ei kuumuus haittaa, vaikka nukutaan ihan kiinni toisissamme. - Jos parisuhde ei toimi, aistii kumppanin läsnäolon epämiellyttävänä, vaikka vartaloilla olisi puoli metriä väliä samassa sängyssä.

      http://www.youtube.com/watch?v=4zgB1Jfpjdw

      • xena-183...mitä tähän sanoisi.

        En voi sanoa, että olet väärässä, mutta ainakin olet hyvin kärsivällinen, jos kestät oikeasti sitä trooppista kuumuutta, mikä näihin aikoihin vallitsee ulkona ja makuuhuoneessa.

        "Ei kuumuuden sietäminen kyllä ole mikään parisuhteen mitta vaan lähinnä olosuhteiden aiheuttama ongelma"

        MarttyyriMallari-TTt


    • Minusta nuo on vähän tekemällä tehtyjä ongelmia. Me olemme molemmat huonounisia, joten makuuhuoneeseen on panostettu. On kunnon pimennysverhot, hyvät, erilliset patjat ja peitot. Erilaisesta unirytmistäkään ei ole haittaa, kun toista ei herätetä omien mielihalujen mukaan. Eikä makuuhuoneessa syödä, katsota telkkaria eikä surffata netissä. Onneksi emme kumpikaan kuorsaa, mutta siihenkin auttaisi vahakorvatulpat.

      • Ratikkakuski, aika kurinalaista toimintaa siellä suunnassa.

        "Saisi tulla viileä ajanjakso, niin puolet ongelmasta katoaisi itsestään ilman folioverhojen myötävaikutusta"

        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Ratikkakuski, aika kurinalaista toimintaa siellä suunnassa.

        "Saisi tulla viileä ajanjakso, niin puolet ongelmasta katoaisi itsestään ilman folioverhojen myötävaikutusta"

        MarttyyriMallari-TTt

        Mittari näyttää sisällä 28 astetta, mutta en minä vielä ole ilmalämpöpumppua ajatellut hommata.


    • kaarne.

      Veteraanipariskunnat nukkuvat eri sängyissä, eri huoneissa, mutta samassa talossa.

    • cs

      kehtitn näppärän keksinnön, kun ämmä kelasi nukkuessa aina peiton omalle puolelleen--sätkäkoneen mekanismi!!11!!11
      peitto kiertää sänkyn alta ja ämmä ei pystynyt millään kahmimaan koko peittoa.
      Kuorsaamisen saa lakkaamaan vähäksi aikaa. kun vetää peiton ämmän naaman yli ja pieraisee.
      Yhtä ongelmaa en ole vieläkään ratkaissut.....
      Kun sitimarkeista ostan uuden tyynyn ja ehdotan ämmällekin uutta tyynyä.
      , ei ämmä muka tarvitse------------ei tietenkään tarvitse, sillä uusi tyyny on aamulla
      ämmän pään alla ja jos osta kaksi tyynyä. ovat molemmat taas ämmällä:(
      Paremoi on olla ilman ämmää ja halvemmaksin tulee ja parempaa on ostoseksi.

    • noh, kesällä peitoksi riittää vallan mainiosti pelkkä pussilakana
      ja kesäyöt on yleensä niin lämpimiä et tuuletus-ikkunan aukijättämisestä ei kyl mitään flunssaa voi tulla, jos tulee niin on aika heikko vastustuskyky.

      sängyssä syömisestä olen samaa mieltä, ainakin jos meinaa jotain näkkileipää järsiä..

      mur

    • alv-liskot

      mallarin setä, me nukutaan kaikki kolmestaantoista vierekkäin !1!1!1

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe