Mistä lisää kavereita?

Ystäviä?

Olen 26 vuotias nainen Helsingistä ja minun nykyiset kaverini alkavat kaikki olemaan naimisissa ja lapsiakin on. Minulla ei tämä ole vielä ajankohtaista. Mutta nyt ongelma on se että miten saisin uusia ystäviä naisista joiden kanssa voisi pitää hauskaa...käydä baarissa ja leffassa,ulkona syömässä yms...onko jotain nettihaku paikkaa kavereiden hakuun? UUsia harrastuksia en tähän hätään voi aloittaa ja kuntosalilla on aika vaikeaa saada uusia hyviä ystäviä.

7

303

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsi*'

Hei. Valitse vaikka jokin näistä palstoista,esim.kirjekaverit palsta.jolle laitat ilmoituksen,jossa haet ystävää,tai voihan tällekin palstalle vastata.Itse asun kaukana Helsingistä.

• yksin kotona

Mä haluun oikeen ystävän naisesta. Mulla ei ole yhtään naisystävää ollt pitkään aikaan

• aino.hesassa

Hei!
      Olen 29-vuotias Helsinkiläinen. Kirjoittelen mielelläni ja olisi kiva löytää kavereita vapaa-ajan juttuihin. Yritän keksiä aina jotain uutta takamistä ja tykkään myös käydä syömässä ja bailaamassa ja kaffella ja mitä vaan, olen kaikkiruokainen ja seikkailunhaluinen.Mutta silti käyn töissä ja jatkan opiskeluani syksyllä tietokoneella ja menen jonnkeein työharjoitteluun, se on vielä auki.
      Kiva olisi jutella paljon ja pitää hauskaa yhdessä.

• yksin kotona

Eiks raumal asu ketään yksinäistä. Olen kohta 36 vee mies

• sus87

Mä oon kans miettinyt että oisko jotain ystävähaku-nettipalstaa, kaikki tuntuu olevan vaan sinkuille jotka etsii treffiseuraa. Iteltä sattuu kuitenkin jo avomies löytymään, mutta ois tosi mukava saada myös ihan kaveriseuraa just vaikka shoppailuun, leffaan, syömään, baariin jne. Pari kaveria on, mutta heilläkin on omat parhaat kaverit ja asuvat eri paikkakunnalla, niin välillä jää yhteinen aika melko vähiin. Oon itse viihtynyt aina hyvin yksinkin, ehkä siksi ei oo tullu niin paljoa kaverisiteitä solmittua, mutta nykyään olisi todella kiva jos olisi joku jonka kanssa tehdä kaikkea mukavaa ja jakaa asioita.

• Olen ihan samaa mieltä,pitäisi erikseen olla kaveri haku palstat!Jos minusta haluaisit seuraa voit vaikka kirjoitella osoitteeseen [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      118
      1558
    2. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      35
      1237
    3. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      77
      1227
    4. Terveisiä lintutornilta

Viipurista nousee kauhea savupatsas. Miksi ?
      Maailman menoa
      50
      1046
    5. Tulisitko kahville..

Jos pyytäisin?
      Ikävä
      59
      765
    6. Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!

Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      721
    7. Tiedätkö että

Olet aika vetävä
      Ikävä
      28
      670
    8. Siinäpä jäät

Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole
      Ikävä
      56
      665
    9. Sosiaalinen lainalaisuus.

Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol
      Sinkut
      137
      660
    10. Hei, huomenta

Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️
      Ikävä
      65
      610
    Aihe