Sensuuri

näköjään toimii, jos ei pysy palstan aihepiirissä.

Eivätkö he ymmärrä, että me miespuoliset emme mielellään keskustele suhteista ja tunteista, koska ne ovat yksityisasioita, eivätkä kuulu toisille?

Mutta yritetään: aiheena naisen kanssa nukkuminen samassa sängyssä.

Se on melkein mahdotonta: jos hän menee aina eri aikaan nukkumaan, herättää ja haluaa keskustella tai jotain muuta.

Lisäksi sängyssä juominen tai syöminen pitäisi kieltää lailla (terävien murusten takia)

Tämän lisäksi naisesta huokuu lämpöä niin paljon ettei koneellinen ilmanvaihtolaite auta mitään-ainakaan kesällä-ja jos pidät tuuletus ikkunan auki koko yön, niin heräät aamulla flunssassa.


http://www.youtube.com/watch?v=x3xLo-6rBRQ&feature=related



"Toimivan parisuhteen yksi edellytys voisi olla-ainakin kesäisin-se, että pariskunnat nukkuvat erillään"


MarttyyriMallari-TTt

17

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xbabe

      Eiköhän nuo ongelmat voi olla myös miespuolisten aikaansaamia?

      • Voi ollakin, mutta vain osittain.

        "En minä ainakaan halua aina keskustella vaan nukkua"

        MarttyyriMallari-TTt


    • Toi on kyllä ihan totta, päivä on pilalla huonosti nukutun yön jälkeen.
      Mun ongelma on se että, en voi nukkua miehen kanssa jos se kuorsaa edes vähänkin.

      • waeawery, onneksi en joudu lisäämään kuorsausta listaukseen.

        "Se olisi jo liikaa, mutta siihenkin ongelmaan löytyy apua?"

        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        waeawery, onneksi en joudu lisäämään kuorsausta listaukseen.

        "Se olisi jo liikaa, mutta siihenkin ongelmaan löytyy apua?"

        MarttyyriMallari-TTt

        Onneksi löytyy, mutta herättääkö naiset todella nukkuvan miehen? itse en sellaista tee.


      • xena-183
        weawery kirjoitti:

        Onneksi löytyy, mutta herättääkö naiset todella nukkuvan miehen? itse en sellaista tee.

        En minäkään, mutta miehet saattavat herättää nukkuvan naisen... ;)


      • xena-183 kirjoitti:

        En minäkään, mutta miehet saattavat herättää nukkuvan naisen... ;)

        Niin tekevät ja aina aamuisin:)


      • weawery kirjoitti:

        Onneksi löytyy, mutta herättääkö naiset todella nukkuvan miehen? itse en sellaista tee.

        En tiedä naisista monikossa, mutta ainakin yksi sanoo niin tekevänsä.

        "Siis tottakai saa, mutta siten ettei toinen huomaa mitään eli ei liian kovakouraisesti"

        MarttyyriMallari-TTt


    • Toimivan parisuhteen edellytys on KingSize -vuode, kummallakin omat patjat ja se, ettei kumpikaan ole liian herkkäuninen. - Minun uniaikani vaihtelee 3 tunnista 12 tuntiin tilanteiden mukaan, eli tasainen 8 tunnin ihminen ei kestä kanssani ;) Minun sängyssäni ei syödä, paitsi joskus ruoalla leikittäessä, mutta sensijaan TV:tä voi katsoa ja lukea tai käyttää läppäriä. Radiokin voi olla joskus hiljaisella koko yön päällä. - Kun kumppani tuntuu hyvältä, ei kuumuus haittaa, vaikka nukutaan ihan kiinni toisissamme. - Jos parisuhde ei toimi, aistii kumppanin läsnäolon epämiellyttävänä, vaikka vartaloilla olisi puoli metriä väliä samassa sängyssä.

      http://www.youtube.com/watch?v=4zgB1Jfpjdw

      • xena-183...mitä tähän sanoisi.

        En voi sanoa, että olet väärässä, mutta ainakin olet hyvin kärsivällinen, jos kestät oikeasti sitä trooppista kuumuutta, mikä näihin aikoihin vallitsee ulkona ja makuuhuoneessa.

        "Ei kuumuuden sietäminen kyllä ole mikään parisuhteen mitta vaan lähinnä olosuhteiden aiheuttama ongelma"

        MarttyyriMallari-TTt


    • Minusta nuo on vähän tekemällä tehtyjä ongelmia. Me olemme molemmat huonounisia, joten makuuhuoneeseen on panostettu. On kunnon pimennysverhot, hyvät, erilliset patjat ja peitot. Erilaisesta unirytmistäkään ei ole haittaa, kun toista ei herätetä omien mielihalujen mukaan. Eikä makuuhuoneessa syödä, katsota telkkaria eikä surffata netissä. Onneksi emme kumpikaan kuorsaa, mutta siihenkin auttaisi vahakorvatulpat.

      • Ratikkakuski, aika kurinalaista toimintaa siellä suunnassa.

        "Saisi tulla viileä ajanjakso, niin puolet ongelmasta katoaisi itsestään ilman folioverhojen myötävaikutusta"

        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Ratikkakuski, aika kurinalaista toimintaa siellä suunnassa.

        "Saisi tulla viileä ajanjakso, niin puolet ongelmasta katoaisi itsestään ilman folioverhojen myötävaikutusta"

        MarttyyriMallari-TTt

        Mittari näyttää sisällä 28 astetta, mutta en minä vielä ole ilmalämpöpumppua ajatellut hommata.


    • kaarne.

      Veteraanipariskunnat nukkuvat eri sängyissä, eri huoneissa, mutta samassa talossa.

    • cs

      kehtitn näppärän keksinnön, kun ämmä kelasi nukkuessa aina peiton omalle puolelleen--sätkäkoneen mekanismi!!11!!11
      peitto kiertää sänkyn alta ja ämmä ei pystynyt millään kahmimaan koko peittoa.
      Kuorsaamisen saa lakkaamaan vähäksi aikaa. kun vetää peiton ämmän naaman yli ja pieraisee.
      Yhtä ongelmaa en ole vieläkään ratkaissut.....
      Kun sitimarkeista ostan uuden tyynyn ja ehdotan ämmällekin uutta tyynyä.
      , ei ämmä muka tarvitse------------ei tietenkään tarvitse, sillä uusi tyyny on aamulla
      ämmän pään alla ja jos osta kaksi tyynyä. ovat molemmat taas ämmällä:(
      Paremoi on olla ilman ämmää ja halvemmaksin tulee ja parempaa on ostoseksi.

    • noh, kesällä peitoksi riittää vallan mainiosti pelkkä pussilakana
      ja kesäyöt on yleensä niin lämpimiä et tuuletus-ikkunan aukijättämisestä ei kyl mitään flunssaa voi tulla, jos tulee niin on aika heikko vastustuskyky.

      sängyssä syömisestä olen samaa mieltä, ainakin jos meinaa jotain näkkileipää järsiä..

      mur

    • alv-liskot

      mallarin setä, me nukutaan kaikki kolmestaantoista vierekkäin !1!1!1

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3407
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1860
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      92
      1355
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      956
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe