Olen 26 vuotias nainen Helsingistä ja minun nykyiset kaverini alkavat kaikki olemaan naimisissa ja lapsiakin on. Minulla ei tämä ole vielä ajankohtaista. Mutta nyt ongelma on se että miten saisin uusia ystäviä naisista joiden kanssa voisi pitää hauskaa...käydä baarissa ja leffassa,ulkona syömässä yms...onko jotain nettihaku paikkaa kavereiden hakuun? UUsia harrastuksia en tähän hätään voi aloittaa ja kuntosalilla on aika vaikeaa saada uusia hyviä ystäviä.
Mistä lisää kavereita?
7
301
Vastaukset
- tytsi*'
Hei. Valitse vaikka jokin näistä palstoista,esim.kirjekaverit palsta.jolle laitat ilmoituksen,jossa haet ystävää,tai voihan tällekin palstalle vastata.Itse asun kaukana Helsingistä.
- yksin kotona
Mä haluun oikeen ystävän naisesta. Mulla ei ole yhtään naisystävää ollt pitkään aikaan
- aino.hesassa
Hei!
Olen 29-vuotias Helsinkiläinen. Kirjoittelen mielelläni ja olisi kiva löytää kavereita vapaa-ajan juttuihin. Yritän keksiä aina jotain uutta takamistä ja tykkään myös käydä syömässä ja bailaamassa ja kaffella ja mitä vaan, olen kaikkiruokainen ja seikkailunhaluinen.Mutta silti käyn töissä ja jatkan opiskeluani syksyllä tietokoneella ja menen jonnkeein työharjoitteluun, se on vielä auki.
Kiva olisi jutella paljon ja pitää hauskaa yhdessä. - yksin kotona
Eiks raumal asu ketään yksinäistä. Olen kohta 36 vee mies
- sus87
Mä oon kans miettinyt että oisko jotain ystävähaku-nettipalstaa, kaikki tuntuu olevan vaan sinkuille jotka etsii treffiseuraa. Iteltä sattuu kuitenkin jo avomies löytymään, mutta ois tosi mukava saada myös ihan kaveriseuraa just vaikka shoppailuun, leffaan, syömään, baariin jne. Pari kaveria on, mutta heilläkin on omat parhaat kaverit ja asuvat eri paikkakunnalla, niin välillä jää yhteinen aika melko vähiin. Oon itse viihtynyt aina hyvin yksinkin, ehkä siksi ei oo tullu niin paljoa kaverisiteitä solmittua, mutta nykyään olisi todella kiva jos olisi joku jonka kanssa tehdä kaikkea mukavaa ja jakaa asioita.
Olen ihan samaa mieltä,pitäisi erikseen olla kaveri haku palstat!Jos minusta haluaisit seuraa voit vaikka kirjoitella osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163255Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732793Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342676Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582188- 491769
- 831718
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131711Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181709- 571599