Nenän kasvun pysäyttäminen!

Big nose 14v

Hei, olen 14-vuotias poika ja mietin tässä että onko nenän kasvua mahdollista pysäyttää`?
Koska mulla on nyt jo ihan liian suuri nenä, ja se tulee kasvamaan tästä vielä tosi paljon, koska mulle on kasvamassa tosi iso nenä, jollainen on minun isoveljellä.

Että olisiko mitään keinoja millä voisi edes vähän hidastaa sitä nenän kasvua?

20

1801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dg9pls

      Hormonit, mutta sitten pysähtyy pituuskasvu ja mieheksi muuttuminen.
      En suosittele. Aikuisena se iso nenä ei varmaan niin pahalta tunnu.

    • nenäkäs?

      Ei keinoja oikein ole, mutta aikuisella iso nenä ei enää ole niin suuri ongelma, kun kasvot tapaavat leventyä, vaikkei paino juuri nousisikaan.

    • Teppo Mortonki

      Meneppä aukomaan päätä jollekin köriläälle, niin eiköhän nenästä tule ainakin litteämpi

    • 238thg0pjitprghjport

      ehkä plastiikkakirurgia mutta en tiedä suostuvatko tekemään ikäisellesi tai kannattaako edes rueta niin kalliiseen operaatioon. Jonkun esittämä hormonihoitokin on hieman kyseenalainen jos tulee haittavaikutuksena pituuskasvun loppuminen jne.

      Itselläkin oli ikäisenäsi isohko nenä ja sain koulussa kettuilua pottunokasta, olin muutoin aika kapeakasvoinen hoikka poika niin ehkä se näytti siksikin isommalta kuin olikaan. Nyt näin 36 vuotiaana nenä sulautuu paremmin naamaan kun kasvot jykevöityvät iän myötä vaikka hoikka olen edelleen ruumiinrakenteeltani.

      Tietenkin jos nenä on aivan tolkuttoman suuri niin ei muuta kuin lääkärin kanssa juttelemaan onko mitään tehtävissä.

      • odottaa muutaman vuo

        No plastiikkakirurgiassa ei ainakaan ole mitään järkeä, kun ihminen on kasvuikäinen.

        Kuuluisin suomalainen nenänsä pienentänyt on Seela Sella. On kohtalon ivaa, että "juutalaisnenän" leikkauttanut kääntyi aviomiehensä uskoon eli juutalaisuuteen.

        Nenän koko ja muoto niin kuin kaikki muukin johtuvat perintötekijöistä eikä niihin voi vaikuttaa. Yleensä murrosikäinen löytää itsestään hurjasti "vikoja", jotka eivät myöhemmällä iällä haittaa yhtään.


    • Skikke Nenäkäs

      Fillarilla pääsee lujempaa kun on pitkä nenä. Ja takana tuleville voi näyttää pitkää nenää.

    • Uhoauegh

      Lopeta valehteleminen?

    • Big nose 14v

      Oon Pinokkio !!!

      • 6456465

        lopeta siis valehteleminen niin ongelmaasi ei enää ole:)


    • Big nose 14v

      Oon Pinokkio !!!

    • Big nose 14v

      Oon Pinokkio !!!

    • Kuulehan

      Eihän susta välttämättä tuu samanlaista kuin sun isoveljestä! Muistan itekin tuskailleeni tossa iässä kun keho muuttui mun mielestä kummalliseks. Nykyään olen komea ja miehekkään näköinen. Parempi se kuin näyttää lapsekkaalta!

    • Big nose 14v

      Oon Pinokkio !!!

    • sdfvsdfv

      Kannattaako sitä nokan kasvua pysäyttää? Minullakin on kookkaahko nenä ja siino se hyvä puoli että ilma kulkee hyvin. Lisäksi joka sormi mahtuu sieraimeen vähintään yhen nivelen verran. Joillain parkoilla on niin tihruiset sieraimet ettei ees pikkurillii saa sinne ja ilma kulkee tihisten

    • sdfsdf

      Ei kannata mennä turhaan kasvoja kopeloimaan tai muokkaavaan. Ne muokkautuu itestään aikuiseksi kasvamisen aikana. Anna niien valmistua rauhassa.

    • Spadangklyyvar

      Isoon nenääsi voit vetää TOSI ISON HERNEEN ja veikkaampa että muut ovat pikkuisen katteellisia sulle.

    • jhnklmnn

      ihmisen nenä kasvaa koko eliniän ajan

    • werf

      Oota ny hiukkase, naamai ei oo vielä muokkautunu loplliseen muotoosa. Kehon valmistuminen on kesken.

    • myös_nenän_omaava

      no oo pinokkio.. itse haluaisin taas isomman nenän.. :D isot nenät on miehekkäämpiä.. tai oikeastaan en ole vielä mitään nenää kokenut kovin rumaksi. ehkä semmoinen kapea alas päin osoittav akoukkunokka on pahin.. Mut miks ihmiset vihaa neniää? Mun aivot meni ihan jumiin kun yks teinityttö julkaisi facessa kuvan itsestään, mut se oli sutannut nenänsä paintilla! wtf!? ja sil oli hyvä nenä! kai se oli vaan vähä isompi ku muilla.. jotain rotia ny tähäki!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3296
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1493
    5. 80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      114
      884
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe