En tiedä miten kertoa. Erosimme tyttöystäväni kanssa viikko sitten. Hän on maailman ihanin ihminen ja oli elämäni valo 3 vuoden ajan. Suhteessamme ei ollut pettämistä eikä suurempia riitojakaan. Rakastamme toisiamme yhä paljon, eron syyt ovat tyhmät ja monimutkaisia. Olemme toisinaan todella erilaisia, enkä osannut kertoa hänelle jos minusta tuntui pahalta tai ahdisti/masensi, ja hän pelkää että se tulisi tuhoamaan suhteemme jossain vaiheessa. Nyt kaikki näyttää synkältä ja pimeältä. Ikävöin häntä joka hetki.
tuska
4
279
Vastaukset
- motorbröd
Tiedän tunteen. Itse olin 10-vuotta saman naisen kanssa. Erosimme, sattui ihan kamalasti ja edelleen on aivan hirveä tuska.
Tsemppiä qisj. - goottipojka
Olit luultavasti tylsä. Naiset ei tykkää, kun suhteessa menee liian hyvin vailla draamaa ja iloa.
Olisit saanut arvostusta, jos olisit esim. hakannu sitä kännissä pari kertaa ja pahoitellut jälkeepäi. se yleensä tepsii.
Et kuiteskaa voi olla masis ja itseensä sulkeutunu kokoajan, ne haluaa draaman lisäksi myös ilohetkiä. Et luultavasti vienny heilaasi tarpeeksi ulos, jotta se olisi päässy esittämään kaikille nättiä hamettaan.
Oot sellanen perustavis, joka jumittuu itseensä ja olemattomiin ongelmiisi. - sparrow_falls
Goottipoika, en tiedä mihin pyrit kommentillasi mutta loukkaamaan onnistut. Sekö on tavoitteesi?
Täällä on oikeasti rikkinäisiä ihmisiä, jotka purkavat sisällä myllertäviä tunteitaan. Olen ollut räväkkä dramaatikko, eikä ole mennyt yhtään paremmin. Mutta aina löytyy joku tyhjä lampaanpää, joka tietää miten asiat ovat. Puhuin juuri sattumanvaraisen miehen kanssa kaupungissa, kuinka hän suuresti ikävöi naistaan eron jälkeen.
Sitten hän mainitsi että erosta oli 3 vuotta aikaa. Karvat nousi pystyyn, hyi helvetti, eikö se siihen mennessä luulisi jo loppuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050