jos oisin jäntevä homo

niin tykkäisittekö musta enemmän??
10138
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Kyllä, koska mä homona tykkäisin susta enemmän. Tietysti mä tykkään susta nytkin vaikket sä olekkaan homo. Tykkään silti ihan homona susta. :-)

Äänestä
  • Aloittaja

kiitos iso hali siulle :)

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

kiitos iso hali siulle :)

Ja takas. :-)

Äänestä

Öh. Siuta on vähän vaikea ajatella homona :)

Äänestä
  • Aloittaja

kiitos, hali siulle myös

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

kiitos, hali siulle myös

Samoin :D

Äänestä

Mee salille niin ajan kanssa et enää oo tollanen veltto p*ska homppeli.

Äänestä
  • Aloittaja

oon jo tarpeeksi kankea

Äänestä

njaa... tuskin ... sä oot ok.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

monte24 kirjoitti:

niin tykkäisittekö musta enemmän??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu