Loppuu nyt

nettideittailu

Vielä oli viimeinen urhea yritys löytää kaveria netin kautta. Tälleen syrjäsemmillä paikoilla se on vaan jotenkin kätevämpää kun lähteä ajelemaan pitkin maakuntia.
Noh- löytyi ihan kivan oloinen tyyppi ja viestiteltiin ja sitten jopa soiteltiin. Profiilikin näytti ihan lupaavalta ja lepposalta, kuvatkin ihan ok.(väärennetty) Lopulta tämä kaveri kutsui itsensä kylään vaikka en oisi vielä oikeestaan halunnut vaan oisin vielä jatkanut tutustumista.
Laitoin sitten kaikki parhaaks, itseni nätiks ja ruoat valmiiks.
No mitäpäs sieltä sitten tupsahti.
Kamalan laiha, ontuva, puoliksi hampaaton, likainen, risavaatteinen tyyppi. Meinasin jo parkkipaikalta juosta karkuun, mutta kohteliaana naisena ajattelin että ei voi ihan heti passittaa takasin, pitkä ajomatka oli ollut. Sen verran se oli kohtelias että toi pullon halpaa viiniä, minkä suurinpiirtein samantien vetäsi itse naamaansa ja takakontissa oli kuulema ollut tuliasilenkki (SIIS MIETTIKÄÄ; LENKKI) mutta kun oli ollut edellispäivästä lähtien niin kieltäydyin kohteliaasti. Olin siis ihan ongelmissa, sen verran se oli ehtinyt juoda ettei pystynyt enää rattiin. Nohhhh... siinä sitten syötiin kumminkin ja ajattelin että kai se älyää lähteä kunhan pää selviää riittävästi.
Kuinkas kävi; se sammahti sohvalle.
Kävin välillä tökkimässä että heräiles, sulla on vielä ajomatkaa takasin (vinks vinks). No eihän se herännyt, tietysti kun oli saanut syötyä ja juotua kunnolla, heitin viltin kintuille ja läksin toiseen huoneeseen ite.
Yöllä herään siihen että se on suoraan kampeamassa mun päälle ! Räkii korvaan että rakas rakas rakas.
Sillon riitti, sanoin että kupin kahvia saat mut omalla riskillä kyllä lähet nyt ajelemaan sinne mistä oot tullutkin, palakoon kortti, mutta alahan mennä. No siitähän se suuttui! Että mitä minä pelleilen, kutsun kylään ja sitten en anna !
Voi herra hyvästi varjelkoon, sain kuitenkin sen ulos ja lähtiessä se jotain mutisi että niin pitäähän tuo isän ja äidin auto tänään palauttaa.
Tyyppi on 48...
Niin että tästä lähtien vain ja ainoastaan live-kontakteja !

23

1758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettideittailu

      Lisäystä vielä edelliseen; ihan uteliaisuuttaan vielä vilkasin sen profiilin ja siellä ei oikeastaan yhtään mikään pidä paikkaansa. Horoskooppimerkistä lähtien kaikki on täyttä p...aa; iät, pituudet, paino,ammati (no sitä ei edes ollut kun olikin eläkeläinen) Näinkö epätoivoisia on miehet että jos ei naista muuten saa niin sitten valehtelemalla ja vaikka väkisin ?
      Ja sitten naiselle laitetaan mahottomia tasovaatimuksia kaiken suhteen.....

    • 10+19

      Tämän on pakko olla trolli? Ei yksikään järkevä nainen kutsu ventovierasta ihmistä kotiinsa.

      • minustahyörä

        mistä sä tiet onko tuo naine vai höörää


      • pitkätukka-68

        Kyllä itse olen ollut ensitreffeillä naisen kotona.
        Toki olimme chatistä tuttuja, eli pitkään jo juteltu. Vähän eri kuin treffipalstatreffit.

        Nainen asui aika kaukana, joten mun piti ottaa myös koira ja muksu (vähän yli 1v) mukaan.


    • Niin TOTTA...

      Joo, näitähän riittää; "urheilullisia KOMEITA, työssäkäyviä, fiksuja miehiä" :DDDDDDDDDDDD

    • trolli.,,.,

      meinas mennä läpi täällä, mutta tuo viimeinen teksti,, pitäähän tuo vanhempien autokin palauttaa!!!

      -ei onnistunut :)

      • nettideittailu

        Kuule ihan valitettavasti tää on vaan totta. Puheen ollen autosta; netissä oli kuvia komeista ja tuunatuista jenkeistä, mutta... pihalla
        sitten seistä nököttää ikivanha renault megane joka ei sekään ollutkaan oma. Tää kun oliskin trolli mutta kun ei oo.
        Sille edelliselle kirjottajalle vastaus että minä en kutsunut kylään vaan itse kutsui itsensä, vaikka koitin vielä estellä.
        Toisaalta hyvä näin tämä karmea totuus paljastui sitten suhteellisen nopeasti.
        Jos sillä jotain omaa on niin ne harvat hampaat yläleuassa ja muutama harottava partahaiven.
        ... josta tulee mieleen eräs äitini vitsi (ja tämä on häneltä sanotttuna jo tosi paljon) kun hän harrastaa laulamista. Joihinkin harjoituksiin oli ilmiintynyt nainen joka oli rääkynyt erittäin epävireisesti. Porukan miesbasso oli suhkannut korvaan että ääni on kuin p...nkarva. Yhtä ohut ja epäpuhdas... sama kävi mielessä tässäkin "casessa"....


      • TällästäTälläKertaa
        nettideittailu kirjoitti:

        Kuule ihan valitettavasti tää on vaan totta. Puheen ollen autosta; netissä oli kuvia komeista ja tuunatuista jenkeistä, mutta... pihalla
        sitten seistä nököttää ikivanha renault megane joka ei sekään ollutkaan oma. Tää kun oliskin trolli mutta kun ei oo.
        Sille edelliselle kirjottajalle vastaus että minä en kutsunut kylään vaan itse kutsui itsensä, vaikka koitin vielä estellä.
        Toisaalta hyvä näin tämä karmea totuus paljastui sitten suhteellisen nopeasti.
        Jos sillä jotain omaa on niin ne harvat hampaat yläleuassa ja muutama harottava partahaiven.
        ... josta tulee mieleen eräs äitini vitsi (ja tämä on häneltä sanotttuna jo tosi paljon) kun hän harrastaa laulamista. Joihinkin harjoituksiin oli ilmiintynyt nainen joka oli rääkynyt erittäin epävireisesti. Porukan miesbasso oli suhkannut korvaan että ääni on kuin p...nkarva. Yhtä ohut ja epäpuhdas... sama kävi mielessä tässäkin "casessa"....

        ~~Tässä tulee hirmuinen rölli, on mulla metsässä tölli~~


      • Oma vikas.
        nettideittailu kirjoitti:

        Kuule ihan valitettavasti tää on vaan totta. Puheen ollen autosta; netissä oli kuvia komeista ja tuunatuista jenkeistä, mutta... pihalla
        sitten seistä nököttää ikivanha renault megane joka ei sekään ollutkaan oma. Tää kun oliskin trolli mutta kun ei oo.
        Sille edelliselle kirjottajalle vastaus että minä en kutsunut kylään vaan itse kutsui itsensä, vaikka koitin vielä estellä.
        Toisaalta hyvä näin tämä karmea totuus paljastui sitten suhteellisen nopeasti.
        Jos sillä jotain omaa on niin ne harvat hampaat yläleuassa ja muutama harottava partahaiven.
        ... josta tulee mieleen eräs äitini vitsi (ja tämä on häneltä sanotttuna jo tosi paljon) kun hän harrastaa laulamista. Joihinkin harjoituksiin oli ilmiintynyt nainen joka oli rääkynyt erittäin epävireisesti. Porukan miesbasso oli suhkannut korvaan että ääni on kuin p...nkarva. Yhtä ohut ja epäpuhdas... sama kävi mielessä tässäkin "casessa"....

        "Sille edelliselle kirjottajalle vastaus että minä en kutsunut kylään vaan itse kutsui itsensä, vaikka koitin vielä estellä."
        Siis ei ole tapana kutsua/päästää kotiinsa tuntemattomia hamppareita tai edes kertoa missä asuu, niistä voi saada elinikäisen riesan. Tyhmäkö olet?

        Hyvin olet seurasi valinnut.


      • flflglh

        Ja ikää sulla oli? 9v? Vai että oikein viimeinen teksti paljasti, voi poijat..


    • netideittailu

      Joo ja eikä siis edes pelottanut siinä mielessä että naapurit on huutomatkan päässä, puhelin taskussa ja ei tästä keripukkisesta rimpulasta ois kamalasti varmaan vastusta ollut kun oon ite harrastanut itsepuolustuslajeja. Mutta se- miten äijät huijaa netissä noita tietojaan... no huh huh. Valokuviakin saa näköjään manipuloitua miten tahtoo ja muut tiedot sitten varmaan kaverin kanssa kaljapäissään sinne heitetty tai kopsattu muista profiileista.
      Ja että miten nämä on tulkittavissa

      urheilullinen= ala asteella pituushyppyä
      omillaan toimeen tuleva= eläkkeellä tai peräkammarin poika
      pituus 180= puujaloilla kenties...
      hiusten väri tummahko= no ihan varmaan ,"let it pii mii"
      siviilisääty sinkku= taatusti !
      harrastuksena kalastus=no onko siellä muutakaan tekemistä ?
      haluan lapsia ei= kuka moiseen epätoivoon lähtee
      kielitaito enganti= yes ja no
      alkoholin käyttö joskus= kori keppanaa pävittäin
      tupakointi joskus=käärin sätkiä
      silmien väri sinenen= punainen
      horoskooppimerkki leijona=rapu

      HUOOOOHHHH !!!
      Kyllä nyt osaa taas varoa

      edellinen- josta on vuosia aikaa- tapaus koputti ovelle ja huusi että varmasti naapuritkin kuuli täällä on tv lupatarkastaja, avatkaa ovi

      huumorintaju hyvä= alapään vitsit menee
      musiikki kaikkiruokainen= hei hoi sä jätkän oma kulta

      • >_>

        "Mutta se- miten äijät huijaa netissä noita tietojaan... no huh huh. "

        Menehän nyt peikko takaisin sinne metsän siimekseen... Törmäät yhteen kusipäähän ja heti se on kaikkien miesten vika, tässä vaiheessa pitäisi olla selvää mikset niitä kunnollisia miehiä vedä puoleesi.

        Toisin sanoen: Nyt on aika sinunkin mennä itseesi ja herätä tähän päivään.


      • nettideittailu
        >_> kirjoitti:

        "Mutta se- miten äijät huijaa netissä noita tietojaan... no huh huh. "

        Menehän nyt peikko takaisin sinne metsän siimekseen... Törmäät yhteen kusipäähän ja heti se on kaikkien miesten vika, tässä vaiheessa pitäisi olla selvää mikset niitä kunnollisia miehiä vedä puoleesi.

        Toisin sanoen: Nyt on aika sinunkin mennä itseesi ja herätä tähän päivään.

        Jaa... en törmää kunnon miehiin ? Olen leskeytynyt yli 23 v liitosta, (R.I.P) harrastan urheilua, liikuntaa, kasvattanut lapseni viimevuosina itse, esiintynyt sekä tilaisuuksissa että muotinäytöksissä, oma firma on perusteilla tällä hetkellä. Tutkintoja ja työtodistuksia on mapillinen. Osaan useaa eri kieltä, johtuen kaupallisesta taustasta.
        Se mitä EN näköjään hallitse on tämä nettipohjainen huijausmeininki.
        Ja jos joku miettii eikö noilla reissuilla miehiä löydä- no kyllä, pilvin pimein sitä halutessaan mutta ajattelin nyt kokeilla tätä niin suosittua lajia ja täytyy sanoa että kyllä jo riittää ...
        Se on mutten semmonenkin juttu näköjään että älykästä naista pelätään ja näitä yhden/ kahden sanan "ihmeitä" riittää tyyliin: Moi, mitä kuuluu.
        Aivan älytöntä koko touhu.


      • naps.
        nettideittailu kirjoitti:

        Jaa... en törmää kunnon miehiin ? Olen leskeytynyt yli 23 v liitosta, (R.I.P) harrastan urheilua, liikuntaa, kasvattanut lapseni viimevuosina itse, esiintynyt sekä tilaisuuksissa että muotinäytöksissä, oma firma on perusteilla tällä hetkellä. Tutkintoja ja työtodistuksia on mapillinen. Osaan useaa eri kieltä, johtuen kaupallisesta taustasta.
        Se mitä EN näköjään hallitse on tämä nettipohjainen huijausmeininki.
        Ja jos joku miettii eikö noilla reissuilla miehiä löydä- no kyllä, pilvin pimein sitä halutessaan mutta ajattelin nyt kokeilla tätä niin suosittua lajia ja täytyy sanoa että kyllä jo riittää ...
        Se on mutten semmonenkin juttu näköjään että älykästä naista pelätään ja näitä yhden/ kahden sanan "ihmeitä" riittää tyyliin: Moi, mitä kuuluu.
        Aivan älytöntä koko touhu.

        Miksi et itse etsi miehiä, eivät ne hyvät miehet tipu syliisi täältä, se on varma.


    • Petetäänjoseikelvata

      Ilmeisesti nettihuijarit ohjelmassa ollaan puolueellisia, koska kaikissa näkemissäni jaksoissa huijarina on ollut (lihava) nainen. Sillä erotuksella, ettei heillä ollut tarkoitus koskaan tavata ihailemaansa kohdetta. Kiinnostus ja tapaamattomuus jatkuu vuosia osoittautuen lopulta huijaukseksi. Kotimaisillakin sivuilla heitä varmasti on, koska jotkut luultavasti lähes kaikkien miesten ihailemat naiset ovat pysyneet sivuilla jopa yli 10 vuotta. Voisikohan näistä tehdä rikosilmoituksen?

    • indiira

      Tulin itsekin huijatuksi ja tyypistä oli lähes mahdoton päästä eroon. Olikohan lopultakaan mikään totta tai oli se käyttäytyminen , alkoholismi ja mielenvikaisuus. Yritti eristää minut täysin itselleen ja mustasukkaisuus oli omaa luokkaansa. On muuten edelleen hakemassa seuraa. Vaikea elämä on hänellä ollut lapsuudesta saakka, mutta ei se oikeuta kohtelemaan kanssaihmisiä huonosti. Alun alkaenkin rehellisyys olisi ollut se pointti, valehetelua en siedä missään muodossa.

      • oojj

        Mikä nimimerkki .


      • Sitäsaahalutessaan

        Miksiköhän halusit tutustua tyyppiin, jonka tiesit käyttäytyvän huonosti ja joka on alkoholisti ja mielenvikainen? Taisi olla komea.


    • kvkvihohoh

      Voi kamala tyyppi ! Ei koskaan kannata pyytää omaan kotiin. Sen minäkin olen oppinut. Kaikenlaisia hölmöyksiä on tullut tehtyä.Ihme, kun vielä olen hengissä. Hölmöin oli treffit Roomassa italiaanon kotona. Sinne vaan yöksi. Jälkeenpäin kyllä sitä miettii, että ei paljon järki päätä painanut. Jos muu keho rapistuu, niin onneks ainakin ymmärrys lisääntyy.

      • zxmmvmb

        Minä oon käynyt aika monta kertaa ensitreffeillä naisen kotona, äkkiä laskien seitsemän kertaa ja varmasti muutama lisääkin vielä kunhan muistelen, joillekin oon sanonutkin että ei ole viisasta kutsua kotiinsa ventovierasta ihmistä josta ei tiedä mitään kuten ap,llä kävi.
        Koskaan en ole häiriöksi ollut, naisen ehdoilla on menty, seksiä on harrastettu useimpien kanssa ensitreffeillä mutta joidenkin kanssa ei enkä ole alkanut vonkaamaan väkisin, nainen on saanut aina päättää mitä tehdään ja mitä ei.

        Yöksikin oon jäänyt yhen naisen luo eka treffeillä joka sanoi jo ennen treffejä ettei anna eka tapaamisella, nukuttiin ihan kiinni toisissaan, naisella vain bikinit jalassa, oli kesä ja peittoa ei tarvittu, huvittihan tuo tilanne silloin kun seksiä ei harrastettu mutta naisen ehdoilla mentiin.
        Joku olisi saattanut ottaa nokkiinsa tuossa tilanteessa mutta minä en, todella mukavaa oli ilman seksiäkin, terveisiä sinne naapurikylään. :)

        Ei koskaan kannata pyytää omaan kotiin on tietenkin viisasta mutta ei voi sanoa että aina kävisi huonosti.


    • mordel62

      Ei kotiin ikimaailmassa älä päästä ketään miestä ainakin ekatreffit ulkona
      Olen itte monesti sen tehnyt ja jälkeenpäin katunut, nyt olen minäkin oppinut jotain...

      • fllllg

        Tarkoitatko että kotisi pihassa ekat treffit ja seuraavat sitten kotisi sisällä.


      • fllllg

        Unohtui myös kysyä tuota katumusta että kaduitko sitä kun ekatreffit oli ulkona eikä sisällä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe