Sinkkunainen

Ei Kusetettavissa

Olen nelikymppinen sinkku, eronnut tosin ja jonkinverran ravintoloissa istuskellut elämäni varrella.
Kun luen täällä näitä katkeria tilityksiä ja riitoja siitä miten vieraat naiset "vievät" jonkun aviomiehen, en voi kuin nauraa.
Ukkomies kun on sellainen otus että baariin tullessaan sormus livahtaa taskuun tai sitten aloitetaan tilitys "vaimoni ei ymmärrä minua". Nämä herrat ovat melko taitavia selittelemään ummet ja lammet yrittäessään päästä vieraan naisen pöksyihin. Tätä nämä rakkaat vaimokkeet eivät oikein tahdo ymmärtää/uskoa.
Täällä parjataan kovin sanoin niitä "kakkos" tai "kolmos", tai mitä lie ovatkin naisia ja unohdetaan täysin miehen osuus.
Kokemuksesta voin sanoa että 99 prosenttisesti se aloitteentekijä on mies ja epärehellinen sellainen. Vieraalle naiselle puputetaan ties mitä paskaa, enkä voi moittia jos siihen joku nainen lankeaa.
Olen kuullut mitä uskomattomimpia satuja ja tarinoita näiden herrojen suusta.
Älkää hyvät vaimot olko niin sinisilmäisiä sen oman ukon suhteen. Yllättyisitte suuresti jos olisitte kärpäsenä katossa kuulemassa mitä se "maailman ihanin isukki" siellä kapakassa puuhaa.
Uhri on myös petetty kakkos nainen jolle tätä paskaa on syötetty ja hyväuskoisena sen uskoo.
Älkää siis syyttäkö niitä toisia naisia vaan pankaa piinapenkkiin se kelvoton äijä joka suurimmassa määrin on syypää.

102

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohdettu liitto

Olet kyllä ainakin osittain väärässä. Minä ainakin olen lukenut näitä samoja tarinoita ja usein erikseen mainitaan, että vaimo tietää ettei mies ole syytön. Eihän juuri kukaan pelkästään tuota toista naista syytä. Mutta on kai ymmärrettävää, että ei sitä toista naista kukaan ilolla ajattele. Mieti?

Kyllä minä ainakin syytin miestäni ihan kuten sitä toista naistakin, myös hän tiesi, siis tiesi, mieheni olevan naimisissa. Ja sellaiseen mieheen mielestäni ei puututa. En arvosta ihmistä joka niin tekee. Ja voin olla arvostamatta kun mietin lausetta että kohtele toisia kuten toivoisit itseäsi kohdeltavan. Niinkö hän toivoisi että hänelle tehdään?

Kuinka nuo toiset naiset ovat muka niin huijattavissa tai tyhmiä, että lankeavat pelkkien juttujen perusteella miehen kuin miehen pauloihin? Eipä ole häävi elämä odotettavissa..

• vätyskö sun miehes o

Onneksi suurin osa noista toisista naisista on niin fiksuja, että tajuavat heti, mikä on homman nimi, kun mies tulee urputtamaan miten huonosti menee kotona. Pöksyihinhän ne yrittää päästä mitä uskomattomimmilla jutuillaan. Ällöttäviä otuksia nuo säälin kerjääjät. Ja niitä on paljon.

Mutta, on niitäkin miehiä, jotka sanoo, että vaimon kanssa menee hyvin, mieli vaan tekee vierasta välillä. Sellaisen kanssa joskus sänkyyn tulee päädyttyä. Sori vaimot, mutta kyllä se mies teitä kuitenkin rakastaa. Ei moiti eikä ruikuta. Eikä lupaa mitään muuta kuin hyvää seuraa ja seksiä. Sopii mulle hyvin.

Kyllä sun miehelläsi oli suurin vastuu siitä, että petti sua. Olisihan hän voinut sanoa naiselle, että ei kiitos. Eipä vaan halunnut sanoa. Miksi ei?

• voi sua

no voi sua hölmö, olen itse ravintola.alalla töissä ja kyllä se on se sun ukko joka siellä silmät kirkkaina valehtelee ja vonkaa

• sweqrf

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että ei ole kukaan unohtanut miehen osuutta, mies on EDELLEENKIN suurin syyllinen. Kukaan ei ole missään vaiheessa sitä kiistänyt. Kerta toisensa jälkeen joku sanoo että syy yritetään sysätä VAIN JA AINOASTAAN kakkoselle vaikka kukaan ei ole niin tehnyt. Koittakaa nyt ymmärtää että petturilla ja on vastuu ja kakkosella on vastuu ja ne on kaksi eri asiaa.

• zxcvbnm,.-

Hah, kyllä se vaan niin on, että neljässä kirjoituksessa viidestä tällä palstalla ukkomieheen sekaantunut nainen on hoolla tai ällällä alkava kuvatus. Pilvin pimein on naisia, joidenka mielestä mies vaan kerta kaikkiaan joutui pahansuovan munahaukan saaliiksi, voi poloista!
        Sen sijaan, että ruodittaisiin miksi mies tekee näin, syytellään etusormi ojossa kakkosnaista "erikoisseksin tarjoajaksi" ja ties millä konstilla viattoman alleen kaatavaksi syöjättäreksi. Etenkin, kun kärähtänyt mies alkaa paniikin vallassa suoltaa satua siitä, että en minä, mutta kun väkisin vietiin ja että sinuahan minä olen vain aina rakastanut ja kakkonen ei ole kuin kolonen jne jne. Siinä vaiheessa kakkosnainen on tarinan pahis, kun mies "puhdistautuu" sanomalla ne "oikeat" sanat vaimolle, jolla synti pyyhkäistään pois ja syy siirtyy kokonaan toisen miehiä kyttäävälle horatsulle.

• ?

Miksi sitten tällä palstalla haukutaan vain toisia naisia? Ehkä jossain sivulauseesa mainitaan, että "toki miehessäkin on syytä, ja olen hänen kanssaan keskustellut"... Oletko huutanut s*atanan h*oraa sille miehellesi? Oletko yhtä rankasti ja rumasti kiroillut ja haukkunut häntä, kuin näitä kakkos- ja kolmosnaisia? Et varmaankaan, vaan olet vain ehkä sanonut "on paha mieli, en anna p*llua sulle enää, nuku sohvalla, kerro syy miksi petit..." Jotain tuon kaltaista eikö niin? Mies on sanonut sinulle "anna anteeksi rakas, en tiedä mikä minuun meni, en kestä jos sinut menetän, en tajunnut että satutan sinua niin kovasti, se toinen nainen tuli ja ui liiveihin, oli niin sinnikäs ja ei jättänyt rauhaan, se on hullu, se on narsisti, se ahdistelee jatkuvilla tekstareilla ja sähköposteilla ja soitoilla, ei jätä rauhaan, vaatii koko ajan tapaamista ja seksiä, juottaa minut humalaan ja panee väkisin, tiedäthän kulta etten hallitse itseäni humalassa, tämä on painajaista! Minä vihaan sitä toista naista se on hullu ja sen syytä on kaikki, anna anteeksi rakas! En tee tällaista enää koskaan" Ja sinä annoit anteeksi, päästit sänkyysi ja harrastit vielä "sovintoseksiä". Mies nauroi partaansa ja vähän ajan kuluttua kun pöly laskeutui, lähti metsästämään uutta kakkosta itselleen... Valtakunnassa kaikki hyvin.

• sivistynyt petetty
        ? kirjoitti:

Miksi sitten tällä palstalla haukutaan vain toisia naisia? Ehkä jossain sivulauseesa mainitaan, että "toki miehessäkin on syytä, ja olen hänen kanssaan keskustellut"... Oletko huutanut s*atanan h*oraa sille miehellesi? Oletko yhtä rankasti ja rumasti kiroillut ja haukkunut häntä, kuin näitä kakkos- ja kolmosnaisia? Et varmaankaan, vaan olet vain ehkä sanonut "on paha mieli, en anna p*llua sulle enää, nuku sohvalla, kerro syy miksi petit..." Jotain tuon kaltaista eikö niin? Mies on sanonut sinulle "anna anteeksi rakas, en tiedä mikä minuun meni, en kestä jos sinut menetän, en tajunnut että satutan sinua niin kovasti, se toinen nainen tuli ja ui liiveihin, oli niin sinnikäs ja ei jättänyt rauhaan, se on hullu, se on narsisti, se ahdistelee jatkuvilla tekstareilla ja sähköposteilla ja soitoilla, ei jätä rauhaan, vaatii koko ajan tapaamista ja seksiä, juottaa minut humalaan ja panee väkisin, tiedäthän kulta etten hallitse itseäni humalassa, tämä on painajaista! Minä vihaan sitä toista naista se on hullu ja sen syytä on kaikki, anna anteeksi rakas! En tee tällaista enää koskaan" Ja sinä annoit anteeksi, päästit sänkyysi ja harrastit vielä "sovintoseksiä". Mies nauroi partaansa ja vähän ajan kuluttua kun pöly laskeutui, lähti metsästämään uutta kakkosta itselleen... Valtakunnassa kaikki hyvin.

Ensinnäkään, en ole myöskään tuolle kakkoselle koskaan huutanut yhtään, enkä myöskään nimitellyt yhtään miksikään. Miksi luulet että vaimot haukkuvat h.uoraksi tai muuksi loukkaavaksi kakkosen. Jos itse olet tuollainen käytökseltäsi, niin ei se tarkoita että kaikki ovat tuollaisia keskenkasvuisia.

• puhua osataan
        ? kirjoitti:

Toi on niin totta vaikka lähes vitsiltä kuulostaakin. Kokemusta valitettavasti on. Nää osaa nää ihanat ukkokullat lirkutuksensa ja jännä juttu et ihan samoja sanoja käyttävät kuin monet muutkin...onkos olemassa jokin käsikirja tälläsiä tilanteita varten? PETTÄJÄN KÄSIKIRJA?

• Kakkoskat kiinnostaa
        ? kirjoitti:

No, minä ainakin olen avannut sanaisen arkkuni mieheni suhteen. Niin ja silloin kuin jäi kiinni, niin vedin sitä kunnolla päin taulua. Olen haukkunut kaikilla mahdollisilla nimillä ja tehnyt miehen olon niin hankalaksi, että mies on joutunut lähtemään ulos kävelemään ja palannut silmät punaisena. En ole säästellyt sanojani, vieköön myös minua tunteet kun muutkin niin muka voivat tehdä. Ollaan myös keskusteltu ihan asiallisestikin ja moneen kertaan. Anteeksi en ole vielä pystynyt antamaan. Enkä ole ainut joka on miestä houkyttänyt. Kakkonen on myös häntä haukkunut, uhkaillut ja nimitellyt. Ei varmaan ole ollut helppoa olla puun ja kuoren välissä. On joutunut miettimään tekoaan, häpeämään, pelkäämään kodin ja puolisonsa menetystä sekä että toteuttaako kakkonen uhkauksiaan.

Omasta puolestani olen tällä palstalla kiinnostunut juuri kakkosnaisten toiminnasta ja ajatuksista. Kotona olen ihan kylliksi saanut puhua petturin kanssa, mutta toisen naisen kanssa en ole kunnolla päässyt juttusiin. Olen kyllä soittanut kakkoselle, mutta kun tämä ei osaa kun änkyttää puhelimeen. Miestäni on voinut siis salassa panna, mutta eipä sitten pysty kuitenkaan asiasta puhelimessa puhumaan. Uskon, että on meitä muitakin joita juuri tuo kakkosnaisten osuus kiinnostaan, petturin osuus on jo tullut tutuksi.

• Empatiakyvyttömiä
        Kakkoskat kiinnostaa kirjoitti:

No, minä ainakin olen avannut sanaisen arkkuni mieheni suhteen. Niin ja silloin kuin jäi kiinni, niin vedin sitä kunnolla päin taulua. Olen haukkunut kaikilla mahdollisilla nimillä ja tehnyt miehen olon niin hankalaksi, että mies on joutunut lähtemään ulos kävelemään ja palannut silmät punaisena. En ole säästellyt sanojani, vieköön myös minua tunteet kun muutkin niin muka voivat tehdä. Ollaan myös keskusteltu ihan asiallisestikin ja moneen kertaan. Anteeksi en ole vielä pystynyt antamaan. Enkä ole ainut joka on miestä houkyttänyt. Kakkonen on myös häntä haukkunut, uhkaillut ja nimitellyt. Ei varmaan ole ollut helppoa olla puun ja kuoren välissä. On joutunut miettimään tekoaan, häpeämään, pelkäämään kodin ja puolisonsa menetystä sekä että toteuttaako kakkonen uhkauksiaan.

Omasta puolestani olen tällä palstalla kiinnostunut juuri kakkosnaisten toiminnasta ja ajatuksista. Kotona olen ihan kylliksi saanut puhua petturin kanssa, mutta toisen naisen kanssa en ole kunnolla päässyt juttusiin. Olen kyllä soittanut kakkoselle, mutta kun tämä ei osaa kun änkyttää puhelimeen. Miestäni on voinut siis salassa panna, mutta eipä sitten pysty kuitenkaan asiasta puhelimessa puhumaan. Uskon, että on meitä muitakin joita juuri tuo kakkosnaisten osuus kiinnostaan, petturin osuus on jo tullut tutuksi.

Siinä se, mihin on helppo samaistua. Likapyykkiä on pesty kotona varsin kuumassa lämpötilassa. Tehokkaan linkouksen myötävaikutuksella. Sellaisen mankelin läpi mies on käynyt ja silti haluaa jatkaa, itse en tiedä...Mutta näiden tangossa liehuvien kakkosten moraali-, arvomaailma tai niiden puutteellisuus kiinnostaisi myös minua.

Miten sieltä peilistä voi ylpeänä tekojensa jälkeen katsella itseään, eikö minkäänlaisia itsesyytöksiä tunnu. Onko häpeä, aivan outo ja ymmärtämätön käsite heille. Kuitenkin usein on kysymyksessä yh.äiti, jonka avioliitto on päättynyt petetyksi tulemiseen. Miten voi oikeuttaa itselleen toimintansa.

Ärsyttää niin penteleestI sanomiset "ei sinkku petä ketään, ukkosi pettää" joopa joo. Se tiedetään, mutta samalla huudetaan, jokainen aikuinen vastaa itse teoistaan, no miten se näkyy kakkosten touhuissa? Minua ällöttäisi, kun tietäisin miehen menevän vaimon viereen, itse saisin jotain rippeitä, kun odottelen milloin saa sovittua salatapaamisen. Miksi kakkonen pitää itseään niin ala-arvoisena, että suostuu sellaiseen. Kuvittelee, jopa rakkaudeksi. Ihan turha aloittaa virsi, "ei kaikki halua miestä 24/7" se on itselleen valehtelua, että vapaiden miesten kanssa ei niin voisi elää.

• Eräs kakkonen
        Empatiakyvyttömiä kirjoitti:

Siinä se, mihin on helppo samaistua. Likapyykkiä on pesty kotona varsin kuumassa lämpötilassa. Tehokkaan linkouksen myötävaikutuksella. Sellaisen mankelin läpi mies on käynyt ja silti haluaa jatkaa, itse en tiedä...Mutta näiden tangossa liehuvien kakkosten moraali-, arvomaailma tai niiden puutteellisuus kiinnostaisi myös minua.

Miten sieltä peilistä voi ylpeänä tekojensa jälkeen katsella itseään, eikö minkäänlaisia itsesyytöksiä tunnu. Onko häpeä, aivan outo ja ymmärtämätön käsite heille. Kuitenkin usein on kysymyksessä yh.äiti, jonka avioliitto on päättynyt petetyksi tulemiseen. Miten voi oikeuttaa itselleen toimintansa.

Ärsyttää niin penteleestI sanomiset "ei sinkku petä ketään, ukkosi pettää" joopa joo. Se tiedetään, mutta samalla huudetaan, jokainen aikuinen vastaa itse teoistaan, no miten se näkyy kakkosten touhuissa? Minua ällöttäisi, kun tietäisin miehen menevän vaimon viereen, itse saisin jotain rippeitä, kun odottelen milloin saa sovittua salatapaamisen. Miksi kakkonen pitää itseään niin ala-arvoisena, että suostuu sellaiseen. Kuvittelee, jopa rakkaudeksi. Ihan turha aloittaa virsi, "ei kaikki halua miestä 24/7" se on itselleen valehtelua, että vapaiden miesten kanssa ei niin voisi elää.

Olen itse aikoinaan eronnut, lapset jo aikuisia ja eivät .enään kotona.

Olen ollut suhteessa ukkomieheen ja olen edelleen.
        Pystyn katsomaan itseäni aivan hyvin peilistä, en tunne katumusta, syyllisyyttä tai muuta vastaavaa. Miksi tuntisin?

En todellakaan tarvitse/halua miestä itselleni 24/7 (todennäköisesti sinä et ole elännyt aikuisen naisen itsenäistä elämää, joten et voi ymmärtää), olen hyvässä asemassa työelämässä oleva nainen. En tarvitse toisen lomppakkoa elääkseni, minulla on oma auto, asunto ja kaikki muu tarvittava.
        Eli lyhennetysti voisi sanoa, minulla on oma elämä. Olen aktiivisesti mukana erilaisista yhdistyksissa, harrastan paljon, vietän aikaa sukulaisten , lasteni ja ystävieni kanssa (en siis istu kotona odottamassa koska ukkomiehelleni sopii tavata, ja hän tietää sen).
        Kun vietämme aikaa yhdessä, se on vain ja ainoastaan meidän välistä aikaa, siihen ei kuulu muita (ei vaimoa, lapsia eikä muitakaan). Olemme olleet sen verran pitkää yhdessä, että olemme toistemme hyviä ystäviä ja tietysti harrastamme myös seksiä yhdessä. Se riittää minulle.

Minä en ole missään vaihessa/koskaan luvannut hänen vaimolleen olla uskollinen ja rakastaa vai häntä. Tämä ei tunnu teille petetyille vaimoille menevän ymmärrykseen. Ja toiseksi, olemme jokainen vastuussa omista tekemisistään, mutta minä en ole vastuussa miehen tekemisistä hänen vaimolleen. Olen vastuussa ainoastaan itselleni tekemisistäni, ja en ole tilivelvollinen kenellekään tuntemattomalle ihmiselle. Kuten et varmaan sinäkään?

Toisen kenkiin on vaikea asettua, aina voi yrittää ymmärtää, mutta jokainen elämme omaa elämäämme niinkuin parhaaksi näemme.
        Tämä on minun mielipiteeeni asiasta.

• eesesege
        zxcvbnm,.- kirjoitti:

Hah, kyllä se vaan niin on, että neljässä kirjoituksessa viidestä tällä palstalla ukkomieheen sekaantunut nainen on hoolla tai ällällä alkava kuvatus. Pilvin pimein on naisia, joidenka mielestä mies vaan kerta kaikkiaan joutui pahansuovan munahaukan saaliiksi, voi poloista!
        Sen sijaan, että ruodittaisiin miksi mies tekee näin, syytellään etusormi ojossa kakkosnaista "erikoisseksin tarjoajaksi" ja ties millä konstilla viattoman alleen kaatavaksi syöjättäreksi. Etenkin, kun kärähtänyt mies alkaa paniikin vallassa suoltaa satua siitä, että en minä, mutta kun väkisin vietiin ja että sinuahan minä olen vain aina rakastanut ja kakkonen ei ole kuin kolonen jne jne. Siinä vaiheessa kakkosnainen on tarinan pahis, kun mies "puhdistautuu" sanomalla ne "oikeat" sanat vaimolle, jolla synti pyyhkäistään pois ja syy siirtyy kokonaan toisen miehiä kyttäävälle horatsulle.

Mistä ihmeestä sä olet päätelly että mies jotenkin puhdistautuu näissä tapauksissa ja miestä ei syytetä. En vaan tajua. Mä en ole saanut ainoastakaan kirjoituksesta sellaista kuvaa että vain ja ainoastaan kakkosta syytetään. Taitaa olla itse kakkoset jotka asian käsittää näin. Itse en ole mikään osapuoli vaan ihan ulkopuolinen kommentoija.

• 00
        Eräs kakkonen kirjoitti:

Pystyn katsomaan itseäni aivan hyvin peilistä, en tunne katumusta, syyllisyyttä tai muuta vastaavaa. Miksi tuntisin?

En todellakaan tarvitse/halua miestä itselleni 24/7 (todennäköisesti sinä et ole elännyt aikuisen naisen itsenäistä elämää, joten et voi ymmärtää), olen hyvässä asemassa työelämässä oleva nainen. En tarvitse toisen lomppakkoa elääkseni, minulla on oma auto, asunto ja kaikki muu tarvittava.
        Eli lyhennetysti voisi sanoa, minulla on oma elämä. Olen aktiivisesti mukana erilaisista yhdistyksissa, harrastan paljon, vietän aikaa sukulaisten , lasteni ja ystävieni kanssa (en siis istu kotona odottamassa koska ukkomiehelleni sopii tavata, ja hän tietää sen).
        Kun vietämme aikaa yhdessä, se on vain ja ainoastaan meidän välistä aikaa, siihen ei kuulu muita (ei vaimoa, lapsia eikä muitakaan). Olemme olleet sen verran pitkää yhdessä, että olemme toistemme hyviä ystäviä ja tietysti harrastamme myös seksiä yhdessä. Se riittää minulle.

Minä en ole missään vaihessa/koskaan luvannut hänen vaimolleen olla uskollinen ja rakastaa vai häntä. Tämä ei tunnu teille petetyille vaimoille menevän ymmärrykseen. Ja toiseksi, olemme jokainen vastuussa omista tekemisistään, mutta minä en ole vastuussa miehen tekemisistä hänen vaimolleen. Olen vastuussa ainoastaan itselleni tekemisistäni, ja en ole tilivelvollinen kenellekään tuntemattomalle ihmiselle. Kuten et varmaan sinäkään?

Toisen kenkiin on vaikea asettua, aina voi yrittää ymmärtää, mutta jokainen elämme omaa elämäämme niinkuin parhaaksi näemme.

Jatkuisiko teidän "täydellinen" suhteenne silloinkin jos/kun vaimo laittaakin miehen ulkoruokintaan?
        Silloinhan tämä mies onkin se sinkku, joka ei kiinnosta, vai?
        Jos suhteenne ei kestä sitä, että mies onkin vapaa, niin silloinhan sinulle on tärkeää miehessä se, että hän on varattu.

• älä höpise
        00 kirjoitti:

Jatkuisiko teidän "täydellinen" suhteenne silloinkin jos/kun vaimo laittaakin miehen ulkoruokintaan?
        Silloinhan tämä mies onkin se sinkku, joka ei kiinnosta, vai?
        Jos suhteenne ei kestä sitä, että mies onkin vapaa, niin silloinhan sinulle on tärkeää miehessä se, että hän on varattu.

Tuo on taas niitä vaimojen luuloja, että se miehen siviilisääty tekisi hänestä kiinnostavan. Mieshän on ihminen. Oma itsensä. Aivan sama, onko vapaa vai varattu.

• 00
        älä höpise kirjoitti:

Tuo on taas niitä vaimojen luuloja, että se miehen siviilisääty tekisi hänestä kiinnostavan. Mieshän on ihminen. Oma itsensä. Aivan sama, onko vapaa vai varattu.

Tarkoitin tuon kommentin edelliselle, joka ei miestä halua 24/7.
        Jotkuthan kakkoset täällä hehkuttavat oikein sitä, etteivät sinkkua siksi halua, että jää roikkumaan. Siksi ukkomiehet parhaita. Mutta kukaan ei vielä ole vastannut, jos mies joutuukin eroamaan (siis harvoin nämä miehet itse eroavat) niin jatkuuko se suhde vai miten käy?
        Tämä siis suhteille, joissa ei sitä rakkautta mukana, vaan pelkkää seksiä. Näitäkin suhteita kuulemma on. Itselle näin kerrottu.

• Eräs kakkonen
        00 kirjoitti:

Tarkoitin tuon kommentin edelliselle, joka ei miestä halua 24/7.
        Jotkuthan kakkoset täällä hehkuttavat oikein sitä, etteivät sinkkua siksi halua, että jää roikkumaan. Siksi ukkomiehet parhaita. Mutta kukaan ei vielä ole vastannut, jos mies joutuukin eroamaan (siis harvoin nämä miehet itse eroavat) niin jatkuuko se suhde vai miten käy?
        Tämä siis suhteille, joissa ei sitä rakkautta mukana, vaan pelkkää seksiä. Näitäkin suhteita kuulemma on. Itselle näin kerrottu.

Mulle sillä siviilisäädyllä ei ole merkitystä. En saa mitään ylimääräistä mielihyvää siitä, että mies on varattu. Jos mies eroaisi, niin en silloinkaan huolisi häntä 24/7.

Eli ei muuttaisi mitään.

• Paskaa jatkoa sulle
        Eräs kakkonen kirjoitti:

Mulle sillä siviilisäädyllä ei ole merkitystä. En saa mitään ylimääräistä mielihyvää siitä, että mies on varattu. Jos mies eroaisi, niin en silloinkaan huolisi häntä 24/7.

Eli ei muuttaisi mitään.

Kuinka voit elää itsesi kanssa? Eikö yhtään okseta kun katsot peilistä itseäsi?

• Oksetus olet
        Eräs kakkonen kirjoitti:

Mutta. Sanoppa rehellisesti, kuinka avoimesti kuulutat sukulaisillesi, lapsillesi ja ystävillesi tätä asiaa, että muhinoit varatun miehen kanssa? Hah, tuskin kellekkään, tietysti nyt sanot että juu, kaikki tietää, älä valehtele!!

Jo sillä ettet sitä kellekkään kerro, viestität sitä, että itsekin tiedät mikä olet.

• Eräs kakkonen
        Oksetus olet kirjoitti:

Mutta. Sanoppa rehellisesti, kuinka avoimesti kuulutat sukulaisillesi, lapsillesi ja ystävillesi tätä asiaa, että muhinoit varatun miehen kanssa? Hah, tuskin kellekkään, tietysti nyt sanot että juu, kaikki tietää, älä valehtele!!

Jo sillä ettet sitä kellekkään kerro, viestität sitä, että itsekin tiedät mikä olet.

Ikävä kyllä kaikki tietävät että muhinoin ukkomiehen kanssa,ovat jopa tavanneet hänet. Eli emme kuitenkaan "leiki" mitään piilossa leikkiä.

Ja se mitä muut ajattelevat ei kuulu mulle, mä elän omaa elämääni, en välitä muiden mielipiteistä.
        Kuten aikaisemmin kirjoitin, huolehdin omista asioistani.

• wergtwe4
        Eräs kakkonen kirjoitti:

Ikävä kyllä kaikki tietävät että muhinoin ukkomiehen kanssa,ovat jopa tavanneet hänet. Eli emme kuitenkaan "leiki" mitään piilossa leikkiä.

Ja se mitä muut ajattelevat ei kuulu mulle, mä elän omaa elämääni, en välitä muiden mielipiteistä.

Hehheheheee..... kakkoset muhinoivat varattujen kanssa, tietävät että muut ihmiset ajattelvat heidän olevan kusipäitä mutta he eivät välitä muiden mielipiteistä. Kyllä varmaan vaikak varkaista tai juopoistakin ajatellaan että ne on mitä on ja eivät varkaat ja juopotkaan välitä muiden mielipiteistä.

Sori nyt vaan mutta ei "kaikki muut ihmiset" ihan syyttä tuomise ja pidä kusipäänä ellei siinä ole jotain tuomittavaa ja kusipäistä.

Te tiedätte tän itsekin, enemmistö pitää kakkosia säälittävinä, itsekkäinä, ei-itseään arvostavina jne jne mutta te ette välitä tästä enemmistön mielipiteestä.

Kohta taas joku kakkonen sanoo että, miksi käsi ojossa syytätte vain kakkosta, kun miestä pitää syyttää eikä kakkosta, ihan kuin ei miestä syytettäisiin.

Välillä mietin että nämä keskustelut ovat täällä jotenkin vähä-älyisiä, keskustellaan itsestäänselvistä asioista. On se marginaaliryhmä jolle nämä asiat ei ole itsestäänselviä ja sitten on paasaajia, niinkuin minä paasamassa järkeä ja samalla mietin miksi paasaan vähä-älyisille.

• Rehellisyys maan per
        Eräs kakkonen kirjoitti:

Ikävä kyllä? No, tuo lauseesi jo kertoo, ettet taida kovin ylpeä itsestäsi ollakkaan.. yök. Todella "hyvä" roolimalli olet lapsillesi, huh

• avoimesti suhde
        Oksetus olet kirjoitti:

Anteeksi minä ainakin kerron kaikille, ,mies käy meillä vaikka olisi vieraita ja me käymme kylässä ja juhlissa ja kaikki tietävät totuuden. Vaikka väärin teen en silti valheessa elä.

• Ala-arvostusta sulle
        avoimesti suhde kirjoitti:

Anteeksi minä ainakin kerron kaikille, ,mies käy meillä vaikka olisi vieraita ja me käymme kylässä ja juhlissa ja kaikki tietävät totuuden. Vaikka väärin teen en silti valheessa elä.

Olet kyllä yksi niistä harvinaisen tyhmistä, oksettavista ja älyvapaista ihmisistä. Ja jos tietäisin että tuollainen paskakasa hoitaisi edes jollain tapaa mun asioita, kattoisin, että tulee kyllä julki, ettei tuollaisen moraalin omaava henkilö ole todellakaan luotettava minkäänlaiseen luottamustehtävään..

• 4+0
        Eräs kakkonen kirjoitti:

Vitut, sullä omaa elämää, irvikuva elämästä. Jossa salaa naidaan ukkomiestä, varastetaan perheeltä aikaa. Tuollainen sekunda ämmä. Eihän noin tunnekylmän kanssa kukaan oikeasti voisi edes olla. Että, voi mukulasi olla ylpeä huoraavasta äidistään. Hyi, helvetti! Tollasen huoran kenkiin en haluaisi.
        Miten voit sietää itseäsi!

? kirjoitti:

Olen huutanut miehelleni ja pidän häntä suurimpana syyllisenä. Ei sitä joka kerta tartte erikseen mainita. En kyllä ole kakkosiakaan haukkunut rumilla nimillä. Ymmärrän kyllä jos joku suutuspäissään niin tekee. Kyllä se petetyksi tuleminen sattuu niin paljon. Ja kyllä mun mieheni kakkonen oli se joka alentui sättimään minua kun mies heidän suhteensa päätti. Sitä en tajunnut ollenkaan. Minä en hänelle mitään pahaa koskaan ole tehnyt enkä sanonut.

• ap

Kyllä aikuisella miehellä pitää olla TÄYSI vastuu tekemisistään. Uskollista ja rehellistä miestä ei "vietellä".
      Siksi syytän vain pettävää miestä, eihän toinen nainen petä ketään jos tarkkoja ollaan, itseään ehkä mutta ei muita.
      Naiset eivät muutenkaan ole solidaarisia keskenään, turha odottaa sitä näissäkään tilanteissa.
      Ja useinhan nämä pettäjämiehet ovat esiintyneet sinkkuina tai ovat kulissiliitossa ym. soopaa.
      Kyllä kokematon nainen voi hyvinkin tuohon lankaan mennä, varsinkin jos sattuu ihastumaan.
      Tämä on nähty niin monet kerrat ettei asiassa ole mitään epäselvää.
      Mies, jos hän siis on mies, pystyy aina sanomaan ei. Eli millä tavoin toinen nainen siis on syyllinen jos hän ei esim. tiedä että mies on varattu?????

• niitänäitä

Kerrankin asiaa. Näitä sivuja kun lukee, niin vaimot kohauttavat miehen vastuusta puhuttaessa olkiaan tyyliin -tulihan tuolle vähän huudettua ja sitten alkaa se toisten naisten haukkuminen. Kukaan vieras nainen ei varattua miestä sänkyynsä väkisin vie. Harva vaimo tajuaa, että suurin syyllinen oli se mies. Tosi mies sanoo ei, eikä edes ehdottele mitään vieraille naisille.

Kun on vähän viinaa päässä ja panettaa, niin ei siinä oikeasti se vapaa nainen ajattele miehen siviilisäätyä. Aamulla kärsii sitten morkkiksesta, jos kärsii. Miksi edes pitäisi jos sai hyvää seksiä. Jokainen tietää itse mitä tekee ja vastaa omasta itsestään. Vai onko miesten elämä nykyisin sitä, että tehdään juuri niinkuin vaimo sanoo? Eikö miehen enää anneta käyttää omia aivojaan? Jos näin on, niin opettakaa niille miehillenne, miten käyttäydytään ja miten sanotaan sana ei käy, olen naimisissa.

Onko oikeasti vieraiden naisten tehtävä pitää ukkomiesten moraalista huolta? Naisten välistä solidaarisuutta ei oikeasti ole olemassakaan. Ainakaan se ei toteudu niin kauan, kuin on olemassa pettäviä miehiä, joista taistellaan kynsin hampain keskenämme. En kyllä ymmärrä miksi näin on. Onhan tuo jo päivänselvää, ettei pettävä mies ole kunnollista aviomiesainesta.

Minä en ainakaan rupea heidän moraalinvartijaksi.

• ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ei kakkonen ole syyllinen, miksi olisikaan. Hänellä on eri moraalisäännöt kuin muilla ihmisillä ja täydellinen koskemattomuus aivan kaikissa asioissa.
      Mikään, ei kosketa heitä, kunhan vaan itsellä menee hyvin.
      Ettekö tienneet, he ovat aivan oma rotunsa, ei heitä voi siitä syyttää,...........tunteettomuudesta.

• :)

Ei pettävä mies ole syyllinen, miksi olisikaan. Hänellä on eri moraalisäännöt kuin muilla ihmisillä ja täydellinen koskemattomuus aivan kaikissa asioissa. Mikään ei kosketa heitä, kunhan vaan itsellä menee hyvin. Ettekö tienneet, he ovat aivan oma rotunsa, ei heitä voi siitä syyttää............ Tunteettomuudesta. (Kysykää vaikka heidän vaimoiltaan, niin he vahvistavat tämän oikeaksi... Sinäkin juuri vahvistit.)

• edherghr

Jos toinen nainen ei tiedä miehen olevan varattu hän ei ole millään tavalla syyllinen eikä kukaan ole sitä väittänytkään. Sen sijaan on kummasteltu kakkosia jotka pystyvät olemaan varatun miehen kanssa täysin tietoisena siitä että mies on varattu ja osallistumaan asian salaamiseen vaimolta.

Toisiaan kohtaan solidaarisia naisia on olemassa, usko tai älä, ja vieläpä valtaosa väestöstä. Harvempi ihan oikeasti ilman mitään tunnontuskia alkaa olemaan varatun miehen kanssa tuntematta mitään omantunnontuskia vaimoa kohtaan. Mä uskon että tällä palstalla pyörii tietty marginaaliryhmä jotka kokee jotenkin oikeudekseen varatut miehet.

Musta on vaan niin ällöttäviä sellaiset naiset jotka vaan täällä selittää että joo, "en halua miestä 24/7 joten mulle riittää seksi, ei mitään väliä vaikka mies on varattu kun munaa saan". Erikseen ovat sitten ne jotka hyväuskoisina ihan rakastuvat ukkomiehiin, iso osa näistäkin tulee järkiinsä, katuu tekemisiään ja omaa sinisilmäisyyttään. Ei mulla oikeastaan sellaisia kakkosia vastaan ole mitään jotka ovat oppineet virheistään, eivätkä tietoisesti enää tee moraalittomia asioita (jos et tiedä mitä moraaliton toiminta tarkoittaa se tarkoittaa mm. toisia loukkaavaa toimintaa). Sen sijaan monissa ihmisissä, ihan ulkopuolisissakin ihmisissä (kuten minä jolla ei ole mitään pettämiskuvioita meneillään) aiheuttaa agressioita sellainen asenne että "mä saan tehdä ihan mitä vaan ja sillä ei ole mitään väliä loukkaako mun toiminta muita. " Sellaiset ihmiset jotka puolustelevat ja hakevat oikeutusta tämän hetkiselle toiminnalleen, että en mä mitään pahaa tee kun salaa hotellissa paneskelen perheenisän kanssa, vaikka tiedän että vaimo ja lapset ei meistä tiedä, ei se asia kuulu mulle, mulle kuuluu vain seksi ja kaikki mikä VAAN MULLE KUULUU, hiiteen muut, kunhan mulla vaan on hauskaa, ihan sama salataanko asia vaimolta, mun ei siitä tartte välittää, kunhan vaan mulla on kivaa"

Ja just se, kuin moni nainen HALUAA olla varatun kanssa. Mua vaan ällöttäisi ajatus, sen verran limainen sellainen ehdotteleva äijä olisi baarissa että saisi kyllä jatkaa matkaansa. Mutta siinäpä se on, toiset antaa niille pakit ja toiset ei, ehkä siihen liittyy vähän sekin kuinka hyvin seuraa baarista ylipäätään nainen saa :)

• Syvälle sattuu

No mites sitten kun molemmat salasuhteilijat ovat varattuja. Kumpi on moraalittomampi?

• mikä moraali?

Kuka määrittelee, mitä on oikeanlainen moraali? Uskonnon mukainen vai yleisesti käytössä oleva? Jokaisella on omat moraalisäännöt ja jokainen vastaa omasta moraalistaan itse. Mikä sopii toiselle, ei sovi välttämättä itselle. Siltikään se ei oikeuta tuomitsemaan toisia huonommaksi ihmiseksi kuin mitä itse on.

• rthethergh
        mikä moraali? kirjoitti:

Kuka määrittelee, mitä on oikeanlainen moraali? Uskonnon mukainen vai yleisesti käytössä oleva? Jokaisella on omat moraalisäännöt ja jokainen vastaa omasta moraalistaan itse. Mikä sopii toiselle, ei sovi välttämättä itselle. Siltikään se ei oikeuta tuomitsemaan toisia huonommaksi ihmiseksi kuin mitä itse on.

Jos sun mielestä toisia loukkaava toiminta on ok koska se on sun omaa moraalia ja näin ollen sulle sopivaa niin sit sä toimit juuri sen sun oman moraalin mukaan koska se sopii vaan SULLE ja kukaan ei voi tulla määrittämään sun moraalia.

On ihmisiä joiden mielestä toisia loukkaava toiminta on ok ja on ihmisiä joille se ei ole ok, kuulutko näihin joilla toisia loukkaava toiminta on ok?

• fjrtj
        Syvälle sattuu kirjoitti:

No mites sitten kun molemmat salasuhteilijat ovat varattuja. Kumpi on moraalittomampi?

Molemmat on yhtä säälittäviä ihmisiä jotka ei tajua hyvästä elämästä eikä toisten kunnioittamisesta tai rakkaudesta mitään.

• ap

Minulla sattuu olemaan kokemusta siitä vaimonkin osasta joka on joutunut petetyksi. Siksi erosin.
      Minusta oli moraalisesti oikein päästää vapaaksi mies joka oli niin epäkypsä avioliittoon.
      Eräs edellä kirjoittava kertoo naisista jotka haluavat vain seksiseuraa....siitä minulla on ehkä hieman vähemmän tietoa koska kuulun vanhempaan sukupolveen. Toki on moraalitonta etsiä seksiseuransa varatuista miehistä, onhan noita vapaitakin riittänyt tarjolle, ainakin omalla kohdalla.
      Mitä tuohon solidaarisuuteen tulee, näen sitä vaikkapa työpaikallani ja kovin löyhissä kantimissa on naisten kesken.
      Luulen että suurella osalla naisista on biologinen tarve pariutumiseen ja kumppanin löytämiseen, joten ihmettelen hiukan näitä seksin metsästäjiä. Miksi he ylipäätään haluavat juuri varatun? Jos etsisin seksiä, haluaisin ehdottomasti vapaan välttääkseni ongelmia.
      Oma kokemukseni petetyksi tulemisesta, jota jatkui vuosia ennen kuin sain tietää, johti vihaan ainoastaan exmiestäni kohtaan.
      Asian tultua ilmi kävi selväksi että samaa soopaa oli syötetty tälle "kakkoselle" joka odotti uskollisesti 5 vuotta kunnes sai mitä halusi.
      Eikä olisi saanut silloinkaan jos en olisi potkaissut miestäni pellolle. Mieheni kuului juuri siihen sarjaan että halusi pitää kaiken.
      En osannut inhota tätä naista koska koin kaiken olleen yhtä suurta petosta meitä molempia kohtaan.
      Jälkeenpäin kun olen hänen kanssaan puhunut, tunnen lähinnä sääliä siitä että sai odottaa niin kauan ja sitten heidänkin suhteensa lopahti pettämiseen. Mihinkäs se koira karvoistaan pääsee.
      Edelleen olen sitä mieltä että ihminen joka on sitoutunut avioliittoon, on täysin vastuussa toiminnastaan. Aivot eivät saa valahtaa muniin.
      Eri juttu on sitten se jos oikeasti rakastuu toiseen, sillehän ei voi mitään, sitten täytyy erota.

• wetwerfwe

Aivan, olen samaa mieltä, mies on suurin syyllinen eikä sitä kukaan kiistä. Ja jos nainen on tietämättään varatun kanssa niin kukaan ei kakkosta syytä. Mutta juuri nämä kakkoset jotka tietoisesti mahdollistavat kuvion jossa asia salataan vaimolta aiheuttavat harmia, sen tajuaa jokainen ihminen joka osaa ajatella.

• wefwefewt
        wetwerfwe kirjoitti:

Aivan, olen samaa mieltä, mies on suurin syyllinen eikä sitä kukaan kiistä. Ja jos nainen on tietämättään varatun kanssa niin kukaan ei kakkosta syytä. Mutta juuri nämä kakkoset jotka tietoisesti mahdollistavat kuvion jossa asia salataan vaimolta aiheuttavat harmia, sen tajuaa jokainen ihminen joka osaa ajatella.

Ja kyllä mun mielestä työpaikka on vähän huono paikka päätellä koko naisten keskinäistä solidaarisuutta. On paljon työpaikkoja jossa on kaikenmaailman nokkimisjärjestystä tms. Ei se tarkoita silti että nämä samat naiset jotenkin haluaisivat tämän lisäksi kakkoseksi salaamaan asiaa vaimolta. Niitäkin on mutta empiirinen tutkimus aiheesta "naisten välinen solidaarisuus" voisi ulottaa vähän isompaan piiriin kuin vain joku työpaikka jossa on huono henki tai muuten vaan ikäviä ihmisiä.

• Unohdettu liitto

Sulle: Vätyskö sun miehes o :
      "Kyllä sun miehelläsi oli suurin vastuu siitä, että petti sua. Olisihan hän voinut sanoa naiselle, että ei kiitos. Eipä vaan halunnut sanoa. Miksi ei?"

Etkö osaa lukea? Vai etkö vain yksinkertaisesti ymmärrä lukemaasi?

Enkö NIMENOMAAN kirjoittanut, että syytän miestäni yhtälailla kuin tuota toista naista????? Niin ?? Mitä tämä tarkoittaa? Sitäkö etten pidä miestäni syyllisenä lainkaan. Voi elämän kevät että oot yksinkertainen.

MUTTA: Lasken isoksi miinukseksi tuolle naiselle sen, että HÄN TIESI että mies on naimisissa. Ja SILTI aloitti suhteen. TÄTÄ minä pidän kusipää ihmisen tekosina.

Puolustelkaa ihan miten paljon tahansa mutta kusipäitä on suurin osa noista toisista naisista, välinpitämättömiä omaan napaansa tuijottajia.

Eikö se tekisi pettämisestä hiukan hankalaa miehille jollei näitä jakorasioita olisi niin paljoa?

• miehesi on kusipää

Anteeksi tyhmyyteni ja yksinkertaisuuteni. Mutta kusipäitten kusipäisin tuossa kuviossa on edelleen se sun oma miehesi. Oletko kysynyt häneltä, miksi teki noin? Mikä oli parempaa siinä toisessa naisessa kuin sinussa? Annoit ilmeisesti kaiken anteeksi? Nainenko sen suhteen muka aloitti, väkisin sun miehesi houkutteli sänkyynsä? Tuskin.

Jos nainen tiesi, että miehesi on naimisissa, niin vastuu on tietenkin myös hänellä. En kuitenkaan kusipääksi häntä nimittäisi. Hän on aivan varmasti ihastunut sun mieheesi. Oletko kysynyt, mitä mies lupasi hänelle? Lupasiko erota sinusta? Sitten ei eronnutkaan? Kusipäistä mieheltäsi.

Teet mitä teet avioliittosi suhteen, niin älä syyttele enää yhtään sitä toista naista.

• huoriinko?

Oiskos se pienempi paha, jos miehet kävisi ihan rehellisesti huorissa, kun vierasta tekee mieli? Olisko parempi, että joutuisivat maksamaan siitä? Silläkö se maailma pelastuu, jos naiset pitää jalkansa ristissä ukkomiesten edessä?

Miehet pettää, jos niin tahtovat. Ihan turhaan syyttelet ketään jakorasiaksi.

• Täyttä asiaa!!

Aivan samaa mieltä kanssasi. Naisena ajatellen, ei kusipäisempää naista voi olla kuin tietoisesti salaa käy panemassa ukkomiestä. Siinä samassa sarjassa ja samalla viivalla on pettäjä KUIN MYÖS nainen joka on osallisena pettämisessä! Tunnevammaisia jakorasoita kaikki tyynni!

On todella eri asia jos ei tiedä miehen olevan varattu ja jos tulee kusetetuksi miehen puolelta kuin tietoisena muhinoida varatun kanssa. Nostan hattua naisille, jotka tuntevat oman arvonsa ja osaavat sanoa EI sanan ukkomiehille. Tai, jos mies on valehdellut olevansa vapaa, niin lopettavat suhteen heti, kun selviää, että mies on varattu.

Niin, mikäköhän ero on NAISELLA ja KUSIPÄISELLÄ NAISELLA?! So simple!!

• kakkos luuska taidat
        miehesi on kusipää kirjoitti:

Anteeksi tyhmyyteni ja yksinkertaisuuteni. Mutta kusipäitten kusipäisin tuossa kuviossa on edelleen se sun oma miehesi. Oletko kysynyt häneltä, miksi teki noin? Mikä oli parempaa siinä toisessa naisessa kuin sinussa? Annoit ilmeisesti kaiken anteeksi? Nainenko sen suhteen muka aloitti, väkisin sun miehesi houkutteli sänkyynsä? Tuskin.

Jos nainen tiesi, että miehesi on naimisissa, niin vastuu on tietenkin myös hänellä. En kuitenkaan kusipääksi häntä nimittäisi. Hän on aivan varmasti ihastunut sun mieheesi. Oletko kysynyt, mitä mies lupasi hänelle? Lupasiko erota sinusta? Sitten ei eronnutkaan? Kusipäistä mieheltäsi.

Teet mitä teet avioliittosi suhteen, niin älä syyttele enää yhtään sitä toista naista.

Kysymykset eivät olleet minulle, mutta samassa tilanteessa olleena voin omalta kohdaltani vastata. Vika miehen omien korvainvälissä. Naisessa ei ollut mitään parempaa, ei yllä tasolleni missään kohtaa. (Mies todennut monet kerrat, ihmetteli itse mitä muka naisessa näki) Anteeksi en ole antanut. Nainen aloitti, oli hyvinkin aktiivinen. Väkisin ei sänkyyn vienyt. Tiesi mieheni olevan naimisissa, jopa rakkausliitossa, ei ongelmia kotona. Mies ei luvannut naiselle mitään, ei luvannut erota, ei haukkunut minua. (Olen kysynyt naiselta itse)
        Miksiköhän pidän naista kusipäänä, minäkin? Mikä puolustus on mielestäsi ihastuminen? Sekö oikeuttaa toimimaan kusipäisesti? Eikä ole sinun asiasi, miten paljon syyttelen toista naista.

• 17
        kakkos luuska taidat kirjoitti:

Kysymykset eivät olleet minulle, mutta samassa tilanteessa olleena voin omalta kohdaltani vastata. Vika miehen omien korvainvälissä. Naisessa ei ollut mitään parempaa, ei yllä tasolleni missään kohtaa. (Mies todennut monet kerrat, ihmetteli itse mitä muka naisessa näki) Anteeksi en ole antanut. Nainen aloitti, oli hyvinkin aktiivinen. Väkisin ei sänkyyn vienyt. Tiesi mieheni olevan naimisissa, jopa rakkausliitossa, ei ongelmia kotona. Mies ei luvannut naiselle mitään, ei luvannut erota, ei haukkunut minua. (Olen kysynyt naiselta itse)
        Miksiköhän pidän naista kusipäänä, minäkin? Mikä puolustus on mielestäsi ihastuminen? Sekö oikeuttaa toimimaan kusipäisesti? Eikä ole sinun asiasi, miten paljon syyttelen toista naista.

No just tyypillinen pettäjän selitys. Mitä kakkosessa näki. Ex mieheni selitteli samat .liirum laarumit, näki jotain kun halusi suhteen. eikä se todellakaan ollut toisen naisen vika vaan silloisen mieheni. Uppposihan minuunkin jonkin aikaa hänen tarinat miksei siis toiseen naiseen, me naiset tulimme petetyiksi ja mies oli syyllinen ainoastaan.

• paska jätkä sullaki
        kakkos luuska taidat kirjoitti:

Rakkausliitossa? Ja mies petti. Ja uskoit miehen selityksen, ihmetteli mitä naisessa näki, jotain näki kun piti ihan sisätutkimuksiin päästä myöskin. Toinen ei yllä tasollesi missään kohtaa, jossakin meni ohi kun miehesi pani sitä.
        Jotain merkkejä on pitänyt miehen antaa, että nainen aloitti yrityksen. Ainakin siinä vaiheessa, että nainen jatkoi aktiivisesti.

En ymmärrä meitä naisia, miksi me uskotaan miehen selitykset? Ei voi kuin nauraa ku ei itkeäkään viitsi.

• aloittajana
        paska jätkä sullaki kirjoitti:

Rakkausliitossa? Ja mies petti. Ja uskoit miehen selityksen, ihmetteli mitä naisessa näki, jotain näki kun piti ihan sisätutkimuksiin päästä myöskin. Toinen ei yllä tasollesi missään kohtaa, jossakin meni ohi kun miehesi pani sitä.
        Jotain merkkejä on pitänyt miehen antaa, että nainen aloitti yrityksen. Ainakin siinä vaiheessa, että nainen jatkoi aktiivisesti.

En ymmärrä meitä naisia, miksi me uskotaan miehen selitykset? Ei voi kuin nauraa ku ei itkeäkään viitsi.

Kyse ei ollut seksisuhteesta.

• ihana vapaus

UHRI, voisi kyllä ottaa selville jos on vapailla markkinoilla. Kyllä ne aviomiehet saavat kuulla kotonakin mitä ovat aiheuttaneet, joten ei nyt kukaan ole niin tyhmä että vierittää syyn sille kakkoselle kokonaan, mutta silloin kun kakkonen tietää toisen olevan varattu niin voisihan hän ajatella ettei solidaarisuudesta toista naista kohtaan alkaisi leikkimään tämän roikaleen kanssa. Kyllä uskottomuus jättää IKUISET jäljet avioliittoon joten kyllä se mieskin saa osansa syyttelystä. Kun luottamus menee uskottomuuden takia niin ei se avioliitto tule koskaan enään sellaiseksi kun sitä ennen. Monet jatkavat silti tälläisen miehen kanssa ja antavat anteeksi, vaikka sisimmässään tuntevat inhoa miestä kohtaan, sitä ehkä sanotaan jonkinlaiseksi riippuvaisuudeksi. Minusta sellainen uskoton olio on jollain lailla ymmärtänyt väärin avioliiton merkityksen, tai on niin yksinkertainen ettei kertakaikkiaan käsitä mitä aiheuttaa omalle liitolleen. Ja nämä kakkoset sitten, että ne vain jaksaavatkin, ajatus siitä että piehtaroi jonkun pienten lasten isän kanssa ällöttää. Mutta kukin tavallaan japerimällään moraali periaatteellaan.

• En halua enää

Onko tosiaan pakko olla sellaisen miehen kanssa. Jos mies pettää tulee se sen tekemään aina uudestaan. Sinun kirjoituksessa tuli juuri esille se asia miksi me vaimot kakkosista syyllistä myös teemme. Haluamme pitää sen paskiaisen itsellämme, emmekä tahdo uskoa miehen olevan itse se petollinen joka paneskelee ihan ketä tahansa ja valehtelee kaikille myös kakkosille he ovat monasti uhreja siinä missä mekin. olemme mieheni kakkosen kanssa asioista keskustelleet ja tulleet tähän tulokseen, jos ei hän niin sitten joku muu aina pitää olla joku. Nyt kun olen tämän tajunnut ja lopettanut kakkosen syyttelyn olen todellakin valmis eroamaan, ehkä se askel puuttuu niiltä jotka kakkosia syytätte.

• näinhän se menee

Se mies löytää aivan varmaan seuraa pettämiseen niin halutessaan...Vastuu tekemisistään on meillä ihan jokaisella. Jos sinkkunainen haksahtaa lepertelevään ukkomieheen on se minusta säälittävää, mutta sinkku ei petä puolisoaan!! Se on se ukkomies joka sen tekee yleensä aivan tietentahtoen aivan itse..joten kantakoon seuraukset myös itse, minä lähtisin sellasesta liitosta kyllä lätkimään...joka pettää kerran tekee sen melkovarmaan myös toisen ja kolmannen ja...... itse sinkuna mua ällöttää kun esim.työkaverin mies kehtaa edes tarjota itseään sänkyseuraksi, ei näillä tyypeillä kyllä yläpäässä likku yhtään mikään.

• ap

Jaaritellaan nyt vielä tästä aiheesta, mutta käännetään tilanne toisinpäin. Mitäs jos se onkin vaimo joka pettää ja juoksee vieraissa.
      Ovatkos miehet kovinkin solidaarisia toisilleen..heh...eivätpä taida olla.
      Kaverinkin emäntää on ihan hauska käydä vähän kokeilemassa, eikä siinä paljoa ystävyyssuhteet paina.
      Ja millainen lumppu sitten onkaan se nainen joka lapsistaan ja miehestään piittaamatta juoksee kylillä.
      Varjoon jää se kakkosmies, kaikki keskittyvät vain haukkumaan miten huono äiti, vaimo ym. tämä nainen on.
      Miehille tuntuu edelleenkin olevan sallitumpaa vieraissa käynti kuin naisille. Eikä täälläkään keskusteluissa pahemmin haukuta näitä kakkosmiehiä, heitäkin varmaan jokunen löytyy.
      Kukaan ei puhu että nainen puoliväkisin vikiteltiin vieraan miehen punkkaan vaan koko lysti kaadetaan huoleti tämän syntisen naisen niskaan.
      Ja kuinkas ollakkaan, me naiset olemme varmaan ensimmäisenä nokkimassa miten hirveä lumppu ym. tälläinen nainen on. Se siitä solidaarisuudesta taas.
      Tasan ei käy onnenlahjat mutta yksin kun elää, välttyy kaikelta pahalta. Paitsi yksinäisyydeltä, mutta siihenkin tottuu :D

• wergwerfg

Miksi ihmeessä pitää ajatella kaikista ihmisistä että naisilla ei ole naisia kohtaan naisten välistä solidaarisuutta ja miehillä ei ole miesten kesken miesten välistä solidaarisuutta. Miksei voisi ajatella että onhan sitä solidaarisuutta fiksujen ihmisten välillä ja mielummin kuuluu niihin fiksuihin ihmisiin kuin että alkaa jäljittelelmään niitä ihmisiä joilla tuota solidaarisuutta ei ole.

Ja se on edelleenkin sun subjektiivinen näkemys että naiset ne vaan tappelee ja miehille on jotenkin sallittua tollainen touhu enemmän kuin naisille. Ei se niin ole fiksuilla ihmisillä. On varmaan paljon aviomiehiä jotka käy vetämässä turpaan sitä kakkosmiestä ja sit on niitä jotka ei vedä mutta siitä huolimatta pitää sitä kakkosmiestä aika kusipäänä kun tietoisesti sellaiseen kuvioon lähtee.

Miksi ihmeessä tässä pitää lähtökohtaisesti olla jokin sukupuolijaottelu miesten naisten kesken. K usipää toiminta on k usipää toimintaa huolimatta onmko mies, nainen, ykkönen, kakkonen, kolmonen nelonen vitonen tai what ever. Kyllä fiksut ihmiset tajuaa millainen toiminta loukkaa tai voi loukata viattomia osapuolia eikä fiksut ihmiset lähde sellaista toimintaa oikeuttamaan tai puolustamaan tai ylipäätään lähde sellaiseen toimintaan.

Virheitä sattuu kaikille. Näillä palstoilla vaan ärsyttää sellainen tietoinen toiminta jolle vielä haetaan oikeutusta.

• ap

Nimenomaan en hae oikeutusta tälläiselle toiminnalle. Olen itse kärsinyt tarpeeksi eikä minulta heru armoa kummallekkaan sukupuolelle joka toimii väärin.
      Tarkoitukseni oli esittää mielipide siitä että sitoutunut ihminen vastaa tekemisistään, oli sitten nainen tai mies.
      Ajatusmaailmani sotii sitä vastaan että joku "vietellään" ja syypää on tuo viettelijä.
      Niin usein vaan saa lukea näistä pahoista kakkosista että tuntuu väärältä unohtaa se todellinen teon tekijä.
      Ei pidä mennä naimisiin jos ei pysty pitämään housujaan/hamettaan jalassa vaikka kuinka vikiteltäisiin.
      Totta on että virheitä sattuu, jotkut jopa niistä selviävät, puhun kuitenkin nyt enemmän ns. tapapettäjistä joille virheet ovat melkeimpä arkipäivää.
      Sellaiset ihmiset loukkaavat ja haavoittavat sekä niitä ykkösiä että kakkosia ja väitänpä että täysin tietoisesti.
      Ja mitä sitten on se fiksuus, se ei ainakaan liity koulutustasoon tms. Mielestäni se on lähinnä empatiaa ja toisen ihmisen huomioon ottamista ja ennen kaikkea vastuuntuntoa.

• erg34r5tg

Ei ole edes näissä keskusteluissa kyse siitä että kakkonen jotenkin "viettelisi" miehen/naisen. Kyse on siitä että siinä vaiheessa kun kakkonen saa tietää että kohde on varattu, hänen kanssaan ollaan siitä huolimatta että ollaan tietoisia siitä että asia aviopuolisolta salataan. Kukaan ei ole kakkosia haukkuessaan mitenkään väittänyt etteikö pettäjä olisi itse vastuussa tekemisistään ja että ainoastaan kakkosia syytetään. Siitä huolimatta minusta on erittäin varteenotettava kysymys että mitä kakkosen päässä liikkuu kun hän tietää että asia täytyy salata aviopuolisolta. Eikö mitkään kellot soi. Siinä ei arvosteta itseään eikä sitä aviopuolisoa. Täällä on kakkoset kerta toisensa jälkeen kertoneet että heitä ei kiinnosta pätkääkään sen tietämättömän aviopuolison tunteet. Että petturi saa tehdä mitä haluaa ja että heidän tehtävä ei ole toimia petturin moraalinvartijana. Kukaan ei ole sitä ehdottanutkaan. Ainoastaan on ehdotettu että he toimisivat oman itsensä moraalinvartijana.

Minä nimenomaisesti haluan korostaa sitä että JOKAINEN on vastuussa omista tekemisistään, myös kakkonen tuon petturin lisäksi. Ja en myöskään tajua miksi jollekkin kakkoselle on niin kauhean tärkeää tietää että miksi ihmeessä "vaimo roikkuu petturissa". Miksi ylipäätään kakkonen roikkuu tilanteessa jossa sellaista tarvitsee miettiä. En vaan tajua..... Ei tosiaan kuulosta miltään vuosisadan rakkaustarinalta kun keskustelupalstoilla ihmetellään että "höh, mies roikkoo pahassa vaimossa eikä vaimo arvosta itseään sen verran että antaisi miehen mennä". Miksei kakkoset arvosta itse itseään sen verran että eivät lähtökohtaisesti hankkiutuisi sellaiseen tilanteeseen.

• Eräs kakkonen

Ei millään pahalla, mutta onko nämä petetyt vaimot niin epätoivoisia, että he pyytävät solidaarisuutta toisilta naisilta, jotta heidän omat miehet eivät pettäisi?

Kyllä olen sitä mieltä, että jos mies ei osaa sanoa ei houkutusten ääressä, niin sitä ei pitele mitään. Ei toisten naisten solidaarisuus eikä mikään muu.

Jotenkin kuulostaa tosi epätoivoiselta.

• mkjijui

Moraalin perään kysellään, mutta ethän sinä sellaisesta mitään ymmärrä. Epätoivoiset kakkoset ne roikuvat ukkomiehissä, kun vapaat ei tuollaisia huoli. Se siittä sinun epätoivostasi.

• sori vaimot!
        mkjijui kirjoitti:

Moraalin perään kysellään, mutta ethän sinä sellaisesta mitään ymmärrä. Epätoivoiset kakkoset ne roikuvat ukkomiehissä, kun vapaat ei tuollaisia huoli. Se siittä sinun epätoivostasi.

Yhdyn kyllä erään kakkosen kirjoitukseen. Ei kukaan vieras ihminen ole pakotettu olemaan kenenkään moraalinvartija. Jos ei ukkonne sitä tajua ihan itse, ettei ole sopivaa paneksia missä vaan niin voi voi. Ei voi mitään.

Kakkoset ei miehessä roiku. Tuleeko sullekin yllätyksenä, kun kerron, että kyllä se ukkomies on itse se, joka soittaa, viestittää, tulee käymään, vie ulos tanssimaan tai retkelle yms.? Ei. Säkin vaan luulet, että kakkonen se roikkuja on. Jos ukkosi petti sua, niin pyydä häntä katsomaan peiliin. Sieltä löytyy yleensä se syyllinen.

Minä taidankin jatkaa ukkomiehen patjana olemista vaikka välillä en siihen antautunutkaan. Kohta saattaa miehen puhelimeen tekstari tulla, että panettaa, pääsetkö tulemaan. Saattepa te ihanat vaimot kohteen, ketä haukkua. Kun ette uskalla kohdata sitä tosiasiaa, että oma miehenne se paska on.

Joo, olen ollut vaimo itsekkin. Ansiokkaasti hommani hoidin. Mies kävi vieraissa, paska mikä paska. Koskaan en syyttänyt toista naista.

• -ystävänystävä-

Juuri samaa mieltä.

Sohaisenpa vielä herhiläispesää ottamalla esiin sen seikan, joka ajaa ihmisiä pettämään: läheisyyden ja seksin puute omassa parisuhteessa.
        Olisiko syytä välillä katsoa peiliin ja kysyä, että otanko huomioon toisen tarpeet? Parisuhteessa kun aniharvoin puoliskoilla yhtä vahvat libidot - ja kun toinen haluaa oman kumppaninsa läheisyyttä, mutta toinen kääntää jatkuvasti selkänsä vetoamalla siihen, ettei ole pakko, kun ei vaan huvita - on soosi valmis. Seksin ja läheisyyden "sopivan" määrän määrittelee se vähempään tyytyväinen osapuoli. Vahvat ihmiset pysyvät uskollisina ja suuntaavat ajatuksensa muuhun kuin seksiin, jollei sitä kotona ole tarjolla - mutta kun ihminen ei ole vahva ja joskus jopa epävarma kelpaamisestaan omalle puolisolle sellaisena kuin hän on, hän hakee kaipaamansa muualta. Usein seksistä vähemmän kiinnostuneet, petetyiksi tulleet naiset tuhahtelevat, ettei miehen kanssa mitään voinut tehdä, kun on niin kehno sängyssä ja haki vain omaa tyydytystään. Mutta miten mies voi tietää olevansa kehno, kun alusta saakka on menty samaan malliin ja vaimo ei ole koskaan sanallakaan vihjannut, että jää kylmäksi, puhumattakaan että olisi ehdottanut jotain itseään miellyttävää ?

Ystäväni erosi hiljattain pitkästä liitosta uskottomuuden vuoksi. Mies oli liitossa se paljon seksuaalisempi osapuoli ja päätyi pettämään saman naisen kanssa pidemmän aikaa. Tietysti asia oli paha pala ystävälleni, mutta nyt kun on saanut etäisyyttä asiaan, totesi tässä iltaa istuessamme, että eipä hänkään kokonaan syytön voi sanoa pettämiseen olevansa. Että olisi voinut miehen mieliksi edes yrittää välillä virittäytyä "sille mielelle", kun mies kuitenkin teki paljonkin asioita puolisoa ilahduttakseen. Jatkoi vielä, että totta kai hän kokee pohjimmiltaan olevansa syytön pettämiseen - muttei kuitenkaan täysin vailla vastuusta siihen johtaneissa vaiheissa.

• Oisko näin?
        sori vaimot! kirjoitti:

Yhdyn kyllä erään kakkosen kirjoitukseen. Ei kukaan vieras ihminen ole pakotettu olemaan kenenkään moraalinvartija. Jos ei ukkonne sitä tajua ihan itse, ettei ole sopivaa paneksia missä vaan niin voi voi. Ei voi mitään.

Kakkoset ei miehessä roiku. Tuleeko sullekin yllätyksenä, kun kerron, että kyllä se ukkomies on itse se, joka soittaa, viestittää, tulee käymään, vie ulos tanssimaan tai retkelle yms.? Ei. Säkin vaan luulet, että kakkonen se roikkuja on. Jos ukkosi petti sua, niin pyydä häntä katsomaan peiliin. Sieltä löytyy yleensä se syyllinen.

Minä taidankin jatkaa ukkomiehen patjana olemista vaikka välillä en siihen antautunutkaan. Kohta saattaa miehen puhelimeen tekstari tulla, että panettaa, pääsetkö tulemaan. Saattepa te ihanat vaimot kohteen, ketä haukkua. Kun ette uskalla kohdata sitä tosiasiaa, että oma miehenne se paska on.

Joo, olen ollut vaimo itsekkin. Ansiokkaasti hommani hoidin. Mies kävi vieraissa, paska mikä paska. Koskaan en syyttänyt toista naista.

minä ihmettelen vain sitä myös sinunkin kohdallasi että mitä ihmeen vetovoimaa tunnette vaimoaan pettävää ukkomiestä kohtaan? Eihän sellainen mies voi olla seksuaalisesti puoleensa vetävä? Luuseri joka hakee lohtua vieraasta naisesta ja luuseri joka ilmeisesti ei osaa hoitaa kotiasioitaan tai pitää omaa vaimoaan halukkaana? Mies jonka vaimo on tyytyväinen, halukas ja onnellinen on paljon seksikkäämpi tapaus tai sinkkumies jonka kanssa voi irrotella ilman että kumpaakaan painaa syyllisyys. Sinulla on valinnanvaraa ymmärtääkseni?
        Jotenkin oletan että suurempi juttu kakkosille on se tunne että on jotakin toista naista halutumpi tärkeämpi kuin se itse mies siinä. Kakkosen itsearvostus on kiinni tästä eli riippuvainen enemmän sen vaimon olemassaolosta kuin miehen.
        Vapaa mies ei anna sitä tunnetta. Jos kakkonen itse arvostaisi itseään ja tietäisi olevansa hyvä, haluttu ja ihana ihminen hänen ei tarvitsisi olla kakkonen.

• ei fiksua
        Oisko näin? kirjoitti:

minä ihmettelen vain sitä myös sinunkin kohdallasi että mitä ihmeen vetovoimaa tunnette vaimoaan pettävää ukkomiestä kohtaan? Eihän sellainen mies voi olla seksuaalisesti puoleensa vetävä? Luuseri joka hakee lohtua vieraasta naisesta ja luuseri joka ilmeisesti ei osaa hoitaa kotiasioitaan tai pitää omaa vaimoaan halukkaana? Mies jonka vaimo on tyytyväinen, halukas ja onnellinen on paljon seksikkäämpi tapaus tai sinkkumies jonka kanssa voi irrotella ilman että kumpaakaan painaa syyllisyys. Sinulla on valinnanvaraa ymmärtääkseni?
        Jotenkin oletan että suurempi juttu kakkosille on se tunne että on jotakin toista naista halutumpi tärkeämpi kuin se itse mies siinä. Kakkosen itsearvostus on kiinni tästä eli riippuvainen enemmän sen vaimon olemassaolosta kuin miehen.
        Vapaa mies ei anna sitä tunnetta. Jos kakkonen itse arvostaisi itseään ja tietäisi olevansa hyvä, haluttu ja ihana ihminen hänen ei tarvitsisi olla kakkonen.

Ei ois ainakaan täällä noin. Minäkin vietin 15 vuotta yksin elämääni, ei ollut miehistä pulaa mutta kukaan vaan ei kiinnostanut pätkääkään. Kunnes yllättäen kohtasin kiinnosstavan miehen joka kolahti, vapaa kertoi olevansa. Kemiat natsasi ekan kerran kohdalleen. Totuus tuli julki että onkin vaimo. Soitin vaimolle kertoakseni mitä miehensä puuhailee ja pyysin anteeksi kun en todellakaan ollut tietoinen hänestä. Mutta sainkin haukut niskaani ja minua syytti valehtelusta, mokomaa luuskaa. Hyvää hyvyyttäni olin ajatellut kertoa jotta tietäisi hän miehensä puuhat. Siitäpä päätin minä näyttää että kyllä se totta vaan on enkä suinkaan lopettanut suhdetta vaan aloitin minäkin pelin, olin niin ihastunutta ja onnellista ja kehuin ja mairittelin miestä. Lopulta se vaimo uskoi sen miehen pettävän kun kiinni jäi. Ei kovin kehuttavaa käytöstä minulta mutta mitäs ärsytti loukattua sisintäni.

• ________
        -ystävänystävä- kirjoitti:

Juuri samaa mieltä.

Sohaisenpa vielä herhiläispesää ottamalla esiin sen seikan, joka ajaa ihmisiä pettämään: läheisyyden ja seksin puute omassa parisuhteessa.
        Olisiko syytä välillä katsoa peiliin ja kysyä, että otanko huomioon toisen tarpeet? Parisuhteessa kun aniharvoin puoliskoilla yhtä vahvat libidot - ja kun toinen haluaa oman kumppaninsa läheisyyttä, mutta toinen kääntää jatkuvasti selkänsä vetoamalla siihen, ettei ole pakko, kun ei vaan huvita - on soosi valmis. Seksin ja läheisyyden "sopivan" määrän määrittelee se vähempään tyytyväinen osapuoli. Vahvat ihmiset pysyvät uskollisina ja suuntaavat ajatuksensa muuhun kuin seksiin, jollei sitä kotona ole tarjolla - mutta kun ihminen ei ole vahva ja joskus jopa epävarma kelpaamisestaan omalle puolisolle sellaisena kuin hän on, hän hakee kaipaamansa muualta. Usein seksistä vähemmän kiinnostuneet, petetyiksi tulleet naiset tuhahtelevat, ettei miehen kanssa mitään voinut tehdä, kun on niin kehno sängyssä ja haki vain omaa tyydytystään. Mutta miten mies voi tietää olevansa kehno, kun alusta saakka on menty samaan malliin ja vaimo ei ole koskaan sanallakaan vihjannut, että jää kylmäksi, puhumattakaan että olisi ehdottanut jotain itseään miellyttävää ?

Ystäväni erosi hiljattain pitkästä liitosta uskottomuuden vuoksi. Mies oli liitossa se paljon seksuaalisempi osapuoli ja päätyi pettämään saman naisen kanssa pidemmän aikaa. Tietysti asia oli paha pala ystävälleni, mutta nyt kun on saanut etäisyyttä asiaan, totesi tässä iltaa istuessamme, että eipä hänkään kokonaan syytön voi sanoa pettämiseen olevansa. Että olisi voinut miehen mieliksi edes yrittää välillä virittäytyä "sille mielelle", kun mies kuitenkin teki paljonkin asioita puolisoa ilahduttakseen. Jatkoi vielä, että totta kai hän kokee pohjimmiltaan olevansa syytön pettämiseen - muttei kuitenkaan täysin vailla vastuusta siihen johtaneissa vaiheissa.

Meillä oli kyllä mieheni kanssa läheisyyttä ja seksiä. Ja jos ei ole toiseen tyytyväinen se pitäisi ilmaista jotenkin muuten kuin hakeutumalla jonkun muun syliin. Ja jos pariskunnalla on pieniä lapsia niin kyllä se pitää ymmärtää jos toinen ei aina jaksa olla niin kamalan aktiivinen seksin suhteen. Jokainen normaali aikuinen tietää ettei aina jaksa. Se ei voi olla syy lähteä pettämään. Pitkissä suhteissa on aina välillä aikoja jolloin kaikki ei ole niin kovin ihanaa ja auvoista. Aikuinen ihminen kestää sen ettei ole jatkuvasti huomion kohteena. Jos tuntee itsensä täysin hylätyksi niin sitten täytyy kertoa se toiselle ja vaikkapa erota. En tiedä yhtään suhdetta jossa on petetty ja olisin sitä mieltä että se olisi ollut jotenkin oikeutettua ja petetyn syy. Pettäjä tekee aina itse sen valinnan. Hän on se, joka lähtee tietoisesti loukkaamaan toista ihmistä ja mahdollisesti aiheuttaa phaa mieltä myös sille kolmannelle osapuolelle.

• 19+10

Niinpä. Ihan sama kuinka paljon kakkoset puolustavat itseään ja tekemisiään, jolleivät ole täysin idiootteja, ymmärtävät kyllä syvällä sisimmässään tekevänsä väärin. Väärin siis, jos heillä nyt mitään arvoja elämässään edes on.

Mä olen edelleen sitä mieltä, että kusipäitä ja jakorasioita ovat. Itse en koskaan alentuisi tuollaiseen. Olen osannut aina sanoa ei.

Kirjoitukseni tarkoitus ei niinkään ollut puolustaa näitä varattuja miehiä vaan ottaa esille näiden toisten naisten osuus tässä. Ja jotkut kehtaavat väittää että he ovat ihan syyttömiä. Paskanmarjat. Ette usko itsekään kirjoituksianne. Hah.

• yikoiupöiuö

No kuule jos mitä, niin toisten naisten osuus tällä palstalla on ilman "esille ottamistasikin" käyty läpi kerta toisensa jälkeen. Selväksi on käynyt, tunteettomia munahaukkoja.
        Mies on uhri, joka muutaman krokotiilinkyyneleen vuodatettuaan upottaa kaiken "rakkautensa" vaimoon kuin kuuman veitsen voihin. Kakkonen on "en voi ymmärtää, mikä minuun meni ja mitä siinä luuskassa näin"-kamaa ja vaimo enkeli, kun ymmärtää miestä... Ja sama jatkuu, jatkuu ja jatkuu ilman, että vaimo näkee miehen paskamaisuuden läpi.

• dorisD--

Olenpa minäkin jokusen kerran baareissa istuskellut tai seisoskellut. Kertaakaan ei ole yksikään mies lähestynyt minua, ei ystäviäni/tuttaviani tilityksellä "vaimoni ei ymmärrä minua". Onneksi, sillä se ei todellakaan ole iskurepliikeistä maailman paras :D.

Joskus kyllä olen mennyt baariin ystäväni kanssa puhumaan niitä näitä ja pitämään iltaa, seuraamme on ängennyt tuntematon mies. Hänellä on ollut ongelmana joko a) avioero b) vaimo on lähtenyt ja hän on silminnähden kauhuissaan/ahdistunut/masentunut/vittuuntunut. Olemme ystäväni kanssa aina kilpaa keksineet lohduttavia sanoa, mutta ennenkaikkea käytännön näkökulmia ja ratkaisuja, joilla olemme tukeneet miestä vaikeassa tilanteessa. Olemme saaneet tästä sydämellistä kiitosta.

Olen monesti toiminut baaripsykologina yksinkin. Silloin aiheena ovat olleet tutun avioeron lisäksi elatusriidat, läheisen kuolema, sairaudet ml seksiongelmat, konkurssi, työttömyys,...

Minusta onkin hullua, kun täällä kuvitellaan miesten haluavan vain seksiä. Että miehen ihmisarvo riippuu siitä hakeeko hän sitä muualtakin kuin kotoa.

Älkää laittako miestänne (naistanne) piinapenkkiin vaan Leelian lepotuoliin ja antakaa miehen (naisen) kertoa mitä hänellä on sydämellä, arvostelematta. Oikeastaan suurempaa rakkautta ei ole kuin se, että pystyy vastaanottamaan ja keskustelemaan asioista toista arvostelematta.

• Uusi onni kestää?

Olen myös pettetty. Mutta, liitossamme ei ollut seksin puutetta, ei riitoja eikä muitakaan ongelmia, ei rahavaikeuksiakaan.
      Mutta silti puolisoni petti, oli vaan sen verran sinnikäs tuo kakkonen. Enkeli tietenkin mielestänne. Pah.
      En syytä häntä yksin siitä että tuli välimme, mieheni yhtälailla osallinen. En voi käsittää enkä hyväksyä, etteikö hänellä mitää roolia tässä olisi ollut.
      Todella lapsellista väittää sellaista. Tiedän että halveksin tuollaisia ihmisiä, olkoon sitten mies tai nainen, joka ei kunnioita ketään, ei näköjään myöskään itseään.
      Oksettaa kun ajatteleekin.
      Muuten, oletteko koskaan ajatelleet, että pettäminen ei aina sisällä seksiä lainkaan, vaan sen, että se aika, joka on ennen vietetty puolison kanssa, vietetäänkin sitten sen toisen vaihtoehdon kanssa. Olisin antanut mieheni mennä tuon toisen kanssa, lopullisesti. Mutta syystä tai toisesta hän ei sitä halunnut. Sanoi, ettei se ihminen ole sellainen, jonka kanssa tahtoisi elämänsä jakaa. Eron tahdoin silti. He eivät jatkaneet. Tuo nainen yritti ja yritti, mutta mieheni ei häntä tahtonut enää.
      Ei se kakkonen aina ole se parempi vaihtoehto verraten vaimoon. On se niin paljon tyhjempi vaihtoehto, mutta usein, valitettavan usein, miehet tajuavat sen vasta kun on liian myöhäistä.

• 2828

Minä puolestani pyydän vaimoilta solidaarisuuden nimissä, että he pitäisivät parempaa huolta miehistään (ei seksin pihtaamista, mies on muutakin kuin kävelevä pankkiautomaatti jne.).

Tämä siksi, että vapaana naisena en halua, että ukkomiehet ovat kimpussa työpaikalla, ravintoloissa, harrastuksissa jne.

• Petetty myös

En minäkään tajua, että kakkonen päästetään vastuusta, ihan kuin hän ei olisi mitään väärää ja loukkaavaa tehnyt. Toki pettäjä on se "pääsyyllinen", mutta kyllä kakkonen ole tässä asiassa ole mikään puhdas pulmunen.

Omassa tapauksessani kakkosnainen tunsi sekä minut että mieheni ja tiesi kuitenkin meistä sen verran että emme vietä mitään kulissielämää, vaan meillä on läheiset välit ja vietetään paljon aikaa yhdessä. Siltikin kakkosen oli pakko tyrkyttää itseään ja pommittaa viestein ja rivoin kuvin tms. Jossain vaiheessa sitten mieheni sortui. Kai se oli sitten niin kutkuttavaa kun itseään huomattavasti nuorempi nainen ihailee ja tyrkyttää itseään. Samaan aikaan tuo kakkosnainen yritti myös kaveerata kovasti minun kanssani. Lähetteli viestejä ja oli mielin kielin. Sairasta käytöstä. Ja kun käry kävi ja hänet jätettiin, niin siitä alkoi sitten melkein vuoden kestävä episodi, jossa kakkonen paljastui melko pimeäksi tapaukseksi. Ensin yritti kovasti viekoitella miestäni, mutta sitten kun ei onnistunut, niin sitten alkoi haukkuma- ja uhkausviestien lähettely miehelleni sekä myös minulle. Niin eikä mieheni ollut mitään lupauksia hänelle antanut ja alusta asti sanonut, että ei ole minua jättämässä. Tämän olen kuullut myös kakkosen suusta, hän on muistanut lällättää, että huvin päiten vaan miestäni pani. Tosin sitten käytös on paljastanut kyllä ihan jotain muuta.

• 9787
        Petetty myös kirjoitti:

En minäkään tajua, että kakkonen päästetään vastuusta, ihan kuin hän ei olisi mitään väärää ja loukkaavaa tehnyt. Toki pettäjä on se "pääsyyllinen", mutta kyllä kakkonen ole tässä asiassa ole mikään puhdas pulmunen.

Omassa tapauksessani kakkosnainen tunsi sekä minut että mieheni ja tiesi kuitenkin meistä sen verran että emme vietä mitään kulissielämää, vaan meillä on läheiset välit ja vietetään paljon aikaa yhdessä. Siltikin kakkosen oli pakko tyrkyttää itseään ja pommittaa viestein ja rivoin kuvin tms. Jossain vaiheessa sitten mieheni sortui. Kai se oli sitten niin kutkuttavaa kun itseään huomattavasti nuorempi nainen ihailee ja tyrkyttää itseään. Samaan aikaan tuo kakkosnainen yritti myös kaveerata kovasti minun kanssani. Lähetteli viestejä ja oli mielin kielin. Sairasta käytöstä. Ja kun käry kävi ja hänet jätettiin, niin siitä alkoi sitten melkein vuoden kestävä episodi, jossa kakkonen paljastui melko pimeäksi tapaukseksi. Ensin yritti kovasti viekoitella miestäni, mutta sitten kun ei onnistunut, niin sitten alkoi haukkuma- ja uhkausviestien lähettely miehelleni sekä myös minulle. Niin eikä mieheni ollut mitään lupauksia hänelle antanut ja alusta asti sanonut, että ei ole minua jättämässä. Tämän olen kuullut myös kakkosen suusta, hän on muistanut lällättää, että huvin päiten vaan miestäni pani. Tosin sitten käytös on paljastanut kyllä ihan jotain muuta.

Haluaisin kuulla tästä tarinasta myös sen kakkosen kertomuksen ja myöskin pettäjämiehen rehellisen totuuden. Nämä vaimojen tarinat on vaan aika uskomattomia, ja mitä valheita he uskovat ssinä vaiheessa jun käry on käynyt.

• Petetty myös
        9787 kirjoitti:

Haluaisin kuulla tästä tarinasta myös sen kakkosen kertomuksen ja myöskin pettäjämiehen rehellisen totuuden. Nämä vaimojen tarinat on vaan aika uskomattomia, ja mitä valheita he uskovat ssinä vaiheessa jun käry on käynyt.

Niin minäkin olisin halunnut kuulla kakkosen kertomuksen, mutta ei sillä ollut kanttia keskustella kanssasi. Ei pystynyt muuhun kun lähettelemään ilkeitä viestejä minulle ja miehelleni. Olen nähnyt myös miehelleni lähetetyt viestit ja pidimme molemmat kaikki viestit tallella siltä varalta, että joudumme tekemään häirinnästä jutun poliisille.

Ja se tarina jonka mieheni on kertonut on todella ällöttävä eikä suinkaan mairitteleva häntä kohtaan. Uskon, että se on hyvin lähellä "totuutta", sillä tuo tarina ei tosiaankaan tuo mitään pisteitä miehelleni ja hänen toiminnalleen. Pisteitä hän saa lähinnä siitä, että on uskaltanut tuon ruman tarinan kertoa. Syyn pettämisestä hän on ottanut itselleen, vaikkakin on todennut, että kakkonen on häntä pommittanut melko ahkerasti. Ja kyllähän se sitten nähtiinkin käryn käytyä, kun vonkausviestiä pukkasi jonkin aikaa kunnes sitten kakkonen hermostui, kun sen vonkaukset eivät enää toimi ja viestit muuttuivat vihaisiksi. Kai sitä otti päähän kun emme eronneet.

• niimpä tietenkin
        Petetty myös kirjoitti:

Niin minäkin olisin halunnut kuulla kakkosen kertomuksen, mutta ei sillä ollut kanttia keskustella kanssasi. Ei pystynyt muuhun kun lähettelemään ilkeitä viestejä minulle ja miehelleni. Olen nähnyt myös miehelleni lähetetyt viestit ja pidimme molemmat kaikki viestit tallella siltä varalta, että joudumme tekemään häirinnästä jutun poliisille.

Ja se tarina jonka mieheni on kertonut on todella ällöttävä eikä suinkaan mairitteleva häntä kohtaan. Uskon, että se on hyvin lähellä "totuutta", sillä tuo tarina ei tosiaankaan tuo mitään pisteitä miehelleni ja hänen toiminnalleen. Pisteitä hän saa lähinnä siitä, että on uskaltanut tuon ruman tarinan kertoa. Syyn pettämisestä hän on ottanut itselleen, vaikkakin on todennut, että kakkonen on häntä pommittanut melko ahkerasti. Ja kyllähän se sitten nähtiinkin käryn käytyä, kun vonkausviestiä pukkasi jonkin aikaa kunnes sitten kakkonen hermostui, kun sen vonkaukset eivät enää toimi ja viestit muuttuivat vihaisiksi. Kai sitä otti päähän kun emme eronneet.

Sä olet mennyt tuohon halpaan, että väkisin kakkonen miehesi vietteli. Jännä juttu, aina ne osaa selittää mustan valkoiseksi, nuo pettävät miehet. Ootko koskaan ajatellut, ettei se kakkonen ihan aiheetta miestäsi ole lähestynyt? Hienoa, jos mies on tekonsa myöntänyt. En kuitenkaan millään jaksa uskoa, että kakkonen olisi ollut se aktiivisempi osapuoli. Oletko kysynyt mieheltäsi, mikä naisessa veti puoleensa? Itse aloittanut ja sitten tekemässä juttua häirinnästä poliisille. Mua naurattaa, sori vaan.

• erge4
        niimpä tietenkin kirjoitti:

Sä olet mennyt tuohon halpaan, että väkisin kakkonen miehesi vietteli. Jännä juttu, aina ne osaa selittää mustan valkoiseksi, nuo pettävät miehet. Ootko koskaan ajatellut, ettei se kakkonen ihan aiheetta miestäsi ole lähestynyt? Hienoa, jos mies on tekonsa myöntänyt. En kuitenkaan millään jaksa uskoa, että kakkonen olisi ollut se aktiivisempi osapuoli. Oletko kysynyt mieheltäsi, mikä naisessa veti puoleensa? Itse aloittanut ja sitten tekemässä juttua häirinnästä poliisille. Mua naurattaa, sori vaan.

Sinä tyhmä kakkonen tartut epäolennaiseen. Mitä väliä on sillä kuka ketäkin lähestyy tai kuka on aktiivinen, olennaista on se toimiiko niin että toiminta voi loukata viattomia osapuolia. Joo, joo tiedetään, teidän kaltaisille ei merkkaa vähääkään miltä vaimosta tai lapsista tuntuu, se on tullut harvinaisen selväksi, että mies saa panna ketä haluaa, mies saa päättää.... plaa plaa.....

Mutta kun se just pointti on, kuka haluaa sellaista, kuka haluaa varatun miehen? Sellaiset jotka ei välitä siitä loukkaako toiminta muita, sellaiset jotka ajattevat "mikä ihmeen naisten välinen solidaarisuus"..... jne...... se vaan on niin että ei pätkääkään tee mieli varatun kanssa olla, ei ole koskaan tehny mieli.... sen verran likaiseksi ja kusipäiseksi tuntisin itseni sen jälkeen.

Mutta turha näitä asioita on selittää näille, täällä on varmaan samat kakkoset päivästä toiseen selittämässä samoja juttuja "syyttäkää sitä miestä eikä mua", ihan kuin miestä ei syytettäisi, ja että "mä saan tehdä mitä haluaa ja mies saa tehdä mitä haluaa ja kaikki saa tehdä mitä haluaa, eikä tartte välittää muitten tunteista, ei tartte välittää siitä salataanko asia vaimolta...."

En tajua mitä mä teen täällä selittämässä näille vähä-älyisille, näillä palstoilla olo on ainakin mulle selventänyt sen että tällaisiakin ihmisiä on olemassa, turha kuvitella että kaikki ihmiset olisivat jotenkin lämpimiä, hyväsydämisiä ihmisiä jotka eivät halua loukata sellaisia ihmisiä jotka eivät ole mitään pahaa tehnyt asianomaiselle.

• Petetty myös
        niimpä tietenkin kirjoitti:

En ole koskaan sanonut, että kakkonen on vietellyt väkisin mieheni. Kakkonen on kyllä ollut aktiivinen ja tyrkyttänyt itseään monin tavoin, mutta kyllä ilman muuta miehellani on asiassa oma osuutensa.

Kuten olen jo maininnut, että tunnen tämän kakkosen ja tiedän, että on jonkin verran epätoivoinen tapaus. On paneskellut ympäriinsä, mutta kukaan ei kuitenkaan ole halunnut seurustella hänen kanssaan kuten hän olisi halunnut. Nämä jutut eivät siis ole mieheni kertomia, vaan olen ne kuullut ihan muulta taholta. Olen itseasiassa vähän säälinyt tätä naista kun hän on nuoresta iästään huolimatta melko epäviehättävä. Ehkä tästä sitten tuo huono itsetunto, epätoivo ja tyrkyttäminen johtuu. Eikä hän ole tyrkyttänyt itseään vain miehelleni, vaan on siis tyrkyttänyt itseään myös minulle kaveriksi. Ja käryn käytyä kakkonen yritti vielä tunkea itseään minun fb-kaveriksi ja suuttui oikein kun en hyväksynyt.

Olen tosiaankin kysynyt mieheltäni, että mitkä olivat motiivit hänen tekoonsa. Hänen omien sanojensa mukaan halusi kokeilla ns. huorahtavaa naista ja kiinnostui naisen lähettämistä rivoista viesteistä ja kuvista. Likaisen fantasian toteutus siis. Itse uskon, että asiaan vaikuttaa myös jonkinasteinen ikäkriisi, halua kokeilla vielä kerran nuorempaa. En vaan olisi uskonut, että mieheni sekaantuu rumaan naiseen. Olisin kuvitellut, että kakkonen olisi ollut joku ihan todella vastustamattoman ihana. Niin ja joku täyspäinen tosiaan.

Minä olin muuten se, joka mahdollisesti olisi tehnyt jutun poliisille ja käskin mieheni pitää viestit tallella siltä varalta, että poliisia tosiaankin tarvitaan.

• mkiojhugyytfgtrft
        erge4 kirjoitti:

Sinä tyhmä kakkonen tartut epäolennaiseen. Mitä väliä on sillä kuka ketäkin lähestyy tai kuka on aktiivinen, olennaista on se toimiiko niin että toiminta voi loukata viattomia osapuolia. Joo, joo tiedetään, teidän kaltaisille ei merkkaa vähääkään miltä vaimosta tai lapsista tuntuu, se on tullut harvinaisen selväksi, että mies saa panna ketä haluaa, mies saa päättää.... plaa plaa.....

Mutta kun se just pointti on, kuka haluaa sellaista, kuka haluaa varatun miehen? Sellaiset jotka ei välitä siitä loukkaako toiminta muita, sellaiset jotka ajattevat "mikä ihmeen naisten välinen solidaarisuus"..... jne...... se vaan on niin että ei pätkääkään tee mieli varatun kanssa olla, ei ole koskaan tehny mieli.... sen verran likaiseksi ja kusipäiseksi tuntisin itseni sen jälkeen.

Mutta turha näitä asioita on selittää näille, täällä on varmaan samat kakkoset päivästä toiseen selittämässä samoja juttuja "syyttäkää sitä miestä eikä mua", ihan kuin miestä ei syytettäisi, ja että "mä saan tehdä mitä haluaa ja mies saa tehdä mitä haluaa ja kaikki saa tehdä mitä haluaa, eikä tartte välittää muitten tunteista, ei tartte välittää siitä salataanko asia vaimolta...."

En tajua mitä mä teen täällä selittämässä näille vähä-älyisille, näillä palstoilla olo on ainakin mulle selventänyt sen että tällaisiakin ihmisiä on olemassa, turha kuvitella että kaikki ihmiset olisivat jotenkin lämpimiä, hyväsydämisiä ihmisiä jotka eivät halua loukata sellaisia ihmisiä jotka eivät ole mitään pahaa tehnyt asianomaiselle.

Olet niin asian ytimessä:) Kiitos, että pidät jotain tasoa. Onhan se niin, että jos ne kakkoset olisivat fiksuja, ne eivät alentuisi salaiseksi panopatjaksi. Niin yksinkertaista, mutta kun ne ei sitä edes ymmärrä. Miten niiltä tunnevammasilta voisi muuta odottaa. Mistä niitä kakkoskusipäitä riittää...

• uuihhi
        mkiojhugyytfgtrft kirjoitti:

Olet niin asian ytimessä:) Kiitos, että pidät jotain tasoa. Onhan se niin, että jos ne kakkoset olisivat fiksuja, ne eivät alentuisi salaiseksi panopatjaksi. Niin yksinkertaista, mutta kun ne ei sitä edes ymmärrä. Miten niiltä tunnevammasilta voisi muuta odottaa. Mistä niitä kakkoskusipäitä riittää...

Mistä riittää? Luuletko heidän olevan joku oma rotunsa? Katso ympärillesi vaikka työpaikallasi.. läheisin työkaverisi, herttainen, mukava, avulias ihminen.. saattaa hyvin olla "kakkosnainen". Itse olen ollut suhteessa varatun kanssa pian neljä vuotta. suhteesta tietää ainoastaan lähimmät ystäväni, he ova miehen tavanneetkin. En ole ylpeä asiasta, mutten jaksa alkaa sitä vieraille ihmisille selitelemäänkään. Mutta olen lämmin, hyväsydäminen ja erittäin pidetty ihminen.. kukaan ei sitten tiedä mikä laskelmoiva, tyrkky huora olen tämän ihan tavallisen kuoreni alla.. ;)

Ymmärrän vaimojen hädän ja raivon. Tällainen keskustelu on silti lapsellinen ja hassu.

• Pehmeääkin pehmeämpi
        uuihhi kirjoitti:

Mistä riittää? Luuletko heidän olevan joku oma rotunsa? Katso ympärillesi vaikka työpaikallasi.. läheisin työkaverisi, herttainen, mukava, avulias ihminen.. saattaa hyvin olla "kakkosnainen". Itse olen ollut suhteessa varatun kanssa pian neljä vuotta. suhteesta tietää ainoastaan lähimmät ystäväni, he ova miehen tavanneetkin. En ole ylpeä asiasta, mutten jaksa alkaa sitä vieraille ihmisille selitelemäänkään. Mutta olen lämmin, hyväsydäminen ja erittäin pidetty ihminen.. kukaan ei sitten tiedä mikä laskelmoiva, tyrkky huora olen tämän ihan tavallisen kuoreni alla.. ;)

Ymmärrän vaimojen hädän ja raivon. Tällainen keskustelu on silti lapsellinen ja hassu.

Hah. Et "jaksa" käydä selittelemään. On se varmaan aika paskamoista olla sellanen ihminen joka ei voi itseään ja omaa elämäntapaansa tuoda päivänvaloon. Voi raukkaa. Mutta, kuten sanottu, saat varmaan ansiosi mukaan aikanaan sinäkin.

Lämmin ja hyväsydäminen.. voi jumaliste sua.

• joopa jooo
        uuihhi kirjoitti:

Olet pelkkä huora. Kuvittelet itsestäsi ihan muuta.

• jhdfasofhafh
        Pehmeääkin pehmeämpi kirjoitti:

Hah. Et "jaksa" käydä selittelemään. On se varmaan aika paskamoista olla sellanen ihminen joka ei voi itseään ja omaa elämäntapaansa tuoda päivänvaloon. Voi raukkaa. Mutta, kuten sanottu, saat varmaan ansiosi mukaan aikanaan sinäkin.

Lämmin ja hyväsydäminen.. voi jumaliste sua.

eivät aikuiset ihmiset tuo päivänvaloon muutenkaan henkilökohtaisia asioitaan.. Vaikka tapailisin sinkkumiestä, se ei kuuluisi kellekkään. Kuten sanoin, en ole ylpeä tilanteestani, en myöskään ala tuntemattomilta anteeksi pyytelemään.

Ei tällaista keskustelua voi käydä, ei kenenkään vaimon tarvitse tällaista ymmärtää/hyväksyä. En kykenisi siihen itsekään jos olisin tilanteessanne. Jokainen tarina on erilainen, ja jokainen ratkeaa jollain tavalla. Asiat eivät kuitenkaan ole yksiselitteisiä tai mustavalkoisia, ja kukaan ei miehiänne vie loukatakseen teitä, siitä olen varma. Epäilen myöskin, rakastuuko kukaan tarkoituksella varattuun mieheen.. puhun rakkaudesta, en seksistä.

• 9787
        erge4 kirjoitti:

Ei ole samantekevää kuka ottaa yhteyttä kehenkäkin. Jos sinä olet viesteilläsi tai muulla käytöksellä käynyt "kakkosen" kimppuun, niin silloin ymmärrän hänen käytöksensä (kuten tuosta sun vastauksesta sain hieman lukea).

Eli jos sinä olet omalla käytökselläsi/tekimisilläsi aihettanut tilanteen, niin silloin se olet se "hullu" eikä tämä toinen nainen.

Sen takia aikaisemmin kirjoitin, että olisi hauska kuulla muidenkin osapuolien tarina asiasta (et tainut ymmärtää pointtiani). Tarinasi oli vain näkymys sinun puoleltasi asioista, eli en oikein uskonut sitä. Vaikutat sen verran katkeralta.

• Äly hoi älä jätä
        9787 kirjoitti:

Ei ole samantekevää kuka ottaa yhteyttä kehenkäkin. Jos sinä olet viesteilläsi tai muulla käytöksellä käynyt "kakkosen" kimppuun, niin silloin ymmärrän hänen käytöksensä (kuten tuosta sun vastauksesta sain hieman lukea).

Eli jos sinä olet omalla käytökselläsi/tekimisilläsi aihettanut tilanteen, niin silloin se olet se "hullu" eikä tämä toinen nainen.

Sen takia aikaisemmin kirjoitin, että olisi hauska kuulla muidenkin osapuolien tarina asiasta (et tainut ymmärtää pointtiani). Tarinasi oli vain näkymys sinun puoleltasi asioista, eli en oikein uskonut sitä. Vaikutat sen verran katkeralta.

Siis HETKINEN?!?!?! "jos sinä olet omalla käytökselläsi/tekemisilläsi aiheuttanut tilanteen???

Voi helvetti sun ajatuksenjuoksuasi!!

• '''''''''''''
        2828 kirjoitti:

Minä puolestani pyydän vaimoilta solidaarisuuden nimissä, että he pitäisivät parempaa huolta miehistään (ei seksin pihtaamista, mies on muutakin kuin kävelevä pankkiautomaatti jne.).

Tämä siksi, että vapaana naisena en halua, että ukkomiehet ovat kimpussa työpaikalla, ravintoloissa, harrastuksissa jne.

Mutta jos se vaimo ei pihtaa ja todella ottaa sen miehensä huomioon. Minä tein niin. Annoin hänen jatkaa harrastuksiaan vaikka meillä oli pieni lapsi ja tuo vaati siis minulta sitä, että omat harrastuskertani jäivät väliin. Kyselin häneltä mitä kuuluu töihin, miten menee muuten jne. Vietin aikaa hänen kanssaan. Hän kertoi kuinka olen hänelle se paras ja kuinka tyytyväinen hän on. Oliko vika nyt sitten kuitenkin minun. Rahaa en koskaan ole häneltä ollut vailla. Omien sanojensa mukaan hän ei osaa selittää miksi lähti suhteeseen toisen kanssa. Ehkäpä hän ei vaan kestänyt arkea. Tiedä häntä.

• kopkop,onko ketään k

Mun on kyllä pakko sanoa vielä yksi juttu. Koko elämäni aikaana, johon on mahtunut muutama seurustelusuhde en ole koskaan törmännyt sellaiseen kakkoseen tai petturiin joka olisi jotenkin oikeuttanut toimintaansa. Olen nyt hyvässä parisuhteessa miehen kanssa joka vaikuttaa uskolliselta miestyypiltä ja kyseinen mies ei ole mua pettänyt mutta mua on petetty mun aiemmissa suhteissa. Koskaan, ei ikinä ole tullut vastaan tilannetta että kakkonen olisi jotenkin oikeuttanut toimintansa, sen että asia salataan ykköseltä. Enkä mä ole koskaan myöskään kuullut kelttään kaverilta tai kaverin kaverilta tai tutulta että sellaista kakkosta tai petturia olisi olemassa. Täällä palstalla mä olen ensimmäistä kertaa elämässäni törmännyt kakkosiin ja pettureihin jotka hakevat oikeutusta ja selitystä toiminalleen. Ehkä siksi ei vaan voi olla kommentoimatta koska se vaan on niin uskomatonta, en edes aiemmin tiennyt että sellaista kauheasti on olemassa. Vaikka aihe ei mun tämän hetkistä elämää juurikaan kosketa niin ei vaan pysty olemaan kommentoimatta kun lukee näiltä palstoilta niin uskomatonta juttua. Ja näillä kakkosilla (tai pettäjillä) on tapana vielä uhota että niin siksi valitat mulle kun sua petetään. Mutta ei, mulla se ei tosiaan liity mun tän hetkiseen elämäntilanteeseen mitenkään, nämä tekstit jotka kakkoset ja petturit kirjoittaa elämästään on vaan niin ihmeellisiä, siksi täällä kommentoin ja veikkaan että mun kaltaisia kommentoijia on enemmänkin.

• HUUMORIA PLEASE

Haloo, tämä on anonyymikeskustelupalsta. Kaikki mitä täällä kirjoitetaan ei suinkaan ole totta. Moni vaimo tahi salarakas voi luettuun haukut ihan vain ärsyyttääkseen muita kIrjoittaa hyvin provosoivasti täyttä huuhaata. Meilläkin kolmen kopla töissä jonka kahvitaukohuvina on keksiä typeriä juttuja tänne saitille ja nauravat sitten kun saavat toisia suuttumaan. Tosi lapsellista. Älkää nyt ihan tosissanne kaikkia ottako hei. Monet laskee huumoria teidän kustannuksella jotka kovin tosikkoja ovat.

• 24/7

Uskompa että ne on jotkut samat kakkoset jotka istuvat täällä vuorokaudet ympäri ja kirjoittavat sontaa ukkomiehen vierailua odotellessaan. En usko ollenkaan että heitä on kovin montaa mutta ovat ahkeria joten tulosta syntyy.

• aikuisiako hei
        HUUMORIA PLEASE kirjoitti:

Haloo, tämä on anonyymikeskustelupalsta. Kaikki mitä täällä kirjoitetaan ei suinkaan ole totta. Moni vaimo tahi salarakas voi luettuun haukut ihan vain ärsyyttääkseen muita kIrjoittaa hyvin provosoivasti täyttä huuhaata. Meilläkin kolmen kopla töissä jonka kahvitaukohuvina on keksiä typeriä juttuja tänne saitille ja nauravat sitten kun saavat toisia suuttumaan. Tosi lapsellista. Älkää nyt ihan tosissanne kaikkia ottako hei. Monet laskee huumoria teidän kustannuksella jotka kovin tosikkoja ovat.

Hulluilla on halvat huvit...... Tämä aihe ei ole oikein huumori juttuja, silloin kun se koskettaa itseä. Monet ovat tehneet jopa itsemurhan tai murhan tämän asian tiimoilta. Tunteet voivat olla hyvin voimakkaita ja vaikka tämä on anonyymikaskustelupalsta, niin joillekin akuutissa tilanteessa olevan voi olla helpompi purkaa pahaa oloa täällä. Hiekkalaatikon vaihtoa suosittelen..

• dfcfsc

Kyllähän niitä toimitansa oikeuttavia tapauksia on olemassa mutta niiden on pakko olla harvinaisia koska niihin en ikinä oikeassa elämässä ole törmännyt.

• puoliso...si?

Se johtuu vain siitä että kommunikoitaessa kasvokkain tai vaikka pelkin sanoin puhelimessa, ihmiset puhuvat aivan erilailla ja eri asiosita kuin tänne kirjoittaessa. Et ehkä puolisosi tekstiä täältä välttämättä tunnistaisi, voisi se niin rivoa olla.

• ????????????????????

HOHHOIJAAAAA.......... ???????

• eessfe

HUH, OLEN HELPOTTUNUT. ONNEKSI KUKAAN KAKKOSISTA EI OLLUTKAAN TOSISSAAN OIKEUTTAMASSA TEKOJAAN vaan kaikki tällä palstalla on kirjoitettu huumorilla työporukan kanssa.

• .

Kai jotkut saattaa oikeuttaa tekonsa. Ehkä ne harvat ovat tällä palstalla niitä pääasiallisia kirjoittelijoita, jotka näin ajattelevat.

On täällä myös varmasti sitäkin niin vaimojen kuin kakkostenkin puolelta, että jos joku on kirjoittanut loukkaavan kommentin, niin siihen yritetään vastata kahta kauheammin, eli siis provosoidutaan kirjoittelemaan sellaista, mikä ei välttämättä pidä edes paikkaansa...

Varmasti on myös paljon täysin ulkopuolisia ihmisiä, joita nämä kuviot eivät kosketa millään tavalla, mutta vain ajankuluksi ottavat välillä pettäjän, petetyn tai kakkosen roolin ja kirjoittavat pelkkää p*skaa saadakseen ihmiset raivon valtaan. Tätä tapahtuu kaikilla palstoilla ja sen huomaa hyvin pian, kun näitä lukee.

Omalta osalta voin kertoa olevani entinen kakkonen, ja toiste en enää aio kakkonen olla. Minä rakastuin ukkomieheen ja rakastan häntä vieläkin, mutta lopetin suhteen. Kyllä minulla oli tunnontuskia koko ajan ja on vieläkin, enkä tuntenut tekeväni oikein. En kulkenut pää pystyssä ylpeänä itsestäni... Miehenkin olisi "ottanut" itselleni pysyvästi, jos hän olisi niin halunnut, eli en ole näitä jotka sanoo "en halua miestä itselleni 24/7". Tämän miehen olisin ottanut silloinkin jos hän olisi ollut vapaa... Kunpa olisikin ollut.

Ei minulla ollut oikeutta olla naimisissa olevan kanssa, mutta ei sillä miehelläkään ollut oikeutta olla vieraiden naisten kanssa. En ollut ensimmäinen enkä varmasti viimeinen jonka kanssa vaimoaan petti. Luulen että samaan aikaan minun kanssani ollessakin oli muita, eli en tiedä olinko edes kakkonen, vai kolmonen, nelonen, viitonen, vai mikä...

Käsittääkseni vaimonsa tiesi miehen olevan uskoton, en tiedä "sopiko" se hänelle. Mies perusteli kerran, että mitä vaimo ei tiedä, ei voi häntä satuttaa... Minä en tiedä onko näin. Siihen voitte vastata te petetyt naiset, satuttaako se jos ei tiedä varmasti, mutta varmaankin aavistaa?

Omalta osaltani olen pahoillani kaikesta, ja voin kertoa, että tämä pilasi elämäni. Olen henkisesti ihan rikki ja yhdessä vaiheessa suunnittelin itsemurhaa. Toivottavasti tämä tieto jonkun vaimon tuskaa vähentää tai helpottaa. On meillä kakkosillakin suurimmalla osalla tunteet, ja luulen että loppupeleissä meille huonoimmin käy. Voitte kysyä miksi sitten aloin suhteeseen... Siksi koska olin ja olen rakastunut. En myöskään osannut kuvitella ja arvata mitä tämä itselleni tekee, tai ylipäänsä millaisia vaikutuksia sillä voi olla ihmisiin. Olen pahoillani.

• True 1+1
        . kirjoitti:

Kai jotkut saattaa oikeuttaa tekonsa. Ehkä ne harvat ovat tällä palstalla niitä pääasiallisia kirjoittelijoita, jotka näin ajattelevat.

On täällä myös varmasti sitäkin niin vaimojen kuin kakkostenkin puolelta, että jos joku on kirjoittanut loukkaavan kommentin, niin siihen yritetään vastata kahta kauheammin, eli siis provosoidutaan kirjoittelemaan sellaista, mikä ei välttämättä pidä edes paikkaansa...

Varmasti on myös paljon täysin ulkopuolisia ihmisiä, joita nämä kuviot eivät kosketa millään tavalla, mutta vain ajankuluksi ottavat välillä pettäjän, petetyn tai kakkosen roolin ja kirjoittavat pelkkää p*skaa saadakseen ihmiset raivon valtaan. Tätä tapahtuu kaikilla palstoilla ja sen huomaa hyvin pian, kun näitä lukee.

Omalta osalta voin kertoa olevani entinen kakkonen, ja toiste en enää aio kakkonen olla. Minä rakastuin ukkomieheen ja rakastan häntä vieläkin, mutta lopetin suhteen. Kyllä minulla oli tunnontuskia koko ajan ja on vieläkin, enkä tuntenut tekeväni oikein. En kulkenut pää pystyssä ylpeänä itsestäni... Miehenkin olisi "ottanut" itselleni pysyvästi, jos hän olisi niin halunnut, eli en ole näitä jotka sanoo "en halua miestä itselleni 24/7". Tämän miehen olisin ottanut silloinkin jos hän olisi ollut vapaa... Kunpa olisikin ollut.

Ei minulla ollut oikeutta olla naimisissa olevan kanssa, mutta ei sillä miehelläkään ollut oikeutta olla vieraiden naisten kanssa. En ollut ensimmäinen enkä varmasti viimeinen jonka kanssa vaimoaan petti. Luulen että samaan aikaan minun kanssani ollessakin oli muita, eli en tiedä olinko edes kakkonen, vai kolmonen, nelonen, viitonen, vai mikä...

Käsittääkseni vaimonsa tiesi miehen olevan uskoton, en tiedä "sopiko" se hänelle. Mies perusteli kerran, että mitä vaimo ei tiedä, ei voi häntä satuttaa... Minä en tiedä onko näin. Siihen voitte vastata te petetyt naiset, satuttaako se jos ei tiedä varmasti, mutta varmaankin aavistaa?

Omalta osaltani olen pahoillani kaikesta, ja voin kertoa, että tämä pilasi elämäni. Olen henkisesti ihan rikki ja yhdessä vaiheessa suunnittelin itsemurhaa. Toivottavasti tämä tieto jonkun vaimon tuskaa vähentää tai helpottaa. On meillä kakkosillakin suurimmalla osalla tunteet, ja luulen että loppupeleissä meille huonoimmin käy. Voitte kysyä miksi sitten aloin suhteeseen... Siksi koska olin ja olen rakastunut. En myöskään osannut kuvitella ja arvata mitä tämä itselleni tekee, tai ylipäänsä millaisia vaikutuksia sillä voi olla ihmisiin. Olen pahoillani.

Hienoa, että olet viisastunut. Voin sanoa, että vaimoa satuttaa epätietoisuus. Se on helvetillistä, kun aavistat, että jotain on, mutta et vielä tiedä mitä. Suoraan kysymykseenkin saat valheellisen vastauksen. Vielä kaiken kukkuraksi sinut leimataan vainoharhaiseksi, joka tarvitsisi hoitoa, kun edes epäilet jotain. Siinä on reiluus ja rehellisyys kaukana. Kyllä meillä vaimolla on ylimääräinen aisti, mikä yleensä osuus oikeaan.

Toi rakastuminen on huono selitys suhteen aloittamiseksi. Miehen pitää ensin olla eronnut, ennen kuin mitään suhdetta aloitetaan. Sen pitäisi olla päivänselvä asia jokaiselle.

Arvostan sitä, että rehellisesti myönnät, että sinulla ei ole oikeutta olla suhteessa ukkomiehen kanssa. Se osoittaa että olet inhimillinen ihminen virheinesi. Toisin kuin nämä eräät 24/7 kakkoset, jotka kuvittelevat olevansa oikeutettuja tekemään mitä itse haluavat, kunhan MINÄ haluan ja minulle ja minun elämäntilanteeseeni sopii. Roikkuvat kakkosena vuodesta toiseen. Eivät arvosta eivätkä kunnoita ketään eikä mitään.

Voisin sanoa, että olet ansainnut paremman miehen kuin ko.ukkomies konsanaan voisi olla. Ei se äijä olisi uskollinen sinullekaan ollut, vaikka hänet omaksesi olisit saanut.

Toivon, että olet opiksesi saanut ja muistat oppisi jatkossakin. Itse pyrin elämään niin, etten tee toisille sellaista mitä en toivoisi itselleni tehtävän. Ainakin voin katsoa peiliin häpeilemättä ja olla ylpeä itsestäni. Tekemiseni kestävät myös päivänvalon.

• mitäteemmemuille
        . kirjoitti:

Oman itsesi takia ota yhteyttä vaimoon, siten sain minäkin rauhan ja vaimo varmuuden, josta kiitti myöhemmin kun kiukku ja tuska oli laantunut.

• .
        mitäteemmemuille kirjoitti:

Oman itsesi takia ota yhteyttä vaimoon, siten sain minäkin rauhan ja vaimo varmuuden, josta kiitti myöhemmin kun kiukku ja tuska oli laantunut.

Ei minulla ole mahdollisuutta ottaa yhteyttä vaimoon, enkä taitaisi tehdä sitä muutenkaan. Sain käsityksen, että hän on onnellinen kuitenkin, tai ainakin tyytyväinen. Hän on ilmeisesti tietoinen miehensä "taipumuksesta", näin mies ainakin sanoi minulle. En uskaltaisi puuttua heidän keskinäiseen suhteeseensa millään tavalla, ei minulla ole oikeutta. En uskaltaisi mennä hämmentämään tilannetta enää enempää, sillä ainakaan minusta vaimo ei saanut tietää, mutta oli mies jo aiemmin jäänyt kiinni, eli kyllä vaimo siis tietää että jos epäilee jotain, niin varmasti siihen on silloin aihetta. Kai hän toimii näissä tilanteissa parhaaksi katsomallaan tavalla... Teitä muutamaa vaimoa, jotka minulle vastasitte kiitän siitä, että ette haukkuneet vaikka olen tehnyt väärin. En uskalla enää ajatella parisuhdetta kenenkään kanssa. En usko että kelpaan kenellekään. Olen muutenkin niin rikki, etten pysty sellaista edes harkitsemaan.

• wergwr4fe4

Mä en ainakaan hauku sun kaltaisia näillä palstoilla. Sulla on omatunto ja pystyt tuntemaan.

Et ehkä pääse irti miehestä koska olet tottunut ajattelmaan häntä. Ala tietoisesti muuttamaan asiaa, joka kerta kun huomaat ajattelevasi häntä lopeta hänen ajattelu.

Nyt on kesä. Sä voit löytää ihanan miehen jos niin haluat, jos annat mahdollisuuden sille. Unohda nuo kurjat jutut, ja keskity kivoihin juttuihin. Mä olen joskus roikkunut jossain rakkaudessa enkä ole antanut mahdollisuutta muille. Ei se vaan kannata. Rakasta itseäsi, ajattele että sä et ansaitse sellaista kohtelua. Sen sijaan että ajattelisit kuinka ihana tuo mies on, ajattele sitä mitä se teki sulle, sä et ansaitse sellaista. Ehkä sen kiukun avulla pääset eroon siitä tunteesta. Rakkaus on paljon muutakin kuin runoutta tai romantiikkaa. Olet nyt juuttunut tuohon pieneen osaan. Saat parempaa ja ansaitset parempaa kun teet sen eteen töitä, luotat itseesi ja elämääsi etkä luovuta. Elämä on kivaa kun siihen osaa asennoitua.....

• 24/7

Mun mielestä usein nuo jotka sanoo ettei halua ja tarvi miestä 24/7 on jotain vanhempia naisia. Nehän aina kertoo, et on jo lapset tehty ja maailmalle saateltu ja nyt on aikaa itselle ja omaan elämään. Onko sit niin, että tuossa vaiheessa kun vaihdevuodet yms. tulee päälle tai on jo ohitettukin, niin on jotenki helpompaa alkaa kakkoseksi tai vaimona jopa jollain tasolla hyväksyä miehen uskottomuus? Sillä vain ajattelen, et jotkut naisethan muuttuu yliseksuaalisiksi vaihdevuosissa ja niiden jälkeenkin joillekin jää halut. Mut sitten taas on naisia jotka ei kestä ajatellakaan enään seksiä kun on vaihtarit päällä tai ohitettu, ja se jopa sattuu. Onks sitten mahdollisesti niin, et se vanhempi uusiosinkku on monesti tällainen jolla halut jää, ja salamiehen vaimo taas nainen jolta halut katoaa? Onks se sitten osittain sille vaimolle jopa jonkinlainen helpotus, et se ukko tyydyttää itsensä jossain muualla, eikä vonkaa vaimolta jota kenties seksi sattuu, mut muuten arki sujuu samaan malliin kuin aina ennenkin? En mä nyt tässä puolustele uskottomuutta tai kakkosena oloa mitenkään, mut mun havaintojen mukaan ne on yleensä vanhemmat naiset jotka sanoo, ettei haluu sitä miestä kokonaan itselleen, ja et mies kertoo heille et kotona on kaikki hyvin vaimon kanssa jne.... Ja mä en sitten oikeesti ole mikään osapuoli, enkä ees tunne ketään (ainakaan tietääkseni) petettyä, uskotonta tai kakkosta.... Joskus vain luen tätäkin palstaa, ja olen ollut havaitsevinani et ne on nimenomaan vanhemmat naiset jotka oikeuttaa tollain ton kakkosena olon.

• Nainennnnnnnnnnn

Olisi ollut kiinnostavaa, jos tuon teorian paikkansapitävyyteen olisi ottanut kantaa joku tällainen 24/7 -kakkonen, eli onko näin että ovat vanhempia ja yliseksuaalisia tai ainakin halut säilyttäneitä naisia, jotka kokevat että heillä on oikeus saada mitä haluavatkin.

Myös se olis ollut kiinnostavaa jos paikkansapitävyyteen olisi ottanut kantaa joku tällainen vanhempi petetty nainen. Eli onko näin, että on omat halut kadonneet ja seksi on jopa kivuliasta, ja on siis jotenkin helpompaa hyväksyä miehen uskottomuus, kun ei ole kimpussa koko ajan vaatimassa seksiä, kun ite ei enää pysty ja halua.

• Tuulipuvussa
        Nainennnnnnnnnnn kirjoitti:

Olisi ollut kiinnostavaa, jos tuon teorian paikkansapitävyyteen olisi ottanut kantaa joku tällainen 24/7 -kakkonen, eli onko näin että ovat vanhempia ja yliseksuaalisia tai ainakin halut säilyttäneitä naisia, jotka kokevat että heillä on oikeus saada mitä haluavatkin.

Myös se olis ollut kiinnostavaa jos paikkansapitävyyteen olisi ottanut kantaa joku tällainen vanhempi petetty nainen. Eli onko näin, että on omat halut kadonneet ja seksi on jopa kivuliasta, ja on siis jotenkin helpompaa hyväksyä miehen uskottomuus, kun ei ole kimpussa koko ajan vaatimassa seksiä, kun ite ei enää pysty ja halua.

Olen petty nainen, samaa ikäluokkaa, jota kuvataan profiilissa. Ei ole seksi halut vähenneet, olen hyvin seksuaalinen nainen. Eikä seksin vähyydestä eikä laadustakaan ;) johtunut miehen pettäminen. Ihan hänestä itsestään johtuvista syistä.

Joten ei meidän kohdalla pidä seksin kohdalta paikkansa. Muuten kyllä, 40 , yh. eronnut, tullut itse liitossaan petetyksi, vain lähihoitajan verran koulutusta eli taisi mennä tuulipukukatekoriaan...

• Jakkupukurouva
        Tuulipuvussa kirjoitti:

Olen petty nainen, samaa ikäluokkaa, jota kuvataan profiilissa. Ei ole seksi halut vähenneet, olen hyvin seksuaalinen nainen. Eikä seksin vähyydestä eikä laadustakaan ;) johtunut miehen pettäminen. Ihan hänestä itsestään johtuvista syistä.

Joten ei meidän kohdalla pidä seksin kohdalta paikkansa. Muuten kyllä, 40 , yh. eronnut, tullut itse liitossaan petetyksi, vain lähihoitajan verran koulutusta eli taisi mennä tuulipukukatekoriaan...

Tietysti noita on moneen lähtöön, mutta totuushan on että monesti naisia alkaa sattua seksi, kun vaihdevuodet ohitetaan. Minuakin tuo kiinnostaa, sillä omassa suvussani on muutamiakin pariskuntia, joissa miehellä on salarakas. Siis juuri näitä vajaa 50-60 vuotiaita, joissa vaimolla on vaihdevuodet aluillaan tai jo ohitettu. Avioliitot näyttävät olevan päällisin puolin ihan ok. kaikki sujuu samaan malliin kuin ennenkin. Sitten miehillä kuitenkin on salarakkaat, eronneita naisia ja samaa ikäluokkaa kuin pariskunnatkin. Kovin salaisia nämä naiset eivät kuitenkaan ole, sillä vaimot tietävät heistä ja myös suvussakin heidät tiedetään ja tunnetaan, eli ovat olleet yhteisissä tapaamisissa ja juhlissakin mukana, silloin kun miesten vaimot eivät syystä tai toisesta ole halunneet olla paikalla. Itse en ole iljennyt mennä näiltä vaimoilta koskaan kysymään miten he asian kokevat, sillä ei sellaista nyt vain voi kysyä töksäyttää. Kuitenkin miesten elämä on melkolailla niin kuin eläisivät kahta avioliittoa. Vaimojen kanssa arki ja elämä on samaa kuin ennenkin ja näyttää ihan onnelliselta ne suhteet. Myös sitten näiden kakkostenkin kanssa eletään ja asutaan välillä pitkiäkin aikoja ja käydään matkoilla ihan kuin avioparit. Sen tiedän, että kun olivat nuorempia, niin ei ollut kyse mistään avoimista suhteista, joissa olisi ollut lupa pitää rakastajaa tai rakastajatarta, tai muuten vain paneksia ympäriinsä. En tosin tiedä onko miehillä ollut jo nuorempinakin sivusuhteita, jos on niin silloin piilottivat ne. Sitten keski-iässä nämä kakkoset ilmaantuivat kuvioihin, ja heidän kanssaan on eletty melkolailla avoimesti ja peittelemättä jo vuosia, eräät jopa parikymmentä vuotta. Muuttuuko siis arvot joillakin ihmisillä iän myötä?

• tyj6jerg

Mielenkiintoinen teoria :)

Vanhat yliseksuaaliset harput saattavat hyvinkin täällä kirjoitella ja ylpeillä motelli panoillaan :) :) Vaikeampi kuvitella jotain kolmekymppistä hehkeää nuorta naista sellaisia kirjoittelemaan :)

Mitä olette muut mieltä, voisko nämä toimintansa oikeuttavat kakkoset olla ylläolevan kirjoituksen kaltaisia yliseksuaalisia vanhoja harppuja? (Siis vanhoja harppuja jos vertaa nuoriin hehkeisiin perheenperustamis iässä oleviin naisiin).

Mun on helppo kuvitella niille ihan profiili.... sellainen,

- ainakin yli 45 vuotias.....
      - eronnut,
      - kokee olevansa "nainen joka tietää mitä haluaa",
      - ehkä jonkinlainen asema työelämässä, tai jos sitä asemaa ei ole sitä täytyy kompensoida isolla egolla.
      - Ego on todella suuri.
      - Ovat mahdollisesti olleet aiemmassa avioliitossaan se määrääjä.... mies on mahdollisesti ollut tossukka joka on alistunut määrääjän tahtiin kunnes on selvinnyt että tossukka on salaa pettänyt, kun ei kestä ainaista määräilyä mutta ei uskalla erotakaan.....
      - Mahdollinen viiniharrastaja..... pitää "laadusta", esim. merkkivaatteista.... joilla kompensoi huonoa itsetuntoaan, kaikki kotona on jonkin merkkistä.
      - Laatu käsitteenä tarkoittaa ainoastaan tavaroita, laatu käsitteenä ei näiden naisten päässä tarkoita esim. laadukasta aikaa, laadukasta omatuntoa, laadukasta ystävyyssuhdetta, laadukasta parisuhdetta. LAATU käsitetään vain tavaroiden yhteyteen, kuten laadukas auto, laadukkaat kaakelit jne jne....

Voisin jatkaa listaa mutta melkein näen sellaisen naisen edessäni... niin tarkasti voin kuvitella kyseisen harpun viereeni selittämään laadukkaista verhoistaan .....:)

• ei o totta

Päivän paras !!!! Saahan sitä kuvitella kukin mielessään mitä vain.
        Kakkosnaiset ovat kuules aivan jokasortin ihmisiä kuten kaikki muutkin.
        Kaikenlainen yleistys on aika naurettavaa.
        Moni on pettämistä vastaan mutta rakastuttuaan suistuu kaidalle polulle, ei siinä sen ihmenpiä tarvita. Joka sosiaaliluokassa, joka ammattiryhmässä, kaikenikäisiä ja kaikenkokoisia ja näköisiä.

• 0908

Sinähän se olet varsinainen psykologi, oletko ajatellut uranvaihtoa? Ja ikää oli sulla alle 20 vuotta?

Mihin unohdit monien vaimojen kuvaamat kakkoset, tuulipukuiset juopot yh-äidit?

• sefefsefsefs
        0908 kirjoitti:

Sinähän se olet varsinainen psykologi, oletko ajatellut uranvaihtoa? Ja ikää oli sulla alle 20 vuotta?

Mihin unohdit monien vaimojen kuvaamat kakkoset, tuulipukuiset juopot yh-äidit?

En mä niitä tuulipukujakaan ole unohtanut :) Niillä on oma profiilinsa.

Jos on vaikka tuulipukuprofiili se ei tarkoita että sitä profiilia jotenkin yrittäisin soveltaa KAIKKIIN kakkosiin. Ainoastaan niihin tuulipukukakkosiin :) Ja yllä oleva profiili on taas eri ryhmä :)

• Y7II77U878

Juuh...... toki on kaiken sorttista, en sitä kiellä. Mutta tuota profiilia varmaan löytyy tältä palstalta kirjoittelevista kakkosista ja uskottomista naisista jotka oikeuttavat tekojaan.

Jos luet kirjoituksen tarkkaan tajuat että en puhu naisista jotka kerran elämässään sortuvat varattuun mieheen ja tulevat järkiinsä vaan kuvailen läpikotaisin paatunutta vanhaa naista joka kokee toimintansa oikeutetuksi. Tajuat että en puhu kaikista kakkosista vaan puhun tästä tietystä ryhmästä jotka kokevat olevansa oikeutettuja IHAN KAIKKEEN MAAILMASSA.

• erervfg

Kaikki voisi olla hyvin jos vaan viitsisi olla ihminen joka ajattelee lähimmäisiään. Ei sillä kaikki mullehetinyt asenteella koskaan saa sitä hyvää elämää. Joillakin onnellisilla on elämässään rakkaus. Rakkauttakin on vaikea saada kaikkimullehetinyt asenteella.... On niitäkin vanhoja naisia joilla elämän täyttää rakkaus ja toisten ihmisten kunnioittaminen... on ehkä lapsenlapsia.... paljon mielekästä tekemistä.

Joskus vaan niin ihmettelen sellaisia kirjoituksia "että kyllä sinäkin sitten vanhempana ymmärrät että ei elämä ole niin mustavalkoista" että sitten kun on ollut kauan liitossa niin tulee tylsää ja on pakko lähteä panemaan muita miehiä. Jotenkin vaan niin yksinkertaista ajattelua....... elämässä voi IHAN OIKEASTI löytää sen elämän rakkauden ja elämässä voi ihan oikeasti oppia erottamaan rakkauden ja himon toisistaan. Kun rakastaa ei vaan halua heittää romukoppaan kaikkia muistoja, jos tosiaan tulee niin tylsää niin sitten pitää erota ja sitten lähteä panemaan niitä muita miehiä.

Niin se vaan on että epäitsekkyydellä loppujenlopuksi saavuttaa onnellisuuden , ei itsekkyydellä. Mutta sitä nämä petturit ja kakkoset eivät tajua, ja he elämät elämänsä onnettomana loppuun asti. Epäitsekkyys ja rakkaus on vaan NIIN MUUTA kuin himoa ja panemista ja tuntuu niin tyhmältä kun ne koko ajan sekoitetaan keskenään.

Mutta aina on mahdollista alkaa uusi elämä, katsoa itseään peiliin ja alkaa ajattelemaan lähimmäisiään ja rakentamaan onnelista elämää.

• hyviä ajatuksia!!

Niin totta, niin totta. Olen samaa mieltä kanssasi, siitä miten epäkypsiä ja kehittymättömiä ihmisiä pettäjät ja kakkoset ovat. Ei se ikä sitä muuta, päinvastoin jos on jo ikää 40 pitäisi olla sivistystä ja osata ajatella muuta kuin mullekuuluu ja mullekaikkiheti menttaliteetilla.

Tällä palstalla on joukkoon fiksuja nuoria, joilla on elämässään oikeat arvot ja moraali, se on kunnoitettava asia. Soisin, että nämä eräät kakkoset ymmärttäisivät ottaa oppia heiltä.

Mikä tekee esim. yh.äidistä sellaisen itsekkään hirviön, että tietoisesti satuttaa toisia, missä on silloin mennyt oma elämä pahasti metsään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5685
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4742
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3067
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      24
      2677
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1996
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1533
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1476
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe