Mistä lisää kavereita?

Ystäviä?

Olen 26 vuotias nainen Helsingistä ja minun nykyiset kaverini alkavat kaikki olemaan naimisissa ja lapsiakin on. Minulla ei tämä ole vielä ajankohtaista. Mutta nyt ongelma on se että miten saisin uusia ystäviä naisista joiden kanssa voisi pitää hauskaa...käydä baarissa ja leffassa,ulkona syömässä yms...onko jotain nettihaku paikkaa kavereiden hakuun? UUsia harrastuksia en tähän hätään voi aloittaa ja kuntosalilla on aika vaikeaa saada uusia hyviä ystäviä.

7

304

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsi*'

Hei. Valitse vaikka jokin näistä palstoista,esim.kirjekaverit palsta.jolle laitat ilmoituksen,jossa haet ystävää,tai voihan tällekin palstalle vastata.Itse asun kaukana Helsingistä.

• yksin kotona

Mä haluun oikeen ystävän naisesta. Mulla ei ole yhtään naisystävää ollt pitkään aikaan

• aino.hesassa

Hei!
      Olen 29-vuotias Helsinkiläinen. Kirjoittelen mielelläni ja olisi kiva löytää kavereita vapaa-ajan juttuihin. Yritän keksiä aina jotain uutta takamistä ja tykkään myös käydä syömässä ja bailaamassa ja kaffella ja mitä vaan, olen kaikkiruokainen ja seikkailunhaluinen.Mutta silti käyn töissä ja jatkan opiskeluani syksyllä tietokoneella ja menen jonnkeein työharjoitteluun, se on vielä auki.
      Kiva olisi jutella paljon ja pitää hauskaa yhdessä.

• yksin kotona

Eiks raumal asu ketään yksinäistä. Olen kohta 36 vee mies

• sus87

Mä oon kans miettinyt että oisko jotain ystävähaku-nettipalstaa, kaikki tuntuu olevan vaan sinkuille jotka etsii treffiseuraa. Iteltä sattuu kuitenkin jo avomies löytymään, mutta ois tosi mukava saada myös ihan kaveriseuraa just vaikka shoppailuun, leffaan, syömään, baariin jne. Pari kaveria on, mutta heilläkin on omat parhaat kaverit ja asuvat eri paikkakunnalla, niin välillä jää yhteinen aika melko vähiin. Oon itse viihtynyt aina hyvin yksinkin, ehkä siksi ei oo tullu niin paljoa kaverisiteitä solmittua, mutta nykyään olisi todella kiva jos olisi joku jonka kanssa tehdä kaikkea mukavaa ja jakaa asioita.

• Olen ihan samaa mieltä,pitäisi erikseen olla kaveri haku palstat!Jos minusta haluaisit seuraa voit vaikka kirjoitella osoitteeseen [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      154
      2505
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      764
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe