Naiset miesten pukuhuoneissa?!

fdsfsvcxcvvcx

On se kyllä aika mystistä, että joidenkin mielestä on ihan ok laittaa naistyöntekijä siivoamaan miesten pukuhuoneita.

Parin kuukauden sisällä olen kolme kertaa todistanut tällaista tapausta. Ensin oli kuntosalin harjoittelija järjestelemässä henkareita pukukoppeihin, vaikka salilla oli miespuolinenkin harjoittelija. Toiseksi samaisella salilla oli vanhempi nainen vaihtamassa pyyherullaa käsien kuivaajaan.

Kolmas olikin kaiken huippu kun laivalla sama siivooja nainen kävi tunnin kylpemiseni aikana 2-3 kertaa siivoamassa miesten pukuhuonetta ja vessaa eikä tuo kyseinen kylpyosasto ole edes kovin montaa tuntia auki. Luulisi, että mitään siivousta ei tarvitsisi edes tehdä silloin kun siellä on asiakkaita.

Ei puhettakaan, että miessiivooja voisi mennä naisten pukuhuoneeseen edes laput silmillä. Siitä joutuisi varmaan poliisin puhutteluun välittömästi. Naissiivooja miesten pukuhuoneessa sen sijaan vaikuttaa olevan aivan normaali käytäntö. Tämä johtunee siitä, että miehet eivät kehtaa asiasta valittaa tai sitten he eivät yksinkertaisesti piittaa.

Itselleni on sinäänsä aika yhdentekevää onko siivooja mies vai nainen, mutta mielestäni ihan periaatteen takia miesten pukuhuoneissa pitäisi olla miessiivooja jos naisten pukuhuoneissakin on naisten siivooja.

Ärsyttääkö ketään muuta tämä asia?

5

682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MM30.

Turha kitinä lähinnä ärsyttää.

• nainennnnn

No kuntosalilla missä mä käyn oon kyllä nähnyt miehen vaihtamassa käsipyyherullaa naisten pukkarin vessaan!!!

• FF

Ja tämä liittyy Sinkut-palstan aiheeseen siten että...?

• fdsvcxvcx

Otappa silmä käteen ja katso palstan aloituksia. Valtaosa ei liity sinkkuuteen yhtään mitenkään, vaan yleisesti ihmisten elämään.

• Pistipä kyrpimään kun eräässä uimahallissa oli joku valopää asiasta valittanut, ja sitten olikin paskaiset lattiat niin kauan, että siitä tuli taas toinen valitus.

Eipä henkilökuntaan montaa miestä kuulunut..

Ei mua voisi vähempää kiinnostaa, kuka ne lattiat käy siivoamassa, kunhan joku käy. Ja jos se joku haluaa mua siinä vilkuilla, niin ihan rauhassa, kunhan ei siitä numeroa tee.
      Itseasiassa aika huvittuneena olen sitä joskus seurannut, kun on joku nuori tyttö ollut pesemässä naama punaisena ja katse tiukasti lattiassa, samalla kun miehet pyörivät ympärillä suihkussa, joten voi siitä jotain viihdettäkin olla. lol :p

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4764
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      104
      2210
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1236
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      485
      1038
    Aihe