Onko jollain oikeasti kokemusta siitä, paraneeko seuran saanti jos lähtee itseään rumempien (tai "samantasoisten") miesten kanssa yöelämään?
Ongelmani on se, että kaikki kaverini ovat suht hyvännäköisiä. Itse taas olen korkeintaan keskiverto naamasta, ja olemukselta nörtähtävä.
Vähintäänkin sitä tulisi tuttujen tyttöjen luo nukkumaan mentäessä valituksi nukkuma-seuraksi (saisi edes läheisyyttä), mikäli itseään rumempien kanssa liikkuisi.
Mutta onko joku havainnut selvää eroa seuran saannissa riippuen siitä minkänäköisten kaverien kanssa on liikenteessä?
Rumien kavereiden kanssa baariin
6
183
Vastaukset
- Naisasialooseri.
No muutaman kerran rumenpien kavereideni kanssa likkeellä ollessa olen saanut seuraa sellaisista naisista, joille miehen ulkonäkö ja lihaksikkuus ovat tärkeitä asioita. Tuollaiset naiset ovat kuitenkin vähemmistö. Ja kerran eräs nainen pokasi minut, mutta sitten vaihtoikin heti kun näki isommilla steroidilihaksilla varustetun miehen.
- Rakkautta baarissa
Naiskaverini ovat ehkä hieman vaatimattomamman näköisiä kuin minä. Baarissa miehet tulevat juttelemaan heille. Olen absolutisti ja istun yleensä vain hiljaa. Nämä kaverini ovat siis sosiaalisesti lahjakkaampia, iloisempia ja reippaampia. Eli naisten tapauksessa ei välttämättä. Muutenkin sosiaaliset taidot ratkaisevat aika paljon kuin myös se, millaisen kuvan itsestäsi annat.
Jos kuitenkin lähdet isossa porukassa, jossa on paljon komeita miehiä, katseitakin taatusti sataa enemmän. Ja sitä myötä mahdollisuudet päästä juttusille naisten kanssa. Esim. kaksi hiljaista, nörtähtävää voisi näin kohdata toisensa. - 17
eikö ole parempi liikkua "hyvässä seurassa", sehän kertoo hyvää sinustakin kun kelpaat heille?
- Älyn haamu
Ei auta. Naiset halveksivat ATM-porukoita.
- sir_eino
En ole huomannut vaikutusta. Toisaalta mieskavereistani kukaan ei ole superkomea tai vastaavasti hyvin ruma.
- 29
Mahtaako toimia? Luulis et enemmän sais piparia lätkästarban tai leffatähden seurueessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1643583Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.532040Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381034- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872