Ehkäisy

iso karvainen mies

Miksi se on miehen vastuulla?

Miksi mies ostaa kortsut, vaikka asia on yhteinen?

Kysyn tätä etukäteen, jos vaikka joskus joutuisin edellämainitun kaltaiseen tilanteeseen.

38

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..................

Käytän kortsua vain taudeilta suojautumiseen. Raskauden ehkäisyyn minulla on käytössä e-pillerit.

Ja kortsu on siksi miehen vastuulla, koska minulla ei ole tauteja :) Ja Miehellä voi olla vaikka oireita ei ole. Ja en uskalla edes ostaa kortsuja vaikka 23 vuotias olenkin :)

• iso karvainen mies

Mikä vastaus tuo oli?

Kortsu on ehkäisyväline ja se suojaa molempia, joten myös kustannusten on jakaudutttava tasan.

Riittää, että mies tarjoaa aina kahvit naisseuralaiselle.

• .......
        iso karvainen mies kirjoitti:

Mikä vastaus tuo oli?

Kortsu on ehkäisyväline ja se suojaa molempia, joten myös kustannusten on jakaudutttava tasan.

Sori nyt vaan, mutta näin se menee. Ei sänkyyn menemistä jos miehellä ei kortsua. Uskon, että miestä harmittaa enemmän ja naiset tietävät sen --> Asia helposti vain miehen vastuulle.

• mun exä

Mikä vastaus tuo oli?

on maksanut kerran kortsut. Niitä me ei koskaan käytetty, mut myöhemmin huomasin että JOKU oli niitä kuitenkin käyttänyt kun ryhdyin salapoliisituulelle

• iso karvainen mies
        ....... kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta näin se menee. Ei sänkyyn menemistä jos miehellä ei kortsua. Uskon, että miestä harmittaa enemmän ja naiset tietävät sen --> Asia helposti vain miehen vastuulle.

Onko tuo mielestäsi tasa-arvoa?

• iso karvainen mies
        mun exä kirjoitti:

on maksanut kerran kortsut. Niitä me ei koskaan käytetty, mut myöhemmin huomasin että JOKU oli niitä kuitenkin käyttänyt kun ryhdyin salapoliisituulelle

Ne ovat tehty sitä varten, että niitä käytetään.

• ....................

Onko tuo mielestäsi tasa-arvoa?

Hitot tasa-arvosta :)

• ....... kirjoitti:

ei harmita yhtään, oon jättänyt sekstailun siihen ku ei kondomia ole ollut.
        hassua et nää naiset alkaa sit kertomaan et he eivät voi saada lasta eikä he ole harrastaneet seksiä tuhansiin vuosiin et tautivapaita ovat.

• kaiken saanut Frosty

Mikä vastaus tuo oli?

Mun yks mies kävi kaupassa ennen töihin lähtöä ja toi sekä kortsut ja kahvit - käytettiin molempia ennen töiden alkua :)

• kallanhelmi

En uskaltaisi käyttää edes miehen tuomia kortsuja kun miehillä taitaa olla paha tapa säilyttää niitä lompakoissa ja taskujen pohjilla. Turvallisemmalta tuntuu olo jos ostaa kortsut itse niin tietää että niissä ei ole mennyt viimeinen käyttöpäivä umpeen ja niitä on myös säilytetty asianmukaisesti. Samoin tietää varmemmin että kortsut ovat laadukkaita eikä mitään halpisversioita jotka hajoavat ensi kosketuksesta. Sitäkin tarkemmin kyylää kortsujen laatua jos ne on ainoa käytössä oleva ehkäisymuoto. Sellaisessa vakipanosuhteessa jossa voisi olla satavarma molempien taudittomuudesta voisi tällä iällä teetättää sterilisaationkin.

• anna mulle

sitä

• öä,.kl

Ei mitään älykkötekstiä...

• Miehen pitää ostaa kortsut yksinkertaisesti sen takia, että vain mies itse tietää, millaiset kortsut hänelle sopivat.

• Pöö.

Kaikki ne venyy sopivaksi. Seuraava tekosyy.

• Pöö. kirjoitti:

Kaikki ne venyy sopivaksi. Seuraava tekosyy.

Ei koko ole ainut kriteeri...

• EI näkille
        sagiac kirjoitti:

Ei koko ole ainut kriteeri...

Näkki on ainakin sellainen raastinrauta että Frosty ei suostu käyttämään. Kyl orkku pitää saada ilman vereslihaa...

• kallanhelmi

On joku kortsu jota mainostetaan että "puristaa oikeasta paikasta". Olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia että puristiko kuitenkaan oikeasta paikasta.

• Yleensä kortsu

puristaa peeniksestä. Joten eiköhän oikea paikka.

• kaikkihan ne puristaa oikeasta paikasta jos on sopivan tiukka kondomi

• oiuytresdfghjkmnbvc

No eiköhän se ole lähinnä nainen, joka siitä joutuu huolehtimaan.

• on muutaman kerran jäänyt temput väliin ku oon olettanyt et naisella ees olis kondoomeja.

• Mä meinasin just kirjoittaa, että voihan ne kumit jättää ostamatta, jos se tuntuu niin ylitsepääsemättömän vaikealta, mutta sitten voi jäädä hommat tekemättä.

• monte24
        sagiac kirjoitti:

Mä meinasin just kirjoittaa, että voihan ne kumit jättää ostamatta, jos se tuntuu niin ylitsepääsemättömän vaikealta, mutta sitten voi jäädä hommat tekemättä.

kyl terve kätinen mies pärjää ilman kondomejakin :)

• kallanhelmi

Olen kuullut että jotkut jopa tarkistavat käytön jälkeen kumin eheyden laskemalla vettä siihen.

• Eikös se ehkäisy ole molempien vastuulla, niin kun yleensä suhteessa kaikki muutenkin? :-)

Njaa, voipi nainenkin ostaa kortsuja. Eipä mikään ongelma ole, jos tietää mitä hakee.

• Avioliitossa minä ostin kortsut, joten ostin aina sellaisen 10 kpl pakkauksen, josta riitti koko vuodeksi kerrallaan.

• alv-liskot

miksi naisen sisuskaluihin tungetaan jotain metallihässäköitä, vaikka asia on yhteinen?

• Minulle suositeltiin hormonikierukkaa runsaiden ja kivuliaitten kuukautisten hoitoon ja olen ollut tosi tyytyväinen ratkaisustani :)

• alv-liskot
        xena-183 kirjoitti:

Minulle suositeltiin hormonikierukkaa runsaiden ja kivuliaitten kuukautisten hoitoon ja olen ollut tosi tyytyväinen ratkaisustani :)

miten helvetissä sellainen saadaan... niinku paikalleen?

• opettele kirjoittama
        xena-183 kirjoitti:

Minulle suositeltiin hormonikierukkaa runsaiden ja kivuliaitten kuukautisten hoitoon ja olen ollut tosi tyytyväinen ratkaisustani :)

Huonoa äidinkieltä:

"olen ollut tosi tyytyväinen ratkaisustani"

• alv-liskot kirjoitti:

Gynekologi laittaa, eikä satu paljon. - Tosin viimeksi laitettiin opetuspoliklinikalla, jossa oli se kuuluisa "minä koitan nyt vähän täältä..." harjoittelija :)

• alv-liskot
        opettele kirjoittama kirjoitti:

Huonoa äidinkieltä:

"olen ollut tosi tyytyväinen ratkaisustani"

onko kyseessä rektiovirhe vai millainen virhetyyppi mielestäsi on kyseessä?

• frosty sivusta
        alv-liskot kirjoitti:

No mitäs luulisit etkö ole tietoinen jalkojesi välissä olevasta reiästä?Kerjäät vain huomiota alapäähäsi esittämällä tiedotonta...hohhoijaaa..

• Frosty uteliaana
        alv-liskot kirjoitti:

onko kyseessä rektiovirhe vai millainen virhetyyppi mielestäsi on kyseessä?

hei oletko sä lesbo? ajattelin vain kun koetat saada naista kertomaan lisää alapääjuttuja... :D

• hihihihihihihihi
        alv-liskot kirjoitti:

ALV käsi pois housuista! :D

• Frosty expert

Mieshän sitä käyttää ja penikseensä asettaa joten miks ei olisi?
      Ohkaisessa/pienessä munassa pysyy huonosti, huomaa kun mies joutuu tarkistelemaan onko paikallaan vai ei.Jos iso terska auttaa vähän.... :))

• cs

Mitenkähän neuvolassa tiedetti, että tule poikavauva, kun äitiyspakkauksessa oli kortsuja.
      Ei niitä tarvita muualla, kuin rynnärin piipun suojana

• Frosty_kortsunussu

Ei se olekaan mutta noin kuin sinä teet vinkuu ja vikisee vain pikkupoika joka ei uskalla käydä itse ostamassa kortsuja! johtuuko lopulta pillupelosta???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      3143
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2855
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe