Malesialainen huijari

Ei huijata

mulle lähetteli sähköpostia Veronica Evans niminen huijari.Kauniita kuviakin tuli,mua 30v.nuorempi.minäkin lähetin kuviani.sanoi,että olen komea ja ihmetteli,miten minä voin olla sinkku.

N.viikossa kirjeet kävi tosi kuumaksi ja muija kyseli kaikenlaista jonnin
joutavaa.esim.kummalla puolen vuodetta haluan nukkua j.n.e.

Pyysin sitten,että hän tulisi suomeen,niin tutustutaan.No sehän tytölle passasi.Sanoi,että onkin juuri nyt sopivasti 3kk aikaa tulla.No,kas kummaa ajattelin,tämähän käy kuin tanssi.Koskahan tulee rahan pyyntö.No,tulihan se sieltä.Sanoi käyvänsä ennen lähtöänsä terveystarkastuksessa kaiken varalta.Siinä vaan oli yksi
ongelma,se maksaisi 350e,eikä hänellä satu sellaista olemaan,koska ei ole rikas.Kysyi,voisinko jotenkin järjestää rahat hänelle.Sanoin,että tuo lasku tänne tullessasi,niin mennään pankkiin ja maksetaan se pois.Se taas ei mitenkään käynyt,vaan yritti vielä sössöttää jotakin.

Silloin kirjoitin,että olet surkein scammeri,mitä olen koskaan tavannut.Silloin tuli vastaus isoilla kirjaimilla,että älä koskaan enää ota minuun yhteyttä,koska et voi luottaa minuun.

6

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erittäin yleistä

Ottakaa pojat opiksenne ! Buahahhaaaaaa.

• Olavi Kotkapuu

Ei kannata tuhlata aikaa Malesialaisiin huijareihin, kun seuraa on tarjolla paljon lähempänä ja helpommin http://bit.ly/elamankumppani

Ite tykkään tuosta, koska siellä on erilainen systeemi kuin muilla vastaavilla saiteilla mitä olen käyttänyt.

• Kieroja ovat

Löytyy noita horoja suomestakin, kannattaa olla tarkkana sen suhteen ketä päästää edes käymään asunnossaan.

• Ei huijata

Eipäs yleistetä!Kyllä suurin osa aasialaisista on kunnon naisia.Eikä me mitään suomijuntteja olla.Tuossahan minä kerroin,kuinka minua yritettiin huijata,mutta se ei onnistunut,koska en ole tyhmä.

• Tyhmä joka maksaa..

Lyön 1000 eurosta vetoa, että tuokin malesialainen sähköpostiosoite kuuluu jollekin hikiselle niggerille Afrikasta. Tuttu kaava.

• Ei huijata

Ip-osoitteen perusteella sähköpostit tuli Malesiasta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      27
      11102
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      46
      8571
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      135
      5388
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3694
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3608
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3564
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3288
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      56
      2584
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      43
      2123
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1816
    Aihe