Tarttuuko yh:t hihaan kiinni?

Upeamies oon

Onko yyhoot hanakasti tarttumassa hihaan kiinni?

23

196

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No on muutama ollut...

      Niin?

      Eivät kaikki... Ei suurin osa... muutama...

      • Upeamies oon

        Eikö oo hienoo kun yyhoo havittelee itselleen seuraksi ja miehen malliksi lapselleen, eli luottamuksen osoitus kyseessä

        Oletko hahmis rakastellut koskaan sellaisen naisen kanssa joka on jo äiti?


      • ...
        Upeamies oon kirjoitti:

        Eikö oo hienoo kun yyhoo havittelee itselleen seuraksi ja miehen malliksi lapselleen, eli luottamuksen osoitus kyseessä

        Oletko hahmis rakastellut koskaan sellaisen naisen kanssa joka on jo äiti?

        "Oletko hahmis rakastellut koskaan sellaisen naisen kanssa joka on jo äiti? "

        En ole 'hahmis' mutta kommentoin vaan, että olipa todella typerä kysymys..


      • ... kirjoitti:

        "Oletko hahmis rakastellut koskaan sellaisen naisen kanssa joka on jo äiti? "

        En ole 'hahmis' mutta kommentoin vaan, että olipa todella typerä kysymys..

        Olen hahmis ja komppaan yllä olevaa kolmen pisteen kirjoitelmaa.
        Tyhmän kysymyksen esittäjälle vastaan tässä samalla, että olen...


      • Upeamies oon kirjoitti:

        Eikö oo hienoo kun yyhoo havittelee itselleen seuraksi ja miehen malliksi lapselleen, eli luottamuksen osoitus kyseessä

        Oletko hahmis rakastellut koskaan sellaisen naisen kanssa joka on jo äiti?

        Oletko nainen?

        Harvempi mies oikeasti käyttää sanaa rakastella


      • En.

        Vaan jos olisin niin kiistäisin asian luonnollisesti, enkös.

        Mutta siis. En.


    • --

      Papu?

      • Mä vai? Mä en tartu kehenkään hanakasti.


    • Ei yhtään oo ollut livessä, netissäkin vain muutama itseäni useamman vuoden vanhempi. Mut joo ei tartu.

      • tämä selvä.

        Ei tartu minunkaan hihaan - se on varma!


    • Absolutely Fabulous

      Eikö meinaa tarttua?
      Ei kai sen helpommin kuin muutkaan, voi olla päinvastoinkin, ihan kaikenlaisia hunsvotteja ei voi ja halua huolia.

      • Kaksi pientä

        Just näin. Paljon krantumpi olen yh:na kuin joskus 10-v sitten sinkkuna. Tietysti eihän sitä koskaan ihan alussa voi tietää mihin yhteinen taival riittää, mutta lähtökohtaisesti rakkaus, usko ja intuitio tulevaisuudesta oltava kohdillaan. Ja miehen oltava kunnollinen ja selkärankainen. Kun olen kiinotunut, se on todella luottamuksen osoitus.


    • Me

      Kai yh-naiset ovat ihan tavalliset naiset... en ymmärä tätä yh-äiti vihan.

      • hui pelottaa!

        Minäkään en ymmärrä. Sama kun kysyisi onko punatukkaiset hanakasti tarttumassa rattiin? Näkeehän noita kaikennäköisiä liikenteessä. Ohittaako pyöräilijät sinua hanakasti? Onko tanakka hanakka? Ui ui. Onhan ne yyhoot salaperäisiä olentoja. Vähän kuin muut naiset ja miehet, mut kuiteski...pissiikö ne samalla tavalla kuin muut? En uskalla kysyä kun olen niin varuillani ja ennakkoluuloinen. Parasta perustaa mielipide stereotyyppisistä yyhoista.


    • höhlö

      Luulis upeanmiehen jo itse huomanneen tarttuuko yh- tai yleensäkin nainen miten hanakasti hihaan. Miksi täältä kyselee asiaan vastausta.!

      • ---

        Just niin! Otsassa lukee yleensä yh.


    • .

      Yh-naiseus tulisi kieltää lailla.

      • jhfdjkghjgh

        Ai. Ja yh isyyskö olis sit sallittua?


    • yh:n löysä vittu

      Baareissa yh-edustus on ainakin vahva.

    • miesolento,,

      Kyllä!
      Löysin naiseni, kun hän alkoi juttusille eräillä festareilla.
      Hänellä on lapsi, oli siis yh kun tapasimme.

      Nyt olemme olleet naimisissa jo 4 vuotta ja yhteinen lapsi syntyy joulun alla. :)

      Hän on ihanin nainen mitä maa päällään kantaa ja rakastamme toisiamme!

      • ylimääräinen suu

        Pääsisikö siitä äpärästä vielä jotenkin eroon?


      • miesolento..
        ylimääräinen suu kirjoitti:

        Pääsisikö siitä äpärästä vielä jotenkin eroon?

        Hän on nyt 13-vuotias jo. Mukava tyyppi. Pelaan sen kanssa toisinaan korista pihalla. Eroon en hänestä halua.

        Kaikki elämässäni on kohdillaan, naiseni on paras ja seksikkäin kaikista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      391
      2072
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      54
      1747
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      215
      1408
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1130
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      72
      1043
    6. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      968
    7. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      125
      951
    8. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      50
      899
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      813
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      50
      744
    Aihe