Mistä et pääse oikein ylös?
1. sängystä?
2. köyhyydestä?
3. autosta?
4. ojasta?
5. jostain muusta?mistä?
Etkö pääse ylös? Gallup
10
65
Vastaukset
- frost-free ´
5. kakkosämmän roolista
- frost-free
Loptin suhteen mies oli liian köyhä ja piereskeli yöllä joten voit huoletta jo vaihtaa levyä.
- palstaväki
frost-free kirjoitti:
Loptin suhteen mies oli liian köyhä ja piereskeli yöllä joten voit huoletta jo vaihtaa levyä.
= ei kelvannut edes kakkoseksi meitin frosty :P
- mieluummin köyhä
frost-free kirjoitti:
kuin lihava, siitä on hankalampi päästä eroon. Kyllä reisien ennemmin kuin lompakon paksuus minulla on mielessä sängyssä jörniessä.
- frost-free
mieluummin köyhä kirjoitti:
kuin lihava, siitä on hankalampi päästä eroon. Kyllä reisien ennemmin kuin lompakon paksuus minulla on mielessä sängyssä jörniessä.
Kuka on sanonut että olen lihava yhtään jos ollenkaan? ;D Turpas kiinni apina!
- puskista nyte
frost-free kirjoitti:
Ehta lortukka ei vällää siitä ollenkaan et mies on varattu. Köyhyys ja piereskely vaan haittaa =0)
1. sängystä? piääsin
2. köyhyydestä? joo
3. autosta?piääsen
4. ojasta? joo
5. jostain muusta?mistä? elämästä- oiuytrewsdfghjmnbvc
1. sängystä? Välillä tekee tiukkaa:(
2. köyhyydestä? Kaik aikanaa.
3. autosta? Sieltä yleensä liu'un.
4. ojasta? Se ois paha.
5. jostain muusta?mistä? Niinko tikkaita? Paha sekin:( 5. Jatkuvasta akuutista vitutuksesta, mutta mitäs me pienistä, ei se maailmaa kaada, edes omaani :)
- zisel
Sama. Heitäkkö Toljake mua miljoonan setelinipulla - lupaan etten haasta sua pahoinpitelystä oikeuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202950Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602630Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452378Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä292363Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581928Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181459Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121452- 721383
- 571319
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141301